Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 00:48:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 00:48:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 24
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Πρόγραμμα F3A GR-B « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμμα F3A GR-B  (Αναγνώστηκε 10734 φορές)
   
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 7 Αύγ 2006, 13:41:16 »

Γεια σας,

Προσφατα αρχισα να κοιταζω το παραπανω, θα ηθελα να σταθω σε καποιες μανουβρες τις οποιες προσωπικα θεωρω λιγο δυσκολοτερες να γινουν απο τις υπολοιπες με ακριβεια και να ρωτησω καποια πραγματα αυτους που το εχουν πεταξει σε παλαιοτερους  αγωνες (Ηλια, Σταυρο βοηθειστε λιγο σας παρακαλω).

- 45' Downline Negative Snap Roll

Το SR πρεπει να γινει στο κεντρο του box η αριστερα/δεξια? Ηλια ειχαμε μιλησει και στο τηλ. γι'αυτο το θεμα αλλα ας τα πουμε παλι και γραπτως,  . Χρησιμοποιειτε καποιο flight mode η condition για snap? Αν ναι λογικα τι ακριβως? Προσωπικα χρησιμοποιω το mode που εχω για τη νορμαλ πτηση (μικρη κινηση στα aileron kai elevator, λιγο παραπανω rudder), παρολαυτα αρκετες φορες μου βγαινει 1 1/4 snap αντι για ενα. Στο 45' dowline ποσο γκαζι εχετε περιπου? Εγω ειμαι περιπου στο 1/4, μηπως πρεπει να ειμαι ρελαντι?

 - Square Ηοrizontal Eight Inverted Entry

Ωραια μανουβρα αλλα δε ξερω αν την κανω σωστα απο αποψη orientation.  Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι αν στο τελος της μανουβρας το μοντελο κανει ευθεια αναστροφη απο το ενα ακρο του box στο αλλο εχοντας πριν εκτελεσει ενα εξωτερικο και ενα εσωτερικο  square loop.

- Double Immelman with Full Rolls

Τα roll στο double  immelman που γινονται περιπου? Aμεσως μετα το half loop η περιμενουμε και το κανουμε κεντρο?? Η βλακεια που εκανα μεχρι προσφατα ειναι να κανω double immelman με μισα roll... idiot2

- Two of two point rolls.

Αναφορικα με τη συμμετρια του box που περιπου να γινονται και ποσα δευτερολεπτα διαφορα εχουν τα διαδοχικα roll περιπου?

Τελευταια ερωτηση...το knife edge γιατι εχει Κ-factor 4 ενω το slow roll που ειναι αρκετα πιο δυσκολο εχει 3???

Περιμενω τις απαντησεις σας.

Τα λεμε,

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Αύγ 2006, 14:21:43 από Νικόλας » Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 8 Αύγ 2006, 16:17:37 »

Νίκο καλησπέρα,

Θα σου δώσω μερικές πληροφορίες για τα ερωτήματα σου σχετικά με την κατηγορία αυτή των ακροβατικών

1. 45 Downline Negative Snap Roll
Η άσκηση είναι κεντρική άρα πρέπει να εμεταλευτείς τον διαθέσιμο χώρο που έχεις ήδη περιγράψει με τις ασκήσεις που ήδη έχεις πετάξει προηγούμενα. Τι θέλω να πώ. Ο αθλητής ξεκινώντας το pattern και εκτελώντας την πρωτη άσκηση δείχνει στους κριτές την απόσταση που έχει διαλέξει για να πετάξει. Το box υπάρχει με βάση τις 60 μοίρες δεξιά, αριστερά και πάνω άρα η κεντρική άσκηση έχει ένα συγκεκριμένο χώρο που πρέπει να εκτελεστεί. Εδώ ξεκινάς από το πάνω μέρος, κατεβαίνεις με 45 μοίρες και στο κέντρο του box κάνεις το snap, επανέρχεσαι και συνεχίζεις. Ολοκληρώνεις στο κάτω μέρος με ευθεία οριζοντία. Τουλάχιστον αυτό περιμένουν οι κριτές. 

2.Square Horizontal Eight Inverted Entry.
Σε μπερδεύει μάλλον το σχήμα. Το μοντέλο ξεκινά την άσκηση ανάποδα. Στο κέντρο μπροστά από τον κεντρικό κριτή βυθίζει και ολοκληρώνει πρώτα ένα ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Loop. Εν συνεχεία κάνει το εσωτερικό Loop και βγαίνει ανάποδα.  Δεν πάει από το ένα άκρο στο άλλο αλλά από το κέντρο προς το άκρο.

