Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 23:25:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 23:25:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 193
    Gesamt: 194
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4 5     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR  (Gelesen 18388 mal)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #15 am: Dienstag, 16 Dez 2008, 23:14:58 »

    ΟΚ! ευχαρηστω! Χαμόγελο
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #16 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 01:01:28 »

    Καλησπερα
    Στην κατηγορια αυτη πρεπει να οριστει καθαρα οτι δεν επιτρεπονται μηχανες η μετατροπες στανταρ μηχανης ,με εξατμηση τυπου majic muffler (δηλαδη οπως nelson -jett κτλ) Αλλα οχι απλα να αναφερθουν καποιες μαρκες(νομιζω ειναι και παρανομο) Η αποδοση μεσω μιας τετοιας εξατμηαης ειναι πολυ μεγαλυτερη απο τοποθετηση πιπας ,σε αυτες τις στροφες .Με 70$ αγοραζεις απο performance Specialties μια τετοια εξατμηση και ετσι ο πρωτος που θα το κανει θα εχει σαφες πλεονεκτημα ,ετσι μπλεκουμε παλι με παραγγελιες ειδικων εξαρτηματων κτλ.Η προπελα 10" ειναι λυση για να μην τρεχουν εστω φτηνες αλλα αγωνιστικες μηχανες.
    Στο παρελθον ειχαμε ανακοινωσει οτι καπιοι που ερθουν να πεταξουν με απλες μηχανες θα βραβευτουν σαν να πεταξαν ξεχωριστη κατηγορια μεταξυ τους ,απλα η επισημη βαθμολογια θα βρισκοταν αναμεσα στους υπολοιπους αθλητες της Q500. Δυστοιχος περα απο δυο αθλητες απο Θεσσαλονικη δεν ειχαμε αλλους. Μακαρι να ερθουν νεοι στην κατηγορια αυτη ,ο χρονος θα δειξει.

    Ηλιας
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #17 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 12:01:57 »

    kαλημερα.....παρακολουθω το θεμα με ενδιαφερον ..μια προσιτη κατηγορια παντα με ενδιαφερει αλλα γιατι τετοια εμονη με το θεμα της προπελας ..ειπαμε οτι οι κινητηρες θα ειναι απλοι σαν και αυτους που εχουμε ολοι..Γιατι να μην μπορει ο καθε ενας να επιλεξει καποια πραγματα στο μοντελο του?Γιατι να πνιγει το μικρο 46αρι σονι και καλα  Θυμός...οπως και ναεχει εγω ειμαι μεσα για αυτη την κατηγορια ...
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #18 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 12:49:30 »

    Θυμός...οπως και ναεχει εγω ειμαι μεσα για αυτη την κατηγορια ...

    Αυτό έχει σημασία κατ' αρχήν... Αν δούμε ότι προχωράει τότε αλλάζουμε τυχόν αστοχίες του κανονισμού.
     Έπρεπε να γίνει η αρχή, και εκτός από σένα Ανδρέα τα μηνύματα που λαμβάνω για την κατηγορία είναι αρκετά θετικά, πράγμα το οποίο σημαίνει πως θα έχουμε αρκετές συμμετοχές.

    dapan
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #19 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 18:28:54 »

    Bασικα εψαξα λιγο για ετοιμα μοντελακια του ειδους αλλα βρηκα μονο 1 viper Q500...ξερει κανεις που μπορω να κοιταξω για τετοια μοντελα ARF Η και σε κιτ?
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 496



    « Antwort #20 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 18:39:11 »

    καλησπέρα

    Αντρέα δυστυχώς το Viper 500 της Great planes δεν βγαίνει πλέον - ο Κουτσός που επικοινώνησα σήμερα δεν έχει stock - αν θυμάμαι καλά είχα πάρει το τελευταίο πριν 2 μήνες περίπου

    αν έχεις λογαριασμό στο towerhobbies αγόρασε το από εκεί έχει στοκάρει κομμάτια


    @ http://www.matneymodels.com/
    @ http://www.wegner-flugmodelle.de/
    @ http://www.supertrc.com/
    @ http://www.flyfastcomposites.com/
    @ http://www.sam-rairacing.com/
    @ http://www.mo-racing.com/
    @ http://www.darrolcady.com/


    τα λέμε...
    Gespeichert

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #21 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 19:20:08 »

    Thanks Thumbs up!
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #22 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 20:52:27 »

