Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.437 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 15:02:22

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 15:02:22

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Aujourd'hui à 14:19]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304437
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 149
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 4
    Invités: 143
    Total: 147
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 8 9 10 [11]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: power supply  (Lu 48440 fois)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.249


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #150 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 00:56:58 »

    σκεφτομαι να χρησιμοποιησω τροφοδοτικο για led ως τροφοδοτικο για φορτιστη.Θα κανει δουλεια;

    Με προβληματιζει οτι στα 220 v εχει συνδεση L  και  Ν αλλα καθε φορα που θα το βαζω στην μπριζα μπορει  απο  λαθος να συνδεθει αναποδα.

    Μπορει να καει ή δεν εχει σημασια;

    Ηλία θα κάνει μια χαρά την δουλειά το τροφοδοτικό για led φτάνει να έχει κάποια δύναμη (Α) που να καλύπτουν τα Α που δίνει
    ο φορτιστής να φορτίσει τις μπαταρίες σου!!
    Το L είναι η φάση και Ν ο ουδέτερος, όπως και να βάλεις την πρίζα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα, άλλωστε για
    αυτό το ρεύμα το λένε εναλλασσόμενο και όχι συνεχές!!!

    Ενα παρόμοιο έχω και εγώ κάμποσα χρόνια και έχω φορτίσει με αυτόν αμέτρητες φορές χωρίς να κάνει κιχ, αν δεν έχει
    φανάκι αυτός που θα πάρεις καλό είναι να του βάλεις ένα!!!  Thumbs up

    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #151 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 01:48:54 »

    Οπως γράφει και ο Μάρκος δεν εχει ιδιαίτερη σημασία η πολικοτητα στο εναλλασσόμενο.
    Αν θέλουμε όμως να είμαστε και "τυπικώς εντάξει" καλό είναι να γνωρίζουμε ότι η ασφάλεια βρίσκεται πίσω απο τη φάση (L).
    Έτσι αν η ασφάλεια καεί,  κανένα εξάρτημα του κυκλώματος δεν βρίσκεται υπό τάση.


    * 027201814024.jpg (109.58 Ko, 800x391 - vu 379 fois.)
    « Dernière édition: Samedi, 27 Janv. 2018, 07:12:48 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #152 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 07:21:35 »

    Ευχαριστω και τους 2 για τις απαντησεις
    Απο 8-15 A καλα ειναι;
     Δεν εχω τρελες απαιτησεις
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #153 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 09:18:03 »

    Οπως γράφει και ο Μάρκος δεν εχει ιδιαίτερη σημασία η πολικοτητα στο εναλλασσόμενο.
    Αν θέλουμε όμως να είμαστε και "τυπικώς εντάξει" καλό είναι να γνωρίζουμε ότι η ασφάλεια βρίσκεται πίσω απο τη φάση (L).
    Έτσι αν η ασφάλεια καεί,  κανένα εξάρτημα του κυκλώματος δεν βρίσκεται υπό τάση.

    Δεν ειμαι ακριβως ηλεκτρολογος αλλα εαν κανει η ασφαλεια στον ουδετερο πως θα βρισκονται τα εξαρτηματα υπο ταση, ταση ειναι η διαφορα δυναμικου, ποια θα ειναι η αναφορα λοιπον για να πουμε οτι τα εξαρτηματα ειναι υπο ταση;
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #154 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 10:37:53 »

    καλημέρα ηλια
    εάν το θελεις για φορτιστη πρεπει να είναι σταθεροποιημενο να μην παιζει η εξοδος και χασεις το φορτιστη η βαλεις καμμια φωτια η φορτιση lipo είναι επικινδυνη
    αυτές οι κινεζιες λενε 5 -8 Α αλλα στην πραγματικοτητα δεν είναι ουτε 2 Α και εάν βαλεις να φορτισεις σε γρηγορη φορτιση  μια 2200 με 4 Α ΘΑ τα παιξει
    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #155 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 10:44:37 »

    ... ποια θα ειναι η αναφορα λοιπον για να πουμε οτι τα εξαρτηματα ειναι υπο ταση;

    Η γείωση (GND)
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #156 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 11:22:00 »

