Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:51:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:51:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 183
    Συνολικά: 183
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kατασκευη μοντελου Q500 απο σχεδιο  (Αναγνώστηκε 22431 φορές)
    Γιαννης Κλειδαρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 21:26:55 »

    Φιλε "andreas",
    τυχαινει να εχω και εγω το σχεδιο που εχεις. Απο αυτα που διαβασα στο περιοδικο που το δημοσιευσε σε συνδιασμο με οσα εχω δει στους αγωνες q500 συμπεραινω (χωρις βεβαια να το εχω δει να πεταει),οτι ειναι αρκετα "νευρικο" στη συμπεριφορα του και αυτο ειναι μαλλον σοβαρο μειονεκτημα την ωρα της "πιεσης"που φυσιολογικα υπαρχει στον αγωνα.
    Ο κατασκευαστης του αναφερει ως πλεονεκτηματα που προκυπτουν απο τη κοντη ατρακτο,το χαμηλοτερο βαρος,και τη μικροτερη αεροδυναμικη αντισταση. Το μεν πρωτο ειναι αχρηστο στην απλη κατηγορια που ετοιμαζεται, οσο για το δευτερο εχω τις επιφυλαξεις μου,γιατι το να μειωνεται η αεροδυναμικη αντισταση μονο με το κοψιμο του μηκους και να λεγεται χωρις σοβαρες μετρησεις μαλλον αφορα "μαθητευομενους μαγους".
    Τελος, μη σε απασχολει το ημισυμμετρικο της αεροτομης, καθως μονο τετοιες χρησιμοποιουντε στα Q500.

    Φιλικα Γιαννης Κλειδαρας
     
    Καταγράφηκε

    Οι αγωνες βελτιωνουν τη ρατσα.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2009, 23:02:10 »

    Γιαννη  και Αντρέα
    το μονο σιγουρο ειναι οτι μια  κοντύτερη ατρακτος εχει μεγαλύτερη αεροδυναμικη αντισταση απο μια μακρύτερη  ιδιας μετωπικής επιφάνειας.

    Το μονο ισως πλεονέκτημα ειναι το μικροτερο βαρος.
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 00:40:03 »

    Αγαπητοί Γιάννηδες,
    και οι δύο έχετε δίκιο, μα νομίζω πως ο Ανδρέας από την στιγμή που στο τελευταίο μήνυμα του αναφέρει πως το σκέφτεται τότε πιστεύω πως είναι σε καλό δρόμο, και αυτό γιατί όσα γράφτηκαν σε αυτό το thread και αφορούν όλους όσους θα ήθελαν να κατασκευάσουν Q500 έχουν αναφερθεί προς βοήθεια τους, και όχι για να τους μπλέξει σε περιπέτειες.
    Σημαντικό για όσους θέλουν να ασχοληθούν είναι να μη κάνουν τα λάθη που κάναμε εμείς όταν ξεκινούσαμε στην κατηγορία και μάλιστα αναγκασμένοι να μπούμε να "τρέξουμε" με όλους τους top της εποχής..

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 10:43:26 »

    Μερικές προτάσεις

    Το μήκος της ατράκτου πίσω από το φτερό, συνδυάζεται με την επιφάνεια των πτερυγίων της ουράς stabilizer+elevator, και fin+rudder. Μακρύτερη άτρακτος θα συνδυαστεί με μικρότερες επιφάνειες πτερύγιων.

    Αφού υπάρχουν σχέδια προς μελέτη, ας επιλεγεί κάποιος μέσος όρος.

    Εγώ είμαι υπέρ του υψηλοπτέρυγου σκάφους, για να ισορροπεί η αντίσταση των φτερών από επάνω την αντίσταση από τους τροχούς από κάτω. Απλά χρειάζονται 4 βίδες στήριξης του φτερού στην άτρακτο. Σ' αυτή την μορφή δώστε ελάχιστη δίεδρο π.χ. 1-1,5 μοίρες γιατι το ευθύγραμμο φτερό φαίνεται σαν να έχει αρνητική δίεδρο.

