Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.225 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 04:12:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 04:12:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 20:57:54]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284225
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 23
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Ελληνικότατος Έλικας Full Carbon ... !! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ελληνικότατος Έλικας Full Carbon ... !!  (Αναγνώστηκε 4753 φορές)
   
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 31 Μάι 2006, 01:03:31 »

Γειά σας .
Ελπίζω να σας αρέσει η προσπάθεια . Σε 'μένα πάντως άρεσε ...  Wink
Άς συζητήσουμε εδώ τις λεπτομέρειες και τις ερωτήσεις ...

http://www.greekwings.gr/ARTHRA/EpoxyTech/EllinikosElikas.htm

Φιλικά , DM
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
gregman
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 256



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2006, 22:38:04 »

Αποστολε

πολυ φιλικα σου λεω οτι το να αναφερεις  οτι κατι ειναι πιστο αντιγραφο προιοντος επωνυμης εταιρειας  δεν ειναι οτι καλιτερο ειδικα στις μερες μας, με  δικηγορους πατεντες και κατοχυρομενα δικαιωματα. καταλαβαινω τον ενθουσιασμο σου αλλα φυλαγε τα ρουχα σου λεει ι παροιμια.

φιλικα
Καταγράφηκε

Γρηγόρης Μανουσακάκης
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 08:26:21 »

Καλή η προσπάθεια Απόστολε,

αλλά αυτό το "Ελληνικότατος" δεν ταιριάζει στην περίπτωση της πλήρους αντιγραφής του πρωτότυπου.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 08:52:44 »

Καλημέρα σας .
Εντάξει , το 'Ελληνικότατος' ίσως δέν ταιριάζει ... Θα το αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία .
Όσο για τα δικαιώματα , και εκεί έχετε δίκιο , αλλά δέν θα βγάλουμε φαντάζομαι και χιλιάδες κομμάτια , εκτός και άν (μακάρι) ζητηθεί οπότε και θα αλλάξει το Σκηνικό ...
Απλά , χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να προβάλλουμε τη δουλειά μας . Όπως μπορούμε .

Φιλικά , DM
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 12:35:23 »

Πάντως το "ελληνικότατης κατασκευής" ισχύει, απ' ότι φαίνεται  Wink
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
kmandila
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 178



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 14:57:04 »

  Να είσαι καλά Agridoc μου θύμισες στο στρατό στήν εκπαίδευση που λέγαμε Μ1 Αμερκανικής κατασκευής και τεχνολογίας..
Στήν περίπτωσή μας θα λέμε Ελληνικής κατασκευής Γερμανικής τεχνολογίας.
Ανεξάρτητα απο καλαμπούρια συγχαρητήρια στην προσπάθεια.
Καταγράφηκε

Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 16:19:16 »

Εγώ δε νομίζω να παραβιάζει καμία πατέντα...
Άλλωστε οι αεροτομές είναι διαθέσιμες όλους.

Πολύ καλή η προσπάθεια, μπράβο!
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 18:44:08 »

Προς Nikolas,

κάποτε οι Ιταλοί μας έδειξαν πως να φτιάχνουμε μία λεπτή έλικα για μοντέλα F2A, (δέσμια- ταχύτητας). ξύνοντας μία ξύλινη Top Flite, με ένα κομμάτι γυαλί από σπασμένο μπουκάλι πορτοκαλάδας.

Δεν είναι η αεροτομή που κυριαρχεί στην πατέντα. Είναι η κατανομή των γωνιών , του γεωμετρικού βήματος, από το hub έως τα tips, που βαραίνει περισσότερο την απόδοση, για κάθε στόχο.

Προς DM

αν αυτή η έλικα προορίζεται και πάλι για ηλεκτρικά μοτέρ, θεωρώ την εργασία σας και το κόστος υπερβολικό, όταν η original έλικα του Graupner υπάρχει παντού με 2,5-3 ευρώ.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 20:45:57 »

Προς Nikolas,

κάποτε οι Ιταλοί μας έδειξαν πως να φτιάχνουμε μία λεπτή έλικα για μοντέλα F2A, (δέσμια- ταχύτητας). ξύνοντας μία ξύλινη Top Flite, με ένα κομμάτι γυαλί από σπασμένο μπουκάλι πορτοκαλάδας.

Δεν είναι η αεροτομή που κυριαρχεί στην πατέντα. Είναι η κατανομή των γωνιών , του γεωμετρικού βήματος, από το hub έως τα tips, που βαραίνει περισσότερο την απόδοση, για κάθε στόχο.

