Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.225 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 09:37:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 09:37:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 20:57:54]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284225
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 32
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A  (Αναγνώστηκε 9731 φορές)
   
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:47:28 »

Σχετικά με το μέγεθος / διάμετρο του λουπ:

Ο αθλητής πρέπει με την πρώτη του άσκηση να δώσει στους κριτές ένα μέγεθος λουπ το οποίο θα ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ σε όλο το πρόγραμμα.

Σε κάποια άσκηση πρέπει να συνδυάσει δύο εφαπτόμενα λουπ για να κάνει ένα οκτάρι.

Επίσης πρέπει να διατηρήσει την ίδια ακτίνα περιστροφής και για όλες τις  καμπύλες τροχιές που περιέχουν οι υπόλοιπες ασκήσεις.

Αρα θα ρυθμίσει την διάμετρο του πρώτου λουπ, έτσι ώστε διατηρώντας την ίδια και τις υπόλοιπες ασκήσεις, να είναι στη σωστή διάσταση, και εντός του box, και να μη χάσει βαθμούς.


 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:54:10 »

Καλησπερα !
Νομιζω οτι για την καλυτερη χρηση αυτου του θεματος απο τους αθλητες ισως θα επρεπε να δημιουργηθουν ενοτητες με τιτλο ενα ακροβατικο ,snap roll ,cuban eight κτλ.Σε λιγο θα γινουν τοσες διαφορετικες ερωτησεις και απαντησεις με αποτελεσμα το χαος .Προτεινω λοιπον την δημηουργια κατ αρχην υποενοτητων με τιτλο τα ακροβατικα που ηδη εχουν αναφερθει ...

φιλικα
Ηλιας

Συμφωνώ με τον Ηλία, προτείνω να διαχωριστεί το θέμα τουλάχιστον σε δύο: Α' επίσημη παρουσίαση ασκήσεων και τρόπος βαθμολογίας- Β' τεχνικές εκτέλεσης κάθε άσκησης.

Κύριοι, απ' ότι φαίνεται είχαμε καιρό να ασχοληθούμε με ένα τόσο δημοφιλές θέμα.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 22:30:38 »

Σχετικά με το μέγεθος / διάμετρο του λουπ:

Ο αθλητής πρέπει με την πρώτη του άσκηση να δώσει στους κριτές ένα μέγεθος λουπ το οποίο θα ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ σε όλο το πρόγραμμα.

Σε κάποια άσκηση πρέπει να συνδυάσει δύο εφαπτόμενα λουπ για να κάνει ένα οκτάρι.

Επίσης πρέπει να διατηρήσει την ίδια ακτίνα περιστροφής και για όλες τις  καμπύλες τροχιές που περιέχουν οι υπόλοιπες ασκήσεις.

Αρα θα ρυθμίσει την διάμετρο του πρώτου λουπ, έτσι ώστε διατηρώντας την ίδια και τις υπόλοιπες ασκήσεις, να είναι στη σωστή διάσταση, και εντός του box, και να μη χάσει βαθμούς.


Συμφωνώ, νωρίτερα σε ένα post στη σελίδα 1 είχα γράψει το παρακάτω:

Σχετικα με το μεγεθος τον ακροβατικων (αλλο ενα θεμα που τεθηκε στον αγωνα GR-A), κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει μικρο η μεγαλο ακροβατικο το μεγεθος των ακροβατικων τo οριζει ο ιδιος ο χειριστης πετώντας παντα μεσα στο box,  απο τις πρωτες κιολας ασκησεις.

Αν πχ η πρωτη μανουβρα ειναι ενα loop, ή double immelman τοτε το cuban cuban eight πχ πρεπει να κυμανθει στα ιδια επιπεδα μεγεθους.  Μετα τις 2-3 πρωτες μανουβρες ο χειριστης εχει εμμεσα "επικοινωνησει" στους κριτες σε τι μεγεθους box θα πεταξει και που θα κυμανθουν οι μανουβρες του απο αποψη μεγεθους.


Προσωπικα είμαι υπερ της αποψης η πληροφορια να ειναι συγκεντρωμενη σε ενα σημειο παρα να ειναι διασπαρτη σε πολλα θεματα. Αυτος που θελει να μαθει θα ψαξει και βρει αυτο που θελει εστω κι αν αυτα που γραφουμε ειναι κρυπτογραφημενα. Αν θελετε παλι μπορουμε να το σπασουμε σε πολλα θεματα αλλα θα ειναι λιγο δυσκολος ο διαχειρισμος τους.

