Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.140 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 02:52:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 02:52:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από kios100
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:44:23]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284140
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 37
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 13
Συνολικά: 14
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: 60αρια θερμικα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: 60αρια θερμικα.  (Αναγνώστηκε 6248 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 11:38:34 »

σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός 60arioy....

μπορείτε να μου πείτε 5 πραγματάκια ώστε να εγκλιματιστώ λίγο επάνω στο θέμα??

από θερμικά έχω μονο ένα hirobo 50ari.

thanks παίδες.
 Thumbs up
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 13:12:25 »

90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 13:35:14 »

Ωραίο θέμα.  Κάλη λύση μιας και τα καύσιμα φτάσανε στα σύννεφα.....ενώ τα Ε/Π έχουν μείνει στο έδαφος.

Raptor 60. Θέλει conversion kit για να γίνει κατόπιν 90ρι (ή καλύτερα το αντίστροφο...από 90 σε 60ρι).

Hirobo 60/70. Αλλάζεις μόνο το γρανάζωμα. Νομίζω απαιτείται εκτός από πινιόν και κορόνα. Και εδώ το προτιμότερο είναι το αντίστροφο.

Millennium 60. Στην μορφή που είναι τώρα απαιτείται μόνο πινιόν.

Υπάρχουν μάλλον και άλλα, αλλά το αφήνω επειδή δεν κατέχω το ζήτημα παραπάνω.

Ο 60ρης κινητήρας στροφάρει βέβαια σε περισσότερες στροφές, ωστόσο η κατανάλωση παραμένει λιγότερη.

Υπάρχουν κινητήρες no nitro με μεγάλη ισχύ όπως οι Webra. Για την ιστορία ο Webra 61P5 που χρησημοποιούσα εγώ είχε 2,60 HP, ενώ ο αντίστοιχος  OS60WC 2,25 ΗP.

Για περισσότερη ισχύ υπάρχει και ο 75P5 με 3,00 HP !!!

Στη περίπτωση του Millennium υπάρχει και γρανάζωμα και για αυτόν τον κινητήρα.

Τέλος τα ακριβά Ε/Π. Το μικρό θερμικό οικονιμικό Ε/Π (ξανά)εφευρίσκεται.
Καταγράφηκε
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 15:26:50 »

Δεν εχω πεταξει Ε\Π μεγαλυτερο απο 50αρι αλλα κανω τις εξης σκεψεις. Το ραπτορ 50 ειναι ενα 30αρι με μεγαλυτερο κινητηρα, αλλο γραναζωμα, ποιο μακρια πουμα και 600αρια blades. Επηδη εχω πεταξει και το 30αρι και το πενηνταρι, η διαφορα στην πτηση ειναι τεραστια. Η διαφορα βαρους πολυ μικρη ενω απεναντιας στην δυναμη μεγαλη. Μηπως λοιπον συμβαινει το ιδιο και με τα 60αρια; Εχουμε δηλαδη ενα 90αρι σασι με μικροτερη μηχανη και το αναλογο κοστος σε επιδοσεις;
Για πειτε να δουμε τι γινεται...
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:34:51 »

Εχουμε δηλαδη ενα 90αρι σασι με μικροτερη μηχανη και το αναλογο κοστος σε επιδοσεις;

...ή μήπως έχουμε ένα 60ρι με 0.90 μηχανή με το ανάλογο κόστος στις επιδόσεις ?
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:36:40 »

90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 
Καταγράφηκε
heli-division
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 678


sponsored by NEM Hobby


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:38:08 »

