Για να βάλουμε μπρος gas μηχανές, κλείνουμε με κάποιο τρόπο την πεταλούδα του αέρα???
Είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στη βενζίνη και κάποια πράγματα είναι εντελώς καινούργια για μένα.
To walbro απέναντι από το μπράτσο του γκαζιού έχει ένα άλλο μικρό μπράτσο που ανοίγει και κλείνει μία χρυσή πεταλούδα που βρίσκεται στην επιφάνεια του καρπυρατερ. Αυτό είναι το chock.
Oi Gas κινητήρες μόλις τραβήξουν καυσιμο λειτουργούν κανονικά. Επειδή το καρμπυρατέρ διαφέρει από τα glow, ο τρόπος για να τραβήξει καυσιμο είναι να κλείσεις το chock. Συνεπώς είναι σαν να βάζεις το δάχτυλο σου στο αντοίστιχο καρμπυρατέρ νίτρου κλπ.
Άρα.
1. Πρώτα από όλα βάφουμε τα τιπ της προπέλας!
2. Ανοίγουμε τα ρευματα στην ηλεκτρονική
3. Κλείνουμε τον αέρα
4. Αρχίζουμε Hand Start με γάντι
και... Μόλις ακούσουμε "σκάσιμο"
5. Ανοίγουμε πάλι τον αέρα
6. Αρχίζουμε Hand Start με γάντι
7. Μετά από 2-4 προσπάθειες παίρνει μπροστά (με σωστό ρύθμισμα)
Επίσης. ΤΑ ΠΑΝΤΑ πρέπει να συνοδεύονται από manual!.Πρώτον για την ορθή λειτουργεία και ρύθμιση τους και 2ον για συνοδεία με λίστα ανταλλακτικών.
Πλέον τις κινέζικες βενζίνες μπορείτε να τις βρείτε όπου τα μαγαζιά στοκάρουν βενζίνοκηνητήρες φτηνού κόστους. Εκτιμώ ότι το φτηνότερο κόστος της συγκεκριμένης είναι στα 235 ευρό και το μεγαλύτερο (ανάλογα το χρώμα της κεφαλής, μπλέ, κίτρινο, κόκκινο, μαύρο) στα 350
Από κριτικές θα μας πούνε οι χρήστες με τον καιρό.
Μάνος