Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.533 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 01:32:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 01:32:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:57]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 15:56]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304533
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 168
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 169
    Συνολικά: 170
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126195 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 22:44:25 »

    Μετά από χρόνια αποχής από κατασκευές scale και Warbirds (λόγω ακροβατικών, κλπ), αποφασίσαμε να ξαναμπούμε στο παιχνίδι - λίγο κλεφτά μεν (ARF γαρ) αλλά δυνατά (giant scale). Τί να κάνουμε, με 2 μικρά παιδιά και πολύ ταξίδι με τη δουλειά δεν υπάρχει ο χρόνος που κάποτε είχαμε για κατασκευές...

    (Τελευταία προσπάθεια ήταν ένα P-51 της Marutaka! Για όσους θυμούνται, η Marutaka ζητά από τον κατασκευαστή να "βγάλει" αεροπλάνο από 12.347 τάκους balsa. Μεγάλες στιγμές...)

    Το μέγεθος 2.2m/50-60cc είναι ιδανικό και από άποψη "χορταστικής" κλίμακας χωρίς μεγάλα προβλήματα μεταφοράς (βάν!) και αποθήκευσης, αλλά και από άποψη μεγάλης προσφοράς ARF (ESM, TF, κλπ) και λογικού (?!! Στριφογύρισμα ματιών) κόστους εξοπλισμού.

    Παρόλο που η μεγάλη μας αγάπη είναι το Zero, εντούτοις η απόφαση πάρθηκε για ένα άλλο "διαμάντι" του ’ξονα, το '190 από την Top Flite.
    http://www.top-flite.com/airplanes/topa0706.html

    Βασικές παράμετροι της επιλογής:
    - Μας... αρέσει και αυτό σαν αεροπλάνο!
    - Έχει μεγάλο μέγεθος Cowl (λόγω Anton), για να χωράει μεγάλη γκάμα από κινητήρες. Το Zero είναι πιο"slim" και οι κεφαλές εξέχουν σε αυτήν την κλίμακα..
    - Σχετικά σωστά scale outlines.
    - Καλές κριτικές για την ποιότητα κατασκευής και πτητικών χαρακτηριστικών του μοντέλου της συγκεκριμένης Εταιρίας.
    - Επίσης, καλή διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και μακροχρόνια παραμονή στην αγορά (όχι όπως η Hangar 9, που καταργούνται στον... 1.5 χρόνο και μετά άντε βρές!)
    - Όλο ξύλινη κατασκευή (το GRP δεν είναι... από τα αγαπημένα μας!).
    - Ειδική έκδοση Retracts για το συγκεκριμένο από τη Rοbart, με σωστές γωνίες, κλπ (άρα, δε χρειάζεται μετατροπές/κατασκευές στα rails, μόνο ενίσχυση).
    - Εξαιρετική τιμή προσφοράς από μεγάλο κατάστημα του εξωτερικού... + δωρεάν μεταφορικά! Δυστυχώς ο αντιπρόσωπος δεν μπόρεσε να κάνει Price-matching - αλλά τουλάχιστον προσπαθήσαμε και οι 2!


    * topa0706-covering-lg.jpg (115.39 KB, 1184x878 - εμφανίστηκε 856 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 23:22:47 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 22:51:17 »

    ’ντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά μπας και περάσουμε σε αριθμό τα Αμερικανάκια!!!  Grin Grin Grin Καλή αρχή στην κατασκευή και καλές πτήσεις στο τέλος!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 22:52:11 »

    Θα ήταν ενδιαφέρων επίσης να μας πεις τιμή και κατάστημα έστω και σε π.μ.!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 22:57:45 »

    Παναγιώτη, δε σου κρύβω ότι το δικό σου thread έχει αποτελέσει επιπρόσθετη παρακίνηση για τούτο το thread..

    Όσον αφορά τα οικονομικά, θα σου στείλω π.μ.

