Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.152 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 08:39:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 08:39:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από DeltaMan
[Χθες στις 21:34]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από STROVILO
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:13:07]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284152
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 35
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 18
Συνολικά: 27
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Το Miss 2 της Scorpio « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Το Miss 2 της Scorpio  (Αναγνώστηκε 7870 φορές)
   
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 23:51:53 »

Το  Miss 2 της Scorpio είναι ένα από τα κλασσικά vintage ηλεκτροκίνητα μοντέλα με αναφορά και καλές κριτικές παγκόσμια.
Εχει πολύ καλά, ήρεμα πτητικά χαρακτηριστικά, καταπληκτική ποιότητα κατασκευής και μια κλασσική εμφάνιση μοντέλου Free Flight της δεκαετίας του 50.
Τεχνικά χαρακηριστικά (από Scoprio)

Ανοιγμα φτερού: 138 cm
Μήκος ατράκτου: 89 cm
Επιφάνεια φτερού: 26 dm2
Βάρος: περίιπου 850 g
Φόρτιση πτέρυγας: 33 g/dm2
Προτείνεται από την εταιρεία

Μοτέρ: "400" με μειωτήρα
Τηλεκατεύθυνση 2/3 κανάλια
Ξεκινάω με τις προσωπικές εντυπώσεις και παρατηρήσεις. Αλλοι αερομοντελιστές καλούνται να συμμετέχεουν με τις εμπειρίες τους για την σειρά vintage της Scorpio.


* Miss2_8.jpg (19.79 KB, 590x336 - εμφανίστηκε 1112 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 11 Απρ 2006, 08:29:00 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 00:07:17 »

Χρησιμοποίησα το GWS EPS400 με μειωτήρα "F" (1:3,90). Το σχέδιο δεν προβλέπει αυτή την περίπτωση και έτσι χρειάστηκε μια μικρή τροποποίηση. Μην έχοντας σχέδια σε φυσικό μέγεθος κολλήθηκε πρώτα η βάση που προβλέπει το σχέδιο με τις ενισχύσεις μετρήθηκε η απόσταση από τον άξονα ώσης και έγινε μια συμπληρωματική κατασκευή για να στηριχθεί ένα δοκαράκι 10χ10mm, η κλασσική στήριξη των μειωτήρων της GWS.

Για όσους δεν ασχολούνται με ηλεκτρικά ο διακόπτης του controller είναι standby, δεν είναι σαν τον διακόπτη που έρχεται με την τηλεκατεύθυνση που κόβει εντελώς την μπαταρία.

Στην παρακάτω φωτογραφία από σημερινή πτήση φαίνεται η στήριξη του κινητήρα, έλικας 11χ80 της GWS, ο controller Jeti 020, η μπαταρία 2600mAh Lipo, και ο μοχλός του διακόπτη που τοποθετήθηκε έτσι για λόγους vintage εμφάνισης.


* Miss2_1.jpg (33.62 KB, 590x531 - εμφανίστηκε 1980 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 6 Σεπ 2007, 00:07:23 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 00:18:04 »

Εδώ φαίνεται η στήριξη των servo (Park-F της GWS) και ο διακόπτης. Από κάτω ο δέκτης  Rex 7 της Jeti σε Armaflex. Μην βάλετε σ' αυτό το μοντέλο δέκτη μειωμένης εμβέλειας δεν θα το ευχαριστηθείτε τόσο. Με ελαφριά κατασκευή μπορεί να κυνηγήσει τα θερμικά.


* Miss2_2.jpg (21.88 KB, 590x465 - εμφανίστηκε 1136 φορές.)
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 00:25:46 »

Ενα από τα λίγα σημεία που δεν μου άρεσε σ' αυτό το μοντέλο ήταν τα ακρόντιζα του. Οχι άσχημα (της MPJet απ' όταν μου φάνηκε) αλλά ήθελα να ρυμίζονται και έτσι έκανα μια μικρή μετατροπή χρησιμοποιώντας κομμάτι από ντίζα Sullivan και κλασσικό ακρόντιζο με ασφάλεια.