Προς DM

αν αυτή η έλικα προορίζεται και πάλι για ηλεκτρικά μοτέρ, θεωρώ την εργασία σας και το κόστος υπερβολικό, όταν η original έλικα του Graupner υπάρχει παντού με 2,5-3 ευρώ.

jkon

Σωστό, παρέλειψα να τα αναφέρω κύριε Κωνσταντακάτε. Αλλά πάλι, δε νομίζω να παραβιάζεται καμία πατέντα. Το όλο concept του πώς θα κλιμακώνεται το γεωμετρικό βήμα από το hub ως το tip κ.α. δε νομίζω ότι είναι κάτι που επιδέχεται πατέντα, μιας και αποτελεί κοινή τεχνική στάθμη που ο καθένας μπορεί να προσεγγίσει. Παραβίαση πατέντας θα μπορούσαμε να έχουμε αν αυτός που είχε εφεύρει τον πρώτο έλικα (αν ποτέ υπήρξε ένας μόνο!) είχε κατοχυρώσει και κάθε πιθσνό συνδυαμό βήματος, κλίσης, αεροτομής και υλικού για έλικα. Επίσης παραβίαση θα είχαμε αν η συγκεκριμένη εταιρεία, η Graupner, είχε ένα συγκεκριμένο και πατενταρισμένο τρόπο παραγωγής που οι φίλοι μας από τα Τρίκαλα αντέγραφαν και πωλούσαν τις προπέλες τους στην αγορά.
Αφού κανένα από τα δύο δε στέκει (αλήθεια ο αυθεντικός Graupner από τί είναι κατασκευασμένος), έχουν δικαίωμα να παράγουν ό,τι έλικα θέλουν και να τον πωλούν κιόλας.
Άλλωστε, αν οι εταιρείες παίρνανε στα σοβαρά τα δικαιωματά τους τώρα τα μισά κινέζικα και κορεάτικα εργοστάσια μοντελισμού θα είχαν κλείσει.

Γιατί να τους αποκαρδιώνουμε τους ανθρώπους; Υπερβολικό ή όχι (αν είναι πιό ελαφριά από την original όχι), οι άνθρωποι δημιούργησαν κάτι που στην υπερήφανη Ελλάδα ο καθένας θεωρεί δεδομένο ότι θα το αγοράσει από ένα μοντελιστικό μαγαζί, πληρώνοντας με τα λεφτάκια του εργοστάσια και εταιρείες που βρiσκονται στην Ασία, την Αμερική και την Ιταλία και καταχρεώνοντας αυτή τη χώρα που πια δεν παράγει τίποτα, ούτε για τα hobby της!!!
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 3 Ιούν 2006, 09:36:57 »

φίλε Nikolas,

έχεις δίκιο στο θέμα της πατέντας. Εσύ μιλάς για το νομικό μέρος της , εγώ για τη μελέτη του σχεδιασμού της, που κάνουν κάποια έλικα να διαφέρει από την άλλη. Την ανάλωση σκέψης και κόστους ανάπτυξης του προϊόντος.
Δεν προσπαθώ να αποκαρδιώσω τους Ελληνες παραγωγούς του αντιγράφου αυτού. Αλλωστε αν δεν ήταν αντίγραφο κάποιας σωστής έλικας, δεν θα είχε μέλλον.

Αλλά όπως πάντα ο ενθουσιασμός, δεν αφήνει χώρο για πλήρη ανάλυση των εμπορικών δεδομένων. Περιμένω απάντηση αν θα είναι φθηνότερη από την original Graupner.

Γιατί η κατασκευή της έλικας δεν τελειώνει μόλις βγει από το καλούπι. Θα είναι κακθαρή από flash? Θα είναι ζυγοσταθμισμένη? Ο Bolly πουλάει τις έλικές του σε αζυγοστάθμιτη και ζυγοσταθμισμένη έκδοση. Η δεύτερη κοστίζει διπλά από την πρώτη.

Οπως έχω ξαναγράψει, ο μακαρίτης Γ.Σεβαστός, όταν πρωτοείδε μία διπλούμενη έλικα Aeronaut, έβγαλε αμέσως καλούπι για να την παράγει. Ο ενθουσιασμός του δεν τον άφησε να σκεφθεί ότι θα έχανε τον χρόνο του για κάτι που θα χρειαζότανε σε μικρό αριθμό (άντε 3-4 ζευγάρια στο σύνολο από την συγκεκριμένη διάσταση) και τα οποία  μπορούσε με ελάχιστο κόστος να αγοράσει και πάλι από τα καταστήματα.

jkon


Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 3 Ιούν 2006, 21:01:00 »

Καλησπέρα παιδιά .
Ήθελα απλώς να Δείξω παραέξω τη δουλειά του φίλου Παντελή . Όλα αυτά που λέτε είναι Σωστά .

Σίγουρα δέν πρόκειται για Εμπορικής δυνατότητας εκμεταλεύσιμη Ιδέα και δουλειά . Η τιμή της θα ξεφύγει πολύ απο την αντίστοιχη έτοιμη , αλλά ... Υπάρχει άραγε σχέση ανάμεσα στις Δύο ??

Μίλησα με τον Παντελή και προσπάθησα να του πώ να σκεφτεί μιά καλή τιμή μήπως και περπατήσει το θέμα ... 

