Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:33:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:33:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 66
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 61
    Συνολικά: 65
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Eπισκευη - κατασκευη LEO 110 F3A  (Αναγνώστηκε 10116 φορές)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 16 Απρ 2009, 22:07:51 »

    Chip Hyde addresses his view of Engine/Motor thrust.

     I run almost no right thrust in my planes and use the thottle to rudd mix at 2% left rudd. to throttle at idle. Thottle is the master rudd the slave. This makes the planes fly so much better when inverted at idle, they do not have that funny yaw through the corners. I have all but stopped using right thrust and do it all with the mix. What happens is the fin moves to the opposite side when inverted but the engine and prop don't know it, so the plane starts to yaw really bad due to spiraling slip stream.

    To set this up just go out and fly the plane straight away from yourself at full throttle and then go to idle and watch to see which way it yaws start with 2% and start it from half throttle on down.

    Trim it a full throttle with you rudder trim, and when you go to an idle if the plane yaws left you have to much mix, yaws right there's not enough. Have this screen up at take off and a buddy that can adjust it for you. Once you have it going nice and straight at idle and full go out and do a stall turn at the end of the box, on your way down do a half roll and exit inverted, you will be amazed how well it will go through that corner.

    Do that first before any other trimming. After that go with CG(45 degree upline 1/2 roll and it should stay on that line with little or no down elev.) then ail differential(1 Degree More up the Down) verticals(wing incidence .5-1 degree positive, then put the stab where ever it needs to go get the elevators to be neutral, you will at this time mix 1-2% down elevator with throttle for your down lines), and knife edge last (start with 5% up elevator with rudd.)


                                                 Chip Hyde

    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2009, 00:23:42 »

     Thumbs up thanks!!
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2009, 08:13:39 »

    Ευτυχώς που υπάρχουν και τα μελετηρά ανήψια, και μαθαίνουν κάτι νέο και οι θείοι.

    Η προσέγγιση του chip hyde, αφορά το δικό του μοντέλο (και όλα τα μοντέρνα σχέδια) που έχουν ήδη μεριμνήσει για την σωστή τοποθέτηση του fin/rudder, σε απόσταση και ύψος , ώστε να επηρεάζεται το λιγότερο δυνατόν από το ελικόρευμα.

    Ετσι η μίξη που κάνει στο rudder είναι μικρή (2% περίπου). Αν δεν το κατάλαβε κάποιος, εξηγώ, ότι στο φουλ διορθώνει με κανονικό τριμ δεξιά, και επαναφέρει το rudder στο κέντρο με μίξη προς τα αριστερά.

    Αυτό που με παραξένεψε, είναι ότι δεν κάνει μίξη δεξιά με full throttle, αλλά μίξη αριστερά με idle. Και αυτό εξηγείται ότι το πιό δυνατό σημείο έλξης δεν βασίζεται σε μίξη, αλλά σε απλό τριμάρισμα με το rudder, που παραμένει και είναι σίγουρο.

    Το πρόσθετο κέρδος από την ευθύγραμμη έλξη είναι στα knife edge, που απαιτούν πιό συμμετρική εκτροπή του rudder.

    Εγώ πιστεύω ότι στην περίπτωση του LEO 110, θα χρειαστεί συνδυασμός του right thrust και της μίξης του rudder, ίσως θα ήταν εκτός σκέψης να ευθυγραμμίσει κάποιος την έλξη στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, για να παίξει μόνο με την μίξη όπως λέει o Chip.

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2009, 20:39:21 »

    Για την ωρα εχω βαλει μιξη μονο στο φουλ γκαζι - δεξι rudder οσο ειχα τριμαρει για τις ανοδους και απο εκει και μετα θα δω ...τωρα την αλλη κατασταση με το αριστερο τριμ rudder στο idle  δεν την καταλαβαινω..αν δεν δουλεψει αυτο θα δοκιμασω λιγο να στριψω δεξια ακομη 1-2 μοιρες τον κινητηρα  Undecided...πρεπει επισης να τρομαρω τα knife καθως και να φερω ακριβως το κεντρο βαρους ...Μετρωντας τις γωνιες της πτερυγας σε σχεση με το stab ειδα οτι ειναι 0 δηλ η πτερυγα δεν εχει καθολου θετικη γωνια ,και να εχει ελαχιστη δεν ειναι λιγοτερο απο+ 0.5 μοιρες.Δεν μετρησα ακομη  τη γωνια του κινητηρα αλλα δεν διαπιστωσα καμια μεταβολη του pitch σε διαφορες τιμες γκαζιου οποτε δεν πειραζω τοιποτα ....αλοστε δεν υπαρχει χρονος για παρα πολυ ψαξιμο. Tongue
    Σας ευχαρηστω ολους για τις πολυτιμες πληροφοριες.... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 18 Απρ 2009, 23:03:25 »