* Miss2_4.jpg (18.24 KB, 590x627 - εμφανίστηκε 1081 φορές.)
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 00:45:32 »

Το σύστημα προσγείωσης του Miss2 είναι το μεγάλο του μειονέκτημα. Για να διατηρηθεί το vintage look έχει τοποθετηθεί πολύ μπροστά, σχεδόν στο επίπεδο της έλικας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να "ψαρεύει" άσχημα στην απογείωση και προσγείωση. Σε test στο Γαλλικό FLY international ο δοκιμαστής γράφεται ότι δεν κατάφερε να το απογειώσει από το έδαφος.

Νομίζω ότι είναι υπερβολικό αλλά σίγουρα δεν είναι από τα καλά του σημεία. Ξεχάστε τροχοδρόμηση στήσιμο και απογείωση. Τοποθετείστε το κόντρα στον αέρα δώστε αρκετές στροφές και να είστε έτοιμοι να διορθώσετε. Εχει βελτιωθεί σημαντικά με τις Lipo και μείωση βάρους κατά 120gr. Προτιμώ να το απογειώνω από το χέρι και φεύγει με ένα απαλό σπρώξιμο.

Στην προσγείωση φροντίστε να καθίσει απαλά και μετά όπου πάει μόνο του.

Για καλύτερη τροχοδρόμηση δώστε κλίση των τροχών προς τα μέσα (toe-in). Κλασσική ρύθμιση για taildragger, απαραίτητη νομίζω για το Miss2.


* Miss2_3.jpg (24.29 KB, 590x382 - εμφανίστηκε 1394 φορές.)
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 15 Νοέ 2006, 14:43:05 »

Ευχαριστώ τον Χριστόφορο (foris) για το βίντεο που ανέβασε με το Miss 2 σε πτήση εθισμού Wink

Agridoc με Miss2
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Galaxian
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 20 Νοέ 2006, 19:15:37 »

Κώστα καλησπέρα,

Ευχαριστούμε για αυτό το αναλυτικό και κατατοπιστικότατο "review" του Miss 2 της Scorpio.

Τα δύο τελευταία χρόνια, πετάω ευκαιριακά ηλεκτρικά μοντέλα (μικρά 3d, και scale), και σκεφτόμουνα να αποκτήσω ένα πιο μεγάλο ηλεκτρικό, ελαφρύ και αργό (όπως το Scorpio που μου αρέσει πολύ), για πιο χαλαρωτικές και Relax πτήσεις.
Τελικά, με έχουν λίγο κουράσει τα γρήγορα μοντέλα και τα 3d όπου πρέπει να είσαι συνέχεια στην "τσίτα".

Θα ήθελα λοιπόν να σε ρωτήσω μερικά πράγματα :
1) αν γνωρίζεις απο πού μπορώ να προμηθευτώ ένα Μiss στην περιοχή της Αθήνας.
2) επειδή εχω νοσταλγήσει λίγο και το "Nitro", πιστεύεις πως η τοποθέτηση ενός μικρού κινητήρα τύπου .005 η .007 στο Miss θα ήταν εφικτή ? Και αν ναί, θα πετάει καλά οπως στην ηλεκτρική version?
3) Μήπως έχεις ακουστά το Sparky η Scooter της Thunder Tiger ? Μου φαίνεται επίσης καλή περίπτωση. Τι γνώμη εχεις?

"SPARKY 400 THUNDER TIGER
The Sparky is the electric verion of Scooter.
Now you can enjoy this "old-timer" feeling with these Almost-Ready-To-Fly airplanes. A large wing span, high aspect ratio eliptical wing provides ultra-stable and slow flight, perfect for the beginner or an experienced pilot looking for relaxation.