    Καλησπέρα
    Όλες η διευθύνσεις που έδωσε ο paylos είναι σωστές και χρήσιμες, απλά θα θελα να τονίσω πως καλό είναι να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, δλδ να είναι τα μοντέλα ξύλινα, κάτι σαν το viper το οποίο κατά την προσωπική μου γνώμη είναι το καλύτερο για την κατηγορία.
    Θα θελα εδώ να τονίσω πως η αρχική σκέψη ήταν ο κανονισμός να είναι σαφές ως προς την κατασκευή του μοντέλου δλδ να είναι μόνο ξύλινα μοντέλα (κάτι που κατά την άποψη μου είναι και το σωστο), αλλά δεν πέρασε, και έτσι απλά αν κάποιος θέλει να πάρει εποξικό θα πρέπει να ανεβάσει το κόστος πολύ, (500-700$ κοστίζουν), συν μεταφορικά, συν πιθανό τελωνείο, άρα καλό είναι να μείνει το κόστος χαμηλό, επίσης για να είναι ασύμφορει η αγόρά εποξικού για αυτή την κατηγορία αποφασίστηκε το ελάχιστο βάρος για την κατηγορία να είναι 1900γρ, από 1700 που είναι για το Q500.
    Στην αμερική υπάρχουν μοντέλα που χρειάζονται λίγη δουλειά για να γίνουν και είναι αρκετά οικονομικά, αύριο ή αργότερα γιατί τώρα έχω δουλειά θα ανεβάσω μερικά site να ενημερωθείτε.
    Μια καλή λύση επίσης είναι να επιλέξετε αεροτομη, και να φτιάξει ο Αποστόλης ο Γαδετσάκης φτερά.

    dapan
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #23 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 22:17:43 »


    δηλαδη αν καπoιος στην απλη κατα τα αλλα αυτη κατηγρια ,αγορασει ενα εποξικο μοντελο 800$ θα μπορεσει να κερδισει εχοντας σαφες πλεονεκτημα εναντι των απλων μονοκοταρισμενων μοντελων ;;
    Πρεπει να υπαρχει σαφης αναφορα για την κατασκευη ,ξυλο και φιλμ αυτοκολλητο τυπου monocote η παραπλησιο Απο την στιγμη που η κατηγορια εχει σκοπο να ειναι απλη ,θα πρεπει να γινει αυτο μεχρι εξαντλησεων ολλων των" παραθυρων" ,

    « Letzte Änderung: Mittwoch, 17 Dez 2008, 22:40:46 von Elias Sopeoglou » Gespeichert
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #24 am: Mittwoch, 17 Dez 2008, 23:05:28 »

    Αυτή ήταν η προτασή μου αλλά δεν περασε..... αρα το βλέπουμε για του χρόνου στις τροποποιήσεις, έχοντας φυσικά και κάποιο αγώνα όπου οι αθλητές μπορούν να εκφράσουν την άποψη τους.

    dapan
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #25 am: Freitag, 19 Dez 2008, 19:11:37 »

    Οπως είχα υποσχεθεί, (αν και με καθυστέρηση),  idiot2 σας παραθέτω link που μπορείτε να βρείτε κατασκευαστές αεροπλάνων Q500

     Azn
    www.q500.org/modelle.htm


    dapan



    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιώργος Βασδαβάνος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31



    « Antwort #26 am: Freitag, 19 Dez 2008, 19:44:23 »

    Αυτή ήταν η προτασή μου αλλά δεν περασε..... αρα το βλέπουμε για του χρόνου στις τροποποιήσεις, έχοντας φυσικά και κάποιο αγώνα όπου οι αθλητές μπορούν να εκφράσουν την άποψη τους.

    dapan

    Υποτίθεται ότι σκοπός της νέας κατηγορίας είναι να είναι όσο γίνεται πιο προσιτό το κόστος, για να μπορούν να συμμετέχουν όσο γίνεται περισσότεροι αθλητές και ειδικά νέοι .
    Οταν επιτρέπεται το εποξικό μοντέλο των 700-800$ σαφώς και έχει υπεροχή έναντι του ξύλινου.
    Συνεπώς όσοι θα "παίξουν" με εποξικό θα έχουν "βάλει γκόλ από τα αποδυτήρια"όπως λένε και άρα αναιρείται η φιλοσοφία της κατηγορίας, για όσο γίνεται το δυνατόν πιο απλές προδιαγραφές υλικών.

    Νομίζω ότι θα πρέπει να επανεξεταστούν οι προδιαγραφές της νέας κατηγορίας.

    Φιλικά
    Γιώργος
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #27 am: Freitag, 19 Dez 2008, 20:11:03 »

    Αγαπητοί Θεσσαλονικείς, και Λαρισαίοι

    το εποξικό μοντέλο των 700-800 $$$ δεν υπερτερεί αεροδυναμικά έναντι ενός κτιστού από χέρι, όταν αυτός που το φτιάχνει είναι γνώστης κατασκευών και φινιρίσματος.
    Επίσης δεν υπερτερεί στους ελιγμούς,  όταν το τελικό βάρος απογείωσης θα είναι το ίδιο. Δηλαδή το ελαφρύ μοντέλο που ο Αμερικάνος το χρυσοπληρώνει για να επιταχύνει γρηγορώτερα, δεν θα δώσει πλεονέκτημα στον πλούσιο Ελληνα που θα το βαρύνει με έρμα σύμφωνα με τον κανονισμό.

    Ενας ακόμα αντίλογος για την ελευθερία αγοράς και χρήσης ενός τέτοιου ακριβού αεροπλάνου, είναι ότι έχοντας ήδη ένα τέτοιο μοντέλο, ο ιδιοκτήτης, δεν θα τα παρατήσει νωρίς, αλλά θα στοχεύσει να πετάξει με αυτό και στην γρήγορη κατηγορία, χωρίς παραπάνω έξοδο ή χάσιμο χρόνου.