Σχετικα με το post του φιλου Γιωργου Βασδαβανου, τον οποιο ευχαριστω για τα καλα του λογια, προσωπικα πιστευω πως για να παει μπροστα η κατηγορια χρειαζεται τη συμβολη ολων μας, δηλαδη Αθλητων, Κριτων, Σωματειων,Επιτρ. Αερομοντελισμου, ΕΑΟΜ,  καταστηματαρχων, θεατων κλπ.   Αν κινηθουμε ολοι προς τη σωστη κατευθυνση παραμερίζοντας τις προσωπικες μας ε(συ)μπαθειες, προτιμησεις κτλ.(αν υπαρχουν φυσικα) τοτε πιστεψτε με πως θα παμε μπροστα οχι μονο στο F3A αλλα και σε αλλους τομεις. Λαμβανω το θαρρος λοιπον να παρακαλεσω ολους σας(μας) να κινηθουμε με ακρως αντικειμενικα και "σωστα" κριτηρια στη ληψη αποφασεων σε θεματα αθλητικου αερομοντελισμου και οχι μονο. Πραγματικα η Ελλαδα εχει παρα πολυ καλο υλικο σε ολους τους τομεις του αερομοντελισμου που ειναι κριμα να μην αξιοποιειται.

Με συγχωρειτε για την παρενθεση, στην επομενη ενοτητα θα προσπαθησω να καλυψω κατι βασικο (ισως επρεπε να γινει πιο πριν) και αυτο δεν ειναι παρα οι βασικες αρχες πτησης μεσα στο Box.

Καλο σας βραδυ,
Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 10:26:08 από Nikolas » Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 03:19:23 »

   Θα ηθελα να ευχαριστωση τον κυριο Γιωργο Βασδαβανο για τα πολυ καλα του λογια. Θα ηθελα ομως εξισου, να κανω και μια διορθωση. Ανεφερα στο Βολο οτι αυτην την περιοδο λογω υποχρεωσεων των εμπειρων αθλητων της Ε.Α.Θ. πανω στην κατηγορια του pattern, δεν εχουμε καποια σημαντικη βοηθεια σχετικα με την προπονηση. Γενικα ομως, ηταν και ειναι αμεριστη η συμπαρασταση, υποστηριξη αλλα και η βοηθεια των παλιων, απεναντι μας και πραγματικα προσωπικα, τους ευχαριστω πολυ! 
   Ειναι πολυ ωραιο μεσα απο αυτο το θεμα, να αναλυονται διεξοδικα οι ασκησεις.  Wink Επισης, η ευθεια που πεταμε στην Gra  μετα την απογειωση και τις 270 μοιρες στροφη, απο οτι γνωριζω ειναι ευθεια τριμμαρισματος. Το ανωτερο και κατωτερο σημειο του box το δηλωνουμε στο πρωτο μας loop σωστα;
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 08:29:29 »

Επισης, η ευθεια που πεταμε στην Gra  μετα την απογειωση και τις 270 μοιρες στροφη, απο οτι γνωριζω ειναι ευθεια τριμμαρισματος. Το ανωτερο και κατωτερο σημειο του box το δηλωνουμε στο πρωτο μας loop σωστα;

Μία τακτική που ακολουθούν πολλοί ξένοι αθλητές είναι η ευθεία τριμαρίσματος να περνάει πολύ κοντά τους και χαμηλότερα από ότι θα ορίσουν ως κατώτερο σημείο με την πρώτη άσκηση. Με αυτό τον τρόπο βλέπουν καλύτερα αν χρειάζεται να πειράξουν τα τριμ του πομπού.
Στη συνέχεια, κάνουν μία απλή στροφή, με ελαφρά άνοδο και μπαίνουν στην ευθεία για την πρώτη άσκηση στο κέντρο του box.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 09:16:34 »

Καλημέρα,

Στις κατηγορίες των ακροβατικών, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η τοποθέτηση της άσκησης μέσα στο box, που προβλεπεται από τους κανονισμούς.

Ιστορικά όταν ξεκίνησε η κατηγορία F3A, το pattern είχε μόνο κεντρικές ασκήσεις. Κάποια στιγμή, αποφασίστηκε η ιδέα του turnaround, δηλαδή όλη η πτήση να είναι σαν μία κορδέλλα που ξετυλίγεται, δηλαδή να υπάρχουν ασκήσεις και στα δύο άκρα, και τίποτα ή σχεδόν τίποτα να μην περνά απαρατήρητο ή αβαθμολόγητο. Αυτό έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 80.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αφενός να αλλάξει η σχεδίαση των αερομοντέλων και αφετέρου να αλλάξει και το στύλ του πετάγματος. Από τότε μέχρι τώρα έχουν αλλάξει και άλλα πράγματα, αλλά η φιλοσοφία του turnaround εξακολουθεί και υφίσταται.

