Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 43
    Totale: 46
    Selezione di tema

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: OSMAX 91SZ-H RING  (Letto 5285 volte)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #15 il: Sabato, 18 Dic 2010, 21:09:59 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #16 il: Sabato, 18 Dic 2010, 21:15:35 »

    και τι αλλαζει με την καινουργια κεφαλη στον συγκεκριμενο κινητηρα? που την βρισκεις αυτην την κεφαλη?
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #17 il: Sabato, 18 Dic 2010, 23:57:45 »




    εδω θα το καταλαβεις.. Βαλε ακουστικα..!
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #18 il: Domenica, 19 Dic 2010, 00:00:43 »

    και τι αλλαζει με την καινουργια κεφαλη στον συγκεκριμενο κινητηρα? που την βρισκεις αυτην την κεφαλη?

    εδω κατω κατω...
    http://www.modelhelicopters.co.uk/acatalog/OS_91SX_H.html

    ΕΙναι αυτη με 2 μπουζι... τωρα ακριβως τι πως κτλ θα μας πει ο ψαγμενος ΚΥΡΝΙΚ...!
    Loggato
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.264



    « Risposta #19 il: Domenica, 19 Dic 2010, 10:52:20 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?
    θεωρητικα οταν ο αερας ειναι πυκνοτερος(χειμωνας) χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο για την σωστη αναλογια και την σωστη καυση...
    δεν ξερω εαν θυμαστε , στα παλαιοτερα αυτοκινητα. π.χ. OPEL, τον χειμωνα, η εισοδος του αερα απο τον "παπα" ηταν περιστεφομενη και γυριζε προς την πολλαπλη εξαγωγης, οπου ο αερας ηταν πιο ζεστος, αφου τοτε δεν υπηρχε η πολυτελεια του injection, για αυτοματη ρυθμιση μιγματος αναλογα με την θερμοκρασια του αερα..
    το ιδιο ισχυει για καθε κινητητα εσωτερικης καυσης...η θεωρια λεει, ζεστος ατμοσφαιρικος αερας κλεισιμο βελονας-λιγοτερο καυσιμο...κρυος αερας, ανοιγμα βελονας -περισσοτερο καυσιμο...στην δευτερη περιπτωση, με περισσοτερο καυσιμο και πυκνοτερο αερα, στον ιδιο σε χωρητικοτητα θαλαμο καυσης, εχουμε προαναφλεξη, οποτε λογικα προσθετουμε φλαντζα , προκειμενου να ανεβασουμε την χωρητικοτητα του θαλαμου καυσης και να αποφυγουμε την προαναφλεξη...
    Loggato

    cogito ergo sum....
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #20 il: Domenica, 19 Dic 2010, 11:14:20 »

    και τι αλλαζει με την καινουργια κεφαλη στον συγκεκριμενο κινητηρα? που την βρισκεις αυτην την κεφαλη?

    - Λόγω μεγαλύτερου όγκου (θερμοχωρητικότητα μετάλλου), παρέχει περισσότερη ψύξη ψύξη.

    - Ο θάλαμος καύσης δεν είναι πλέον σφαιρικός, αλλά οβαλοποιημένος για να δεχθεί τη νέα θέση του μπουζί.

    - Η μία θέση του μπουζί παρμένει κάθετη ως προς την κορώνα του εμβόλου, αλλά πιο κοντά στην περιφέρεια του   κυλίνδρου, ενώ το δεύτερο τοποθετείται υπό γωνία. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε καλύτερη ποιότητα καύσης, άρα καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές (ή hover), πιο smooth λειτουργία και καλύτερη μετάβαση από τις μεσαίες στις υψηλές στροφές.

    - Τα δύο μπουζί είναι διαφορετικής θερμικής κλίμακας πχ OS #A5 με ΟS#8 καλύπτοντας έτσι μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιακών απαιτήσεων/μεταβολών.


    Η διαφορά δε γίνεται (και πολύ) αντιληπτεί στη μεγάλη ισχύ, αλλά με τη βελτιωμένη ποιότητα της καύσης, αποκτάς καλύτερη συμπεριφορά στο hover (βλέπε πρόγραμμα F3C).

    O ΟS παραμένει λίγο δύστροπος στην ρύθμιση στα ψηλά (FFF), λόγω μεταβολής των ατμοσφαρικών συνθηκών.