είναι μια καλή σκέψη το 60 ari ελικόπτερο και ακόμα καλύτερη η προσφορα που δίνη ένας φίλος το miniature 400 euro στο πωλείται αλλα η γνώμη μου είναι εφ όσον από 30 πηγες 50 και από 50 60 σε λίγο θα θες 90 οποτε πάρε ένα καλο 90ari να είσαι ήσυχος πιο  πιο σταθερό και πιο δυνατό αλλα καθόλου οικονομικό όπως είπαν παραπάνω για τις webra παίζει και η 90ara αλλα δεν έχω ακούσει καλά λόγια δεν φέρω γνώμη για αυτήν την μηχανή οποτε κοίτα ένα n9 synergy που έχει καλή τιμή σε σχέση με "ραπτορα" Thumbs up έχω δουλέψει και raptor 60 και 90 αλλα το 90 υπερτερεί αυτό το απότομα ξέσπασμα όταν βάζεις full θετικό stick από το έδαφος χάνεται στην θέση σου 90  δαγκωτό synergy n9
Καταγράφηκε

synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
heli-division
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 678


sponsored by NEM Hobby


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:40:11 »

90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 

θα βγάλουμε τους 90 να βάλουμε 110
Καταγράφηκε

synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:43:25 »

.....έχω δουλέψει και raptor 60 και 90 αλλα το 90 υπερτερεί αυτό το απότομα ξέσπασμα όταν βάζεις full θετικό stick από το έδαφος χάνεται στην θέση σου 90.

Σαφώς υπάρχει διαφορά λόγω καλύτερου λόγου ισχύος/βάρος.

Renault Clio 1.2 ή ένα υπερκυβισμένο κάτα 50% Renault Clio 1.8 Williams ?
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:44:27 »

90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 

θα βγάλουμε τους 90 να βάλουμε 110


....και πάλι λίγο θα μας είναι !!! buck2.
Καταγράφηκε
heli-division
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 678


sponsored by NEM Hobby


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 16:50:53 »

e nai  Thumbs up
Καταγράφηκε

synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 18:48:39 »

thanks παιδιά..

το ψάχνω και έχω δει και το xcell του τάσου...

πράγματι ενδιαφέρον θέμα είναι ναι..

με 90ari δεν θα την παλεύω με τα καύσιμα...

από 450 ηλεκτρικό πήγα σε 50 και όχι 30...

ειδομεν....
Καταγράφηκε

akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 19:29:39 »

κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

AVANT aurora
Πτέραρχος
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:19:16 »

90αρι κατευθειαν λεμε........AVANT!

Και όταν θα εμφανιστεί ο...1.10 Heli engine, τι θα λες ? 

θα βγάλουμε τους 90 να βάλουμε 110

....και πάλι λίγο θα μας είναι !!! buck2.

μπα .... για .110 δεν το βλέπω .... αλλα για .106 Huh ή .100 ??   τι λέτε ??

Webra 100 P5 AAR   &  Thunder Tiger TT.106 ( .96) Redline !!  oleeeeeeee!!

και αν δεν φτάνει .... υπάρχουν και άλλα ...... Webra  150 Huh 


* webra_100-P5_HC.png (9.34 KB, 300x300 - εμφανίστηκε 366 φορές.)

* tt_106_redline.jpg (78.95 KB, 1000x750 - εμφανίστηκε 374 φορές.)

* webra_150hc.png (12.38 KB, 300x300 - εμφανίστηκε 337 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:41:14 από Πτέραρχος » Καταγράφηκε

Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
"Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
_______________________________________________
_______________________________________________
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:20:41 »

κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  Grin Grin Grin

+11111111111100000000000000000000000
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:32:51 »

κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  Grin Grin Grin


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:41:21 »

κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  Grin Grin Grin


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??

γιατι ισως εχεις καποια παραπανω χρηματα...Tongue:P και καλα αν δεν εχεις το οικνομικο για πολυ καυσιμο κανεις  αυτο που λλεει ο ακριταςς!
Καταγράφηκε
Πτέραρχος
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:45:42 »

κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  Grin Grin Grin


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??

γιατι ισως εχεις καποια παραπανω χρηματα...Tongue:P και καλα αν δεν εχεις το οικνομικο για πολυ καυσιμο κανεις  αυτο που λλεει ο ακριταςς!


