Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:02:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:02:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: OSMAX 91SZ-H RING  (Αναγνώστηκε 5282 φορές)
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 15:47:07 »

    Καλησπερα σε ολους τους συμφορουμιτες . Χαμόγελο
    Εχω τον OS 91 SZ-H  ( μπλε κεφαλη ) .
    Μεσα στην αρχικη συσκευασια ειχε δυο ροδελιτσες με διαφορετικο παχος που μπαινουν στην κεφαλη.
    Δεν εχω βαλει καμμια απο τις δυο και χρησιμοποιω καυσιμο Cool Power 20% και μπουζι oz No 8 .

    Ξερεται αν πρεπει να χρησιμοποιησω καποια ροδελα και γιατι ;
    Και επισης αν δεν χρησιμοποιησουμε καμμια , υπαρχει περιπτωση να γινει ζημια ;
    Ποιος ο λογος που τις εχει ;
    Καταγράφηκε

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 16:16:21 »


    The engine is installed with a 0.2mm thick head
    gasket at the factory.  If necessary according to the
    fuel used, atmospheric conditions and glow plug
    used, adjust the thickness with the extra 0.2mm and
    0.1mm gasket supplied with the engine

    Ο κινητήρας έχει εγκατασταθεί με 0,2 χιλιοστά πάχους φλάντζα κεφαλής απο το εργοστάσιο. Εάν είναι απαραίτητο, σύμφωνα με το καύσιμο που χρησιμοποιείται, τις ατμοσφαιρικές συνθήκες και το μπουζι που χρησιμοποιείται, ρυθμίστε το πάχος με το επιπλέον 0,2 χιλιοστά και 0,1 χιλιοστά λάστιχο που παρέχεται με τον κινητήρα
    Καταγράφηκε

    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 16:43:45 »

    Καλησπερα φιλε skopos-komotini . Χαμόγελο
    Αυτο που εγραψες , το λεει και στο manual .Το εχω διαβασει .
    Απλα δεν ξερω αν πρεπει να χρησιμοποιησω και αλλη ροδελα και γιατι .
    Επισης υπαρχει περιπτωση να αρχισω να χρησιμοποιω και 30% καυσιμο .
    Σε αυτη την περιπτωση πρεπει να κανω κατι ;

    Υπαρχει καποια ενδειξη στη λειτουργια του κινητηρα ετσι ωστε να δεις αν πρεπει να βαλεις και αλλη ροδελα ;
    Καταγράφηκε

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 17:14:29 »

    Οταν αυξάνει το ποσοστό του νιτρομεθάνιου στο καύσιμο, το μίγμα ρυθμίζεται λίγο πιό πλούσιο.
    Αυτό σημαίνει ότι θα μπει περισσότερο υγρό στον κύλινδρο, και θα παραχθούν περισσότερα αέρια από την καύση.
    Τι πιό λογικό να χρειάζεται περισσότερος χώρος όταν το έμβολο ανεβαίνει στο επάνω σημείο του, ώστε να γίνει η ανάφλεξη στο σωστό χρόνο, χωρίς προ-ανάφλεξη, χωρίς αύξηση της θερμοκρασίας, και χωρίς hydraulic lock.
    Αυτός ο χώρος αυξάνεται ή μειώνεται ανίστοιχα από την προσθήκη ή την αφαίρεση των διάφορων gaskets που δίνει ο κατασκευαστής. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 17:21:04 »

    Γενικα οσο ανεβαινουμε σε νιτρο προσθετουμε φλαντζες. Εσενα ομως ειναι ετοιμο για 30ρι ; Τωρα θα καταλαβεις απο το αν κανει προαναφλεξεις ή καις γρηγορα μπουζι αλλα και απο την αποδοση
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 17:40:49 από PaNt » Καταγράφηκε
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 17:21:30 »

    Εχω ακουσει οτι οι Osmax βγαινουν απο το εργοστασιο ρυθμισμενοι ( στη ροδελα εννοω ) για 15% καυσιμο .
    Αν λοιπον εγω χρησιμοποιω 20% , ποια ροδελα επιπλεον πρεπει να χρησιμοποιησω , την 0,1  ή την 0,2 ;
    Και αν μετα βαλω 30% καυσιμο , πρεπει να χρησιμοποιησω και τις δυο extra ροδελες ταυτοχρονα ;
    Καταγράφηκε

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 17:37:38 »

