Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.541 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 10:51:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 10:51:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304541
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 96
    Συνολικά: 98
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο  (Αναγνώστηκε 12555 φορές)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:15:11 »

    Σχεδιάζω να ξεκινήσω την κατασκευή ενός άλλου DF jet με μηχανή glow.
    Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με άλλα τέτοα jet είναι το ότι η μηχανή δεν θα είναι δίχρονη αλλά τετράχρονη !!!
    Συγκεκριμένα θα είναι η FS-30 Four Stroke OS Max. Σαν φάνα θα χρησιμοποιήσω την Haoye 4" δηλ. με διάμετρο 102mm, φυσικά προσαρμοσμένη κατάλληλα ωστε να δεχθεί την παραπάνω μηχανή.
    Έχω επιλέξει τέτοια μεγάλη φάνα λόγω του ότι οι στροφές στις τετράχρονες μηχανές είναι χαμηλές και μεγάλη η ροπή.
    Η επιλογή έγινε μετά από άπειρες δοκιμές για τραβήγματα κλπ. σε κινούμενο σταντ  Εκπληξη. Στις δοκιμές χρησιμοποιήθηκε η παραπάνω μηχανή (αυτή με τη μαύρη κεφαλή), καθώς και η λίγο μικρότερη FS-26 Four Stroke OS Max (αυτή με την αλουμινένια κεφαλή).
    Επέλεξα τέτοιο μέγεθος μηχανής γιατί έχω αρκετές τέτοιες μικρές τετράχρονες. Προφανώς θα πρέπει το σχέδιο να σμυκρινθεί κατάλληλα γιατί τέτοια σχέδια βγαίνουν για μεγαλύτερες μηχανές.
    Σε μια τέτοια κατασκευή το μοντέλο θα πρέπει απαραίτητα να πληρεί δύο προυποθέσεις:
    α) να είναι ελαφρύ άρα μικρό σε μέγεθος
    β) να έχει μεγάλης διαμέτρου duct.
    Τέτοια σχέδια κυκλοφόρησαν αρχικά τότε που δεν υπήρχαν ακόμη φάνες και έπρεπε ο μοντελιστής να κατασκευάσει και τη φάνα με αποτέλεσμα να δίνουν μεγάλη διάμετρο duct σε σχέση με το μέγεθος του αεροπλάνου αφού η φάνα θα έπρεπε να είναι κάπως μεγάλη για να έχει απόδοση.
    Το μοντελο στο οποίο προσανατολίζομαι είναι το Supermarine Swift το σχέδιο του οποίου έχω παραγγείλει αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμα.
    Στις δύο επόμενες φωτο φαίνεται το σταντ με ρόδες !!! που χρησιμιοποιήθηκε για τις δοκιμές.


    * DSC00882.JPG (55.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 989 φορές.)

    * DSC00883.JPG (54.57 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1009 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:09:45 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:18:09 »

    Μέχρι να έρθει το σχέδιο θα κατασκευάσω τη βάση της μηχανής και θα την προσαρμόσω στη φάνα.


    * DSC00884.JPG (53.3 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 989 φορές.)

    * DSC00885.JPG (53.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1004 φορές.)

    * DSC00886.JPG (53.72 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 979 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:10:43 από dimkav » Καταγράφηκε
    stavrakis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 101



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:22:21 »

    Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:23:15 »

    Αυτή η δουλειά είναι από τις πιο δύσκολες. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι η ευθυγράμμιση της μηχανής σε σχέση με τη φάνα καθώς και η ακαμψία του όλου συστήματος.


    * DSC00887.JPG (53 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 986 φορές.)

    * DSC00888.JPG (52.94 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 987 φορές.)

    * DSC00889.JPG (53.31 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 993 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:15:12 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:24:56 »

    Εδώ φαίνεται το 6mm κόντρα πλακέ θαλάσσης που θα χρησιμοποιηθεί για τη βάση.