Specifications :
Wing Span : 1455mm
Length : 832mm
Weight : 750-850g
Engine : class 400 - 480
Battery : 7-8 1500-2000 mAh NIMH
Radio : 3 channel"

Ευχαριστώ

Φίλιππος


* 150_3752_sparky.jpg (4.08 KB, 150x79 - εμφανίστηκε 761 φορές.)
Καταγράφηκε

Pilatus, Superchipmunk, Cloud Dancer, Flip 3D, Qb, Nova, Raptor 30, Century, Falco, Elipsoid, Corsair, Tiger Moth, Edge 540T,Yak 54, Lanier Shrike, Cessna 177, Lama V3,...
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 20 Νοέ 2006, 21:04:41 »

Δυστυχώς η Scorpio έχει μειώσει την γκάμα της στον τομέα αυτό και τα Super Miss, Miss2, Miss Europa, Miss Acro, Miss 3D δεν υπάρχουν πια στον κατάλογο της. Παραμένουν τα Miss Vintage και Miss Bipe.

Ισως κομμάτια να βρίσκονται ακόμα στο εμπόριο π.χ. http://www.rchobbyshop.de/shop/detail.php?id=867,  κάνε αναζήτηση στο Web για Miss2 Scorpio.

Το δικό μου αγοράστηκε από τον Κώστα Παπαδόπουλο και είχε και ο Νίκος Δελατόλας, ίσως και άλλοι. Δες μήπως έχει μείνει κάτι.

Με τις ίδιες ακριβώς πτητικές επιφάνειες αλλά πλαστικό σκάφος είναι το Miss Vintage, ο jkon το έχει αλλά κάτι δεν του άρεσε.

Η μετατροπή του Miss2 για μηχανή με καύσιμο είναι εύκολη, αν και θα προτιμούσα να μην είναι φτιαγμένο το σκάφος. Ισως 0.049 να είναι μικρή, 0.07 - 0.10 θα είναι καλύτερα. Το καλό του ηλεκτρικού με μείωση (ή brushless outrunner με λίγα KV) είναι η μεγάλη έλικα.

To Sparky 400 το βλέπω στην ίδια κατηγορία, δεν έχω όμως προσωπική εμπειρία.

Το καλό μ' αυτά τα μοντέλα, πέρα από ότι είναι όμορφα, είναι ότι χαλαρώνεις και απολαμβάνεις ήρεμη πτήση. Το δίνεις σ' ένα φίλο και δεν το φοβάσαι. Το δίνεις σ' ένα μικρό παιδί και δεν ανησυχείς ιδιαίτερα.

Ακόμα δίνει γρήγορα στον εκπαιδευόμενο την αίσθηση οτι μπορεί, που είναι σημαντικό.

Βάζω και μια φωτογραφία του Miss Vintage από το site της Scorpio.


* Miss_Vintage_Scorpio.jpg (33.78 KB, 500x173 - εμφανίστηκε 791 φορές.)
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Galaxian
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 21:44:54 »

Καλησπέρα,

Κώστα, έψαξα την ελληνική αγορά για το Miss 2, αλλά χωρίς επιτυχία. Απο την άλλη δεν είμαι διατεθειμένος να το παραγγείλω απο το εξωτερικό.

Επομένως, η επιλογές μου περιορίζονται στο Miss Vintage το οποίο έχει ο Κ. Παπαδόπουλος  (105 €). Για να είμαι ειλικρινής δεν μου πολυαρέσει η ντεπρονένια άτρακτός του. Επίσης, αν ο Jkon διαβάζει αυτό το post, θα μπορούσες να μας πείς τι «δεν σου άρεσε στο Miss Vintage?».

Το Sparky της Thunder Τiger το αποκλείω λόγω της «τσιμπημένης» τιμής του (150 €)

Καθώς έψαχνα κάποια site καταστημάτων στο Internet, ανακάλυψα ένα ARF Old Timer του Carl Goldberg, το Lightnin Bug (βλέπε φωτό)(εκπέτασμα 1,25), το οποίο μου αρέσει πολύ (το έχει ο Κουτσος προς 115 €). Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι διάβασα πως τα μοντέλα του Carl Goldberg δεν έχουν καμία σχέση με την ποιότητα που γνωρίζαμε παλαιότερα, απο τότε που εξαγοράστηκε η εταιρία απο την Lanier.


Τι γνώμη έχετε για όλα τα παραπάνω? Τι προτείνετε μεταξύ των δύο? Θα μπορούσε να μου πεί κανείς αν υπάρχουν άλλα Old Timers τα οποία να αξίζουν τον κόπο?

