Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.535 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 09:39:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 09:39:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:58]

    από ilias
    [Σήμερα στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 15:56]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304535
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 191
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 37
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΑΠΟ"BELT CP"ΣΕ "ΜΙΝΙ ΤΙΤΑΝ"  (Αναγνώστηκε 5997 φορές)
    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « στις: Τρίτη, 28 Απρ 2009, 01:13:43 »

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΜΙΝΙ ΤΙΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΒΕLT CP.

    Το μινι τιταν το πηρα RTF με κονσολα ACE RC  SKY TECH T6i (τιμη 590 ε)
    το belt cp με speed control απο t rex ,κανοπη ελικες και αρκετα κοματια απο carbon  πωληθηκε (250 ε) σε φιλαρακο..

    ΑΠΟΡΙΕΣ...1 υπαρχει manual της κονσολας στα ελληνικα?με τοσες ρυθμησεις τα εχω χασει...
                   2 το πεταξα λιγο στο σαλονι και ειχε την ταση να γερνει δεξια(βλεποντας την ουρα) ειναι προβλημα?
                   3 οι μπαταριες του belt cp κανουν στο τιταν?
                   4 εχω 1 καινουριο ζευγαρι ελικες carbon απο belt cp,κανουν?
                   5 στο κουτι του δεν βρηκα φορτιστη για την μπαταρια (επρεπε να βρω?)
                   6 το λαμπακι της κονσολας ειναι κοκκινο συνεχεια...πως καταλαβαινουμε ποτε τελειωνει η μπαταρια της?
                   7 φορτιζω την μπαταρια του τιταν με τον φορτιστη του belt cp.....κανω κακα στην μπαταρια?

                                  ΧαμόγελοΑυτα προς το παρον ελπιζω να λαβω απαντησεις και συμβουλες...




                                     Δεν σας  κρυβω οτι ειμαι λιγο αγχωμενος με το τιταν και λιγο
                                     προβληματισμενος που αποχωριστηκα το beltaki,ελπιζω να
                                     μην το μετανιωσω και να το ευχαριστηθω οπως το beltaki...

                                                                   kαλο βραδυ

                                                                   TSOS
                   
    Καταγράφηκε
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 28 Απρ 2009, 01:33:45 »

    Καλοπέταχτο φίλε το τιτάν....

    Είναι φοβερό ελικόπτερο..... καμία σχέση με το belt.... το τιτάν είναι κλάσεις ανώτερο!!!!

    Για την τ/κ δεν γνωρίζω να σου απαντήσω, οπότ επάω παρακάτω

    Οι μπαταρίες του Belt κάνουν στο μίνι τιτάν. Το τιτάν παίζει με συνήθως με 3C1P 2200mAh 20C και πάνω στο discharge rate.

    Οι κάρμπον έλικες απο το belt μπαίνουν κανονικά, και απο όσο θυμάμαι ενός φίλου είναι και καλή ποιότητα για το κόστος τους.

    Τις λίπο καλύτερα να τις φορτίζεις με ένα σοβαρό ψηριακό φορτιστή που θα τις προστατεύει και οποσδήποτε να ρυθμίσεις το
    ESC του μίνι τιτάν σε Light Discharge protection.

    Αυτά γνωρίζω επι του θέματος, για τα υπόλοιπα, ας πει κάποιος εμπειρότερος.

    Εγώ πάντως το έχω ερωτευθεί και καταευχαριστηθεί το μινι τιτάν....  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Ghost_
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 28 Απρ 2009, 01:34:57 »

    Αγαπητέ Τsos πολύ καλή επιλογή το τίταν και θα το κατευχαρστηθείς είναι και πιο σταθερό από το belt που έιχες.Πάμε στις ερωτήσεις σου τώρα

    1.Την τηλεκατεύθυνση δεν την γνωρίζω την συγκεκριμένη αλλά καλό θα ήταν στο εγγύς μέλλον αν έχεις αποφασίσει ότι σου αρέσει να πάρεις μια επώνυμη πχ Futaba ή Spektrum με 7 κανάλια
    έχουν πάρα πολλες ρυθμίσεις και οι 2 και θα δείς ότι θα σου είναι και μεγάλη ευκολία....