για τους 90άρηδες plusssss......(!!)... που  θέλουν οικονομία.........!!!!!!!!!!


* webra_150_Hi_Gas.png (25.37 KB, 300x300 - εμφανίστηκε 617 φορές.)
Καταγράφηκε

Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
"Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
_______________________________________________
_______________________________________________
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 21:58:41 »

Δανεικά από άλλο ποστ :

http://www.myvideo.de/watch/1355344/Cuatro_Nova_Big_Block

http://www.myvideo.de/watch/1505205/Cuatro_Nova_Big_Block_2

http://www.myvideo.de/watch/1375369/Webra_150i_Gaser_in_Robbe_Cuatro

Καταγράφηκε
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 22:15:16 »

κανε αυτό που έκανα και γω....

έχω το 90ρι ...  2-3 ντεπόζιτα να το ευχαριστιέμαι.... (το βάζεις στην άκρη......)

και μετά το 50ρι ( sceadu 50) για να βγάζεις τα απωθημένα σου......  Grin Grin Grin


Τότε κάτι δεν πάει καλά !!  Εγώ γιατί κάνω ακριβώς το αντίθετο !!??

Κυρ Νικο..

μπορει να εχεις μια ωρα το Millennium να σου βγει σωστα μια ασκηση F3C....

αλλά το ραπτορακι βογκούσε , και του βγαζες τα άντερά του στο 3D  Grin Grin
Καταγράφηκε

AVANT aurora
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 22:22:47 »

πλάκα πλακα παιδιά ... άλλη φάση το 90ρι....

μπορεί να καίει άλλα είναι απόλαυση.........

μετα απο λιγο καιρο το 50ρι σου φαίνεται μια σταλιά..... Cheesy
Καταγράφηκε

AVANT aurora
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2009, 23:17:02 »

μπορειτε να μου πειτε για το futura 60?

εχω ακουσει οτι ειναι μπομπα...
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 13:13:52 »

Και μετά απο πολύ καιρο.......

αφού δεν υπάρχει απάντηση για το futura.....

ρωτω.

Θα κάνατε σημερα αγορά ενώς XCELL fury 60 ?

τα XCELL εχω ακούσει ότι ειναι απο τα κορυφαία ελικόπτερα....δεν τα ξερω όμως και θέλω την βοηθειά σας εδώ...

thanks.
Καταγράφηκε

ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 13:58:24 »

Και μετά απο πολύ καιρο.......

αφού δεν υπάρχει απάντηση για το futura.....



Το είχα παλαιότερα. Ήταν το 1ο μου μεγάλο Ε/Π με 60 μηχανή αρχικά OS και μετά Webra.

Πολύ μαλακή smooth λειτουργεία λόγω ιμαντοκίνσης στην μετάδοση από τον κινητήρα στο στροφείο. Δεν θα βρεις πουθενά αλλού τέτοια λειτουργία, εκτός από το KYOSHO Caliber F3C.
Το ξαναγόρασα με τη μορφή του FUTURA/NOVA για να το κάνω βενζινοκίνητο

Λίγο βαρύ για σημερινά δεδομένα, ανταλλακτικά ακόμα βρίσκονται (ειδικά στο e-bay), γίνεται με κατάλληλο κιτ 90ρι η οποία μετατροπή βγαίνει λίγο ακριβή λόγω αλλαγής καμπάνας και ιμάντα.
Επίσης χρειάζεται μεγαλύτερη μπούμα και άξονα για να πάρει τα 720mm Blades αν θέλεις να το κάνεις 90ρι.

Πολύ σταθερό και αξιόπιστο ακόμη και γαι τα τωρινά δεδομένα.

Μετατρέπεται ακόμη και σε βενζινοκίνητο !! Υπήρχε ακόμη και κίτ μετατροπής γαι 120 Webra !!

