Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:36:58

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:36:58

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba  (Gelesen 34223 mal)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « am: Montag, 17 Okt 2005, 12:13:17 »

    Καλημέρα σε όλους,

    Ψάχνω εδώ και καιρό να βρω κρύσταλο δέκτη Futaba Single Conversion στην συχνότητα 40.830.  Αν κάποιος καταστηματάρχης που διαβάζει το forum έχει ή κάποιος ξέρει που μπορώ να βρω ας μου πει.  Για άλλη μια φορά (είχα και μια παρόμοια αναζήτηση με έλικες) φαίνεται ότι τα ελληνικά καταστήματα σε τέτοια μικρά, φθηνά, αλλά και πολύ απαραίτητα πράγματα δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία.  Θα αναφέρω σαν χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλο κατάστημα της Αθήνας που τον Ιούλιο που ρώτησα μου μίλησε για παραλαβή τον Σεπτέμβριο και πριν από 10 μέρες μου είπε για Χριστούγεννα  tickedoff.  Και να φανταστείς ότι δεν έχει ούτε καν ένα οποιοδήποτε ζευγάρι ίδιας συχνότητας πομπού - δέκτη!

    Τέλος πάντων, δυστυχώς κάποια πράγματα δεν αλλάζουν.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Σεραφείμ

    Σημείωμα διαχειριστή: Εγινε αλλαγή στον τίτλο του θέματος, περιέχει την πρώτη ανακοίνωση για επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Okt 2005, 15:28:26 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    George Tokalatsidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 172


    WWW
    « Antwort #1 am: Montag, 17 Okt 2005, 13:45:39 »

    Μετά λένε γιατί ψωνίζεις απο έξω.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Okt 2005, 08:21:09 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert

    Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
    Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
    Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
    Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
    Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

    George Tokalatsidis
    http://www.aerolesxi.gr
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 251



    « Antwort #2 am: Montag, 17 Okt 2005, 16:51:33 »

    Οι συχνοτητες των 40Mhz που ληγουν σε μηδεν δεν επιτρεπονται στην Ευρωπη.
    Στην Ελλαδα στα 40Mhz επιτρεπονται μονο οι συχνοτητες 40.665 / 40.675 / 40.685 / 40.695
    Κατα τη γνωμη μου καλως πρατουν τα μαγαζια και δεν εισαγουν τετοιες συχνοτητες.
    Ισως ειναι το μοναδικο σωστο πραγμα που κανουν.

    Ευαγγελος
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Okt 2005, 08:20:13 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #3 am: Montag, 17 Okt 2005, 17:27:32 »

    Οι συχνοτητες των 40Mhz που ληγουν σε μηδεν δεν επιτρεπονται στην Ευρωπη.
    Στην Ελλαδα στα 40Mhz επιτρεπονται μονο οι συχνοτητες 40.665 / 40.675 / 40.685 / 40.695
    Κατα τη γνωμη μου καλως πρατουν τα μαγαζια και δεν εισαγουν τετοιες συχνοτητες.
    Ισως ειναι το μοναδικο σωστο πραγμα που κανουν.

    Ευαγγελος


    Ευάγγελε, ίσως θα ήταν το μοναδικό σωστό πράγμα που κάνουνε αν δεν τις πουλούσανε.  Επειδή όμως την έχω πάρει από το συγκεκριμένο μαγαζί που αναφέρω και με την συχνότητα που αναφέρω, ίσως να είναι αλλιώς τα πράγματα.  Ίσως τελικά να είναι χειρότερα τα πράγματα απ' ότι νόμιζα.

    Το περίεργο βέβαια είναι ότι έχω πάρει σε 10 μαγαζιά στην Αθήνα και ούτε ένας δεν μου είπε ότι δεν φέρνει γιατί δεν επιτρέπεται.