    Έκτορας.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 23:02:38 »

    Έκτορα σε ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση!! Ότι χρειαστείς όσον αφορά εξοπλισμούς, παραγγελίες, καταστήματα κτλ μπορείς να ρωτήσεις ότι χρειαστείς αφού η κλιμακα των μοντέλων μας είναι κοινή...Φυσικά και οτιδήποτε που αφορά την κατασκευή, αν νομίζεις ότι μπορώ να βοηθήσω!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 23:14:50 »

    Ευχαριστώ. Έχουμε κάνει αρκετό διάβασμα σε πολλά fora, και έχουμε καταλήξει σε ένα μεγάλο μέρος του εξοπλισμού. Όμως θα χρειαστεί σίγουρα κάποια βοήθεια διότι η κατασκευή θα είναι κάπως περίπλοκη για τα δικά μας "απλοϊκά" -πλέον- δεδομένα (ακροβατικά σκάφη χωρίς retracts, κλπ)...

    Έχουμε αποφασίσει να μην το παρακάνουμε στο scale αποτέλεσμα (π.χ. γδύσιμο mοnokote, glass-άρισμα και βάψιμο) διότι δεν υπάρχει ούτε χρόνος, ούτε η κατασκευαστική εμπειρία για σωστό αποτέλεσμα. Επίσης, θέλουμε τα όποια ανταλλακτικά χρειαστούν (το απευχόμαστε!) να μπορούν να φορεθούν επάνω χωρίς πολλά-πολλά.

    Για το λόγο αυτό, το εργοστασιακό καμουφλάζ/βάψιμο θα μείνει ως έχει, παρόλο που θα προτιμούσαμε κάτι "διαφορετικό" (να... ξεχωρίζει και καλά!). Όμως υπάρχουν τεχνικές που μπορεί να δώσουν βελτιώσεις σχετικά εύκολα και ανέξοδα. Έχει επιλεγεί το FW190-A4 "4+1" της Μοίρας 9/JagdGeschwader 2 "Richthofen" του Oberleutnant Siegfried Schnell, ο οποίος πέταγε από τη Vannes-Meucon στη Γαλλία το 1943-1944.

    Ο λόγος πολύ απλός - ταιριάζει ήδη με το εργοστασιακό σχήμα της TF... Στριφογύρισμα ματιών

    Εξαιρετική σελίδα με camo/unit references από κάποιον.... Ρώσο! http://wp.scn.ru/en/ww2/f/451/2/5#20

    Γενικά το Project δε θα είναι πολύ εντατικό, προβλέπω πρώτη πτήση κάποια στιγμή το Φεβρουάριο/Μάρτιο του 2015 (εάν τα καταφέρουμε και οικονομικά!).


    * 2_117.jpg (50.21 KB, 960x500 - εμφανίστηκε 892 φορές.)

    * Siegfried Schnell2.JPG (94.88 KB, 882x425 - εμφανίστηκε 862 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 00:25:56 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 23:19:54 »

    Με το καλό και ένα σου λέω...Τρώγοντας έρχεται η όρεξη...Και εδω γύρω υπάρχουν πολλοί που θα σου την ανοίξουν!!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 23:27:03 »

    Μέρος βέβαια της όλης "κατασκευαστικής" εμπειρίας είναι και το ψάξιμο/μάζεμα υλικών. Ξεκινάμε με τα retracts, τα οποία είναι και το "ψαρωτικό" σημείο του FW190 αφού είναι πολύ μακριά και έχουν "περίεργες" γωνίες.

    Εδώ υπάρχουν διάφορες επιλογές.
    Τα πιο scale και καλής ποιότητας είναι τα Sierra - οι Αμερικάνοι πίνουν κρασί στο όνομά τους.
    http://www.sierragiant.com/prod10.html.
    Ο τύπος που τα φτιάχνει όμως είναι λόγο δύσκολος και αργός στην επικοινωνία/αποστολή. Επίσης, έχουν τελείως άλλη γεωμετρία στα rails, οπότε το φτερό θα ήθελε ξεκοίλιασμα και ανακατασκευή.