    * DSC00890.JPG (52.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 987 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:15:43 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:33:34 »

    Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
    Ναι υπήρξε και αυτή η σκέψη (μάλιστα έχω αγοράσει και το σχέδιο του Mirage 2000) αλλά τελικά ήθελα ακόμα μεγαλύτερη διάμετρο στο σωλήνα, χωρίς όμως να μεγαλώσω το αεροπλάνο, οπότε πήγα στο Supermarine.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:16:18 από dimkav » Καταγράφηκε
    stavrakis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 101



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 17:43:33 »

    Μαααααααλιστα..... Καλη κατασκευη λοιπον! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    SAM
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 19:26:35 »

    Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
    Ναι υπήρξε και αυτή η σκέψη (μάλιστα έχω αγοράσει και το σχέδιο του Mirage 2000) αλλά τελικά ήθελα ακόμα μεγαλύτερη διάμετρο στο σωλήνα, χωρίς όμως να μεγαλώσω το αεροπλάνο, οπότε πήγα στο Supermarine.
    Εκπληξη Εκπληξη :oductedfun με τετραχρονο κινητηρα?εισαι σιγουρος?αφου η φανα θελει αρκετες χιλ. στροφες(περιπου 20000) για να αποδωσει.
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 20:12:28 »

    Σε αεροπλάνα που η αναλογία διαμέτρου duct προς μέγεθος είναι μεγάλη, (δηλ. κοντόχοντρα), θα αποδώσει οποσδήποτε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:16:59 από dimkav » Καταγράφηκε
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 20:25:09 »

    Το μάτι μου έπεσε στο dremelάκι  Χαμόγελο Είναι βολικό? Κια απο πού ?
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 20:34:54 »

    Δεν το αγόρασα. Το έφτιαξα από ένα μοτέρ, ένα speed control μηχανικό και από μια 6 βολτη μπαταρία.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:17:38 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 5 Ιαν 2013, 19:04:13 »

    Η βάση είναι έτοιμη για να βιδωθούν πάνω της η φάνα και η FS 30.


    * DSC00893.JPG (53.41 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 848 φορές.)

    * DSC00894.JPG (55.2 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 837 φορές.)

    * DSC00895.JPG (54.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 843 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:18:04 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 5 Ιαν 2013, 19:16:09 »

    Πριν το βίδωμα τοποθετούνται τα 7 κομμάτια κόντρα πλακέ σκληρού 0,8 mm όπως φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία, ώστε κατά το βίδωμα να εξασφαλιστεί η ομοιόμορφη απόσταση των φτερών του στροφείου από τη φάνα, αν και σε μεγάλο ποσοστό αυτό εξασφαλίζεται κατά το τρύπημα της βάσης για να μπουν τα blind nuts. Το πως εξασφαλίζεται είναι ένας πολύπλοκος συνδυασμός μαθηματικών, χρήσης γεωμετρικών οργάνων, laser κλπ. Αυτό είναι και το δυσκολότερο μέρος της όλης κατασκευής.
    Μετά την αφαίρεση των κομματιών του κόντρα πλακέ φαίνεται η τέλεια ευθυγράμμιση.


    * DSC00896.JPG (52.55 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 839 φορές.)

    * DSC00897.JPG (54.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 815 φορές.)

    * DSC00898.JPG (54.66 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 825 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:18:36 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 5 Ιαν 2013, 19:23:32 »

    Η βάση έχει περαστεί με epoxy ώστε να γίνει αδιάβροχη από καύσιμο κλπ. Στα σημεία προσβολής έχει τριφτεί σαν το εμπρός τμήμα φτερού για μικρότερη αντίσταση. Το ίδιο θα γίνει και στο πίσω μέρος αφού πρώτα το πίσω μέρος της κοπεί στις διαστάσεις που πρέπει με βάση και το σχέδιο του μοντέλου (χωρίς να αφαιρεθούν φάνα και μηχανή).


    * DSC00899.JPG (54.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 828 φορές.)

    * DSC00900.JPG (54.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 824 φορές.)

    * DSC00901.JPG (53.43 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 825 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:19:10 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 15:29:30 »

    Τα σχέδια του Supermarine Swift ήρθαν αλλά δεν κάνουν γι΄αυτή τη φάνα-μηχανή.
    Γι΄αυτό τελικά, όπως φανερώνει και ο νέος τίτλος, θα κατασκευάσω το F-4 Phantom και όχι το Supermarine Swift.
    Τα σχέδια του F-4 που φαίνονται παρακάτω, έχουν σμικρυνθεί στο 71% από σχέδια που προοριζόταν για .77 DF engine.
    Το μοντέλο θα έχει εκπέτασμα 80cm.


    * DSC00902.JPG (55.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 729 φορές.)

    * DSC00903.JPG (55.21 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 741 φορές.)

    * DSC00904.JPG (54.56 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 744 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:32:32 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:24:33 »

    Άρχισε το κόλλημα των κομματιών στις μπάλσες.