3. Double Immelman with full rolls.
Τα rolls γίνονται αμέσως με την ολοκλήρωση του half loop. Δεν πρέπει να υπάρχει ευθύγραμμο τμήμα πτήσης πριν το roll. Για να σε βοηθήσω ζωγράφισε στο χαρτί δύο εφαπτόμενους κύκλους. Ενωσε τους επάνω και κάτω με ευθεία γραμμή. Αφαίρεσε τα εσωτερικά των κύκλων. Αυτό είναι το double immelman. Είναι σε μέγεθος όσο δύο loops. Το μήκος των ευθυγράμμων τμημάτων πρέπει να είναι το μήκος της διαμέτρου του κάθε κύκλου. Αυτά βέβαια υπό ιδανικές συνθήκες.

4. Two of a two points roll.
Δεν μετράς με δευτερόλεπτα την άσκηση. Είναι θέμα ταχύτητας του κάθε μοντέλου. Πάντως πρέπει να είναι τοποθετημένη με τέτοιο τρόπο ώστε στο κέντρο να βρίσκεσαι με ευθεία οριζοντία. Το όλο κόλπο στην άσκηση αυτή είναι το hesitation(Σταμάτημα) που θα κάνεις για να προσδιορίσεις τα point roll. Το καλύτερο που έχω δεί μέχρι τώρα το έκανε ο γερμανός Bertrand LOSSEN. Εχει σταματήσει πιά τον πρωταθλητισμό. Να φανταστείς το έκανε με τρόπο που νόμιζες ότι μόλις το μοντέλο έφτανε στο σημείο του point roll λες και υπήρχε ελλατήριο από την άλλη και το πετούσε από την άλλη μεριά. Δεν είναι δύσκολη άσκηση, αλλά εντυπωσιακή αμα το πετύχεις.

5. K-Factor.
Αν θυμάμαι καλά όταν σχεδιάστηκε αυτό το pattern είχαν χρησιμοποιηθεί τα Κ-Factors της FAI για τις αντίστοιχες ασκήσεις.

Ελπίζω να βοήθησα. Τα υπόλοιπα επί των τεχνικών αρμοδιότεροι είναι ο Ηλίας και ο Σταύρος αν δεν είναι ήδη διακοπές.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 8 Αύγ 2006, 17:04:32 »

Αντωνη ευχαριστω για την απαντηση ησουν σαφεστατος. Περιμενω απαντησεις απο τους Ηλια κα Σταυρο σχετικα με τα πιο τεχνικα θεματα.

H μανουβρα two of two point roll opposite directions ισως φαινεται ευκολη αλλα δεν ειναι και τοσο κατα τη γνωμη μου. Γενικα οτι εχει μεσα roll ειναι δυσκολο να γινει με απολυτη ακριβεια. Αυτος ο δισταγμος που προανεφερες ειναι το τρικ, οχι μονο στα two of two αλλα και σε ολα τα ειδη point roll. Υπαρχει καποια τεχνικη σχετικα με αυτο (στην ταχυτητα του stick input) αλλα αντε να την εφαρμοσεις προς ολες τις φορες, και ολα τα ειδη point roll ...στο τελος τρελενεσαι...  Cheesy

Ψιλα γραμματα αλλα ενταξει αφου δεν εχουμε και πολυ δουλεια στο γραφειο, τι αλλο να κανουμε? 

Τα λεμε,

Νικος
Καταγράφηκε
stavros
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2006, 10:42:34 »

Γειά σας και από μένα,

Νίκο, πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο (2 μήνες για προπόνηση) το θέμα που άνοιξες.
Θα ήταν πολύ καλό να συμμετέχουν στην συζήτηση όλοι όσοι πρόκειται να λάβουν μέρος στους αγώνες ακροβατικών αφού έτσι θα διευκρινιστούν κάποια σημεία του συγκεκριμμένου pattern.

