Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:23:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:23:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 17
    Gesamt: 17
    Themavorwähler

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: OSMAX 91SZ-H RING  (Gelesen 5280 mal)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #15 am: Samstag, 18 Dez 2010, 21:09:59 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?
    Gespeichert
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 495



    « Antwort #16 am: Samstag, 18 Dez 2010, 21:15:35 »

    και τι αλλαζει με την καινουργια κεφαλη στον συγκεκριμενο κινητηρα? που την βρισκεις αυτην την κεφαλη?
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #17 am: Samstag, 18 Dez 2010, 23:57:45 »




    εδω θα το καταλαβεις.. Βαλε ακουστικα..!
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #18 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 00:00:43 »

    και τι αλλαζει με την καινουργια κεφαλη στον συγκεκριμενο κινητηρα? που την βρισκεις αυτην την κεφαλη?

    εδω κατω κατω...
    http://www.modelhelicopters.co.uk/acatalog/OS_91SX_H.html

    ΕΙναι αυτη με 2 μπουζι... τωρα ακριβως τι πως κτλ θα μας πει ο ψαγμενος ΚΥΡΝΙΚ...!
    Gespeichert
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.264



    « Antwort #19 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 10:52:20 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?
    θεωρητικα οταν ο αερας ειναι πυκνοτερος(χειμωνας) χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο για την σωστη αναλογια και την σωστη καυση...
    δεν ξερω εαν θυμαστε , στα παλαιοτερα αυτοκινητα. π.χ. OPEL, τον χειμωνα, η εισοδος του αερα απο τον "παπα" ηταν περιστεφομενη και γυριζε προς την πολλαπλη εξαγωγης, οπου ο αερας ηταν πιο ζεστος, αφου τοτε δεν υπηρχε η πολυτελεια του injection, για αυτοματη ρυθμιση μιγματος αναλογα με την θερμοκρασια του αερα..
    το ιδιο ισχυει για καθε κινητητα εσωτερικης καυσης...η θεωρια λεει, ζεστος ατμοσφαιρικος αερας κλεισιμο βελονας-λιγοτερο καυσιμο...κρυος αερας, ανοιγμα βελονας -περισσοτερο καυσιμο...στην δευτερη περιπτωση, με περισσοτερο καυσιμο και πυκνοτερο αερα, στον ιδιο σε χωρητικοτητα θαλαμο καυσης, εχουμε προαναφλεξη, οποτε λογικα προσθετουμε φλαντζα , προκειμενου να ανεβασουμε την χωρητικοτητα του θαλαμου καυσης και να αποφυγουμε την προαναφλεξη...
    Gespeichert

    cogito ergo sum....
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #20 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 11:14:20 »

    και τι αλλαζει με την καινουργια κεφαλη στον συγκεκριμενο κινητηρα? που την βρισκεις αυτην την κεφαλη?

    - Λόγω μεγαλύτερου όγκου (θερμοχωρητικότητα μετάλλου), παρέχει περισσότερη ψύξη ψύξη.

    - Ο θάλαμος καύσης δεν είναι πλέον σφαιρικός, αλλά οβαλοποιημένος για να δεχθεί τη νέα θέση του μπουζί.

    - Η μία θέση του μπουζί παρμένει κάθετη ως προς την κορώνα του εμβόλου, αλλά πιο κοντά στην περιφέρεια του   κυλίνδρου, ενώ το δεύτερο τοποθετείται υπό γωνία. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε καλύτερη ποιότητα καύσης, άρα καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές (ή hover), πιο smooth λειτουργία και καλύτερη μετάβαση από τις μεσαίες στις υψηλές στροφές.

    - Τα δύο μπουζί είναι διαφορετικής θερμικής κλίμακας πχ OS #A5 με ΟS#8 καλύπτοντας έτσι μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιακών απαιτήσεων/μεταβολών.


    Η διαφορά δε γίνεται (και πολύ) αντιληπτεί στη μεγάλη ισχύ, αλλά με τη βελτιωμένη ποιότητα της καύσης, αποκτάς καλύτερη συμπεριφορά στο hover (βλέπε πρόγραμμα F3C).

    O ΟS παραμένει λίγο δύστροπος στην ρύθμιση στα ψηλά (FFF), λόγω μεταβολής των ατμοσφαρικών συνθηκών.