     καλα ειναι να μας πει καποιος που εχει δοκιμασει.. εμενα ο nova ηθελε ο.4 αλλα επειδη ειναι 90αρης ισως θελει 0.5
    Καταγράφηκε
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 18:47:34 »

    Οταν αυξάνει το ποσοστό του νιτρομεθάνιου στο καύσιμο, το μίγμα ρυθμίζεται λίγο πιό πλούσιο.
    Αυτό σημαίνει ότι θα μπει περισσότερο υγρό στον κύλινδρο, και θα παραχθούν περισσότερα αέρια από την καύση.
    Τι πιό λογικό να χρειάζεται περισσότερος χώρος όταν το έμβολο ανεβαίνει στο επάνω σημείο του, ώστε να γίνει η ανάφλεξη στο σωστό χρόνο, χωρίς προ-ανάφλεξη, χωρίς αύξηση της θερμοκρασίας, και χωρίς hydraulic lock.
    Αυτός ο χώρος αυξάνεται ή μειώνεται ανίστοιχα από την προσθήκη ή την αφαίρεση των διάφορων gaskets που δίνει ο κατασκευαστής. 

    Οταν εχουμε προανάφλεξη στους αεροπορικους κινητήρες βαζουμε 2 ροδελες στο μπουζι για την μείωση της συμπίεσης το ιδιο κανουν και η ροδελες αυτες
     
    Καταγράφηκε

    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 19:06:32 »

    Και πως μπορουμε να καταλαβουμε το συμπτωμα της προαναφλεξης στον κινητηρα .
    Καταγράφηκε

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 19:25:23 »

    Είναι δύσκολο να σου περιγράψει κανείς με λόγια το πως ακούγεται η προανάφλεξη.

    Ομως επειδή είναι πολύ απλό να προσθέσεις τις επι πλέον φλάντζες, κάνε το και αν ακούσεις διαφορά προς ηρεμότερη λειτουργία, άσε την αν δεν αλλάξει πρόσθεσε και ακόμα μία. Μόνο με πείραμα θα δεις αν τις χρειάζεται ο κινητπήρας σου.

    Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι μία δίχρονη .46 που έχω για control line μπορεί να δεχθεί έως και 10 πρόσθετες φλάντζες (είναι λεπτές) για να ρυθμίσεις την σωστή ανάφλεξη με κάθε αλλαγή της περιεκτικότητας σε νιτρομεθάνιο.

    Αλλο παράδειγμα ήταν η Hanno Special .61 που για παραπάνω νιτρομεθάνιο από 10% ήθελε πρόσθετες φλάντζες.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 19:34:54 »

    Κυριε Κωνσταντακατο ευχαριστω για την απαντηση σας . Χαμόγελο
    Απο τα γραφωμενα σας καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει προβλημα στον κινητηρα ειτε εχει αυτες τις ροδελες ειτε οχι .
    Προφανως αυτες χρειαζωνται για την καλυτερη λειτουργια του ( καλυτερη καυση αρα  καλυτερη επιδοση ) .
    Αρα με την πρωτη ευκαιρια αρχιζουμε τα πειραματα . Wink

    Αν παρ' ολα αυτα καποιος εχει κανει πειραματα με τον συγκεκριμενο ελικοπτερικο κινητηρα και εχει βγαλει συμπερασματα , η γνωμη του και τα συμπερασματα του ειναι καλοδεχουμενα . Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 20:02:56 »

    Καλησπερα, σε παρομοιο κινητηρα που εχω, το OS 91HZ 3D PS ( εγω εχω καταργησει την αντλια) οταν τον αγορασα επαιζα με μια ροδελα των 2χιλ. το μοτερ επαιζε αστερι.
    Παντα με 30 αρι καυσιμο. Αργοτερα απο περιεργεια προσθεσα και την αλλη ροδελα των 2χιλ.
    Δεν καταλαβα καμια αισθητη διαφορα στη δυναμη, ομως ηταν πιο ευκολο να τον ρυθμισω με τις βελονες!