1. Το SR γίνεται στη μέση. Για να γίνει σωστό θα πρέπει το μοντέλο να έχει αποκτήσει ήδη κάποια κινητική ενέργεια και επομένως ταχύτητα. Αυτό γίνεται  είτε χρησιμοποιώντας μοτέρ στο ~1/4 (όπως πολύ σωστά ανέφερες), είτε με την βαρύτητα (παρατεταμένη ευθεία των 45' άν εκτελείς ακροβατικά μεγάλα σε μέγεθος και χρησιμοποιείς όλο το box). Προσωπικά χρησιμοποιώ το μοτέρ που βοηθά και στον άνεμο. Για να σταματήσω στο 1 SR πειραματίζομαι με την ταχύτητα εισόδου (μοτέρ) και ίσως λίγο με την κίνηση των ailerons.

2. Στο SO8 πράγματι η έξοδος περιλαμβάνει αναγκαστικά και την ευθεία που ανέφερες.

3. Στο DI το roll ακολουθεί το μισό loop χωρίς δισταγμό. Το δύσκολο σημείο κατα τη γνώμη μου είναι ακριβώς αυτό το roll (να το κάνεις αξονικό από inverted to inverted με δεδομένο ότι η ταχύτητα του μοντέλου μετά το μισό loop είναι μικρή).

4. Στο 2of2 roll θα πρέπει το μοντέλο να βρίσκεται στην ευθεία οριζοντία στο κέντρο όπως πολύ σωστά είπε ο Αντώνης.
Αυτό το ακροβατικό με δυσκολεύει περισσότερο από όλα διότι τα 4 μισά εναλασσόμενα rolls πρέπει να γίνουν αρκετά γρήγορα ώστε μαζί με τους ενδιάμεσους μικρούς δισταγμούς να χωρέσουν στο box. Για τον λόγο αυτό το Stall Turn που προηγείται καλό είναι να γίνει στο έξω άκρο του box.

5. Για το K-factor του ΚΕ ;;;;;;;;

Νίκο, για την τοποθέτηση του κινητήρα νομίζω ότι το nose moment δεν θα μεταβληθεί αφού είναι γινόμενο τόσο του βάρους (μεγαλύτερο βάρος) όσο και της απόστασης (1cm λιγότερο). Επίσης οι πλάγιες συνιστώσες της έλξης δεν αλλάζουν εφόσον η προπέλα θα βρίσκεται στο σημείο που φαίνεται στο σχέδιο. Οπότε δεν υπάρχει λόγος καθυστέρησης και όσο πιό γρήγορα το πετάξεις (τριμάρισμα και προπόνηση), τόσο το καλύτερο.

Καλημέρα
Καταγράφηκε

Σταύρος Ιωαννίδης

Building is a hobby, flying is a sport
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2006, 11:43:56 »

Σταυρο ευχαριστω πολυ!!  Thumbs up
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2006, 12:18:21 »

Καλημέρα
Ας γράψουμε και ας διαβάσουμε επιτέλους κάτι που θα μας κάνει καλύτερους αερομοντελιστικά.
Αγαπητοί Νίκο και Σταύρο.
Προσωπικά εκτελώ το snap roll με τον κινητήρα σε θέση idle εκμαιταλεύμενος την ταχύτητα που αποκτά το μοντέλο όταν στρέφει με 45μοίρες γωνία. ( αυτό γίνεται με συνθήκες άπνοιας), επίσης οι κινήσεις των ailerons είναι πολύ μικρές και για να μην κάνω 1+1/4 ή και παραπάνω που έκανα όταν πρωτοξεκίνησα να κάνω την άσκηση. Χρειάστηκε να μειώσω (ή να αυξήσω)πολύ τον χρόνο αντίδρασεις μου στα stick δηλαδή να μπώ στην άσκηση και να βγώ πολύ πιο γρήγορα από τι περίμενα, προσωπικά θεωρώ πως το snap roll στην προκειμένη περίπτωση είναι καθαρά θέμα timming των sticks για να βγεί σωστό.
Στο DI τα rolls μου βγαίνουν αρκετά καλά (γρήγορα μεν), αλλά νομίζω πως ειδικά στο πρώτο roll χρειάζεται να γίνει το δυνατό γρηγορότερο, έτσι ώστε να μη dragari το μοντέλο λόγο της μικρής του ταχύτητας

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 12:31:32 »

Καλημερα επανερχομαι στο "two of two point roll opposite directions", η περιγραφη μεσα στο .doc που κατεβασα απο site της ΕΛΑΟ δεν ειναι πολυ ξεκαθαρη. Θα σας περιγραψω πως το εκανα μεχρι προσφατα, γιατι νομιζω οτι εκανα τα ευκολα δυσκολα. Χθες το βραδυ που εβλεπα κατι παλιες video κασσετες του Chip Hyde και του Dave Patrick ειδα πως γινεται , απ'οτι καταλαβα το GR-B ειναι στην ουσια παραλλαγη παλαιου προγραμματος της FAI (αρχες 10αετιας 90). Ειμαι 15 χρονια πισω απ'οτι καταλαβα...