    Αλήθεια, δεν ήξερα ότι υπήρχε περιορισμός στις συχνότητες στην Ελλάδα.  Που μπορώ να δω τι ακριβώς ισχύει;

    Σεραφείμ
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Okt 2005, 08:20:41 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #4 am: Montag, 17 Okt 2005, 19:50:10 »

    Σεραφιμ, δες εδω http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-061.htm#40
    και πιο συγκεκριμενα δες το κανναλι 82-83

    εχω και εγω ΤΚ με 40830 και το κοιταζα χθες και παρατηρησα οτι δεν υπαρχει τετοιο  κανναλι παρολο που το δινουν σαν καναλι 83
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Okt 2005, 08:17:46 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #5 am: Montag, 17 Okt 2005, 22:42:03 »

    Οι συχνότητες 40.835 και 40.830 είναι κανάλι 83 (στα 40 Mhz). Οπως είπε και ο Ευάγγελος στην Ευρώπη δεν θα βρείτε συχνότητα στα 40 Mhz να λήγει σε μηδέν. Είναι σύστημα της άπω ανατολής, στο Πίνακας συχνοτήτων του Γιάννη Κωνσταντακάτου, που αναφέρει και ο Orck, θα δείτε ότι τα δύο συστήματα των 40 έχουν και ξεχωριστή αρίθμηση των καναλιών, αλλού οι αριθμοί των καναλιών συμπίπτουν σε παραπλήσιες συχνότητες, αλλού όχι.

    Οντως οι συχνότητες στα 40 Mhz για αέρα είναι αυτές που αναφέρει ο Ευάγγελος. Δείτε και το
    http://www.gwsus.com/english/product/receiver/rx%20crystal.htm. Το κανάλι 83 των 40 Mhz (είτε 40.835, είτε 40.830)  είναι για αυτοκίνητα και πλοία. Αυτά είναι τα θεωρητικά.

    Τι γίνεται στην πράξη όμως; Οπωσδήποτε έχοντας μια μη αεροπορική συχνότητα κινδυνεύεις περισσότερο να δεχτείς παρεμβολή από ένα R/C αυτοκίνητο. Από την άλλη μεριά δεν είναι και λίγα τα αυτοκίνητα που φοράνε αεροπορική συχνότητα. Δεν μπορεί λοιπόν να βασιστείς στο θεωρητικό, αν σπάσεις άντε να βγάλεις άκρη. Οπότε καταλήγουμε ότι για ασφάλεια ελέγχουμε ότι σύστημα R/C υπάρχει κοντά μας και συνεννοούμαστε. Θεωρητικά στα 40Mhz μάλλον "κλέβουμε" συχνότητες από τα αυτοκίνητα και τα πλοία.

    Απ' όσο ξέρω, η Ελλάδα δεν έχει ακόμα απαντήσει επίσημα στην Ευρωπαϊκή Ενωση για το θέμα των συχνοτήτων, δείτε το Δελτίο τύπου ΕΛ.Α.Ο. - ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ - Σεμινάριο κριτών ελικοπτέρων και γίνεται προσπάθεια να κατοχυρωθούν όσο το δυνατόν περισσσότερες συχνότητες.

    Οταν καταλήξει επίσημα η Ελλάδα κάπου, κατά κανένα τρόπο ούτε η ΕΛ.Α.Ο ούτε οι σύλλογοι έχουν σκοπό να πάρουν στο κυνήγι όσους βρεθούν εκτός. Σημασία έχει κατά πρώτο λόγο η ασφάλεια των πτήσεων και η διάδοση του αερομοντελλισμού και σαν χόμπυ και σαν άθλημα.

    Από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη συχνότητα δεν μπορεί να κατηγορηθεί κάποιος επαγγελματίας, καλό είναι όμως να λαμβάνεται υπ' όψιν το τι επικρατεί στην Ευρώπη (που και εκεί υπάρχουν διαφορές). Ακόμα υπάρχουν πολλοί αερομοντελλιστές που πήραν από το εξωτερικό μια τηλεκατεύθυνση και υποστηρίζονται από τα Ελληνικά καταστήματα.