    * DSC00905.JPG (54.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 883 φορές.)

    * DSC00906.JPG (54.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 892 φορές.)

    * DSC00907.JPG (55.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 875 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:26:22 »

    Και η κοπή τους. Τα περισσότερα από τα κομμάτια που φαίνονται είναι διπλά, πρόχειρα κολλημένα μεταξύ τους μέχρι να τριφτούν και να πάρουν την τελική τους μορφή. οπότε και θα διαχωριστούν.


    * DSC00908.JPG (55.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 876 φορές.)

    * DSC00909.JPG (53.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 889 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Ιαν 2013, 18:36:44 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 20:17:37 »

    Περιμένοντας τα ξύλα που έχω παραγγείλει, συνεχίζω με αργό ρυθμό την κοπή των κομματιών.


    * DSC00910.JPG (54.76 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 801 φορές.)

    * DSC00913.JPG (54.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 762 φορές.)

    * DSC00914.JPG (54.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 776 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 20:20:20 »

    ...


    * DSC00912.JPG (54.13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 776 φορές.)

    * DSC00911.JPG (56.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 773 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Στέργιος Αντωνόπουλος.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 21:04:15 »

    Καλησπέρα έχετε κάνει πολύ ωραία δουλειά μέχρι τώρα! ΧαμόγελοΚαλή συνέχεια!Τα ξύλα απο που τα αγοράζεται;
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 5 Φεβ 2013, 21:35:15 από Στέργιος Αντωνόπουλος. » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 6 Φεβ 2013, 13:42:33 »

    Φίλε Στέργιε, τα ξύλα τα αγοράζω από Κουτσός Στ.- Αθήνα.
    Καταγράφηκε
    Στέργιος Αντωνόπουλος.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2013, 20:49:43 »

    Ευχαριστώ!
    Καταγράφηκε
    aris2024
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 55


    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2013, 23:42:00 »

    καλή επιτυχία με την κατασκευή, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. πληροφοριακά πόσο thrust βγάζει περίπου η τετράχρονη με την φάνα?
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:30:57 »

    Σ΄ευχαριστώ aris2024. Tο thrust δεν το έχω μετρήσει ακόμα. Ξέρω μόνο ότι η φάνα αποδίδει 3000g στις 26640 στροφές.
    Συνεχίζω την κατασκευή με το ρύγχος και το πίσω μέρος του Phantom.


    * DSC00915.JPG (54.1 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 546 φορές.)

    * DSC00916.JPG (53.29 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 553 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:36:17 »

    Αυτά έχουν τριφτεί πρόχειρα εξωτερικά και έχουν ελαφρυνθεί με σχολαστικότητα, με την αφαίρεση εσωτερικά όσο το δυνατόν περισσότερου ξύλου.


    * DSC00919.JPG (53.28 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 522 φορές.)

    * DSC00918.JPG (54.04 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 534 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:41:05 »

    Παρακάτω φαίνεται η πίσω τομή της ατράκτου, στην οποία θα καταλήγει ο σωλήνας καυσαερίων της φάνας (θα είναι ένας πεπλατυσμένος στο τέλος του και όχι δύο).


    * DSC00917.JPG (53.86 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 524 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:43:49 »

    Κατασκευή του σκελετού του κάθετου σταθερού.


    * DSC00920.JPG (54.5 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 530 φορές.)

    * DSC00921.JPG (53.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 536 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 19:59:25 »

    Παρακάτω φαίνεται η κατασκευή του σκελετού του δεξιού οριζόντιου σταθερού.
    Επειδή το αριστερό οριζόντιο δεν υπάρχει στο σχέδιο, ψεκάζουμε το σχέδιο με ψιλό λάδι, ώστε όταν το γυρίσουμε ανάποδα να φαίνονται οι γραμμές του και πάνω σ΄αυτό κατασκευάζουμε το αριστερό οριζόντιο. Το ίδιο θα γίνει αργότερα και για το φτερό.


    * DSC00922.JPG (54.16 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 525 φορές.)

    * DSC00923.JPG (55.55 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 515 φορές.)
    Καταγράφηκε
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2013, 20:56:28 »

    μπραβο φιλε μου ωραιο αεροπλανο διαλεξες καλη συνεχεια με την κατασκευη σου Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 00:08:52 »

    Ωραια η κατασκευη ..καλη συνεχεια και καλη δυναμη Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 23:03:27 »

    καλησπέρα, και συγχαρητήρια για την ωραία κατασκευη...