Λοιπον αυτο που εκανα ηταν το εξης:

1) εισοδος ευθεια οριζοντια
2) μισο δεξιο roll σε αναστροφη οριζοντια
3) μισο αριστερο roll σε ευθεια οριζοντια (εδω ειναι το λαθος, γιατι ηθελε κανονικα δεξι roll, σωστα?)
4) μισο αριστερο roll σε αναστροφη οριζοντια 
5) μισο δεξιο roll σε ευθεια οριζοντια (εδω ειναι το λαθος, γιατι ηθελε κανονικα αριστερο roll, σωστα?)
6) εξοδος

Η σωστη εκτελεση βασει του video που ειδα ειναι η εξης:

1) εισοδος ευθεια οριζοντια
2) μισο δεξιο (αριστερο) roll σε αναστροφη οριζοντια
3) μισο δεξιο (αριστερο) roll σε ευθεια οριζοντια
4) μισο αριστερο (δεξιο) roll σε αναστροφη οριζοντια 
5) μισο αριστερο (δεξιο) roll σε ευθεια οριζοντια
6) εξοδος

Λοιπον ποια ειναι η σωστη εκτελεση στο GR-B?  Υποθετω η 2η, θελω απλως να το σιγουρεψω σε περιπτωση που υπαρχει καποια παραλλαγη.

Περιμενω απαντησεις σας,

Νικος

Καταγράφηκε
stavros
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 12:38:49 »

Σωστά Νίκο, η 2η !
Καταγράφηκε

Σταύρος Ιωαννίδης

Building is a hobby, flying is a sport
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 13:59:19 »

Καλησπερα και απο εμενα
Μπροβο Νικο με τα ωραια θεματα σου !

Στο σναπ οπως  ειπε ο Σταυρος χρειαζεται  ενεργεια (ταχυτητα) για να βγει καλο ,στις 45° και απο την κορυφη του κουτιου μεχρι την μεση που πρεπει να γινει υπαρχει αρκετη διαφορα υψους για να αποκτησει το μοντελο ταχυτητα ,ειδικα αν ειναι με θερμικο κινητηρα.Παρ’ολλα αυτα το καθε set up παιζει πολυ μεγαλο ρολο ,αν ειναι αργο γενικα το μοντελο,αν φυσαει αντιθετα κτλ.Θα πρεπει να πειραματιστες με διαφορετικες στροφες κινητηρα ετσι ωστε να το ταιριαξεις με το δικο σου στιλ πεταγματος (μεγεθος κουτιου ,ταχυτητα πτησης κτλ).Οσο αφορα τα modes  ,ο καθενας εχει το δικο του τροπο να τον βολεβει.Παλια πετουσα με διακοπτες (dual rates) αλλα ειδα οτι με απασχολουσαν απο την πτηση και τα κατηργησα. Τωρα πεταω με τις μεγιστες κινησεις σε ολλα τα πηδαλια ετσι ωστε να εχω το σναπ που θελω και βαζω πολυ expo στο rudd ~60% και εκθετικο εξπο στα ailerons ,δηλαδη το εξπο αυξανεται με την κινηση του στικ.Ετσι δεν χρειαζομαι να παιζω με διακοπτες και να εχω τον νου μου εν ωρα πτησης αν ειμαι στο σωστο mode κτλ.
Πολλοι στα παγκοσμια εχουν πολλα modes και πολλες mixes ( mode αναλογα με τη θεση του throttle και...)
μονο που μου τα λενε ζαλιζομαι.Ο καθενας οπως βολευεται.
Παντος το σναπ θελει πολυ ail για να γινει και μετριο elev και rudd.Αργο σναπ απλα δεν ειναι σναπ !
Το ποτε θα σταματησει ειναι καθαρα θεμα αντανακλαστικων και συνηθειας (για το συγκεκριμενο μοντελο).Αρα το συμπερασμα ειναι και παλι ...πολλες πτησεις !
Σωστη η παρατηρηση για το Κ factor ,να δουμε τι μπορουμε να κανουμε (για του χρονου πλεον)
Τα αλλα τα εξηγησαν σαφεστατα ο Σταυρος και ο Αντωνης
καλες προπονησεις και καλες διακοπες
Ηλιας

Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 10 Αύγ 2006, 19:36:40 »

Αγαπητοί πατερνατζήδες,
χαίρομαι που υπάρχει κίνηση από τη νεολαία (Ηλια και Σταύρο για σας είναι η σπόντα)

Θα ήθελα να αναφερθώ στο snap roll, και να σας πω πως ορίζεται στην πράξη.

