Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Messages dans 12.387 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 10:07:11

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 10:07:11

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 01:44]

    [Hier à 11:35]

    par snoopy
    [Lundi, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304506
    Total des fils de discussion: 12387
    En ligne aujourd'hui: 44
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 24
    Total: 26
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Περι μπαταρίας  (Lu 15662 fois)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.280


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #60 le: Samedi, 24 Nov. 2012, 22:22:42 »

    κοιτα την ιδια απορια ειχα και εγω οταν μου το ειπε ο λοραν απο την hyperion δημιουργουνται υδρατμοι στο εσωτερικο τις μπαταρας λογο τις διαφορας θερμοτητας εαν  μεινει πολυ ωρα εκτεθειμένη μετα την πτησει γιαυτο και εχουν ειδικα φελιζολ  και τις βαζουν εκει  Wink

    Βρε παλικαράτσια μου εδώ το εξηγεί πολύ σωστά ο Τάσος, που είναι το πρόβλημα και ψαχνόσαστε για μεταφυσικές
    καταστάσεις??  Στριφογύρισμα ματιών

    Οι υδρατμοί της ατμόσφαιρας δεν περνάνε στα κλειστά κελιά των μπαταριών, αλλά δημιουργούνται στο εσωτερικό
    τους όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ θερμοκρασία περιβάλλοντος και της μπαταρίας!!
    Και είναι λογικό όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και ενώ βγάζεις την μπαταρία από το μοντέλο που θα έχει
    μία χ θερμοκρασία, λόγο πτήσης και δεν την τοποθετήσεις π.χ. μέσα στο αυτοκίνητο ή σε φενιζόλ που λέει ο Τάσος,
    ώστε η μπαταρία να μην μείνει εκτεθειμένη όπως είναι ζεστή σε κρύο περιβάλλον!!
    Ενώ αν μείνει εκτεθειμένη θα προκαλέσει υδρατμούς στο εσωτερικό της, το τζάμι στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι
    πως θαμπώνει??
    Απλή φυσική!!  Wink
    Journalisée
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 449


    Nikos


    « Répondre #61 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 00:45:23 »

    Ρε παιδια εγω δεν καταλαβαινω το εξης:
    Υπαρχει το φαινομενο της συμπυκνωσης που οταν οι υδρατμοι που εχει μεσα ο αερας συναντησουν μια κρυα επιφανεια παθαινουν συμπυκνωση και γινεται υγροποιηση (βλεπε ενα μπουκαλι νερο που το βγαζεις απ το ψυγειο και γεμιζει απ εξω υγρασια και τρεχει νερο στο τραπεζι).
    οταν βαζετε τις μπαταριες στο ψυγειο και μετα τις βγαλετε για φορτιση και πτηση, δεν παθαινουν το φαινομενο αυτο ? Δηλαδη βαζοντας τες στο ψυγειο με τις αυξομειωσεις της θερμοκρασιας δεν δημιουργουμε συνθηκες βομβαρδισμου με υγρασια ακομα και αν ειναι σφραγισμενες οπως προαναφερθηκε?
    Απορια κανω και οχι υποδειξη.........
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.280


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #62 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 00:52:40 »

    Η "υγρασία' του ψυγείου στο μόνο που κάνει ζημιά είναι στην πλακέτα (επαφές) της μπαταρίας,
    για το λόγο αυτό δεν τις τοποθετούμαι όπως είναι αλλά μέσα π.χ. κάποιο αεροστεγές δοχείο (τάπερ),
    σε πλαστική σακούλα, σε φενιζόλ κ.λ.π!!  Wink




    Υ.Γ. Οταν την βγάζουμε από το ψυγείο δεν την πάμε κατευθείαν για φόρτιση, αλλά την αφήνουμε πρώτα
    για τουλάχιστον 2 ώρες σε θερμοκρασία περιβάλλοντος!!
    « Dernière édition: Dimanche, 25 Nov. 2012, 01:09:44 par Markhelis » Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #63 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 03:33:00 »

    Ρε παιδια εγω δεν καταλαβαινω το εξης:
    Υπαρχει το φαινομενο της συμπυκνωσης που οταν οι υδρατμοι που εχει μεσα ο αερας συναντησουν μια κρυα επιφανεια παθαινουν συμπυκνωση και γινεται υγροποιηση (βλεπε ενα μπουκαλι νερο που το βγαζεις απ το ψυγειο και γεμιζει απ εξω υγρασια και τρεχει νερο στο τραπεζι).
    οταν βαζετε τις μπαταριες στο ψυγειο και μετα τις βγαλετε για φορτιση και πτηση, δεν παθαινουν το φαινομενο αυτο ? Δηλαδη βαζοντας τες στο ψυγειο με τις αυξομειωσεις της θερμοκρασιας δεν δημιουργουμε συνθηκες βομβαρδισμου με υγρασια ακομα και αν ειναι σφραγισμενες οπως προαναφερθηκε?
    Απορια κανω και οχι υποδειξη.........