    Ενα απλό παράδειγμα: Κάποτε υιοθέτησαν μία αεροτομή ΜΗ, που υποτίθεται ότι θα έδινε πλεονέκτημα 2 δευτερολέπτων στο μοντέλο σε όλη τη διαδρομή. Αυτό μπορεί να το εκμεταλλευτεί ένας πολύ καλός χειριστής, που καλύπτει την διαδρομή κοντά στο λεπτό. Τι να προσφέρει η αεροτομή στον αρχάριο που καλύπτει τη διαδρομή στα δύο λεπτά μόνο και μόνο επειδή δεν μπρεί να πετάξει κλειστές στροφές χωρίς να το σπάσει;

    Εδώ, στην απλή αυτή κατηγορία, όλες οι προδιαγραφές απευθύνονται σε αρχάριους, και δεν μπορεί ένας αρχάριος να κερδίσει εκμεταλλευόμενος υλικό που δεν μπορεί να τρέξει περισσότερο από ότι το έλκει η μηχανή/έλικά του. Ισα ίσα, ένα πιό γρήγορο μοντέλο, κάνει τον αρχάριο να το πετάει πολύ πιό αρχάρια.
    Ας μη κρίνουν τόσο αψήφιστα τις λεπτομέρειες οι αθλητές που θα τρέξουν στην γρήγορη κατηγορία. Η αργή κατηγορία δεν απευθύνεται σε αυτούς για να βγούν πρώτοι, αντί τελευταίοι στην γρήγορη.

    Αυτό που δεν μπορώ να αντιληφθώ είναι γιατί αφού ορισμένοι ενδιαφέρονται να στηθεί κάποια κατηγορία, δεν φέρνουν πρώτοι αυτοί πρόταση στο τραπέζι, αλλά αντίθετα περιμένουν να κρίνουν την πρόταση που έχουν φέρει άλλοι, και μάλιστα μετά την αποδοχή της από την συνέλευση των σωματείων.

    Υπάρχει πάντα η ευκαιρία να γίνουν διορθώσεις - γίνονται κάθε χρόνο ακόμα και στους διεθνείς κανονισμούς - αλλά μετά από διαπιστώσεις από πολλούς αγώνες. Ας δούμε πως θα τρέξει αυτή η κατηγορία, και θα βγούν τα συμπεράσματα στο μέλλον.
    « Letzte Änderung: Freitag, 19 Dez 2008, 20:57:42 von Γιάννης Κωνσταντακάτος » Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #28 am: Freitag, 19 Dez 2008, 21:27:06 »

    Καλησπέρα
    Κατά την προσωπική μου άποψη μεγαλύτερη σημασία έχει να ξεκινήσει η κατηγορία, με τα όποια προβλήματα μπορεί να έχει αυτή, και τα οποία μπορούμε εν συνεχεία να διορθώσουμε.
    Βλέποντας τις αναγνώσεις του θέματος, την ανταπόκριση κάποιον φίλων εδώ, αλλά και κάποιον με πμ, και πάντα με επιφύλαξη καθώς όλα κρίνονται από το αποτέλεσμα,  θεωρώ πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο.


    dapan
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιώργος Βασδαβάνος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31



    « Antwort #29 am: Freitag, 19 Dez 2008, 21:43:15 »

    Αγαπητοί Θεσσαλονικείς, και Λαρισαίοι

    Αυτό που δεν μπορώ να αντιληφθώ είναι γιατί αφού ορισμένοι ενδιαφέρονται να στηθεί κάποια κατηγορία, δεν φέρνουν πρώτοι αυτοί πρόταση στο τραπέζι, αλλά αντίθετα περιμένουν να κρίνουν την πρόταση που έχουν φέρει άλλοι, και μάλιστα μετά την αποδοχή της από την συνέλευση των σωματείων.


    Αγαπητέ Γιάννη,

     το θέμα αναρτήθηκε στο φόρουμ, και ως συνέπεια είχε να εκφραστούν , καλοπροαίρετα πιστεύω πάντα , κάποιες απόψεις.
     Εχω δεί αθλητές , με το που άλλαξαν μοντέλο απο ξύλινο σε εποξικό (με ιδιο βάρος περίπου) με την ίδια μηχανή, βελτιώσαν το χρόνο τους σημαντικά.
    Με αφορμή αυτό κατέθεσα τις σκέψεις μου.(Μπορεί και να κάνω λάθος, στο εάν υπερτερεί το εποξικό από το ξύλινο)
     Εξάλλου δημοκρατία έχουμε, κάποιοι φέρνουν τις προτάσεις , και οι υπόλοιποι έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν τις σκέψεις τους εφόσον πηγάζουν από καλοπροαίρετη διάθεση.
     
    Φιλικά
    Γιώργος

     
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3 4 5     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Thema: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.04 Sekunden mit 27 Zugriffen.