Ευχαριστώ,

Galaxian


* Carl_Goldberg_Lightnin_Bug.jpg (12.67 KB, 300x300 - εμφανίστηκε 750 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 21:46:43 από Galaxian » Καταγράφηκε

Pilatus, Superchipmunk, Cloud Dancer, Flip 3D, Qb, Nova, Raptor 30, Century, Falco, Elipsoid, Corsair, Tiger Moth, Edge 540T,Yak 54, Lanier Shrike, Cessna 177, Lama V3,...
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 08:00:58 »

Για να είμαι ειλικρινής δεν μου πολυαρέσει η ντεπρονένια άτρακτός του. Επίσης, αν ο Jkon διαβάζει αυτό το post, θα μπορούσες να μας πείς τι «δεν σου άρεσε στο Miss Vintage?».

Αγαπητέ φίλε,

το Miss Vintage, έχει ακολουθήσει το σχέδιο των μοντέλων ελεύθερης πτήσης της παλαιάς εποχής.
Για να πετάξουν με ασφάλεια αυτά τα μοντέλα, ακολουθούσαν πιστά την θεωρία ότι το χαμηλό κέντρο βάρους ως προς την υψηλή θέση του κέντρου πιέσεων, και η μεγάλη δίεδρος, προσδίδουν ευστάθεια. Σωστά.
Οταν όμως αυτό το μοντέλο γίνει τηλεκατευθυνόμενο, κάθε φορά που εκτρέπεται το πηδάλιο διεύθυνσης, η στροφή είναι μεν εφικτή, αλλά η επιστροφή στην οριζόντια πτήση γίνεται με ταλαντώσεις.
Γι αυτό και η όλη διάταξη που περιέγραψα, αναφέρεται και ως "ευστάθεια εκκρεμούς". Αυτό επίσης το καθιστά ευαίσθητο σε πλάγιο άνεμο.

Το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως στήθηκε σύμφωνα με τις οδηγίες, εκτελούσε ολίσθηση με πολύ μεγάλη γωνία προς τα κάτω.

Για να διορθωθεί αύξησα τη γωνία πρόσπτωσης του φτερού, και μετέφερα το κέντρο βάρους λίγο πιό πίσω.

Το τριμαρισμένο μοντέλο μου, πετάει πολύ καλά, με speed 400, με μείωση 3:1. 

Πιστεύω να βοήθησα.

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 17:58:56 »

Τελικά τα old-timer είναι μέσα στη μόδα.Σάν τα "ταγέρ" ένα πράγμα. Cheesy
Καταγράφηκε
otakis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 104


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 31 Μάρ 2007, 14:01:36 »

καλημέρα!

για το Miss Bipe που δείχνει τόσο cozy υπάρχει άποψη, το έχει κανείς?


Τάκης
Καταγράφηκε
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 6 Σεπ 2007, 14:29:21 »

Ενα ακομη ωραιο μοντελο old timer ειναι το mite 2 καθως επισης και το rascal της sig για το mite 2 δεν εχω φωτο για το  rascal  εχω και την ανεβαζω καθως αυτο το μοντελο το εχω υπο κατασκευη και το μιτε το κατασκευαζω και τα σχεδια απο τα δυο μοντελα τα εχω
για οποιον τα θελει


* rascal_1.jpg (27.22 KB, 300x174 - εμφανίστηκε 541 φορές.)

* rascal_2.jpg (18.94 KB, 250x156 - εμφανίστηκε 525 φορές.)
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
gsp
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 75

Live to Fly.. Fly to Live!


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 16:49:51 »

Γεια σας. Τυγχανει και ειμαι και εγω ενας τυχερος κατοχος ενος Miss Europa. Το setup αυτη τη στιγμη ειναι ενα μικρο brushless μαζι με το speedcontrol του (αυτα της κατηγοριας των 30 ευρω) και μια LiPo (της κακιας ωρας...) στα 1800mah. Λογω αυτης της μετατροπης αναγκαστηκα να κανω μετατροπες στην "μουρη" του αφου το κεντρο βαρους δεν ερχοταν με τιποτα.. Ομως το αποτελεσμα με ανταμειψε με περιπου 200 γραμμαρια λιγοτερο αφου αφαιρεσα το κλασσικο 480αρι μοτερ και τις μπαταριες NiMh... Ετσι πλεον πραγματικα πεταει ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ... χρονομετρημενο βγαζει πτηση περιπου 22 λεπτα με μια φορτιση.. Αν δε εκμεταλευτεις και τα θερμικα.. τοτε μαλλον υπερβαινεις κατα πολυ τον χρονο αυτο...