    Σου απάντησε ο Μάρκος..! Απλα να σου πω ότι το έχω κάνει να τις βγάλω απο το ψυγείο και να πάω να τις βάλω αμέσως για φόρτιση και ναι έγινε μούσκεμα η μπαταρία.. Χαμόγελο Χαμόγελο
    Journalisée
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 449


    Nikos


    « Répondre #64 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 07:01:14 »

    μα και να μην τη βαλεις αμεσως στη φορτιση παλι μουσκεμα θα γινει αλλα λιγοτερο........
    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #65 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 08:12:50 »

    Η "υγρασία' του ψυγείου στο μόνο που κάνει ζημιά είναι στην πλακέτα (επαφές) της μπαταρίας,
    για το λόγο αυτό δεν τις τοποθετούμαι όπως είναι αλλά μέσα π.χ. κάποιο αεροστεγές δοχείο (τάπερ),
    σε πλαστική σακούλα, σε φενιζόλ κ.λ.π!!  Wink




    Υ.Γ. Οταν την βγάζουμε από το ψυγείο δεν την πάμε κατευθείαν για φόρτιση, αλλά την αφήνουμε πρώτα
    για τουλάχιστον 2 ώρες σε θερμοκρασία περιβάλλοντος!!

    Πολύ σωστά.  Thumbs up
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 634



    WWW
    « Répondre #66 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 09:12:24 »

    Στο ψυγειο δεν χαλανε σιγουρα οι κολες που εγω ο μαλας τις αφησα σε σκοτεινο μερος
    αλλα αρκετα ζεστο το καλοκαιρι και ειναι οι περισοτερες για πεταμα
    Καλα ειναι αυτα που λεγονται για να μαθαινουμε ολοι μας για την συντηρηση των στοιχειων
    θα ηθελα ομως να μαθω και για τις μπαταριες που πετατε τους κυκλους που εχετε κανει εως
    τωρα καθως επισης και το σεταπ δηλαδη μοτερ σπιντ κοντρολ και τον φορτιστη που χρησιμοποιηται
    καθως επισης και για το τροπο φορτισης και εαν ειναι ευκολο το γραναζωμα του ελικοπτερου και τις
    στροφες που πετατε (ε9  και ε3 προερετικα)
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.280


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #67 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 10:58:37 »

    θα ηθελα ομως να μαθω και για τις μπαταριες που πετατε τους κυκλους που εχετε κανει εως
    τωρα καθως επισης και το σεταπ δηλαδη μοτερ σπιντ κοντρολ και τον φορτιστη που χρησιμοποιηται
    καθως επισης και για το τροπο φορτισης και εαν ειναι ευκολο το γραναζωμα του ελικοπτερου και τις
    στροφες που πετατε (ε9  και ε3 προερετικα)

    Νομίζω και για το χρονικό διάστημα που έγιναν αυτοί οι κύκλο παίζει ρόλο Βάιε!!  Wink
    Journalisée
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 634



    WWW
    « Répondre #68 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 11:09:34 »

    οποιος θελει και τον χρονο
    Journalisée
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Répondre #69 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 15:56:20 »

    stock setup align 450 pro 3gx για μισό χρόνο, αλλαγή με beastx και superbrain 40A esc για άλλους 2 μήνες.
    μπαταρίες nano tech 2.2 25-50c όλο αυτό το διάστημα. με αυτές έμαθα να πετάω και τώρα δεν τις ζορίζω πολύ και έχουν 60-80 κύκλους.
    Έχουν ήδη φουσκώσει ανεπαίσθητα εδώ και 2 μήνες αλλά πετάνε μια χαρά. μειώθηκε ελαφρός ο χρόνος.
    Journalisée

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #70 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 18:22:06 »