    καλημέρα ηλια
    εάν το θελεις για φορτιστη πρεπει να είναι σταθεροποιημενο να μην παιζει η εξοδος και χασεις το φορτιστη η βαλεις καμμια φωτια η φορτιση lipo είναι επικινδυνη
    αυτές οι κινεζιες λενε 5 -8 Α αλλα στην πραγματικοτητα δεν είναι ουτε 2 Α και εάν βαλεις να φορτισεις σε γρηγορη φορτιση  μια 2200 με 4 Α ΘΑ τα παιξει

    καλημερα
    επειδη δεν ξερω τα σταθεροποιημενα ειναι τα τυπου ''Switching'' ¨η ''Stabilized'';
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #157 le: Samedi, 27 Janv. 2018, 18:30:33 »

    ... ποια θα ειναι η αναφορα λοιπον για να πουμε οτι τα εξαρτηματα ειναι υπο ταση;

    Η γείωση (GND)

      Πιο σωστά Χαμόγελο ως προς την γέιωση (GND) που είναι το σώμα της συσκευής.
      Και επειδή ότι δικτύωμα βρίσκετε στην φάση δουλεύει σαν πόλος πυκνωτή τότε υπάρχει και διαρροή ρεύματος.
      Αυτό το μηρμύγκιασμα δλδ που νοιώθουμε καμμιά φορά όταν ακουμπάμε μια οποιαδήποτε μεταλική συσκεύη που βρίσκετε στο ρεύμα και παρ`όλο που είναι κλειστή.

    καλημέρα ηλια
    εάν το θελεις για φορτιστη πρεπει να είναι σταθεροποιημενο να μην παιζει η εξοδος και χασεις το φορτιστη η βαλεις καμμια φωτια η φορτιση lipo είναι επικινδυνη
    αυτές οι κινεζιες λενε 5 -8 Α αλλα στην πραγματικοτητα δεν είναι ουτε 2 Α και εάν βαλεις να φορτισεις σε γρηγορη φορτιση  μια 2200 με 4 Α ΘΑ τα παιξει

    καλημερα
    επειδη δεν ξερω τα σταθεροποιημενα ειναι τα τυπου ''Switching'' ¨η ''Stabilized'';

      Η επιλογή του τροφοδοτικού πρέπει να είναι τουλάχιστον 30% σε ισχύ πιο πάνω απο αυτό που θέλουμε και όχι σαν peak αλλά continiouesly
      Δλδ για 12.6ν * 4Α= 50.4W * 30% = 65.52W
      που στα 12ν έξοδο απο το τροφοδοτικό τα αμπέρ πρέπει να είναι τουλάχιστον 5.46Α

      Για 6σελη
      25.2ν * 4Α =100.8W * 30% ~131W
      που στα 12ν έξοδο..... πρέπει να είναι.....11Α (σχετικά και εδώ)

      Τα σταθεροποιημένα είναι αυτά που έχουν σταθερή τάση είτε με φορτίο ή χωρίς. Παλιότερα τα τροφοδοτικά έλεγαν π.χ. 12ν αλλά αν τα μέτραγες  χωρίς φορτίο τότε έβλεπες μέχρι και 18ν!!!
      Τα switching είναι απαραιτήτως σταθεροποιημένα αλλά αν ξεπεράσεις το φορτίο τότε για λόγους ασφαλείας κόβει την τροφοδοσία.
      Αυτό που προφανώς λεει ο alex.cularis είναι να μην εμπιστεύεσε και τόσο τι λένε τα τροφοδοτικά
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 685


    ...........


    WWW
    « Répondre #158 le: Mardi, 30 Janv. 2018, 13:13:47 »

    εγω το χρησημοποιω χρονια και δεν εχω κοιταξει ποτε πολικοτητα (τα 220 ειναι εναλλασομενη ταση ...)
     
    Journalisée

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #159 le: Mardi, 30 Janv. 2018, 21:08:45 »

    εγω το χρησημοποιω χρονια και δεν εχω κοιταξει ποτε πολικοτητα (τα 220 ειναι εναλλασομενη ταση ...)
     

      Σωστός, απλά διαχωρίζουμε την φάση απο τον ουδέτερο γιατί μεμονωμένα και αν δεν κάνουν "κύκλωμα" με την συσκευή, συμπεριφέρονται διαφορετικά.
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Pages: 1 ... 8 9 10 [11]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Modérateurs: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Fil de discussion: power supply
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.045 secondes avec 28 requêtes.