    Μερικες εντιπωσεις απο το LEO  μεχρι τωρα ...Φαινετε οτι η μιξη δουλευει .αν και θελει λιγο ψαξιμο οσο αφορα την τιμη του γκαζιου απο την οποια θα αρχιζει να ενεργει . Διαπιστωσα επισης οτι το CG δεν εχει καμια σχεση (αν θελουμε ενα ουδετερο μοντελο) με τη θεση που δινει το manual,κατα το οποιο πρεπει να ειναι 115-135 mm απο το χειλος προσβολης αλλα πρεπει να μεταφερθει κατα 30mm+ πισω Αυτο προυποθετει η μπαταρια να παει οσο πισω γινετε και καποια βαρυδια ...Επισης χρειαστικε differential στα aileron για την ωρα +40%
    Εκεινο που με προβληματιζει λιγακι ειναι το soft mount που υπαρχει στο κιτ και εινα μαλλον πολυ μαλακο  Σφραγισμένα χείλη φοβαμαι οτι ο κινητηρας θα αλαζει γωνια αναλογα με το γκαζι ...
    Δεν ασχοληθικα ακομη με το knife μια και φαινετε αρκετα καλο απο μονο του.. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 21 Απρ 2009, 08:46:14 »

      Συγχαρητηρια Dr .Andrestein !!!! Αντε καλη προπονηση και καλη ανταμωση απο κοντα το Σ/Κ. Χαιρετισμους απο το νησι του Αιολου Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 21 Απρ 2009, 17:52:29 »

    Ανυπομονω να ανεβω στην ομορφη Θεσσαλονικη ....παμε και για κανα ποτακι αμα λαχει  Ποοολύ άνεση...κλεινω δωματιο και ταλεμε συντομα ...κατι αλλο ,οδηγιες βρε παιδια για το καινουριο μοντελοδρομιο?
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 21 Απρ 2009, 19:32:54 »

    Ανυπομονω να ανεβω στην ομορφη Θεσσαλονικη ....παμε και για κανα ποτακι αμα λαχει  Ποοολύ άνεση...κλεινω δωματιο και ταλεμε συντομα ...κατι αλλο ,οδηγιες βρε παιδια για το καινουριο μοντελοδρομιο?
    πάρε τηλέφωνο Ανδρέα όταν έρθεις..και για ποτάκι και για οδηγίες. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 21 Απρ 2009, 22:40:11 »

    οπως ειπε και ο ΓΙΑΝΝΗΣ φιλε αντρεα.....τα τηλεφωνα τα εχεις νομιζω.εαν οχι στειλε π.μ
    και ποτακι και βολτα και φαι και απ ολα τα καλα εχουμεεεεεεεεεε.
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 21 Απρ 2009, 23:05:55 »

    ΟΚ θα τα πουμε  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 21 Απρ 2009, 23:44:20 »

    Στο θεμα μας τωρα ,,,το soft mount  πηρε δρομο μια που ηταν περοσσοτερο soft απο οτι θα ηθελα ..προτιμω χωρις αυτο. Με την ευκαιρια μετακομησα την μπαταρια ......πολυυυυ!! πισω μπας και βγαλω κανενα βαρυδι απο την ουρα ...Αν υπηρχε περισσοτερος χρονος μου φαινετε οτι η τοποθετηση 2 μινι σερβο στην ουρα για elevator ειναι πολυ καλη λυση.Επισης μια που εβγαλα μοτερ φροντισα και λιγο την γωνια του κινητηρα δινοντας λιγακι ακομη δεξια ...για να βγαλω ισως τη μιξη ....
    Το θεμα ειναι οτι επεσε δουλεια και δεν ξερω ποτε θα ξανατριμαρω Grin
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Eπισκευη - κατασκευη LEO 110 F3A
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.