Υπάρχουν κάποιες ιδέες για θέσπιση του cube στην θέση του box, δηλαδή να μπεί και η τρίτη διάσταση, αλλά ακόμα είναι νωρίς.

Στο σχήμα 1 φαίνεται η ανάπτυξη του box. O αθητής στέκεται μπροστά από τους κριτές σε συγκεκριμένο σημείο και έχει την δυνατότητα να πετάξει 60 0 δεξιά και αριστερά καθώς επίσης και προς τα πάνω.

Υπάρχει επίσης η πρόβλεψη ότι τα ακροβατικά να εκτελούνται σε απόσταση όχ μεγαλύτερη από τα 150 μέτρα. Γιαυτό και στην απόσταση αυτή τοποθετούνται και σημαίες, για να υπάρχει μία οπτική ένδειξη της απόστασης. Δεν υπάρχει κριτής για να επιβλέπει την τήρηση ή καταστρατήγηση της απόστασης αλλά μόνο εκτίμηση τόσο από την πλευρά των αθλητών όσο και των κριτών.

Πρακτικά ο αθλητής έχει στην διάθεση του μία ευθεία περίπου 500 μέτρων όπου μέσα σε αυτή θα πρέπει να "χωρέσει" τις ασκήσεις. Το αν θα χρησιμοποιήσει κανείς όλο το διαθέσιμο box είναι θέμα του κάθε αθλητή. Αλλά αν επιλέξει, λογω μεγέθους μοντέλου να πετάξει στα 120 μέτρα πχ, τις πρώτες ασκήσεις εκεί πρέπει να παραμείνει για όλες τις ασκήσεις. Φυσικά αφαιρούνται πολύ περισσότεροι βαθμοί να ξεπεράσει τα 150 μέτρα παρά αν "παίζει" η απόσταση μέσα στα 150 μέτρα.

Στο σχήμα 2 φαίνεται το ανώτατο όριο, 260 μέτρα, ως προς το ύψος.

Οπως βλέπετε το box είναι αρκετό για να χωρέσει όλες τις ασκήσεις όλων των μοντέλων που υπάρχουν με τις σημερινές προδιαγραφές.

Μία ακόμα λεπτομέρεια την οποία θα παρατηρήσει κανείς αν στην διάρκεια του αγώνα πάει να δεί την εκτέλεση των ασκήσεων από την νοητή γραμμή των 150 μέτρων.

Οι περισσότεοι αν όχι όλοι οι αθλητές δεν πετάνε πάνω στην ίδια νοητή ευθεία. Συνήθως πετάνε την κεντρική άσκηση στα 150 μέτρα αλλά τις turnaround ασκήσεις τις πετάνε λίγο πιο μέσα. Δηλαδή αντί να πετάνε σε ευθεία, πετάνε σε τόξο.

Ο paxjohn θα ξεσκονίσει γεωμετρίες και τριγωνομετρίες για να δώσει εξήγηση.  laugh 

Και μία προτροπή προς τους αθλητές. Αφιερώστε χρόνο για να μάθετε να πετάτε μέσα στο box. Στην συνέχεια αφιερώστε χρόνο για να μάθετε τα όρια του box. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε στα σίγουρα κάποιους βαθμούς ως προς την τοποθέτηση. Αντίθετα όσο καλή και να γίνει η άσκηση αν είσαστε λάθος ώς προς την τοποθέτηση θα χάσετε κάποιους βαθμούς που πολές φορές μπορεί να είναι και πάρα πολλοί. Σε επόμενο post θα δείτε και πόσοι βαθμοί αφαιρούνται για την λάθος τοποθέτηση.



* box1.jpg (37.86 KB, 626x799 - εμφανίστηκε 554 φορές.)
Καταγράφηκε
George Tokalatsidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 175


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2009, 00:20:48 »

Nίκο Συγχαρητήρια πολύ καλή η ιδέα σου για τα διαδικτυακά μαθήματα.