    Ο κρύσταλλος στο κάτω κάτω δεν είναι κάτι φοβερά ακριβό. Η βασική συχνότητα είναι το κυριότερο. Νομίζω πάντως Σεραφείμ ότι αν αρχίσεις τα τηλέφωνα μάλλον θα βρείς κάπου, μην ξεχνάς και τα καταστήματα που έχουν κυρίως αυτοκίνητα ή πλοία.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Okt 2005, 08:17:17 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #6 am: Dienstag, 18 Okt 2005, 06:26:57 »

    Καλημλερα σε όλους,

    Πες τε το σύμπτωση, πές τε το ότι θέλετε, χθές επικοινώνησαν με την ΕΛΑΟ από την Εθνική Επιτροπή Διαχείρησης Φάσματος Συχνοτήτων και μας ενημέρωσαν ότι το πρώτο αίτημα μας έγινε δεκτό.

    Συγκεκριμένα όσοι θτμούνται πέρσι είχε γίονει μία συνάντηση με τους εκπροσώπους των εισαγωγέων συσκευών τηλεκατευθυνσεων, αντιπρόσωπο από τους αυτοκινητομοντελιστές και την ΕΛΑΟ με θέμα την κατοχύρωση και στην Ελλάδα των συχνοτήτων που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη τόσο για τα αερομοντέλα όσο και για τα επίγεια (αυτοκίνητα - πλοία).

    Το κείμενο που λάβαμε και υπάρχει καταχωρημένο πλέον στον επίσημο πίνακα συχνοτήτων και στην Ελλάδα είναι το παρακάτω.


    Στις συχνότητες 26,995 MHz, 27,045 MHz, 27,095 MHz, 27,145 MHz, 27,195 MHz, 34,995 – 35,225 MHz, 40,665 MHz, 40,675 MHz, 40,685 MHz και 40,695 MHz  επιτρέπεται χωρίς άδεια η λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για τον τηλεχειρισμό μοντέλων (στη ζώνη 34,995 – 35,225 MHz μόνο ιπτάμενων μοντέλων) και οι οποίες είναι σύμφωνες με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις αποφάσεις ERC DEC (01) 10, ERC DEC (01) 11, ERC DEC (01) 12, και τα Πρότυπα EN 300 220, EN 300 220 –1, EN 300 220 –2.

    Με λίγα λόγια για τον αερομοντελισμό κατοχυρώθηκε επίσημα η μπάντα των 35 έτσι ώστε αν στο μέλλον μία εταιρεία τύπου ΤΕΛΛΑΣ ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την συχνότητα για να προωθεί ευρυζωνικά δίκτυα μέσω ηλεκτρικών καλωδίων δεν θα επιτρέπεται.

    Υπάρχει και το δεύτερο σκέλος του αιτήματος μας που ήταν η χρήση και επιπλέον συχνοτήτων που χρησιμοποιούν στην Ευρώπη σε περιορισμένη όμως κλιμακα χωρών (Γαλλία Βέλγιο στα 41 και 72). Το θέμα εξετάζεται σε συνεργασία με την ΕΕ και θα έχουμε απάντηση και σαυτό.

    Ετσι πλέον και στην Ελλάδα υπάρχει κατοχυρωμένη περιοχή συχνοτήτων. Η ΕΛΑΟ σύντομα θα καλέσει σε συνάντηση τους αντιπροσώπους και τους συναδέλφους από τα αυτοκίνητα και τα πλοία για νέο συντονισμό.

    Οσο αφορά αυτά που λέει ο Σεραφείμ μάλλον είναι θέμα συνέπειας ή πιο συγκεκριμένα έλλειψη συνέπειας από το συγκεκριμένο κατάστημα. Πιθανότατα άλλαξε πηγή προμηθειών και η νέα πηγή δεν έχει τις συχνότητες που κάποτε προμηθευόταν ο εμπορος και γίνεται ότι γίνεται.