Το νεότερο Millennium 90 δεν χρειάζεται καμιά μετατροπή για γίνει από 60 σε 90 επειδή :

Ο συμπλέκτης είναι για H/D για 90 size κινητήρες.
Η φάνα από 80mm έγινε 90mm.
Η μπούμα είναι κατά 18mm πιο μακριά. Χωράει από 680 - 720 mm blades.
Υπάρχουν γρανάζια για όλους τους κυβισμούς κινητήρων 60/70/90/100/106 με χαμηλό κόστος.

Οπότε το αντίστροφο από 90 σε 60 είναι πιο εύκολο, με μόνη αλλαγή το γρανάζι του pinion για να ταιριάσει η σχέση μετάδοσης.

Πάρε με τηλέφωνο αν θέλεις κάτι να ρωτήσεις.

6974307882
Νίκος.

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 14:14:04 από Κυρμπέσης Νίκος » Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 14:09:19 »

Ευχαριστώ πολύ.

αυτη τη στιγμή με ενδιαφέρει να μάθω για το XCELL fury 60
και άν μπορεί να φορέσει τον Webra 150 που αναφέρθηκε πιό πάνω....

Καταγράφηκε

ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 22 Ιούλ 2009, 14:19:40 »

Για την ιστορία......O Webra 150 Benzin τοποθετείται σε Cuatro/Nova αλλά και Millennium II/III με διάμετρο στροφείο τα 1.80 m.

Για την τοποθέτηση σε X-Cell δεν γνωρίζω, αλλά το βλέπω μάλλον θολό....
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 6 Αύγ 2009, 19:48:04 »

πλάκα πλακα παιδιά ... άλλη φάση το 90ρι....

μπορεί να καίει άλλα είναι απόλαυση.........

μετα απο λιγο καιρο το 50ρι σου φαίνεται μια σταλιά..... Cheesy

λες ε?

 
Καταγράφηκε

kostas72
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 495



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 6 Αύγ 2009, 22:26:09 »

φιλε gouskone εχω ενα 60αρι ραπτορ .του εχω βαλει ουρα απο 90αρι se ,γραναζι κεντρικο 91τ και pinion 11τ .η σχεση του ειναι 8,27 .εχω βαλει και alingn 91 .το ελικοπτερο αποδιδει 1850 στροφες και πεταει τελεια .ριξε μια ματια εδω www.helikraft.com .βεβαια υπαρχει και η λυση της ys 80 που δεν χρειαζεται καμια αλλαγη στο ε/π.  

--------------------------------------------------------------------------

Η τροποποίηση αφορά τη συγχώνευση των μηνυμάτων #27 & #28, τα οποία αφορούσαν το ίδιο (σχεδόν) κείμενο.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 6 Αύγ 2009, 22:55:11 από Κυρμπέσης Νίκος » Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 00:42:03 »

λοιπόν παιδιά όπως θα έχετε καταλάβει μάλλον... είμαι πλέων κάτοχος και ενώς X-CELL Fury me 60άρι μοτέρ...

είμαστε στα τριμαρίσματα ακόμη μεν αλλα είναι αρκετό για να μου φαίνεται το Sceadu σαν κατσαρίδα δίπλα του....
 Grin


πρώτες εντοιπώσεις ?

τρομερή δύναμη ( που να βάλω και 90άρη... )
τρομερά απόλυτο στις κινήσεις του...
απίστευτα πρόθυμο για ........... όλα...
δέσιμο που θυμίζει πολεμική μηχανή και όχι ελικοπτεράκι...


αυτά...

οσονούπω θα τελειώσω και την κανόπη για να μπορέσω να κάνω και καμιά πτησουλα..... hover μην  φανταστείτε τίποτα άλλο... 

αντε βλέπουμε τί θα δούμε...



Καταγράφηκε

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 00:59:21 »

λοιπόν παιδιά όπως θα έχετε καταλάβει μάλλον... είμαι πλέων κάτοχος και ενώς X-CELL Fury me 60άρι μοτέρ...

Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα.  Καλά και μας το είπες.......
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 17 Αύγ 2009, 18:27:31 »

λοιπόν παιδιά όπως θα έχετε καταλάβει μάλλον... είμαι πλέων κάτοχος και ενώς X-CELL Fury me 60άρι μοτέρ...

Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα.  Καλά και μας το είπες.......

έλα μη ζηλεύεις... και το ροκφορ σου καλό ειναι.... Grin Grin Grin

 teasing teasing teasing
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2009, 22:35:49 »

Αυτόν http://www.osengines.com/engines/osmg1972.html

ή

αυτόν http://www.geistware.com/rcmodeling/glowpower/ys61.htm

Huh
Καταγράφηκε

Hobbitakos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 807



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 21 Νοέ 2009, 11:41:39 »

YS ασυζητητη
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 21 Νοέ 2009, 11:47:20 »

σε OS VS YS ενωείται...

αλλα εδώ υπάρχει και διαφορά στον κυβισμό... 70 με 61...

την ιποδύναμη του YS δεν την ξέρω και αναρωτιέμαι...

εχει κανείς εμπειρία απο αυτα τα μοτερ σε συγκρηση?
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 19:26:59 »

μπορεί κάποιος να μου δώσει μια εξήγιση.... για αυτό...



ειναι οι βίδες που συγκρατούν τα blades στα grips...

μετά απο έναν έλεγχο το είδα

το μήκος τους ( των blades ) είναι 690mm και δεν έχει προηγηθεί πτώση.

να είναι κόφα οι βίδες? η αλήθεια είναι ότι τωρα τελευταία το ζόρισα λιγουλάκι αλλά δεν δικαιολογείται.... ε?

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 19:40:48 από gouskone » Καταγράφηκε

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 19:53:19 »

Δηλαδή..........τι να σου εξηγήσουμε.
Αυτές οι βίδες είναι ακατάληλες, και σίγουρα δεν είναι οι μαμίσιες. 

Πρέπει ο κορμός τής βίδας που μπαίνει στα grips, να είναι καθαρός χωρίς σπείρωμα.  Απο εκεί που αρχίζει το σπείρωμα, είναι λογικό να αδυνατίζει η βίδα...  Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνεις... Wink

Βρές πιο μακριά βίδα, και κόφτη ν.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 20:54:04 »

Πρέπει ο κορμός τής βίδας που μπαίνει στα grips, να είναι καθαρός χωρίς σπείρωμα.  Απο εκεί που αρχίζει το σπείρωμα, είναι λογικό να αδυνατίζει η βίδα... 

Βρές πιο μακριά βίδα, και κόφτη ν.

Κάνε αυτό που σου λέει ο Γιάννης (VTR). Να υπολογίσεις το μήκος της βίδας που αντιστοιχεί στο μήκος του gribs να είναι χωρίς πάσο, αλλά με αυχένα.

Να ζητήσεις η σκληρότητα της βίδας να μήν είναι 8.8, αλλά 10.9 !!

Και σου έλεγα να πάρεις το δικό μου Ε/Π, αλλά δεν με άκουγες.....
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 21:04:33 »

μη βαράτε ρε!!!

θα κάνω αυτό που λέτε. θα πάρω άλλες πιό σκληρές....

και που τα κοίταγα δίπλα δίπλα τα δύο xcell ( το ενα 60αρι το άλλο 90άρι ) αναρωτιόμουν... μα τόσο μεγάλη διαφορά? το ένα 4mm το άλλο 5mm....?σιγά....

να τα τώρα. το μάτιασα το μικρουλάκι....

 Grin
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 6 Ιαν 2010, 21:12:22 »



Πρέπει ο κορμός τής βίδας που μπαίνει στα grips, να είναι καθαρός χωρίς σπείρωμα.  Απο εκεί που αρχίζει το σπείρωμα, είναι λογικό να αδυνατίζει η βίδα...  Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνεις... Wink



πολύ σωστά.

είναι κάτι που δεν είχα δει....  ιδού και η αποδείξεις.....



Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: 60αρια θερμικα. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.