Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 10:03:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 10:03:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 48
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ευτυχώς το SPAD άντεξε  (Αναγνώστηκε 3684 φορές)
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « στις: Δευτέρα, 12 Ιούν 2006, 16:02:11 »

    Καλό και αυτό! Εχθές κόντεψα να χάσω ένα από τα αεροπλάνα μου.
    Πετώντας με το SPAD μου με 4χρονο .52, από υπερβολική ίσως χαλαρότητα άφησα το αεροπλάνο να απομακρυνθεί αρκετά από μένα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να συνιδητοποιήσω ότι δεν μπορώ να καταλάβω πια προς πια κατεύθυνση στρίβω, αν δουλεύει το μοτέρ κ.λ.π.

    Απλά δεν μπορούσα πια να διακρύνω ούτε καν αν ήμουν ανάποδα ή όχι. Αποτέλεσμα δεν μπόρεσα να το ξαναφέρω στην οπτική μου εμβέλεια και το αεροπλάνο έπεσε. Ξέροντας ότι δεν είναι πάντα προφανές που έχει πέσει το αεροπλάνο (το αντίθετο μάλλον), ξεκίνησα για να πάω να το βρω.

    Δύσκολα τα πράγματα. Στην πρώτη μου απόπειρα δεν βρήκα τίποτα. Βλέποντας ότι το χωράφι που θεωρούσα ότι είχε πέσει, ήταν γεμάτο με στάχυα ύψους πάνω από 1,0 μέτρο, συνιδητοποίησα ότι ίσως και να μην το βρω...Καταλαβαίνετε ότι με έπιασε κρύος ιδρώτας. Τελικά γύρισα πίσω, μάζεψα όλα τα πράγματα μου, και με το τζιπ μου πια ξαναμπήκα στα χωράφια για να κάνω την δεύτερη προσπάθεια. Τελικά ξεκινώντας εκ νέου το περπάτημα το είδα!!!. Ήταν ακόμα πιο μακρυά από ότι υπολόγιζα...

    Ευτυχώς είχε πέσει σε ένα χωράφι με αμπέλια και φαινόταν εύκολα.
    Τώρα πια περίμενα να δω τι είχε μείνει από το μοντέλλο γιατί πραγματικά η πτώση ήταν άσχημη. Τελικά εντυπωσιάστηκα για άλλη μια φορά από τα SPAD.
    Απώλειες:ένας έλικας, ένα σπασμένο servo arm, ξεκολλημένο ελαφρώς το φτερό από coroplast, στραβωμένες ελαφρώς  οι ακίδες του δέκτη που συνδέονται με τον διακόπτη On-Off.
    Χρόνος καθαρισμού, κολλημάτων κ.λ.π. :10 λεπτά!

    Είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα δεν θα ήταν καθόλου έτσι αν το μοντέλλο δεν ήταν SPAD, αλλά ήταν κατασκευασμένο παραδοσιακά. Πράγματι εντυπωσιάστηκα. Και για του λόγου το αληθές το αεροπλάνο σώο πια όπως επέστρεψε σπίτι του...



    Τέλος καλό, όλα καλά...

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 12 Ιούν 2006, 21:30:44 »

    αν εχεις τυχη διαβαινε και ριζικο περπατει Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 13:06:51 »

    Φαντάζομαι θα στεναχωριόσουν πιό πολύ για τον κινητήρα και το δέκτη έτσι;  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 13:10:46 »

    Σωστό! Κινητήρα, δέκτη και το mini servo γκαζιού της Hitec. To servo στοιχίζει όσο όλο το αεροπλάνο!

    Ευτυχώς όλα καλά! Thumbs up

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 13:47:23 »

       τυχερουλη,ολα καλα!!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 15:53:10 »

    Κωστή ευτυχώς η άτρακτος είναι από σωλήνα υδροροής και άντεξε. Επίσης τα φτερά χτυπήσανε γερά και φύγανε και μακριά αλλά το coroplast...κανόνι. Μόνο ξεκόλλησαν σε ένα σημείο αλλά η εποξική να είναι καλά.

    Ακόμα χώματα να φανταστείς πέφτανε από τα φτερά το βράδυ στο σπίτι. Τελικά τέτοια υλικά είναι ότι πρέπει για αρχάριο. Βέβαια το συγκεκριμένο setup είναι γρήγορο και ικανό για πολλά ακροβατικά, και τουλάχιστον προσγείωση με dead sticks δεν είναι και ότι πιο εύκολο, αφού πρέπει να έχει κάποια ταχύτητα για να μην "πέσει".

    Αλλά κατά τα άλλα τα μοντέλλα από SPAD μπορεί να μην πέρνουν βραβείο εμφάνισης, σίγουρα όμως πέρνουν βραβείο πρακτικότητας και αντοχής!

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 17:47:16 »



    Αλλά κατά τα άλλα τα μοντέλλα από SPAD μπορεί να μην πέρνουν βραβείο εμφάνισης, σίγουρα όμως πέρνουν βραβείο πρακτικότητας και αντοχής!

    Γιώργος

    Αλλά δεν είναι και πολύ άσχημο κατά πως το βλέπω...ένα πρακτικό αεροπλάνο, με όλη τη σημασία της λέξης. Ένα αεροπλάνο είναι όμορφο όταν πετάει.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 21:14:56 »

    Νικόλα συμφωνώ απόλυτα. Το ίδιο αεροπλάνο με ένα λίγο διαφορετικό φτερό (με λίγο παραπάνω μήκος για μικρότερη φόρτιση, και ίσως και μια μικρή δίεδρη) και ένα μικρότερο κινητήρα, πιστεύω ότι είναι το ιδανικό μοντέλλο για να μάθει κάποιος να πετάει και να το ευχαριστηθεί.

    Σίγουρα δεν είναι αυτό που λέμε δείγμα "παραδοσιακού" αερομοντελλισμού, αλλά νομίζω μπροστά στην χρηστικότητα του ΄μικρή σημασία έχει αυτό. Άλωστε οί ώρες πτήσης ενδιαφέρουν αρχικά. Μετά αφού είμαστε σίγουροι για τον ευατό μας, έρχονται και άλλα μοντέλλα πιο καλαίσθητα, πιο τεχνικά κ.λ.π. 

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 14 Ιούν 2006, 10:40:04 »

    Έτσι , έτσι ...
    Θέλει καμιά φορά και απλά πράγματα η Ζωή μας για να χαμογελάει και λίγο το χειλάκι μας ...  Wink

    Γιώργο , το δοκάρι του φτερού Μπάλσα είναι με τα νερά κατά μήκος του ? 
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 14 Ιούν 2006, 15:56:58 »

     Grin Grin Grin
    Απόστολε τα χαρακάκια τα ξύλινα που είχαμε μικροί τα θυμάσαι???

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 15 Ιούν 2006, 12:39:13 »

    Αποστολε παλι εγραψες,  δοκαρι φτερου μονο με οριζοντια νερα γινεται
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 15 Ιούν 2006, 13:17:51 »

    Eτσι όπως είναι πρέπει τα νερά να είναι παράλληλα στη μεγάλη διάσταση. Αν το κάνει κανείς σε σχήμα "Ι" (απείρως πιο ανθεκτικό), τότε στο κεντρικό κομμάτι τα νερά πρέπει να είναι κάθετα (διάτμηση) και στα δύο δοκαράκια πάνω και κάτω παράλληλα στη μεγάλη διάσταση (εφελκυσμός - συμπίεση).
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.