    Αυτά προς το παρόν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Okt 2005, 08:16:37 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #7 am: Dienstag, 18 Okt 2005, 08:34:40 »

    Η ανακοίνωση αυτή είναι πολύ σημαντική και ενδιαφέρει όλους. Πιστεύω ότι θα υπάρξουν αρκετά ερωτήματα έτσι έγινε αλλαγή του τίτλου του θέματος προσθέτοντας μπροστά το "Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα" γι' αυτό θα δείτε ότι τα προηγούμενα μηνύματα έχουν τροποποιηθεί.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #8 am: Dienstag, 18 Okt 2005, 15:09:00 »

    Καλησπέρα Κύριοι .΄
    Άν κατάλαβα καλά , στους 35 MHz επιτρέπονται αρκετά κανάλια άν και όχι ατελείωτα .
     Στους 40 δέν είναι λίγα Huh ?  Μπόλικος κόσμος πετάει στους 40 ...
     
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #9 am: Montag, 24 Okt 2005, 14:18:04 »

    Καλημλερα σε όλους,

    Πες τε το σύμπτωση, πές τε το ότι θέλετε, χθές επικοινώνησαν με την ΕΛΑΟ από την Εθνική Επιτροπή Διαχείρησης Φάσματος Συχνοτήτων και μας ενημέρωσαν ότι το πρώτο αίτημα μας έγινε δεκτό.

    Συγκεκριμένα όσοι θτμούνται πέρσι είχε γίονει μία συνάντηση με τους εκπροσώπους των εισαγωγέων συσκευών τηλεκατευθυνσεων, αντιπρόσωπο από τους αυτοκινητομοντελιστές και την ΕΛΑΟ με θέμα την κατοχύρωση και στην Ελλάδα των συχνοτήτων που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη τόσο για τα αερομοντέλα όσο και για τα επίγεια (αυτοκίνητα - πλοία).

    Το κείμενο που λάβαμε και υπάρχει καταχωρημένο πλέον στον επίσημο πίνακα συχνοτήτων και στην Ελλάδα είναι το παρακάτω.


    Στις συχνότητες 26,995 MHz, 27,045 MHz, 27,095 MHz, 27,145 MHz, 27,195 MHz, 34,995 – 35,225 MHz, 40,665 MHz, 40,675 MHz, 40,685 MHz και 40,695 MHz  επιτρέπεται χωρίς άδεια η λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για τον τηλεχειρισμό μοντέλων (στη ζώνη 34,995 – 35,225 MHz μόνο ιπτάμενων μοντέλων) και οι οποίες είναι σύμφωνες με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις αποφάσεις ERC DEC (01) 10, ERC DEC (01) 11, ERC DEC (01) 12, και τα Πρότυπα EN 300 220, EN 300 220 –1, EN 300 220 –2.

    Με λίγα λόγια για τον αερομοντελισμό κατοχυρώθηκε επίσημα η μπάντα των 35 έτσι ώστε αν στο μέλλον μία εταιρεία τύπου ΤΕΛΛΑΣ ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την συχνότητα για να προωθεί ευρυζωνικά δίκτυα μέσω ηλεκτρικών καλωδίων δεν θα επιτρέπεται.

    Υπάρχει και το δεύτερο σκέλος του αιτήματος μας που ήταν η χρήση και επιπλέον συχνοτήτων που χρησιμοποιούν στην Ευρώπη σε περιορισμένη όμως κλιμακα χωρών (Γαλλία Βέλγιο στα 41 και 72). Το θέμα εξετάζεται σε συνεργασία με την ΕΕ και θα έχουμε απάντηση και σαυτό.

    Ετσι πλέον και στην Ελλάδα υπάρχει κατοχυρωμένη περιοχή συχνοτήτων. Η ΕΛΑΟ σύντομα θα καλέσει σε συνάντηση τους αντιπροσώπους και τους συναδέλφους από τα αυτοκίνητα και τα πλοία για νέο συντονισμό.

    Οσο αφορά αυτά που λέει ο Σεραφείμ μάλλον είναι θέμα συνέπειας ή πιο συγκεκριμένα έλλειψη συνέπειας από το συγκεκριμένο κατάστημα. Πιθανότατα άλλαξε πηγή προμηθειών και η νέα πηγή δεν έχει τις συχνότητες που κάποτε προμηθευόταν ο εμπορος και γίνεται ότι γίνεται.