    Η παραπάνω κεφαλή κρίνεται περιττή στις μηχανές YS.
    Loggato
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Risposta #21 il: Domenica, 19 Dic 2010, 11:55:06 »

    Αρχικα θελω να σας ευχαριστησω ολους για τις απαντησεις σας . Χαμόγελο
    Διαβαζοντας παλι το θεμα απο την αρχη , βγαζω συμπερασμα οτι μαλλον πρεπει να χρησιμοποιησω μια ροδελιτσα 0,2 ακομα .
    Βλεποντας το βιντεο του PaNt και ακουγοντας το , ειναι σαν να ακουω το δικο μου μοτερ αλλα με λιγοτερες στροφες .
    Μπουζι μεχρι τωρα δεν μου εχει καψει ποτε , ισως γιατι τα αλλαζω πολυ συχνα ( πιθανων και καθε εναμισι γαλονι ) .
    Η ενδειξη προφανως ειναι η μη στρωτη λειτουργια του κινητηρα στο Hover . Τουλαχιστον αυτο καταλαβα απο τον ηχο .
    Το σιγουρο ειναι οτι δεν γινετε ζημια στον κινητηρα αν δεν βαλεις τις ροδελες , αλλα εχει να κανει με την αποδοση του .
    Οποτε με την πρωτη ευκαιρια ( που μαλλον θα αργησει ) θα προσθεσω την 0,2 και θα προσπαθησω να δω τη διαφορα .
    Οταν γινει αυτο θα γραψω και τα συμπερασματα μου εδω ετσι ωστε να βοηθηθουν και καποιοι που πιθανων αργοτερα εχουν το ιδιο προβλημα ( αν θεωρηται προβλημα ) .
    Και παλι σας ευχαριστω ολους . Thumbs up
    Loggato

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #22 il: Domenica, 19 Dic 2010, 12:32:30 »

    Η ενδειξη προφανως ειναι η μη στρωτη λειτουργια του κινητηρα στο Hover . Τουλαχιστον αυτο καταλαβα ι ) .
    απο τον ηχο .

    Είσαι στο σωστό δρόμο. Ακόμα θυμάμαι πριν πολλά χρόνια την περίπτωση ενός Webra 60P5 low nitro κινητήρα ο οποίος μέχρι και 10% CP λειτουργούσε στα όρια της κρουστικής καύσης, ενώ με 15% δεν έλεγε να σταματήσει η καλύπτρα το Ε/Π από τους υψίσυχνους κραδασμούς από την λειτουργία του.

    Το σιγουρο ειναι οτι δεν γινετε ζημια στον κινητηρα αν δεν βαλεις τις ροδελες , αλλα εχει να κανει με την αποδοση του .

    Μην είσαι σίγουρος. Σε κάθε περίπτωση η κρουστική (πυρά-) ανάφλεξη πρέπει να αποφεύγεται. Τα μπιμπικιασμένα έμβολα αυτό δείχνουν.
    Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #23 il: Domenica, 19 Dic 2010, 12:45:40 »

    ....δεν ξερω εαν θυμαστε , στα παλαιοτερα αυτοκινητα. π.χ. OPEL, τον χειμωνα, η εισοδος του αερα απο τον "παπα" ηταν περιστεφομενη και γυριζε προς την πολλαπλη εξαγωγης, οπου ο αερας ηταν πιο ζεστος, αφου τοτε δεν υπηρχε η πολυτελεια του injection, για αυτοματη ρυθμιση μιγματος αναλογα με την θερμοκρασια του αερα..

    Τόλη,

    Φυσικά και θυμάμαι το σύρτη που είχε ο παπάς στο OPEL που αναφέρεις.

    Ο λόγος που έκλεινες από την μία την κανονική εισαγωγή για αναρροφά θερμή μάζα αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής τους κρύους μήνες το χειμώνα έχει να κάνει με την αποφυγή της συμπύκνωσης του μείγματος αέρα/βενζίνης στα κρύα τοιχώματα της αλουμινίου πολλαπλής εισαγωγής γίνοντας έτσι κατά συνέπεια πιο φτωχό. Ως γνωστό μετά από την στένωση βεντούρι του καρμπυρατέρ έχουμε μεγάλη αύξηση της ταχύτητας > πτώση της πίεσης (εκτόνωση) > έντονη μείωση της θερμότητας του μείγματος > πιθανή παγοποίηση > δύστροπο μη ομογενοποιημένο μείγμα.

    Το καλοκαίρι έπρεπε να το αλλάξεις οποσδήποτε στο κανονικό στόμιο. Η αναρρόφηση ζεστού καλοκαιρινού αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής είναι ό,τι πρέπει για τη διμιουργία κρουστικής ανάφλεξης.