    2.Αν εννοείς να φεύγει δεξιά τότε θέλει λίγο τριμάρισμα αριστερά το aileron αν εννοείς ότι κάνει αιώρηση έχοντας μια δεξιά κλίση τότε δεν είναι πρόβλημα.
    3.Οι μπαταρίες εφόσον είναι τριών στοιχείων ναι κάνουν
    4.Και οι έλικες κάνουν εφόσον έχουν το σωστό μήκος(Δεν θυμάμαι τώρα το μήκος για το τίταν αλλά δες το manual σίγουρα λέει)
    5.Όχι φορτιστή δεν έπρεπε να βρείς στο κουτί βάζεις το δικό σου
    6.Δεν γνωρίζω τη δηλώνει το κόκκινο λαμπάκι μπορεί απλά να δηλώνει ότι λειτουργεί η τ/κ
    7.Δεν κάνεις πολύ κακό...Καλό θα ήταν να πάρεις έναν καλό φορτιστή που θα σου μείνει και για το μέλλον αλλά και για να έχουν περισσότερη ζωή οι μπαταρίες σου....

    Ελπίζω να βοήθησα λίγο για ότι άλλο θες μην διστάσεις ρώτα Thumbs up
    Καταγράφηκε
    skritikos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 28 Απρ 2009, 11:06:49 »

    Καλημέρα και με 'γεια τον Τιτάνα  Thumbs up

    Η Tx σου είναι ουσιαστικά η Hitec Optic 6 Sport. Ορίστε το manual http://www.hitecrcd.com/product_file/file/170/optic_6_sport_manual.pdf

    Καλές πτήσεις!

    Καταγράφηκε
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 28 Απρ 2009, 12:17:31 »

    Καλημέρα κι από μένα.

    Για το αν κάνουν οι μπαταρίες θα πρέπει να μας πεις ποιες μπαταρίες είναι και το μοντέλο του μοτέρ που φοράς, ώστε να γνωρίζουμε τι ανάγκες κατανάλωσης ρεύματος απαιτεί.
    Οι έλικες του Belt-Cp είναι 315mm ενώ το mini titan χρησιμοποιεί 325mm.

    Το mini titan είναι πολύ καλό ελικόπτερο. Οι RTF εκδόσεις όμως δεν είναι το ίδιο. Εξακολουθείτε να έχετε ένα καλό ελικόπτερο αλλά με μέτριο εξοπλισμό που πιθανότατα θα αναγκαστείτε να αναβαθμίσετε στο μέλλον. Μη φοβάστε τις εκδόσεις KIT και ARF, με λίγη δουλεία, προσοχή και υπομονή θα έχετε ένα πολύ καλό ελικόπτερο που θα σας βγει λίγο ακριβό μεν αλλά θα είναι μια επένδυση που δεν θα μετανιώσετε.
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Epee
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 28 Απρ 2009, 12:31:41 »

    Να απαντήσω κι εγώ στο 7 γιατί τα υπόλοιπα έχουν απαντηθεί.

    Το λαμπάκι είναι σταθερό κόκκινο. Όταν η μπαταρία πέσει χαμηλά, το λαμπάκι αρχίζει να αναβοσβήνει. Επίσης η τηλεκατεύθυνση σφυρίζει συνεχώς και αν θυμάμαι καλά, εμφανίζει και κάποιο μήνυμα στην οθόνη. Δεν υπάρχει λοιπόν περίπτωση να μείνεις από μπαταρία χωρίς να το καταλάβεις.

    Η τηλεκατεύθυνση είναι αξιοπρεπέστατη εξακάναλη τηλεκατεύθυνση. Κάνει πολύ περισσότερα από όσα πιθανώς θα χρειαστείς με αυτό το ελικόπτερο και το επίπεδό σου και μάλιστα είναι σχετικά εύκολη στον προγραμματισμό της. Ο μόνος λόγος για να την αλλάξεις είναι αν επιλέξεις να μεταπηδήσεις στα 2.4 GHz για την ασφάλεια που προσφέρουν όταν πετάς με άλλο κόσμο. (Ασφάλεια από βλακεία δική μας ή κάποιου διπλανού μας που θα ανοίξει την τηλεκατεύθυνση χωρίς να ελέγξει τις συχνότητες).
    Καταγράφηκε
    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 29 Απρ 2009, 00:56:55 »

                                                                                       Thumbs up ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Thumbs up

                                   αυτο ειναι αμεση ενημερωση με καλυψατε σε ολα τα θεματα......το μονο που μου ειναι λιγο ασαφες ειναι οι ελικες carbon που
                                   εχω απο το belt cp (c315*32.5*4.5mm) καποιος ειπε οτι  κανουν και αλλος οχι.....