    Αυτά προς το παρόν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αξιότιμε φίλε Αντώνη,

    Με πολλή μεγάλη μου χαρά διάβασα το άρθρο σου οτι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έγινε πραγματικότητα η κατωχύρωση της μπάντας των 35 για τα αερομοντέλα.

    Υπάρχει πρόβλεψη και για την μπάντα των 50 και των 72 Huh

    Με τιμή !
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #10 am: Montag, 24 Okt 2005, 15:42:43 »

    Τάσο καλησπέρα,

    Οπως έγραψα και στο πρώτο μήνυμα, κάναμε το πρώτο βήμα ή αλλιώς έγινε η αρχή. Τώρα έχουμε ζητήσει τις υπόλοιπες συχνότητες στα 35 και 40 καθώς και τα 41 και 72 που γίνονται χρήση και από άλλες χώρες της Ευρώπης.

    Μέχρι τώρα τις συχνότητες 50 και 53 δεν τις κάνουν χρήση στην Ευρώπη για RC. Ακόμα και στην Αμερική νομίζω ότι για να κάνεις χρήση στα 50 πρέπει να έχεις μία ειδική άδεια. Στην Ευρώπη η 53 είναι δοσμένη για τηλεμετρία.

    Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε απάντηση στα αιτήματα μας.

    Καλές πτήσεις
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #11 am: Montag, 24 Okt 2005, 21:29:42 »

    Γειά σου Serafim .
    Απαντώ στο πρώτο σου μήνυμα . Πάρε Τηλ. και στον Παπαδόπουλο . 210 8235405 . Προχτές μού 'στειλε ολόκληρο κανάλι στους 40 (Tx και Rx) . Από ότι άκουσα έχει μπόλικους ...
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #12 am: Montag, 24 Okt 2005, 21:36:39 »

    Ευχαριστώ πολύ Απόστολε, αλλά ήδη τον έχω παραγγείλει απ' έξω.

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Antwort #13 am: Donnerstag, 2 Mδr 2006, 01:30:54 »

    Επίσημες συχνότητες
    Κατεβαστε το επισηναπτομενο αρχειο
    Η δειτε το link http://www.rc-network.de/magazin/artikel_05/art_05-027/laender/GRE.pdf

    * GRE.pdf (59.08 KB - runtergeladen 508 Mal.)
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 2 Mδr 2006, 01:37:51 von skopos » Gespeichert

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #14 am: Donnerstag, 2 Mδr 2006, 13:38:19 »

    Καλημέρα skopos,

    Δεν είναι έτσι όπως τα λένε οι φίλοι μας. Η πραγματικότητα είναι αυτή που αναφέρεται στο ίδιο θέμα σε προηγούμενη καταχώρηση. Έχει γίνει αίτημα προς της ΕΕΤΤ και για άλλες συχνότητες αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάτι επίσημα ανακοινώσιμο.

    Πάντως σε λίγο χρόνο ένα άλλο θέμα θα προκύψει και σε μάς και θα αφορά το κόστος των τηλεκατευθύνσεων και αυτό είναι το ειδικό τέλος ανακύκλωσης (η σωστή λέξη στα ελληνικά είναι ανακύκλιση αλλά έχει τώρα καθιερωθεί το ανακύκλωση) που θα πρέπει να πληρώνει ο εισαγωγέας και στην συνέχεια εμείς και αφορά το τέλος που θα επιβάλεται από την ΕΕ για το ποσοστό σε μή ανακυκλούμενα υλικά που θα περιέχει η συσκευή ως συμμετοχή στο κόστος της κατασκευής ειδικών χώρων εναπόθεσης ηλεκτρονικών υλικών. Το θέμα είναι σε εξέλιξη και για ότι νέο υπάρχει θα σας κρατώ ενήμερους.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Moderatoren: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Thema: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.044 Sekunden mit 24 Zugriffen.