Εχω ομως ενα προβληματακι μηπως μπορει να με βοηθησει καποιος κατοχος.. Στην τελευταια πτηση εχασα την καλυπτρα αφου την στερεωνα με απλο σελοτειπ.. βλεπω οτι και στο Miss2 ειναι η ιδια.. καμια ιδεα για ανακατασκευη ή ευρεση ομοιας?

Ευχαριστω
Καταγράφηκε

Live to Fly.. Fly to Live!
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 7 Οκτ 2007, 19:06:55 »

Αν και τα μοντέλα αυτά σταμάτησαν να βγαίνουν από την Scorpio ίσως υπάρχει καλύπτρα σαν ανταλλακτικό.

Δεν είναι δύσκολο canopy, γίνεται ακόμα και με ζελατίνα από κουτιά γλυκών.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
gsp
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 75

Live to Fly.. Fly to Live!


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 09:12:29 »

Ηδη εχω γραψει καποια email να δω αν υπαρχει "φως"... εψαξα ομως και τις ιδεες με το vacuum box μιας και δεν εχω ξανασχοληθει με κατασκευη canopy...
Συσκευασιες γλυκων? Εννοεις κατι συγκεκριμενο?

Ευχαριστω
Καταγράφηκε

Live to Fly.. Fly to Live!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 09:24:38 »

Δεν υπάρχει λόγος το νέο windshield να είναι διαφανές.

Ταίριαξε στη θέση του ένα παχύ μπλοκ από φοαμ, δώσε του το σχήμα που θέλεις με χοντρό και ψιλό γυαλόχαρτο, και μετά κόλλα επάνω του φαρδειά ταινία με απόχρωση της προτίμησής σου.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 16:06:34 »

Συσκευασιες γλυκων? Εννοεις κατι συγκεκριμενο?

Σκληρή ζελατίνα από κουτιά γλυκών και σε ανθοπωλεία θα βρείς από κουτιά για λουλούδια. Μπορείς να το κάνεις και σε συνδυασμό με μπλοκ, όπως γράφει ο jkon. για το μπροστινό μέρος.

Mιλάω για απλή τεχνική, κόψιμο και κόλλημα, δεν έχει ιδιαίτερες καμπύλες.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
gsp
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 75

Live to Fly.. Fly to Live!


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 16:54:57 »

Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο για τις συμβουλες... Ομως.. αυτο με το foam το δοκιμασα χτες και μου εσπασε τα νευρα... το εκανα κομματια και το παρατησα... δε μπορουσα να πιασω το σχημα με τιποτα..επρεπε να εχει καποια οπη  απο κατω για να χωραει το μοτερ και καποια ξυλαρακια απο τη βαση του... Ενω με τη balsa τα παω πολυ καλα, με αυτο εχουν σπασει τα νευρα μου... Οσο για τη ζελατινα δεν ξερω που μπορω να βρω καπου PET-G εδω ή αν μπορω να δουλεψω με καποιο κομματι συσκευασιας..Σκεφτομαι να προσπαθησω να φτιαξω ενα vacuum box τελικα αλλα και παλι πρεπει να φτιαξω ενα καλο καλουπι... Undecided προβλημα προβλημα...

Ευχαριστω παντως, δεν το συνεχιζω εδω γιατι βγαινουμε εκτος θεματος thread... Θα ανοιξω νεο topic με φωτογραφιες αν χρειαστει να δω αν θα καταφερω να συμμορφωσω αυτο το τοσο ομορφο αεροπλανακι...

Σας ευχαριστω και παλι. Thumbs up
Καταγράφηκε

Live to Fly.. Fly to Live!
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Το Miss 2 της Scorpio « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.143 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.