Να πώ και γω μια άλλη ιδέα. Τι θα λεγατε να συνδεομασταν όλοι με κατάλληλο λογισμικό πχ Teamspeak για ομαδικό μάθημα μέσω φωνής. Το teamspeak http://www.teamspeak.com/ προσφέρει την δυνατότητα αυτή καθώς χρησιμοποιείτε χρόνια τώρα στον τομέα αυτόν. Εχει δοκιμαστεί στην online flightsimming κοινότητα και έχει μεγάλη επιτυχία. Είναι έυκολο στην εγκατάστασή και ρύθμιση είναι δωρεάν και σε λίγα λεπτά είσαι συνδεμένος σε ενα server που είτε μπορείς να δημιουργήσεις εσύ στο pc σου έναν, είτε να μπεις στους εκατοντάδες που υπάρχουν. Μέσα σε ενα room λοιπόν αφού συνδέονται όλοι οι ενδιαφερόμενοι (το οποίο θα ανακοινωθεί η μέρα και ώρα από πριν εδώ στο forum υπο στυλ μαθήματος ) θα ακούσουμε τον Νίκο (εκπαιδευτή) να αναλύει φωνητικά προς τους εκπαιδευόμενους.  Με πλήκτρο που επιλέγουμε εμείς (πχ spacebar)push to talk λειτουργεί πατώντας και μιλαει ο κάθε ένας και περνωντας σιγά σιγα σειρά μιλάνε όλοι.
Το παραπάνω πρόγραμμα είναι δοκιμασμενο όπως σας είπα στην online fs κοινότητα πχ http://www.ivaohellas.org/
και χρησιμοποιείτε για εκπαίδευση.

Φανταστείτε ότι απο την εποχή της dialup γραμμής χρησιμοποιείτε χωρίς διακοπές στην ποιότητα. Τώρα με τις ADSL γραμμές είναι ακόμα ποιο άψογη η ποιότητα.

Αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να βοηθήσω με περισσότερες διαδικαστιικές πληροφορίες.. Thumbs up
Φυσικά τα μαθήματα μπορούν να επαναλαμβάνονται ώστε να καλυφθεί η ύλη.


Καταγράφηκε

Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

George Tokalatsidis
http://www.aerolesxi.gr
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2009, 14:53:25 »

καλη ιδέα την βρίσκω, του Γιώργου . Θα μπορουσε να συνδυαστεί με μια κοινή εφαρμογή  στον MSN messager. πχ pOWER POINT

Αυτο προϋποθέτει βέβαια , καταρχήν συμφωνία
1. για το θεμα που θα αναπτυχθεί
2. ποιος θα το αναπτύξει.
3, την ώρα που θα γίνει
4. ποιοι θα συμμετέχουν ( θα πάρουν κωδικό για το κανάλι στο teamspeak , ( απο τον εισηγητή ) για να μην μπαίνει ο κάθε άσχετος και γίνει χαμός

ετσι θα μπορούσε  καταρχήν να αναπτυχθεί ενα θέμα την φορά ( πχ ενα - δυο ακροβατικά)  και να απαντηθούν οι απορίες εκείνη την στιγμή .



Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2009, 19:05:21 »

Συνεχιζουμε με οπτικοακουστικο υλικο οπως ειχα υποσχεθει. Video που ειχα τραβηξει στην Κυπρο με τον Ηλια.

Ο ορισμος του Snap Roll απο τον Chip Hyde, η ποιοτητα δεν ειναι και η καλυτερη, πιστευω ομως πως μπορουμε να παρουμε μια γευση.

Καλο ειναι τα μελλοντικα σεμιναρια που θα γινουν να περιλαμβανουν και video απο προσφατους αγωνες προκειμενου να βλεπουν τοσο οι κριτες οσο και οι αθλητες που δεν εχουν τη δυνατοτητα να τους παρακολουθουν απο κοντα, τις συγχρονες τασεις και στυλ στο F3A. Ετσι θελω να πιστυω πως θα εχουν ολοι μια αισθηση του 8, 9 και 10 οπως ειχα επαναλαβει και καπου αλλου.

Το συγκεκριμενο Snap Roll ειναι για 10+....κατα τη γνωμη μου.

Που σημαινει οτι εχει:

- Σωστη γωνια
- Ειναι κεντραρισμενο
- Εχει εμφανες break
- Ειναι βιαιο και οχι "τεμπελικο" (lazy roll)
- Εχει την τελεια εξοδο - wings level
- Το ευθυραμμο τμημα πριν την εξοδο ειναι ισο με αυτο μετα απο την εισοδο

Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 19 Ιούν 2010, 19:10:00 »

Εδω και μερικες εβδομαδες εχω λαβει ενημερωση απο την CIAM - F3A και συγκεκριμενα απο τον Mike Ramel, σχετικά με το παρακατω software το οποιο ηδη χρησιμοποιειται σε F3A cup και open στην Ευρωπη.

www.f3ascore.com

F3Ascore already contains:

- TBL calculation
- Judge Analyses
- Generation of Score-Entry and Result forms

Καθαρα για ενημερωση σας.

Νικος


Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Κριτές F3A « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.196 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.