    Η εισαγωγή ζεστού καλοκαιρινού αέρα στον κινητήρα και η συμπίεση στη  συνέχεια του μείγματος, ανεβάζει πολύ περισσότερο την τελική θερμοκρασία από ό,τι ο κρύος. Η αυξημένη τελική θερμοκρασία είναι αυτή που (αυτ-) αναφλέγει το μίγμα και όχι το μπουζί. Η αύξηση του όγκου του θαλάμου καύσης είναι ένας τρόπος για να μειώσουμε την τελική θερμοκρασία. Ο άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιούμε βενζίνη με αυξημένες αντιστάσεις στην κρουστική ανάφλεξη, δλδ περισσότερα οκτάνια.

    Στην περίπτωση των κινητήρων μεθανόλης, η υψηλή περιεκτικότητα του νίτρο μειώνει την αντοχή στις μεγάλες συμπιέσεις, ενώ η μεθανόλη την αυξάνει. 
    Η αυξημένη περιεκτικότητα του λαδιού μειώνει το φαινόμενο λόγω επιβράδυνσης της ταχύτητας καύσης, όπως επίσης και η χρήση ενός πιο "κρύου" μπουζί.
    « Ultima modifica: Domenica, 19 Dic 2010, 12:55:53 da ΚΥΡΝΙΚ » Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #24 il: Domenica, 19 Dic 2010, 12:57:51 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?

    Αγαπητέ papabill, μήπως μπορείς να δώσεις το link του σχετικού ξένου φόρουμ (από απλή περιέργεια) ?
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #25 il: Domenica, 19 Dic 2010, 17:36:07 »


    Το σιγουρο ειναι οτι δεν γινετε ζημια στον κινητηρα αν δεν βαλεις τις ροδελες , αλλα εχει να κανει με την αποδοση του .


    OXI μην πετας ετσι...! αν ειχες παραπανω ροδελες δεν θα εκανες ζημια αλλα τωρα που εχεις λιγοτερες ειναι πολυ πιθανο να κανεις..!
    Υπαρχει και η λυση του Ys.. και ξερω ψωμι!
    Loggato
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.178



    WWW
    « Risposta #26 il: Domenica, 19 Dic 2010, 17:50:15 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?

    Αγαπητέ papabill, μήπως μπορείς να δώσεις το link του σχετικού ξένου φόρουμ (από απλή περιέργεια) ?

    Αμεσως! Να το βρω και θα στο στειλω!
    Loggato

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Risposta #27 il: Sabato, 8 Gen 2011, 11:07:40 »

    Καλημερα σε ολους .  Χαμόγελο
    Ο κινητηρας ανοιχτηκε και τοποθετηθηκαν και οι δυο ροδελες ( 0,1 και 0,2 ) με την προοπτικη οτι θα δουλεψει με 30αρι καυσιμο .
    Το ελικοπτερο ( Trex 700 ) το εκανα λιγο Hover στην αυλη με 20αρι καυσιμο οποτε και τα συμπερασματα ( διαφορες με πριν ) δεν ειναι πολλα .
    Παρ΄ολα αυτα ο κινητηρας δεν πηρε ευκολα μπρος  ( που πιθανον οφειλετε στο οτι εχει καιρο να δουλεψει ( ενας μηνας και κατι ) .
    Οταν πηρε μπροστα ομως , η ολοφανερη διαφορα ηταν ο θορυβος .
    Καμμια σχεση με πριν . Πολυ πιο γλυκος και στρωτος θα ελεγα .
    Δεν ακουγοντουσταν τα σκασιματα που εκανε πριν .Δουλευε διαφορετικα .
    Αυτο ισως ειναι το μονο που καταλαβα προς το παρον .
    Την Κυριακη υπαρχει περιπτωση να παμε στο μοντελοδρομιο , οποτε εκει θα φανει γιατι θα βαλω και 30αρι καυσιμο.
    Υπομονη μεχρι τοτε........ Χαμόγελο
    Loggato

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Risposta #28 il: Domenica, 9 Gen 2011, 20:39:12 »

    Καλησπερα σε ολους . Χαμόγελο
    Σημερα δοκιμασα το Trex 700 με τον Osmax 91 αφου εβαλα και τις δυο ροδελες και αλλαξα καυσιμο απο 20% σε 30% .
    ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με πριν . Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    Αλλο ελικοπτερο . Πολυ πιο στρωτη λειτουργια του κινητηρα , πολυ πιο ευκολη ρυθμιση και πολυ περισσοτερη δυναμη που πιστευω ομως οτι οφειλεται στο καυσιμο και οχι στις ροδελες .
    Παρ όλα αυτα , η διαφορα λειτουργιας στον κινητηρα ειναι μεγαλη . Thumbs up
    Αυρι το πρωι λοιπον , βγαινει και ο κινητηρας απο το Aurora και τοποθετουνται και κει οι ροδελιτσες . Azn
    Loggato

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: OSMAX 91SZ-H RING
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.025 secondi con 25 queries.