Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.151 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 21:32:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 21:32:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από mefsout
[Σήμερα στις 20:09]

[Σήμερα στις 18:31]

από skythomas
[Σήμερα στις 18:18]

από dominicm
[Σήμερα στις 16:03]

από Georgos
[Σήμερα στις 15:19]

[Χθες στις 23:20]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284151
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 63
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες  (Αναγνώστηκε 6149 φορές)
   
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« στις: Σάββατο, 22 Ιούλ 2006, 11:18:40 »

Γνώμες, ερωτήσεις, προτάσεις και σχόλια σχετικά με ότι έχει να μας δώσει η εμπειρία μοντελιστών αλλά και τα γεγονότα της καθημερινότητας επάνω στην λειτουργία συγκεκριμένων κατασκευαστών.

Συμπληρωματικά κάθε απαιτούμενη πληροφορία για combo's αεροπλάνου/κινητήρα είναι ευπρόσδεκτο! Από το 2002 μέχρι και σήμερα έχουν πουληθεί minimum

4 κινητήρες στην κατηγορία 25-45cc
21 κινητήρες στην κατηγορία 50-75cc
6 κινητήρες στην κατηγορία 100cc
6 στην κατηγορία 150-200cc
και
2 στην κατηγορία 275-300cc

Κύριοι δώστε μας τις πληροφορίες σας...

Μάνος
Καταγράφηκε
georgedr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 123


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 24 Ιούλ 2006, 17:50:49 »

Εχω την τυχη μα ειμαι κατοχος 3 Gas κινητηρων και ο 4ος αναμενεται (ας μην ειναι εδω σε 10 μερες και τα λεμε...   σε σενα τα λεω κουφ... by the way το πακετο 6:00 πρωινη κατεφθασε ΣΠΑΤΑ    laughCheesy)  Μετα απο πολυ ψαξιμο ερωτησεις διαβασμα κλπ κλπ κατελιξα οτι ισως οι καλυτεροι κινητηρες στιν κατηγορια ακουν στο ονομα DA. Μικρη η πικοιλια αλλα ...καλη. Δεν εχω προσωπικη εμπηρια απο αλλους βεβαια αλλα για πιο λογο να προκαλεσω την τυχη μου. Σαν να περιγραφης την τελεια γυναικα. Δυναμη και αντοχη ...αφανταστη. Φινιρισμα και ομορφια ...αψογο, ροπες στις ΧΑΜΗΛΕΣ στροφες ...το μεγιστο,  βαρος ...το ελαχιστο. after sale service (η ωρα του τσιγαρου για τους καπνιζονταις) ειδανικη. Τι αλλο να ζητησεις απο ..........ενα κινητηρα.
Αυτα τα ολιγα.
Θα τα πουμε ξανα
Καλο απογευμα.
Καταγράφηκε

GeorgeDr
JR PROPO...Feel the difference !!!
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 24 Ιούλ 2006, 18:02:41 »


Agaphth KOUFALA George!  Me gia ta nea sou apokthmata (Giant/ Comp ARF Extra) pou gia allh mia fora tha fygoun apo to magazi xwris na ta dw. Elpizoume na mas steileis email kai photo!

Oso gia DA...Symfwnw apolyta ektos apo mia parathrhsh...

Ola ta mikra montelakia douleuoun ante mexri 150CC. Ta megala omws???  Kai pou tha brw egw moter gia to edge mou?  buck2


Tsekare loipon gia to melon!  xexe!

http://www.evo-engines.com

th kanw se mia wra apo Xania gia makria...ta loipa apo to thl..

Manos
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 28 Οκτ 2006, 12:44:29 »

SPINNER & props

Sfyris

Τα σπινερ είναι για εφαρμογές σε Γιγαντιαία κλπ... Το είδος σπίνερ έχει να κάνει με τον κινητήρα αλλά και με το απαιτούμενο εμφανησιακά μέγεθος που ορίζει ο κατασκευαστής.