                                                                                                         ευχαριστω
             
                                                                                                         TSOS
    Καταγράφηκε
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 30 Απρ 2009, 19:09:59 »

    Ειτε οι 315 είτε οι 325 κάνουν...

    ΠΡΟΧΩΡΑ
    Καταγράφηκε
    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 00:09:06 »

    OK!!  θα τους δοκιμασω και θα δω. Παντως μετα απο τις πτησεις του Σ.Κ μπορω να πω οτι ειναι κλασεις ανωτερο σε ολα τα επιπεδα απο το BELT CP
    πολυ πιο σταθερο και ακριβες στις κινησεις του πιο στηβαρο και ζυγισμενο,,,ελπιζω να το ευχαριστηθω.....


     SORY!! Αν ημεβρανη που εχει στους ελικες φυγει και ανοιξουν οι τρυπες πεταει?



                                                                                             TSOS



    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 00:15:25 »

    το σουρωτιρι κραταει νερο?
    Καταγράφηκε

    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2009, 00:38:42 »

    το σουρωτιρι κραταει νερο?
    laugh laugh laugh laugh laugh
    Καταγράφηκε
    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 6 Μάι 2009, 23:58:41 »

     Tongueλιγο κρυο το αστειακι....σημερα ειχα την πρωτη πτωση.  Δάκρυκαταστροφη Δάκρυ .φταιει που ξεψαρωσα με το τιταν και αρχισα να κανω πολλα περισοτερα απο οτι μπορω ..πονεσα Undecided την στιγμη που καρφωθηκε στο εδαφος,Πρεπει να εχω μεγαλη ζημια,ελικες αξονα κανοπη σερβο κ.α...

    παντως το ευχαριστηθηκα πολυ καλο ελικοπτερο.αυριο πρεπει να το παω για επισκευη ελπιζω να μην μου παει μια περιουσια.
    ακριβο το σπορ παιδια ακριβο,ομως καλο..



                                                                                            TSOS
                                                                                           
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2009, 14:27:33 »

    Tongueλιγο κρυο το αστειακι....σημερα ειχα την πρωτη πτωση.  Δάκρυκαταστροφη Δάκρυ .φταιει που ξεψαρωσα με το τιταν και αρχισα να κανω πολλα περισοτερα απο οτι μπορω ..πονεσα Undecided την στιγμη που καρφωθηκε στο εδαφος,Πρεπει να εχω μεγαλη ζημια,ελικες αξονα κανοπη σερβο κ.α...

    παντως το ευχαριστηθηκα πολυ καλο ελικοπτερο.αυριο πρεπει να το παω για επισκευη ελπιζω να μην μου παει μια περιουσια.
    ακριβο το σπορ παιδια ακριβο,ομως καλο..



                                                                                            TSOS
                                                                                           

    Aυτα τα κανει η βιασινη.
    Το κοστος αν σπασει το μινι τιταν ειναι αρκετο.
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2009, 16:32:26 »

    φιλε μου αυτα εχει το ελικοπτερο....

    μην παρεξηγεις τα λεγομενα και το χιουμορ μας...

    εγω να φανταστεις εριξα σε ποταμι το 50αρι θερμικο και ανοιξα θεμα με τιτλο ' ελειπε ο νονος και δεν του βγαλαμε όνομα'...

    εμεις να μαστε καλα και μετα απο καθε σπασιμο να τα κανουμε καλυτερα απο πριν!
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2009, 20:39:59 »

    ( .φταιει που ξεψαρωσα με το τιταν και αρχισα να κανω πολλα περισοτερα απο οτι μπορω ..