    μια ερώτηση θα μπορούσα να κανω???

    πως θα πιάσετε 20-25,000 στροφές στην φάνα από τετράχρονο μοτέρ??

    ευχαριστώ...

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 23:30:02 από konanagno » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 08:15:35 »

    Παιδιά σας ευχαριστώ.
    Φίλε konanagno. Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι πολύ απλή. Αυτό το μοντέλο, με τη σμίκρυνση 71% που του έχω κάνει, χρειάζεται φάνα διαμέτρου 81mm (για 20000-25000 στροφές). Επειδή όμως οι στροφές της τετράχρονης θα είναι λιγότερες (13000) του βάζω φάνα διαμέτρου 102mm. Γι΄ αυτό κατέληξα στο μοντέλο αυτό, που έχει χώρο για να βάλεις μεγαλύτερη φάνα, χωρίς να αναγκαστείς να μεγαλώσεις το μέγεθός του.
    Ετοιμάζονται τα retracts και έχει αντικατασταθεί η εξάτμιση της FS30S με την εξάτμιση της FS26S που είναι μικρότερη ώστε να μην προεξέχει από το σωλήνα των καυσαερίων. Επίσης έχει τοποθετηθεί, με διπλής όψης ταινία, το servo γκαζιού αφού προηγουμένως μονώθηκε, για τα λάδια, γύρω γύρω με εποξική και στην καφαλή με γράσο.


    * DSC00924.JPG (52.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1064 φορές.)

    * DSC00925.JPG (53.02 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1030 φορές.)

    * DSC00926.JPG (54.58 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1040 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 08:43:22 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 18:41:43 »

    Κόβονται και τα τελευταία κομμάτια.


    * DSC00927.JPG (54.23 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 949 φορές.)

    * DSC00931.JPG (54.19 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 943 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 18:44:07 »

    Δοκιμαστική τοποθέτηση βάσης φάνας-μηχανής στις τομές της ατράκτου.


    * DSC00928.JPG (53.36 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 949 φορές.)

    * DSC00929.JPG (52.91 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 941 φορές.)

    * DSC00930.JPG (53.18 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 955 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 18:48:25 »

    Έχει τελειώσει το τρίψιμο όλων των κομματιών δηλαδή έχει δημιουργηθεί το "κιτ" και τώρα ξεκινά η συναρμολόγηση φτερών και ατράκτου.


    * DSC00934.JPG (53.33 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 959 φορές.)

    * DSC00932.JPG (54.82 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 945 φορές.)

    * DSC00933.JPG (54.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 951 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2013, 19:48:48 »

    ο κινητηρας πως θα παιρνει εμπρος ; Με την κλασσικη μιζα;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 21 Φεβ 2013, 12:01:36 »

    Ναι με την κλασσική μίζα η οποία γυρνάει τον άξονα που φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία. Είναι μπετόβεργα στο ένα άκρο της οποίας έχω προσαρμόσει ένα 10άρι καρυδάκι το οποίο πιάνει στο παξιμάδι της μηχανής και το άλλο άκρο είναι από άξονα για εκκίνηση ελικοπτέρου που πιάνει στη μίζα.


    * DSC00935.JPG (54.23 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 891 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 21 Φεβ 2013, 17:22:14 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 20:18:04 »

    Βιδώθηκαν με blind nuts τα πίσω retracts και τοποθετήθηκαν πρόχειρα τα σκέλη, κολλήθηκαν με εποξική οι δοκοί πάνω στους οποίους θα βιδωθεί το εμπρός retract και οι ενισχύσεις τους και ξεκίνησε η κατασκευή των φτερών.


    * DSC00936.JPG (53.31 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 805 φορές.)

    * DSC00938.JPG (53.04 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 793 φορές.)

    * DSC00937.JPG (52.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 783 φορές.)
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 19 Φεβ 2014, 19:09:16 »

    πολύ ενδιαφέρον  Thumbs up  τετράχρονος με φανά έγινε τελικά δοκιμη  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 20 Φεβ 2014, 18:12:14 »

    Όχι ακόμα, αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα, γιατί σε δοκιμές στο έδαφος που έχω κάνει βλέπω ότι έχει αρκετή δύναμη.
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 20 Φεβ 2014, 20:15:49 »

    ωραία όταν το τελειώσεις περιμένουμε βίντεο.   Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 21 Φεβ 2014, 22:02:00 »

    Οκ.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.