Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:03:53

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:03:53

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 36
    Totale: 37
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Πέρδικα_Μ  (Letto 2118 volte)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « il: Domenica, 20 Dic 2015, 20:37:46 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Είχα δύο χρόνια να αναπτύξω κάτι καινούργιο σε πτέρυγα και φυσικά... Δέν άντεχα άλλο, χαχα...  Χαμόγελο
    Βέβαια, η πολύ καλή πτέρυγα "Πέρδικα" που έχουμε φτιάξει, υπήρξε η βάση για το νέο μοντέλο που σας παρουσιάζω σήμερα, και μετά τη σημερινή "παρθενική" πτήση μπορώ να σας πώ ότι είμαι Απόλυτα ευχαριστημένος._

    Σκεφτήκαμε να αυξήσουμε την ικανότητα σε Ωφέλιμο βάρος που θα μπορεί να μεταφέρει η πτέρυγα, ώστε να πετά για ώρα αρκετή ή να υποστηρίξει μιά κάμερα πάνω της και άλλα ηλεκτρονικά κυκλώματα για τον κόσμο του FPV-UAV. Τί ποιό απλό λοιπόν απο μιά κεντρική γόνδολα?

    Ένα χαρακτηριστικό των μοντέλων που έχω φτιάξει στα περασμένα χρόνια είναι το χαμηλό τους βάρος. Έχω πετάξει Αμερικάνικα, Γερμανικά και ούτε και 'γώ θυμάμαι καλά-καλά πόσων προελεύσεων μοντέλα και πάντα έβγαζα το συμπέρασμα πως τα δικά μου είναι πιό ελαφρά. Αυτό φυσικά έχει καί μειονεκτήματα εκτός απο πλεονεκτήματα, μή το πάρουμε και πάνω μας. Αυτό είναι όμως το στύλ μου. Είναι μιά τεχνική προσέγγισης "bottom's Up" που ακολουθώ ξέροντας πως το μαμίσιο ελαφρύ μπορεί να γίνει βαρύ, ενώ το ανάποδο...  Sad
    Αυτό σκέφτηκα και για τη γόνδολα, να γίνει ελαφριά γι'αυτό και... την έχτισα απο foam (φελιζόλ) με ενισχύσεις φυσικά όπου χρειάζεται. Ο πάτος της είναι διπλός, τα τοιχώματα είναι 14 χιλ. πάχους ενώ εμπρός, πίσω και στη μέση οι νομείς για μοτέρ, δοκάρια κλπ τη δένουν ακόμη περισσότερο... Το μονοκόμματο καπάκι απο πάνω δίνει εύκολη, άμεση και πανοραμική πρόσβαση στον κυρίως χώρο.

    Το εντυπωσιακό της στοιχείο επίσης είναι η... Πτυσσόμενη φύση της για εύκολη μεταφορά!

    Ερευνούμε με τα παιδιά της ομάδος τη δυνατότητα διάθεσης σε Κίτ ή ARF μορφή με το νέο έτος, γι'αυτό θα εκτιμούσαμε πολύ το δικό σας feedback, τη δική σας άποψη, έστω και με προσωπικό μήνυμα αν δέν θέλετε να συμμετέχετε σε δημόσια συζήτηση.

    Να τονίσω πως το παρόν μοντέλο ΔΕΝ προτείνεται για αρχάριους μοντελιστές. Είναι αρκετά γρήγορο και ευέλικτο.

    Τις περισσότερες φωτό θα τις επισυνάπτω στο Album μιάς και εδώ το μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος είναι μικρό.
    Το άλμπουμ της Πέρδικας_Μ θα το βρείτε εδώ...

    https://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album=581

    Με Τιμή & Ευχές Υγείας και Ευημερίας για τη Νέα χρονιά,
    Απόστολος (aka DM)


    * Perdika_M_01.jpg (90 KB, 435x222 - visto 372 volte.)
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 413



    « Risposta #1 il: Domenica, 20 Dic 2015, 22:38:58 »

    Ωραία φαίνεται Απόστολε βάλε κ κανένα βινταάκι να την δούμε κ σε πτήση
    Loggato
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #2 il: Domenica, 20 Dic 2015, 23:05:57 »