Το χαρακτηριστικό είναι το stall. Πρέπει πρώτα να φανεί σαφώς ότι σηκώνεται (ή πέφτει) η μύτη, και μετά να αρχίσει η περιστροφή.
Το πόσο rudder και ailerons χρειάζεται και το πότε μπαίνει και βγαίνει το καθένα, είναι θέμα αεροπλάνου και προπόνησης.

Βασικά το snap roll πρέπει να έχει ταχύτητα περιστροφής όση έχουν και τα full size ακροβατικά, δεν είναι κακό, και δεν χάνεις βαθμούς από ένα μέτριο ή ακόμα και αργό (συγκριτικά) ρολλ.

Τέλος να μην είναι αξονικό.

jkon

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 11 Αύγ 2006, 10:09:06 »

Ευχαριστω για τις απαντησεις, υπαρχουν αρκετα που θα ηθελα να ρωτησω αλλα πιστευω οτι δεν ειναι επι του παροντος, προς το παρον συμμαζευουμε τα "χοντρα" που λενε... Azn

Καλες διακοπες σε ολους,

Νικος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 22 Αύγ 2006, 11:24:14 »

Καλημερα,

Εδω ειμαι μερικες πληροφοριες για τη σωστη εκτελεση και κριση της μανουβρας Snap Roll (Positive/Negative). Με συγχωρειτε για τα Αγγλικα, αν θελει καποιος βοηθεια στη μεταφραση ευχαριστως να βοηθησω. Προς το παρον δεν εχω το χρονο για μεταφραση, καποια στιγμη σχεδιαζω να κανω καποιες μεταφρασεις στα Ελληνικα απο διαφορα αρθρα προκειμενου να ενημερωθουν οι φιλοι που δεν γνωριζουν τοσο καλα Αγγλικα η προτιμουν Ελληνικα.

ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ EKTEΛΕΣΗ ΤΟΥ ΘΕΤΙΚΟΥ SNAP ROLL

Positive Snap Rolls. Snaprolls represent one of the greatest challenges to judges. This is primarily due to two factors: a) The “snapping” characteristics of different types of aircraft are unique. b) Snap rolls are a high-energy maneuver that occur very quickly. Snaps happen so fast, in fact, that it is virtually impossible for a judge to determine the exact order in which events occur, especially at the beginning of the snap. There are no criteria, therefore, for seeing nose and wing movement initiated at the same time as with the other autorotation family, i.e. Spins. The judge must see two things to determine that a snap roll has occurred. The nose must depart the flight path in the correct direction and autorotation must be initiated. If the judge does not observe both events, the figure must be given a zero (0). For a positive snap roll, the nose must move away from the wheels (Fig. 56). This puts the aircraft’s wings near the critical angle of - a t t a c k . Either very shortly after the nose moves, or simultaneously with the nose movement, the aircraft  must be seen to yaw around its vertical axis, thus initiating a stall of one wing and subsequent autorotation. If any movement about the longitudinal (roll) axis is observed before the nose departs the line of flight, the figure is downgraded one (1) point per ten (10) degrees. Throughout the snap roll, the main axis of the snap roll’s rotation must be in the correct plane and direction of flight. However, the type of motion (angle-of-attack and angular velocity) displayed around the main axis of autorotation differs between aircraft types (much as each type of aircraft has different spin characteristics). If the character of the snap roll changes during the figure, the figure is downgraded A changing rate of rotation or the nose moving more onto the flight path (like a roll) is the most often observed change in character. But for all aircraft types, the criteria for stopping the snap roll is the same: the attitude before starting the snap roll and in the instant of stopping it must be identical and must correspond to the geometry of the basic figure on which the snap roll is performed.

ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ SNAP ROLL

Snap rolls must be observed very carefully to ensure that the competitor is not “aileroning” the aircraft around its longitudinal axis. Aerobatic aircraft with very high rates of roll can occasionally fool a judge in the execution of snap rolls. The movement of the aircraft’s nose departing the flight path prior to autorotation is a good clue to the proper execution of snap roll. As always, the competitor is given the benefit of the doubt, but if a judge is certain that a proper snap roll has not been executed, a zero (0) is given. Another common error is for the aircraft to autorotate, but not to stay in autorotation until the end of the figure. In this case, a deduction of one (1) point fore each ten (10) degrees of rotation remaining when the autorotation stops must be made. If the autorotation ends with more than 90 degrees of rotation remaining, even if the roll is completed with aileron, the snap roll is zeroed.

ΑΡΝΗΤΙΚΟ SNAP ROLL

For negative snap rolls, all criteria stated for positive snap rolls apply except, of course, that the aircraft is in a negative rather than positive angle-ofattack during autorotation. Therefore, in a negative snap roll the nose of the aircraft will move toward the wheels as it departs the line of the aircraft’s flight path (Fig. 57). This direction of motion must be ob-served very carefully, since it is the defining characteristic that differentiates a negative snap roll from a positive snap roll. As with positive snap rolls, if the nose does not move in the correct direction, it is not a negative snap roll and the figure must be given a zero (0).

Ελπιζω να βρειτε τα παραπανω ενδιαφεροντα,

Χαιρετισμους,

Νικος


* IVE_SR.JPG (8.28 KB, 192x220 - εμφανίστηκε 357 φορές.)

* -IVE_SR.JPG (9.57 KB, 212x246 - εμφανίστηκε 384 φορές.)

* SR.JPG (14.49 KB, 1164x97 - εμφανίστηκε 378 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Αύγ 2006, 13:34:44 από Νικόλας » Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 22 Αύγ 2006, 13:41:22 »

Γεια σας και παλι σχετικα με το Double Immelman

O Αντωνης ειχε γραψει τα εξης:

Double Immelman with full rolls.
Τα rolls γίνονται αμέσως με την ολοκλήρωση του half loop. Δεν πρέπει να υπάρχει ευθύγραμμο τμήμα πτήσης πριν το roll. Για να σε βοηθήσω ζωγράφισε στο χαρτί δύο εφαπτόμενους κύκλους. Ενωσε τους επάνω και κάτω με ευθεία γραμμή. Αφαίρεσε τα εσωτερικά των κύκλων. Αυτό είναι το double immelman. Είναι σε μέγεθος όσο δύο loops. Το μήκος των ευθυγράμμων τμημάτων πρέπει να είναι το μήκος της διαμέτρου του κάθε κύκλου. Αυτά βέβαια υπό ιδανικές συνθήκες.


H σχηματικη αναπαρασταση ειναι η εξης:


* Double_Immelman.JPG (36.71 KB, 712x351 - εμφανίστηκε 370 φορές.)
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 22 Αύγ 2006, 18:46:25 »

Νικόλας καλησπέρα,

Εδώ είναι αυτό που λένε ο παλιός είναι αλλιώς αλλά ο νέος είναι ωραίος. Εδώ η έμφαση είναι στο δεύτερο.

Δεν ξέρω αλλά είναι και μία ιδέα που έχουμε με τον jkon αν θα ενδιέφερε εσάς από την Αθήνα που θα λάβετε μέρος στο pattern αν κάποιο απόγευμα θέλετε να βρεθούμε ώστε να κάνουμε μία συζήτηση άσκηση προς άσκηση, όχι όμως με την μορφή του σεμιναρίου κριτών αλλά τι πρέπει να προσέχει ο αθλητής για να κερδίσει βαθμούς ή και διαφορετικά τι να κάνει ο αθλητής για να μην χάσει βαθμούς, που συνήθως δεν τους χάνει από κακό πέταγμα της άσκησης όσο από μικροπράγματα που κανείς τα θεωρεί ασήμαντα αλλά είναι τελικά αρκετά σημαντικά.

Περιμένω. Μιλώ πάντως για Δευτέρα έως Πέμπτη απογευματινές ώρες.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 22 Αύγ 2006, 21:23:20 »

Καλησπέρα σε όλους

Εμένα προσωπικά Αντώνη με ενδιαφέρει πάρα πολύ.  Περιμένω λεπτομέρειες.

Ευχαριστώ κι εσένα και τον jkon για την διάθεση που έχετε να μας βοηθήσετε.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Πρόγραμμα F3A GR-B « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.