    Εμενα τελικα η δισελη τα επαιξε.Φορτιζω σημερα με  balancing και το ενα στοιχειο παει 4.2 και το δευτερο ειναι ακομα στο 4.16.Μετα απο 3 δεκαλεπτες πτησεις το πρωτο ειναι 3.90 και το δευτερο 3.86..Την εβαλα στο balancing της futaba επανηλθαν στο κανονικο αλλα πιστευω δεν θα επανελθουν.Παντως δεν ειναι φουσκωμενη καθολου.
    Journalisée

    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 336


    Kostas Laliotis


    « Répondre #71 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 18:43:50 »

    Εμενα τελικα η δισελη τα επαιξε.Φορτιζω σημερα με  balancing και το ενα στοιχειο παει 4.2 και το δευτερο ειναι ακομα στο 4.16.Μετα απο 3 δεκαλεπτες πτησεις το πρωτο ειναι 3.90 και το δευτερο 3.86..Την εβαλα στο balancing της futaba επανηλθαν στο κανονικο αλλα πιστευω δεν θα επανελθουν.Παντως δεν ειναι φουσκωμενη καθολου.

    και αυτο το λες χαλασμενη μπαταρια??? δηλαδη τι εχει εαν ελεγε ο φορτιστης 4 20 θα ηταν καλη, ενω τωρα που λεει 4 16 δεν ειναι,  εμενα καμια μπαταρια μου δεν φορτιζουν ολα τα στοιχεια το ιδιο ουτε τελειωνουν στο 4 20 ολες, να τις πεταξω??
    Journalisée
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #72 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 20:00:48 »

    Εμενα τελικα η δισελη τα επαιξε.Φορτιζω σημερα με  balancing και το ενα στοιχειο παει 4.2 και το δευτερο ειναι ακομα στο 4.16.Μετα απο 3 δεκαλεπτες πτησεις το πρωτο ειναι 3.90 και το δευτερο 3.86..Την εβαλα στο balancing της futaba επανηλθαν στο κανονικο αλλα πιστευω δεν θα επανελθουν.Παντως δεν ειναι φουσκωμενη καθολου.

    Νικο δικο σου ειναι το ελικοπτερο και δικο σου το ρισκο προβληματος στην πτηση σου, δεν θα σου πω τι θα κανεις.
    Απο την αποψη του ηλεκτρονικου επετρεψε μου να σου πω οτι μιλας για διαφορες 0,04V δηλαδη για 4 εκατοστα του Volt. Το λαθος μετρησης ενος πολυ καλου πολυμετρου ειναι μεγαλυτερο. Να το πω απλα; Τα κελια (η σελια οπως λενε μερικοι) ειναι ισορροπημενα με ιδια εσωτερικη αντισταση, και τα δυο ειναι δειγμα καλης μπαταριας

    Εαν παρολαυτα θες να την πεταξεις με μεγαλη μου χαρα να σε απαλλαξω Χαμόγελο
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #73 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 20:02:08 »

    Στο ψυγειο δεν χαλανε σιγουρα οι κολες που εγω ο μαλας τις αφησα σε σκοτεινο μερος
    αλλα αρκετα ζεστο το καλοκαιρι και ειναι οι περισοτερες για πεταμα
    Καλα ειναι αυτα που λεγονται για να μαθαινουμε ολοι μας για την συντηρηση των στοιχειων
    θα ηθελα ομως να μαθω και για τις μπαταριες που πετατε τους κυκλους που εχετε κανει εως
    τωρα καθως επισης και το σεταπ δηλαδη μοτερ σπιντ κοντρολ και τον φορτιστη που χρησιμοποιηται
    καθως επισης και για το τροπο φορτισης και εαν ειναι ευκολο το γραναζωμα του ελικοπτερου και τις
    στροφες που πετατε (ε9  και ε3 προερετικα)

    Καλο θα ηταν να ανοιξειδ ενα νεο θεμα και να ρωτησεις αυτα που θες... Μην το χαλασουμε το θεμα..
    Journalisée
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 634



    WWW
    « Répondre #74 le: Dimanche, 25 Nov. 2012, 20:44:29 »

    καλο θα ηταν να μαθαιναμε καποια λιγα για τις μπαταριες και να κανουμε την αξιολογηση τους
    Journalisée
    Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Περι μπαταρίας
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.034 secondes avec 25 requêtes.