    Οπότε, πήγαμε μαζί με το "κοπάδι" της TF και επιλέξαμε τα Robarts που έχουν ειδικό κωδικό για να πέσουν ακριβώς στο συγκεκριμένο μοντέλο. Δεν έχουν το χαρακτηριστικό πλάγιο downlink του πραγματικού (που έχουν τα Sierra), αλλά είναι drop-in. Τέλος, ενώ η Robart προσπαθεί να προμοταρεί τα ηλεκτρικά, εντούτοις διαβάσαμε πολλά παράπονα στα fora και επιλέξαμε τα πνευματικά. Με λίγη υπομονή και ψάξιμο στο ebay, βρέθηκαν και αυτά σε τιμή έκπληξη (σχεδόν Αμερικής).

    Για το υπόλοιπο πνευματικό σύστημα, επελέγη το XL Deluxe κιτ της Robart.




    * robq1658.jpg (14.26 KB, 345x345 - εμφανίστηκε 788 φορές.)

    * TFFW190_1024x1024.jpg (34.04 KB, 1000x1000 - εμφανίστηκε 826 φορές.)

    * 157VRX-A.jpg (17.5 KB, 250x328 - εμφανίστηκε 824 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 23:48:48 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 23:31:52 »

    Και ότι θα σε ρωτούσα από που θα τα προμηθευτείς..
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 00:24:03 »

    Για να τελειώνουμε με τα "πόδια", αξίζει να δούμε λίγο το θέμα "τροχοί". Αυτοί που δίνει το kit είναι foamένιοι και καθόλου scale. Επίσης, είναι μαλακοί και με μεγάλη πρόσφυση, με αποτέλεσμα σε"μπαστουνιές" του rudder στη προσγείωση να εκκινούν φαινόμενα ground looping με ότι αυτό συνεπάγεται (ξυσίματα ακροπτερυγίων, τουμπαρίσματα, ξεχαρβάλωμα των gear doors, κλπ).

    Στα ξένα forums οι περισσότεροι τους αλλάζουν με Williams Brothers 5-1/4" Ballon Style (#12200), οι οποίοι επιδέχονται και scale περιποίηση...
    Τους προμηθευτήκαμε και αυτούς, οι οποίοι θα βαφτούν ανάλογα για να "δείξουν".
    Μικρο-βιδάκια με εξάγωνο κεφάλι έχουν παραγγελθεί από τη MikroMark (όποιος γνωρίζει Ελληνικό μαγαζί με τέτοια είδη, ας μας πεί!)


    * Maiden1.jpg (30.1 KB, 640x411 - εμφανίστηκε 818 φορές.)

    * Williams Bros 12200.jpg (4.16 KB, 313x161 - εμφανίστηκε 762 φορές.)

    * Modified Williams Bros Wheels.JPG (29.84 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 817 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.777



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 00:40:10 »

    Καλή αρχή Φίλε Έκτορα!!!! Κανόνισε  μόλις ετοιμαστεί για... αερομαχίες!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 01:08:58 »

    Ευχαριστώ Αργύρη! Ελπίζουμε στο Scale Meeting 2015... Και εάν γίνει και κανένα F4CGR/ARF θα κατέβουμε και εκεί...

    Με την εκκίνηση της κατασκευής να δίδεται με την... απλή τοποθέτηση των νέων ροδών στα σκέλη.
    Και εκεί που περιμένεις να πάνε όλα ρολόι, το πρώτο προβληματάκι...
    Τα σκέλη δίνονται με 2 αξονάκια για τις ρόδες που προορίζονται να να ασφαλιστούν στις πλύμνες με σκουλικόβιδες - βλ. φωτό των rectracts στο παραπάνω post.

    Αμ δέ.. (μπαίνουν)! Μετά από άμεση μέτρηση, αυτά βρέθηκαν 6.3mm σε διάμετρο ενώ οι τρύπες στις πλύμνες είναι... 6.1mm.