    Η παραπάνω κεφαλή κρίνεται περιττή στις μηχανές YS.
    Gespeichert
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Antwort #21 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 11:55:06 »

    Αρχικα θελω να σας ευχαριστησω ολους για τις απαντησεις σας . Χαμόγελο
    Διαβαζοντας παλι το θεμα απο την αρχη , βγαζω συμπερασμα οτι μαλλον πρεπει να χρησιμοποιησω μια ροδελιτσα 0,2 ακομα .
    Βλεποντας το βιντεο του PaNt και ακουγοντας το , ειναι σαν να ακουω το δικο μου μοτερ αλλα με λιγοτερες στροφες .
    Μπουζι μεχρι τωρα δεν μου εχει καψει ποτε , ισως γιατι τα αλλαζω πολυ συχνα ( πιθανων και καθε εναμισι γαλονι ) .
    Η ενδειξη προφανως ειναι η μη στρωτη λειτουργια του κινητηρα στο Hover . Τουλαχιστον αυτο καταλαβα απο τον ηχο .
    Το σιγουρο ειναι οτι δεν γινετε ζημια στον κινητηρα αν δεν βαλεις τις ροδελες , αλλα εχει να κανει με την αποδοση του .
    Οποτε με την πρωτη ευκαιρια ( που μαλλον θα αργησει ) θα προσθεσω την 0,2 και θα προσπαθησω να δω τη διαφορα .
    Οταν γινει αυτο θα γραψω και τα συμπερασματα μου εδω ετσι ωστε να βοηθηθουν και καποιοι που πιθανων αργοτερα εχουν το ιδιο προβλημα ( αν θεωρηται προβλημα ) .
    Και παλι σας ευχαριστω ολους . Thumbs up
    Gespeichert

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #22 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 12:32:30 »

    Η ενδειξη προφανως ειναι η μη στρωτη λειτουργια του κινητηρα στο Hover . Τουλαχιστον αυτο καταλαβα ι ) .
    απο τον ηχο .

    Είσαι στο σωστό δρόμο. Ακόμα θυμάμαι πριν πολλά χρόνια την περίπτωση ενός Webra 60P5 low nitro κινητήρα ο οποίος μέχρι και 10% CP λειτουργούσε στα όρια της κρουστικής καύσης, ενώ με 15% δεν έλεγε να σταματήσει η καλύπτρα το Ε/Π από τους υψίσυχνους κραδασμούς από την λειτουργία του.

    Το σιγουρο ειναι οτι δεν γινετε ζημια στον κινητηρα αν δεν βαλεις τις ροδελες , αλλα εχει να κανει με την αποδοση του .

    Μην είσαι σίγουρος. Σε κάθε περίπτωση η κρουστική (πυρά-) ανάφλεξη πρέπει να αποφεύγεται. Τα μπιμπικιασμένα έμβολα αυτό δείχνουν.
    Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #23 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 12:45:40 »

    ....δεν ξερω εαν θυμαστε , στα παλαιοτερα αυτοκινητα. π.χ. OPEL, τον χειμωνα, η εισοδος του αερα απο τον "παπα" ηταν περιστεφομενη και γυριζε προς την πολλαπλη εξαγωγης, οπου ο αερας ηταν πιο ζεστος, αφου τοτε δεν υπηρχε η πολυτελεια του injection, για αυτοματη ρυθμιση μιγματος αναλογα με την θερμοκρασια του αερα..

    Τόλη,

    Φυσικά και θυμάμαι το σύρτη που είχε ο παπάς στο OPEL που αναφέρεις.

    Ο λόγος που έκλεινες από την μία την κανονική εισαγωγή για αναρροφά θερμή μάζα αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής τους κρύους μήνες το χειμώνα έχει να κάνει με την αποφυγή της συμπύκνωσης του μείγματος αέρα/βενζίνης στα κρύα τοιχώματα της αλουμινίου πολλαπλής εισαγωγής γίνοντας έτσι κατά συνέπεια πιο φτωχό. Ως γνωστό μετά από την στένωση βεντούρι του καρμπυρατέρ έχουμε μεγάλη αύξηση της ταχύτητας > πτώση της πίεσης (εκτόνωση) > έντονη μείωση της θερμότητας του μείγματος > πιθανή παγοποίηση > δύστροπο μη ομογενοποιημένο μείγμα.

    Το καλοκαίρι έπρεπε να το αλλάξεις οποσδήποτε στο κανονικό στόμιο. Η αναρρόφηση ζεστού καλοκαιρινού αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής είναι ό,τι πρέπει για τη διμιουργία κρουστικής ανάφλεξης.

    Η εισαγωγή ζεστού καλοκαιρινού αέρα στον κινητήρα και η συμπίεση στη  συνέχεια του μείγματος, ανεβάζει πολύ περισσότερο την τελική θερμοκρασία από ό,τι ο κρύος. Η αυξημένη τελική θερμοκρασία είναι αυτή που (αυτ-) αναφλέγει το μίγμα και όχι το μπουζί. Η αύξηση του όγκου του θαλάμου καύσης είναι ένας τρόπος για να μειώσουμε την τελική θερμοκρασία. Ο άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιούμε βενζίνη με αυξημένες αντιστάσεις στην κρουστική ανάφλεξη, δλδ περισσότερα οκτάνια.