    Καλησπερα Αποστολε! Το team της Greek Wings επαναδραστηριοποιηθηκε επιτελους;Συγχαρητηρια  Χαμόγελο Χαμόγελο Thumbs up Thumbs up!
    Τι εκπετασμα και επιφανεια εχει η πτερυγα αυτη και τι μοτερ/ελικα προτεινεις;
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #3 il: Lunedì, 21 Dic 2015, 00:39:00 »

    Μπραβο Αποστολε περιμενουμε λεπτομεριες
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #4 il: Lunedì, 21 Dic 2015, 11:07:21 »

    Καλημέρα παιδιά και Καλή 'βδομάδα. Σας ευχαριστούμε όλους...  Χαμόγελο
     
    Johnraptor ήμουν μόνος χθές ώστε να κρατώ και την κάμερα, αυτές τις μέρες όμως θα κανονίσω να φτιάξω ένα βιντεάκι, είναι στα υπ'όψην φυσικά...  Wink
    NikolasK με συγκίνησες φίλε. Αλήθεια. Η Greek Wings δέν υπάρχει πιά σάν site, ομάδα κλπ, αλλά όλο αυτό που ζήσαμε θα είναι πάντα κομμάτι μου. Άλλωστε ο δημιουργός της είναι ακόμη εδώ, λατρεύω αυτό το χώρο, είναι μετά απ'την οικογένειά μου ότι αγαπώ περισσότερο. Εδώ και κάποια χρόνια ο Δημήτρης της UcanDrone με αγκάλιασε, πίστεψε σε μένα και βαδίζουμε δυνατά!
    Ilia μου, έρχονται, έρχονται...

    Πέταξε παρθενική με 530 γραμ. εμπρός (!) και είδα πως την είχα λίγο μπροστόβαρη. Στις επόμενες πτήσεις θα πάει με 480 γραμ. και βλέπουμε. Σκεφθείτε πόση μπαταρία μπορείτε να βάλετε στο κεντρικό Pod! Στο άλμπουμ έχω φωτό που δείχνει πως παίρνει δύο (2) packs Panasonic 18650, 4S2P, δηλαδή συνολικά, κρατηθείτε... 13.600 mAh στα 4S !! Βέβαια, το βάρος τους θα φθάνει στα 800 γραμμάρια οπότε θα θέλει βαρύ μοτέρ πίσω και γενικά θα βαρύνει πολύ η πτέρυγα, αλλά τουλάχιστον παίρνουμε μιά ιδέα του Όγκου που μπορεί να φιλοξενήσει εμπρός...

    Το βάρος φυσικά εμπρός εξαρτάται και απο την επιλογή του μοτέρ πίσω. Στη δικιά μου, της παρουσίασης εδώ, έβαλα ένα ελαφρύ των 70 γραμμαρίων που είχα τυλίξει μόνος μου παλιότερα...

    Στην επισυναπτόμενη φωτό δέν φαίνεται το Pod που έχει διαστάσεις 12χ56 εκατοστά και επηρεάζει ελαφρώς το ΚΒ, αλλά δέν ξέρω πόσο. Σάν πτέρυγα όμως πρέπει να ζυγίζει στους 21 πόντους απ'τη μύτη, βάσει της θεωρίας των on-line CG calculators. Στην πράξη, μαζί με το pod, τη βλέπω για κάπου στους 18 για ασφάλεια...

    Μαζί με τα ακροπτερύγια (winglets) το εκπέτασμα φθάνει στα 134 εκ. Δέν τα έβαλα στους υπολογισμούς γιατί δέν παράγουν Lift, 'ντάξει, λεπτομέρειες...  laugh

    Μαζί με το Pod δλδ, η Πέρδικα_Μ έχει εκπέτασμα= 146 εκατοστά.

    Στην 1η της πτήση, ζύγιζε 1.350 γραμ., άρα ο πτερυγικός της φόρτος ήταν... σχεδόν 40 γρ./τετρ.παλάμη (dm^2).
    Σ'αυτή την πτήση έκαψε 1.800 mAh απο LiPo pack των 3S, για διάρκεια 8,5 λεπτά, δίνοντας αρκετές γκαζιές για δοκιμή αντοχής... Wink


    * Perdika_M_02.jpg (18.78 KB, 768x540 - visto 232 volte.)
    « Ultima modifica: Lunedì, 21 Dic 2015, 19:05:25 da DeltaMan » Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Πέρδικα_Μ
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.02 secondi con 26 queries.