    Το πρόβλημα εδώ είναι ότι πρέπει η συναρμογή να είναι τέλεια, αλλιώς θα έχουμε  διαφορετικές γωνίες (εάν το αξονάκι "πλέει") ακολουθούμενες από ξεσφιξίματα, τζόγους και τέλος στραβώματα. (Και μετά θα αναρωτιόμαστε γιατί το retract "κολλάει" up και δεν κατεβαίνει...)

    Για να κατεβάσουμε τα αξονάκια στα 6.1mm χρειαζόμασταν τόρνο (που δεν έχουμε ακόμα). Με δράπανο και γυαλόχαρτο (στο χέρι) δε θα έβγαιναν ποτέ παράλληλα ("κώνος" αντί κυλίνδρου). Επίσης, οι Williams Brothers θα "έπλεαν".

    Έπρεπε, λοιπόν, να ξετρυπηθούν οι πλύμνες, ... Βέβαια, δεν υπάρχουν τρυπανάκια 6.3mm (edit: στο εργαστήριό μας), μόνο 6.0mm ή 6.5mm, οπότε έπρεπε να σκεφτούμε κάτι.

    Η λύση ήταν να "κατέβει" ένα τρυπανάκι 6.5mm στα 6.3 με τη βοήθεια του Dremel. Μπήκε το 6.5 στο δράπανο και με ΑΝΤΙΘΕΤΗ φορά περιστροφής στις max ταχύτητες (να μην στομώσουν οι ακμές κοπής!), περάστηκε με σβουράκι, επίσης στις max στροφές. Κάτι σαν τόρνευση/grinding στο χέρι... Μετά από μερικά περάσματα είχαμε το 6.3mm.

    Οι πλύμνες ξετρυπήθηκαν ευθύς αμέσως μετά, με τη βοήθεια λίγου λαδιού μηχανής για λίπανση και με προσοχή να μην περάσει το μέρος του τρυπανιού που είχε παραμείνει 6.5mm και ανοίξει τις ανοχές. Οι ρόδες ξετρυπήθηκαν με το 6.5 μέρος για να "ρολλάρουν" τελείως ελεύθερα.





    * 2014-08-16 15.29.36.jpg (27.81 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 775 φορές.)

    * DSC_3323.jpg (31.25 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 794 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 09:50:15 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 01:12:51 »

    Όλο το σετ με τα πνευματικά mains. Μαζί και οι ρόδες του κίτ για σύγκριση με τις Williams...


    * DSC_3321.jpg (52.61 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 819 φορές.)

    * DSC_3322.jpg (39.09 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 759 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 01:13:59 »

    Το "ζεστό" συναίσθημα του να είναι όλα φτιαγμένα να ταιριάζουν όλα μεταξύ τους....  Azn

    Οι τρύπες πέφτουν ακριβώς, ενώ υπάρχει αέρας μεταξύ τροχού και wheel well για αποφυγή "κολλημάτων".
    Δίδεται και κάλυμμα για να μη φαίνεται ο μηχανισμός (πέφτει.. ακριβώς και αυτό).

    Προσέξαμε την ποιότητα κατασκευής, η οποία πράγματι είναι απίθανη (fiberglass wheel wells, βαμμένα 100% με το χρώμα του μονοκότ).


    * DSC_3324.jpg (29.29 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 794 φορές.)

    * DSC_3330.jpg (35.16 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 724 φορές.)

    * DSC_3333.jpg (25.52 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 772 φορές.)

    * DSC_3334.jpg (22.72 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 775 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 16:54:13 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.777



    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 19 Αύγ 2014, 01:16:03 »

    Φίλε εάν θελήσεις τρυπάνια ακριβείας 6.1 6.2 6.4.... υπάρχουν έχω πάρει πολλές φορές απο τον Ρέππα Αθηνάς και κακουργιοδικείου! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.