    Στην περίπτωση των κινητήρων μεθανόλης, η υψηλή περιεκτικότητα του νίτρο μειώνει την αντοχή στις μεγάλες συμπιέσεις, ενώ η μεθανόλη την αυξάνει. 
    Η αυξημένη περιεκτικότητα του λαδιού μειώνει το φαινόμενο λόγω επιβράδυνσης της ταχύτητας καύσης, όπως επίσης και η χρήση ενός πιο "κρύου" μπουζί.
    « Letzte Änderung: Sonntag, 19 Dez 2010, 12:55:53 von ΚΥΡΝΙΚ » Gespeichert
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #24 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 12:57:51 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?

    Αγαπητέ papabill, μήπως μπορείς να δώσεις το link του σχετικού ξένου φόρουμ (από απλή περιέργεια) ?
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #25 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 17:36:07 »


    Το σιγουρο ειναι οτι δεν γινετε ζημια στον κινητηρα αν δεν βαλεις τις ροδελες , αλλα εχει να κανει με την αποδοση του .


    OXI μην πετας ετσι...! αν ειχες παραπανω ροδελες δεν θα εκανες ζημια αλλα τωρα που εχεις λιγοτερες ειναι πολυ πιθανο να κανεις..!
    Υπαρχει και η λυση του Ys.. και ξερω ψωμι!
    Gespeichert
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « Antwort #26 am: Sonntag, 19 Dez 2010, 17:50:15 »

    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.

    Υπάρχει αιτιολόγηση για το παραπάνω ?

    Αγαπητέ papabill, μήπως μπορείς να δώσεις το link του σχετικού ξένου φόρουμ (από απλή περιέργεια) ?

    Αμεσως! Να το βρω και θα στο στειλω!
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Antwort #27 am: Samstag, 8 Jan 2011, 11:07:40 »

    Καλημερα σε ολους .  Χαμόγελο
    Ο κινητηρας ανοιχτηκε και τοποθετηθηκαν και οι δυο ροδελες ( 0,1 και 0,2 ) με την προοπτικη οτι θα δουλεψει με 30αρι καυσιμο .
    Το ελικοπτερο ( Trex 700 ) το εκανα λιγο Hover στην αυλη με 20αρι καυσιμο οποτε και τα συμπερασματα ( διαφορες με πριν ) δεν ειναι πολλα .
    Παρ΄ολα αυτα ο κινητηρας δεν πηρε ευκολα μπρος  ( που πιθανον οφειλετε στο οτι εχει καιρο να δουλεψει ( ενας μηνας και κατι ) .
    Οταν πηρε μπροστα ομως , η ολοφανερη διαφορα ηταν ο θορυβος .
    Καμμια σχεση με πριν . Πολυ πιο γλυκος και στρωτος θα ελεγα .
    Δεν ακουγοντουσταν τα σκασιματα που εκανε πριν .Δουλευε διαφορετικα .
    Αυτο ισως ειναι το μονο που καταλαβα προς το παρον .
    Την Κυριακη υπαρχει περιπτωση να παμε στο μοντελοδρομιο , οποτε εκει θα φανει γιατι θα βαλω και 30αρι καυσιμο.
    Υπομονη μεχρι τοτε........ Χαμόγελο
    Gespeichert

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Antwort #28 am: Sonntag, 9 Jan 2011, 20:39:12 »

    Καλησπερα σε ολους . Χαμόγελο
    Σημερα δοκιμασα το Trex 700 με τον Osmax 91 αφου εβαλα και τις δυο ροδελες και αλλαξα καυσιμο απο 20% σε 30% .
    ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με πριν . Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    Αλλο ελικοπτερο . Πολυ πιο στρωτη λειτουργια του κινητηρα , πολυ πιο ευκολη ρυθμιση και πολυ περισσοτερη δυναμη που πιστευω ομως οτι οφειλεται στο καυσιμο και οχι στις ροδελες .
    Παρ όλα αυτα , η διαφορα λειτουργιας στον κινητηρα ειναι μεγαλη . Thumbs up
    Αυρι το πρωι λοιπον , βγαινει και ο κινητηρας απο το Aurora και τοποθετουνται και κει οι ροδελιτσες . Azn
    Gespeichert

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: OSMAX 91SZ-H RING
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.05 Sekunden mit 25 Zugriffen.