    Δηλαδή.........τι περισσότερο  πήγες να κάνεις;
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2009, 22:27:27 »

    παντως επειδη βλεπω οτι υπαρχει η αντιληψη οτι το belt εχει ποιο φτηνα ανταλλακτικα απο το μινι τιταν...μπορω να πω επειδη ειχα belt και τωρα εχω τιταν..οτι απο κοστος ειναι το ιδιο...οτι ζημια και αν παθεις...και εαν βγει μια διαφορα..θα ειναι της ταξεως των 10 με 15 ευρο στο συνολο της ζημιας....οποτε,πετα να το ευχαριστηθεις...οσο για ζημιες..μεσα στην πτηση και αυτες.. Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2009, 23:13:21 »

    Εκανα  Cheesyκυκλους γυρω απο τον εαυτο μου σε υψος στα  3 μετρα περιπου και αρκετα γρηγορα , καποια στιγμη εχασα λιγο τον ελεγχο  idiot2και πηγα να διορθωσω  ενστικτωδως,δεξια,
    ελα ομως που ηταν γυρισμενο με την μουρη και οχι με την ουρα..αποτελεσμα ελικες πεδιλα 1 σερβο κανοπη  μινι blades &bar ,,ισως και να πηρε λιγο και ο αξονας
    θα τον τσεκαρω με τα blades και θα δω....

       ελπιζω να μην παει πανω απο 100 ...δεν θα το αντεξω...




                                                                                                                    TSOS
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 01:21:36 »

    μετα απο πτωση αλαζουμε τους αξονες......εχουν δεν εχουν παρει....
    μπορει να εχει παρει λιγο που να μη το βλεπεις....αλλα αυτο θα εχει την επιδραση του...σε διαφορα αλλα εξαρτηματα στο ελιοκοπτερο..
    Καταγράφηκε

    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 09:39:38 »

    Λοιπόν φίλε Tsos, άκουσε...

    Το ότι το μινι τιτάν είναι καλύτερο απο το belt δεν πάει να πει ότι θα κάνεις και απίστευτα πράγματα αμέσως.

    Το ελικόπτερο μπορεί.... τα χέρια μας όμως και ο εγκέφαλος μας δεν μπορεί τα πάντα εάν δεν τον εκπαιδέυσουμε.

    Θέλει σιγά σιγά, βήμα βήμα, και με σιγουριά. Με τον καιρό, θα δεις ότι θα αντιλαμβάνεσαι αμέσως την στραβή και θα διορθώνεις πρίν προλάβεις να το καταλάβεις.

    Μάθε καλά αιώρηση, να το κρατάς άνετα σε όλες τις κατευθύνσεις, και μετά προχώρησε παρακάτω...

    Το μινι τιτάν ευτυχώς έχει πολύ φθηνά ανταλλακτικά, και επιδεί έχει γίνει δημοφιλές, έχουν πέσει και οι τιμές τους.

    Είναι στα ίδια επίπεδα με το belt, σε κόστος επισκευής, με καλύτερης ποιότητας υλικά.

    Οπότε προχώρα στην επισκευή και μην φοβάσαι δεν θα πληρώσεις πολλά.

    Η δική μου γνώμη για άξονες κ.λ.π, είναι ότι σε κάθε πτώση δεν τα αλλάζουμε όλα προαιρετικά.

    Εγώ κάνω βίδες το ελικότερο, και σε ένα τζάμι επάνω ελέγχω όλους τους άξονες, και όποιος έχει πάρει έστω και λίγο τότε τον αλλάζω.

    Και κάτι τελευταίο.... όταν καταλαβαίνεις ότι το χάνεις πρίν πέσει, σήκωνε πάντα το Throttle Hold,  έχω παρατηρήσει ότι παθαίνει πολύ λογότερες ζημιές
    εάν πέσει έτσι.

    Καλή επισκευή !!!!
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 10:32:01 »


    Και κάτι τελευταίο.... όταν καταλαβαίνεις ότι το χάνεις πρίν πέσει, σήκωνε πάντα το Throttle Hold,  έχω παρατηρήσει ότι παθαίνει πολύ λογότερες ζημιές
    εάν πέσει έτσι.