    Τωρα του εβαλα καινουργιο ελατηριο και μονο μια ροδελα και θα σας πω τι βλεπω μολις τον στρωσω.
    Λεωε παντως στα forum του εξωτερικου οτι επειδη το χειμωνα ο αερας ενιαι πιο πυκνος καλο ειναι να βαζουμε 2 ροδελες.
    Και μαλιστα οσοι παιζουν σε επιπεδο θαλασσας οπως εμεις στο ΣΕΦ.
    Αλλοι βαζουν μια ροδελα των 2χιλ και μια ροδελα του 1χιλ.
    Ολα αυτα με 30 αρι καυσιμο παντα!
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 20:05:08 »

    Κυριε Κωνσταντακατο ευχαριστω για την απαντηση σας . Χαμόγελο
    Απο τα γραφωμενα σας καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει προβλημα στον κινητηρα ειτε εχει αυτες τις ροδελες ειτε οχι .
    Προφανως αυτες χρειαζωνται για την καλυτερη λειτουργια του ( καλυτερη καυση αρα  καλυτερη επιδοση ) .
    Αρα με την πρωτη ευκαιρια αρχιζουμε τα πειραματα . Wink

    Αν παρ' ολα αυτα καποιος εχει κανει πειραματα με τον συγκεκριμενο ελικοπτερικο κινητηρα και εχει βγαλει συμπερασματα , η γνωμη του και τα συμπερασματα του ειναι καλοδεχουμενα . Thumbs up

    .  Κανε υπομονη οταν παω σπιτι στο λαπτοπ θα σου βαλω ενα video απο την λειτουργια ενος παλιου μοτερ και θα καταλαβεις (τωρα ειμαι απο κιν)
    Καταγράφηκε
    ILIASDJ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.363


    Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 20:37:22 »

    Κυριε Κωνσταντακατο ευχαριστω για την απαντηση σας . Χαμόγελο
    Απο τα γραφωμενα σας καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει προβλημα στον κινητηρα ειτε εχει αυτες τις ροδελες ειτε οχι .
    Προφανως αυτες χρειαζωνται για την καλυτερη λειτουργια του ( καλυτερη καυση αρα  καλυτερη επιδοση ) .
    Αρα με την πρωτη ευκαιρια αρχιζουμε τα πειραματα . Wink

    Αν παρ' ολα αυτα καποιος εχει κανει πειραματα με τον συγκεκριμενο ελικοπτερικο κινητηρα και εχει βγαλει συμπερασματα , η γνωμη του και τα συμπερασματα του ειναι καλοδεχουμενα . Thumbs up

    .  Κανε υπομονη οταν παω σπιτι στο λαπτοπ θα σου βαλω ενα video απο την λειτουργια ενος παλιου μοτερ και θα καταλαβεις (τωρα ειμαι απο κιν)





    ΟΚ Παυλο. Θα τα πουμε........ Wink
    Καταγράφηκε

    ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

    MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
    OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
    T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 21:03:02 »


    Αν παρ' ολα αυτα καποιος εχει κανει πειραματα με τον συγκεκριμενο ελικοπτερικο κινητηρα και εχει βγαλει συμπερασματα , η γνωμη του και τα συμπερασματα του ειναι καλοδεχουμενα . Thumbs up


    Δεν έχω κάνει πειράματα, άλλα δοκιμές (αν σε καλύπτει αυτό).

    Εφόσον καις 20% νίτρο βάζεις 0,20mm φλάντα και τη μηχανή θα την αισθάνεσαι υπερσυμπιεσμένη.

    Εφόσον θέλεις να κάψεις 30% βάζεις δύο των 0,20 (2 Χ ,020 mm = 0,40 mm) και όχι τις δύο (0,30 mm) που δίνει ο μαστρο-OS, γιατί εξακολουθεί να είναι υπερσυμπιεσμένος.

    Το παραπάνω το υπαγορεύουν οι τσιμπημένες θερμοκρασίες μας. Για την πληροφορία η κρουστική ανάφλεξη σε full rpm δεν γίνεται αντιληπτεί, αλλά την  καταλαβαίνεις όταν θέλεις να αποκτήσεις smooth hover πχ στο πρόγραμμα F3C. Εφόσον είσαι απαλλαγμένος από κρουστικές (προ-) αναφλέξεις, η ρύθμιση του κινητήρα είναι πιο ανεκτικτική στις μεταβολές του περιβάλλοντος. 

    Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεις πως από όλους τους three needle carb OS κινητήρες ο συγκεκριμένος παρουσιάζει τους περισσότερους κραδασμούς, δυκολεύοντας το έργο να αποκτήσεις έναν στρωτό στη λειτουργία κινητήρα.
    Για την ιστορία, ο ίδιος κινητήρας χρειάστηκε με κεφαλή twin plug Viper Head φλάντζες πάχους 0,60 mm !!! 
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 18 Δεκ 2010, 21:42:13 από ΚΥΡΝΙΚ » Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: OSMAX 91SZ-H RING
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.