Συνεπώς πρώτα κοιτάμε τι λέει το manual και μετά ανάλογα τις inches αγοράζουμε το σπίνερ.

Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι έρχονται άκοπα για να μπορεί ο κάθε χρήστης να το κόψει στην απαιτούμενη καμπύλη/αεροτομή της εκάστοτε προπέλας.

Mejzlik
Bolly
Menz S
Menz U
klp

Έχουν διαφορετική αεροτομή, και όταν μιλάμε για μεγάλα μεγέθη τότε ένα σπίνερ που έχει τρύπα μεγαλύτερη από την προπέλα αλλά και άλλο σχήμα τότε είναι άσχημο αισθητικά!

Μάνος
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 28 Οκτ 2006, 12:55:32 από kerpinis » Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 28 Οκτ 2006, 12:49:34 »

Γιατί ρε Μάνο αν θελήσω να βάλω ένα στο 60ράκι μου κακό είναι; Αφού είναι όμορφα τα ατιμα. devil
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 28 Οκτ 2006, 12:58:44 »

To mikrotero einai diametros 3" 

Ean sou kanei.....
Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 28 Οκτ 2006, 14:04:34 »

ΟΟΟΧχχχχχχααααααα  ρε μάνο δεν υπάρχει μικρότερο;
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 28 Οκτ 2006, 14:41:23 »

Nope!

Μάλον πως πρέπει να αλλάξεις αεροπλάνο!  Cheesy

Μάνος
Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 28 Οκτ 2006, 16:45:54 »

 
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 814



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 18 Νοέ 2006, 22:50:50 »

Καλησπερα
Ενας φιλος πηρε μια μηχανη 60cc king η οποια εινε
μετατροπη απο petrol σε glow.Οπως μου ειπε δουλευει
καλα αλλα μονο αναποδα (δεξιοστροφα) μηπως καποιος
ξερει τι τρεχει?Τι μπορει να κανει εκτως του να βαλει
δεξιοστροφη ελικα?
Φιλικα Βασιλης.
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 19 Νοέ 2006, 18:17:15 »

Σε πολλές μηχανές Βενζίνης κάνεις advance to timing και έχεις την δυνατότηα να τους βάζεις ανάποδα μπροστά για φαρμογές pusher κλπ...ι? Έχει μανιατό ή ηλεκτρονική?

Μάνος
Καταγράφηκε
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 814



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 19 Νοέ 2006, 22:49:05 »

Καλησπερα Μανο
Ο κινητηρας ειχε ηλεκτρονικη η οποια εχει βγει το
μπουζι εχει αντικατασταθει με glow και ο κινητηρας
δουλευει με μεθανολη οχι με βενζινη.
Βασιλης.
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
mrkaza
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.140


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 13:20:29 »

Βρηκα το σωστο topic Cheesy .

Κοιταγα τα μοντελα της graupner ψαχνωντας για μικρη βενζινη τα μοντελα που βρηκα ολα αναφεραν την G26 οπου ψαχνωντας στο google ειναι 53 oz ακα 1,5 kg

Και λεω εγω γιατι να μην βαλω ενα mvvs 45 magnesium οπου ειναι ποιο ελαφρης και ποιο δυνατος ? καθως αν καταλαβα καλα ειναι 1,4 kg  .

επισεις υπαρχη κατι στο 1,6-1,7 με βενζινη ? δεν θελω να αλαξω αμαξι Tongue

ακομα υπαρχει μοντελο που να μην πρεπει τα φτερα να κολιθουν ωστε αν ειναι 1 + 1 + ατρακτος χωρανε στο αμαξι Cheesy

Επισεις μιπως τα βενζινοκινιτα πετανε με ρακι ? καθως εχω ακουση οτι στην Κρητη ειναι της μοδας Tongue

Παρακαλουντε ολοι οι βενζινοκρατορες να απαντισουν

Καταγράφηκε

Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 20:32:17 »