    +1 Thumbs up

    πάντα hold! η τελευταία απόπειρα να σώσεις ότι μπορεις!
    Καταγράφηκε

    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2009, 22:43:18 »

     policeΤο ΤΙΤΑΝ παλι στον αερα με κοστος επισκευης 90 ευρω..μετα απο τρεις μπαταριες εχθες
    καταλαβα οτι θελει αρκετο χωρο και υψος για καινουρια πραγματα, σημερα πηγα στον
    μαραθωνα σε εναν φιλο μου και βρηκα μια τεραστια αλανα χωρις δεντρα και χωμα μαλακο.
    (καταπληκτικος χωρος για πτηση,αλλα το ετοιμαζουν μαλλον για δομηση) εκει λοιπον ανεβηκα στα 30
    μετρα και εκανα χαλαρα κυκλικες πορειες με αρκετη ταχυτητα πιρουετες χαλαρα κ.α  ,οταν το εχανα 
    το πρωτο που εκανα ηταν να γκαζωσω να παρει υψος και να το ξαναβρω με το πασο μου..


        Απορια...ποσα μετρα maximum εχει εμβελεια η τηλεκατευθηνση?Huh

                 
                                                                        TSOS
    Καταγράφηκε
    Epee
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2009, 11:52:30 »

    policeΤο ΤΙΤΑΝ παλι στον αερα με κοστος επισκευης 90 ευρω..μετα απο τρεις μπαταριες εχθες
    καταλαβα οτι θελει αρκετο χωρο και υψος για καινουρια πραγματα, σημερα πηγα στον
    μαραθωνα σε εναν φιλο μου και βρηκα μια τεραστια αλανα χωρις δεντρα και χωμα μαλακο.
    (καταπληκτικος χωρος για πτηση,αλλα το ετοιμαζουν μαλλον για δομηση) εκει λοιπον ανεβηκα στα 30
    μετρα και εκανα χαλαρα κυκλικες πορειες με αρκετη ταχυτητα πιρουετες χαλαρα κ.α  ,οταν το εχανα 
    το πρωτο που εκανα ηταν να γκαζωσω να παρει υψος και να το ξαναβρω με το πασο μου..


        Απορια...ποσα μετρα maximum εχει εμβελεια η τηλεκατευθηνση?Huh

                 
                                                                        TSOS


    Ένα ελικόπτερο μεγέθους Titan δε μπορείς να το απομακρύνεις πέρα από τα 100 μέτρα γιατί δεν το βλέπεις καλά, δεν ξέρεις τον προσανατολισμό του και τελικά σου πέφτει. Οι τηλεκατευθύνσεις έχουν θεωρητικά εμβέλεια γύρω στο χιλιόμετρο ή και περισσότερο. Πάντως σίγουρα πολύ περισσότερο από όσο μπορείς να πετάξεις ένα ελικόπτερο τέτοιου μεγέθους. Μη σε προβληματίσει λοιπόν η εμβέλεια της τηλεκατεύθυνσης και από την άλλη πρόσεξε μην απομακρυνθείς πολύ γιατί πραγματικά είναι δύσκολο να καταλάβεις μετά τον προσανατολισμό του ελικοπτέρου και να το γυρίσεις πίσω σώο.
    Καταγράφηκε
    tsos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2009, 15:10:26 »

    Συγνωμη πιο απο ολα ειναι το THROTTLE HOLD Χαμόγελο

    Με τις ωρολογιες και ονομασιες ειμαι λιγο ασχετος,




                                                                        TSOS
    Καταγράφηκε
    MANTARIS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 35



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2009, 16:21:39 »

    ΤΟ ΘΟΡΤΛ ΧΟΛΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ Η ΚΕΦΑΛΗ
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ, ΟΤΙ Η Τ/Κ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ , ΤΟ ΤΙΤΑΝ (ΤΟ ΑΠΛΟ ΧΩΡΙΣ ,ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ)ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ
    ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΜΕΤΡΑ, ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΡΟΦΕΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΡΙΞΩ
    ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΒΕΛΤ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΛΚΟΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΘΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ
     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    carl goldberg extreme 540-mini titan
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΑΠΟ"BELT CP"ΣΕ "ΜΙΝΙ ΤΙΤΑΝ"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.