Πιστέψτε με όμως , Είναι ο Πιό Ανθεκτικός Έλικας 5χ5 που έχω δεί ποτέ . Η ίνες του είναι Συνεχόμενες απο Tip σε Tip ενώ αυτές του εμπορίου μάλλον είναι 'τρίματα' μέσα στο υπόλοιπο υλικό . Μάλιστα ο φίλος κατασκευαστής μου είπε πως 'ψήνει' το Καλούπι σταδιακά για να πάρει η Ρητίνη όλες τις ιδιότητές της ...  Wink
Και προορίζεται ίσως για Επιδόσεις . Μάλιστα κάπου είχα δεί ή διαβάσει πως όσοι έχουν διάμετρο όσο και βήμα , Σπηλαιώνουν πολύ δύσκολα , πράγμα που θα μπορούσε να τον βοηθήσει εύκολα να ξεπεράσει τις 30.000 στροφές χωρίς να χάνει Αεροδυναμικά .
Και συτός είναι ένας έλικας που θα εμπιστευόμουν για πάνω απο 30Κ στροφές ...

Για το ζύγισμα δέν το έλεγξα . Θα το κοιτάξω , άν και σκεφθείτε πως υπάρχει λιγότερο απο 1,5 γραμμάριο σε κάθε πλευρά απο τη Ρίζα ώς το Ακροπτερύγιο ... στο χέρι πραγματικά τον αισθάνεσαι 'πούπουλο' ... 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 3 Ιούν 2006, 21:03:31 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 3 Ιούν 2006, 21:21:39 »

Αγαπητοί Delta Man, και Παντελή Κ.

Δεν κατηγορήσαμε την παραγόμενη από εσάς έλικα.
Δεν είπαμε ότι η έλικα από συνεχείς ίνες κάρβουνου δεν είναι ανθεκτική.
Δεν είπαμε ότι δεν αντέχει στις 30.000 στροφές.
Δεν είπαμε ότι δεν είναι ελαφρύτερη από την original του Graupner.
Δεν είπαμε πόσο πρέπει να πωλείται αυτό το αντίγραφο.
Κάθε αερομοντελιστικο υλικό έχει την χρήση του. Οι υψηλές προδιαγραφές πράγματι κοστίζουν.
Οποιος αερομοντελιστής ξέρει τι θέλει, ή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ τι θέλει, θα την αγοράσει.
Καλές δουλειές.

jkon

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 3 Ιούν 2006, 23:23:39 »

Απόστολε για πάνω από 25.000 στροφές μάλλον θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με όσους έχουν ασχοληθεί παλιότερα σοβαρά με C/L speed.

Δεν ξέρω ακριβώς τα όρια αλλά κάπου πάνω από 25.000 στροφές η μονόφυλλη έλικα αποδίδει καλύτερα, στην δίφυλλη αρχίζει να επηρεάζεται σημαντικά το ένα φύλλο της έλικας από τους στροβίλους του άλλου, με αποτέλεσμα να έχει απώλειες αεροδυναμικά.

Δες και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-106.htm
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 4 Ιούν 2006, 07:44:49 »

Καλημέρα,

Δεν θέλω να ασχοληθώ με τα προηγούμενα για το συγκεκριμένο θέμα αλλά να αναφέρω ότι αν δεν είναι ζυγισμένη τότε θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή.

Η διαδικασία του ζυγίσματος θα απαιτήσει αρκετή δουλειά και πιθανά τριψίματα στο carbon Fiber. Το υλικό αυτό έχει την ιδιότητα σε αυτή την μοφή (με την ρητίνη μαζί) καμιά φορά να γίνεται σαν πάρα πολύ μικρή καρφίτσα.

Στην Αμερική έχει καταγραφεί θάνατος από τέτοια δραστηριότητα όταν το ψιλό αυτό κάρβουνο κατά λάθος μπήκε στην κυκλοφορία του αίματος του άτυχου μοντελιστή και κατέληξε στην καρδιά του σαν ένα μικρό σουβλί.

Φυσικά ισχύουν και εδώ το πόσο επικίνδυνα είναι και τα υπολείματα από το τρίψιμο με γυαλόχαρτο, αν τα εισπνεύσουμε είναι αν αποθηκευτούν στο δέρμα μας.

Το κόστος λοιπόν μετά από τα παραπάνω είναι ασήμαντο μπροστά στην υγεία.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
vagpas
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 246



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 4 Ιούν 2006, 12:03:14 »

Το κόστος μιας Carbon F3D έλικας τα τελευταία χρόνια είναι γύρω στα 25-30 Ευρω.
Αν πούμε οτι θα πάρεις περίπου 10 έλικες το χρόνο το κόστος είναι ασήμαντο σε σχέση με τη δουλειά που απαιτείται για να κάνεις τις δικές σου έλικες.
 
Το θέμα είναι ότι το βλέπουμε μοντελιστικα το πράγμα οπότε η κατασκευή μετράει.
 
Προσωπικά ποτέ δεν έχω λάβει μέρος σε αγώνα με αγορασμένο αεροπλάνο και δεν βρίσκω και το λόγο να το κάνω.
Η ανωμαλία μου είναι προφανής.
 
Ευάγγελος
Καταγράφηκε

Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Ελληνικότατος Έλικας Full Carbon ... !! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.