Καλησπέρα Παναγιώτη

Πρώτα πρώτα δεν πρέπει να πιστεύεις ότι διαβάζεις.  Θα σου δώσω πρακτικό παράδειγμα το παρακάτω μοντέλο:

https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=9382

Αν διαβάσεις θα δεις ότι σε μοντέλο 2,07 φτερό πάλι την G26 προτείνει.  Γιατί;  Γιατί η Graupner δεν πουλάει άλλη βενζίνη εκτός από την G26 οπότε προτείνει αυτή για όλα.  Το συγκεκριμένο μοντέλο να φανταστείς το έφτιαξα με MVVS 35 και μετά από πολλές πτήσεις ώστε να στρώσει η μηχανή πετάει πολύ καλά για sport πτήση, για 3D ούτε λόγος.  Φαντάσου πως θα πήγαινε με την G26.

Τώρα για την ερώτηση: Γιατί να βάλω την 26άρα ενώ μπορώ να βάλω την 45άρα, πιστεύω ότι υπάρχουν οι παρακάτω λόγοι:

  • Κόστος.  Πάνω από διπλάσιο για την 45άρα.  Βέβαια αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα και αλλού, οπότε αν τα έχεις αυτό δεν είναι πρόβλημα, είναι πλεονέκτημα.
  • Λειτουργικότητα.  Η 45άρα καίει περισσότερο, παίρνει αρκετά μεγαλύτερη έλικα σε διάμετρο που σε μοντέλο για 26άρα θα βρίσκει κάτω, και χρειάζεται και μεγαλύτερο ντεπόζιτο, που πρέπει να υπολογιστεί στο συνολικο βάρος
  • Εγκατάσταση.  Η 45άρα είναι σαφώς μεγαλύτερη από την 26άρα, οπότε μπορεί να είναι δύσκολο ή αδύνατο να χωρέσει εκεί που πρέπει
  • Πραγματικό βάρος.  Χρειάζεται προσοχή για να γίνεται σύγκριση σε συνολικό βάρος μηχανής-ηλεκτρονικής-εξάτμισης
  • Λειτουργία.  Η 45άρα στο ρελαντί έχει αρκετά μεγαλύτερη δύναμη από την 26άρα, οπότε μπορεί το μοντέλο να μην στέκεται στον διάδρομο με τίποτα και να πρέπει να το προσγειώνεις σβηστό.  Επίσης αν δεν υπάρχει προσοχή στο γκάζι μπορεί να καταστρέψεις το μοντέλο με την υπερβολική δύναμη

Υπάρχουν πολλά μοντέλα στα 1,6 - 1,7 που να πετάνε με βενζίνη, αλλά όχι 3D.  Η 20άρα ή η 26άρα βενζίνη είναι μια χαρά για scale ή sport πτήση.

Υπάρχουν επίσης πάρα πολλά μοντέλα που τα φτερά είναι δύο κομμάτια.  Ένα από αυτά είναι το Graupner Leki (και υποθέτω και το απλό Extra).  Όλα αυτά έχουν ένα σωλήνα αλουμινένιο ή carbon που τα ενώνει για να μπουν και να βιδωθούν πάνω στην άτρακτο.  Το 99% των μοντέλων πάνω από 2 μέτρα χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα.

Θα αφήσω τους Κρητικούς να απαντήσουν στην τελευταία ερώτησή σου  Grin

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 4 Φεβ 2007, 20:57:54 »

Απο Κρήτη μεριά λοιπόν,το Ρακί θα το αγοράσεις απο Νομό Ηρακλείου πάνω στα Αστερούσια όροι στο χωριό
Μιαμού.Θα βρείς το Γιάννη τον Λαμπράκη.Μήν του πείς ότι το θέλεις για καύσιμο διότι ώς original κρητίκαρος
μπορεί να σου παίξει καμιά μπαλοθιά!!! laugh
Κατα τα άλλα είναι πλούσιο σε σπυρτάδα,άρωμα και γεύση. Cheesy
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.221 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.