Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Messages dans 12.387 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 06:04:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 06:04:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 01:44]

    [Hier à 11:35]

    par snoopy
    [Lundi, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304506
    Total des fils de discussion: 12387
    En ligne aujourd'hui: 44
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 26
    Total: 27
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Συμφερει πανω απτα 200μ?  (Lu 3107 fois)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #15 le: Mardi, 18 Oct. 2022, 16:23:53 »

                  Ωραία εικόνα μας εδωσες.

    Μου κάνει εντύπωση αυτο για το μοτερ.
                 Απο 80γρ παιρνεις 700watt. !  14V *50A  ?
                    Υποθέτω οτι η συνιστώμενη απο τον κατασκευαστή του μοτερ ισχύς, για 30δευτ.δεν θα ειναι πάνω απο 400 και το τραβάς με ασφάλεια τόσο πάνω.
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 263



    « Répondre #16 le: Mardi, 18 Oct. 2022, 16:50:28 »

    Ναι στατικά.Μετα πέφτουν τα αμπέρ έως κ 30Α λόγω ταχύτητας, κινείσαι σχεδόν με διπλάσια ταχύτητα κ βοηθά πολύ όχι μόνο στην απόκτηση ύψους σε ακραίες συνθήκες αλλά και στην εύρεση θερμικών ή αλλαγή περιοχής μέσα στα 30" σε κανονικές συνθήκες αγώνα έως 2 bf.Βοηθα πολύ ο μικρότερος δίσκος έλικας στο penetration και σε μεγαλύτερη ταχύτητα πτήσης.Και εγώ παίζω πάνω από 1,5 κιλό ανεμόπτερο,φαντάσου στα ελαφρύτερα.
    Το ένα μοτέρ είναι 5 χρόνων με πάρα πολλές πτήσεις στα 95γρ κ το άλλο 3 χρονών με πάνω από 100 πτήσεις στα 87γρ.
    Τελευταία έχει κάνει μια μεγάλη έρευνα-τεστ με πολλά μοτέρ αυτής της κατηγορίας κ έλικες πάντα σε 4cell setup ένας διάσημος αθλητής ο Jo Grini.Αν τον ψάξεις στο Facebook θα πάρεις μια ιδέα.
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #17 le: Mercredi, 19 Oct. 2022, 06:37:23 »

    Ναι στατικά.Μετα πέφτουν τα αμπέρ έως κ 30Α λόγω ταχύτητας,

    Ο Ανδρέας έγραψε κάτι πολύ σωστό, που όμως μερικοί φίλοι ίσως δεν μπορούν να εννοήσουν.

    Η έλικα λειτουργεί όπως το φτερό. Εχει αεροτομή που βρίσκει τον αέρα σε κάποια γωνία προσβολής. Όταν το αεροπλάνο είναι ακίνητο, η γωνία αυτή είναι μεγάλη, και η έλικα γυρίζει μεν , αλλά αφ' ενός είναι στολαρισμένη και αφ' ετέρου δέχεται μεγάλη αντίσταση. Αρα και δεν αποδίδει την μεγαλύτερη έλξη που θα μπορούσε, και το μοτέρ θα αναλώνει και περισσότερα αμπέρ.

    Όταν το αεροπλάνο κινείται, η γωνία προσβολής είναι σαφώς μικρότερη από αυτή της ακινησίας.
    Η ιδανική γωνία προσβολής για να πάρουμε την μεγαλύτερη έλξη, (όχι ταχύτητα) συμβαίνει σε ταχύτητα που υπολείπεται κατά 30% από την ονομαστική ταχύτητα που βγαίνει από τον υπολογισμό βήμα Χ στροφές.
    Προφανώς η αντίσταση είναι σαφώς μικρότερη και τα αμπέρ θα είναι λιγότερα.

    Για να αντιληφθεί ο αναγνώστης το φαινόμενο, θα προσθέσουμε ότι αν βυθίσει το αεροπλάνο και αποκτήσει την  ταχύτητα, που δείχνει ο παραπάνω υπολογισμός, η γωνία προσβολής θα είναι μηδέν και δεν θα υπάρχει έλξη, αν αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα η έλικα θα λειτουργεί με αρνητική γωνία προσβολής, και θα φρενάρει το αεροπλάνο.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #18 le: Jeudi, 20 Oct. 2022, 12:46:17 »

    Τελευταία έχει κάνει μια μεγάλη έρευνα-τεστ με πολλά μοτέρ αυτής της κατηγορίας κ έλικες πάντα σε 4cell setup ένας διάσημος αθλητής ο Jo Grini.Αν τον ψάξεις στο Facebook θα πάρεις μια ιδέα.

    O Jo Grini μου έστειλε αυτό το link
    http://jojoen.no/div/2020testingmotor.pdf
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Modérateurs: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Fil de discussion: Συμφερει πανω απτα 200μ?
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 24 requêtes.