    Ο κινητήρας πάντα με 0 μοίρες πλαγιότητα, 0 μοίρες οριζόντια


    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 18:16:24 »

    Φιλε "andreas",
    τυχαινει να εχω και εγω το σχεδιο που εχεις. Απο αυτα που διαβασα στο περιοδικο που το δημοσιευσε σε συνδιασμο με οσα εχω δει στους αγωνες q500 συμπεραινω (χωρις βεβαια να το εχω δει να πεταει),οτι ειναι αρκετα "νευρικο" στη συμπεριφορα του και αυτο ειναι μαλλον σοβαρο μειονεκτημα την ωρα της "πιεσης"που φυσιολογικα υπαρχει στον αγωνα.
    Ο κατασκευαστης του αναφερει ως πλεονεκτηματα που προκυπτουν απο τη κοντη ατρακτο,το χαμηλοτερο βαρος,και τη μικροτερη αεροδυναμικη αντισταση. Το μεν πρωτο ειναι αχρηστο στην απλη κατηγορια που ετοιμαζεται, οσο για το δευτερο εχω τις επιφυλαξεις μου,γιατι το να μειωνεται η αεροδυναμικη αντισταση μονο με το κοψιμο του μηκους και να λεγεται χωρις σοβαρες μετρησεις μαλλον αφορα "μαθητευομενους μαγους".
    Τελος, μη σε απασχολει το ημισυμμετρικο της αεροτομης, καθως μονο τετοιες χρησιμοποιουντε στα Q500.

    Φιλικα Γιαννης Κλειδαρας
    Γιαννη ...δεν προκειτε να κανω το μοντελο με κοντη ατρακτο αυτη θα γινει μακρια κανονικα οπως στα περισσοτερα Q500
    απλα περνω απο την ατρακτο της μετρησεις που θελω,και θα τη διαμορφωσω μετα ..
    θα βαλω καποιες φωτο αργοτερα.
     
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 20:27:11 »

    Μια ιδεα απο το "τραβηγμα" της ατρακτου


    * 14-01-2009_002.jpg (81.2 KB, 855x641 - εμφανίστηκε 463 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 20:28:37 »

    και η αεροτομη ...μετο "παπουτσακι"


    * 14-01-2009_004.jpg (56.21 KB, 855x641 - εμφανίστηκε 476 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 14 Ιαν 2009, 20:41:05 »

    Καλησπέρα
    Θείε Γιάννη συμφωνώ με τα γραφόμενα σου που αφορούν την επιλογή μοντέλου και την τοποθέτηση του φτερού σε σχέση με το σύστημα προσγείωσης, από κει και πέρα θεωρώ πως στο υψηλοπτέρυγο μοντέλο η δίεδρος γωνία πρέπει να είναι 0 μοίρες και όσον αφορά την τοποθέτηση της μηχανής ξεκινάς από 0 side 0 down thrust και στην πορεία βλέπεις αν εξυπηρετεί τον τρόπο πτήσης σου να βάλεις thrust.
    Χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοντέλων Q500 είναι η αδράνεια των πηδαλίων σε μικρές ταχύτητες πράγμα που μπορεί να διορθωθεί με τα dual rates, αλλά και η αστάθεια που παρουσιάζουν σε περίπτωση που το Κέντρο Βάρους δεν είναι σωστά και το μοντέλο είναι οπισθόβαρο.

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 15:55:32 »

     Kαλές κατασκευές Αντρέα  Thumbs up

    Να ρωτήσω... έχει χρησημοποιήσει κανείς δέκτη 2.4 σε τέτοιου είδους αεροπλάνα?
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 16:32:43 »

         Σε οποιοδήποτε αεροπλάνο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τέτοιους δέκτες αρκεί να μην έχει καρμπονένιο ή μεταλλοποιημένο κέλυφος γιατί τότε υπάρχει πρόβλημα.




    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 18:28:37 »

     Κώστα στη θεωρία γίνεται ναι το ξέρω και γω.
    Ρώτησα αν πέταξε κανείς για να μου πει εντυπώσεις γιατί άλλες δυνάμεις και κραδασμούς
    συναντάς σε τέτοια α/π , . Προσπαθώ να αποφύγω το θεόβαρο pcm δέκτη που έχω.
    κέλυφος τι ενοοείς? κάρμπον θα είναι μόνο το πηδάλιο ανόδου-καθόδου.
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 18:38:11 »

    Μια ερωτησουλα και απο εμενα ...ΔΕΝ θελω να κανω το μοντελο με V tail αλλα με συμβατικη ουρα ....μου φαινετε ευκολοτερο ..υπαρχει προβλημα ?
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 19:56:09 »

    Κώστα στη θεωρία γίνεται ναι το ξέρω και γω.
    Ρώτησα αν πέταξε κανείς για να μου πει εντυπώσεις γιατί άλλες δυνάμεις και κραδασμούς
    συναντάς σε τέτοια α/π , . Προσπαθώ να αποφύγω το θεόβαρο pcm δέκτη που έχω.
    κέλυφος τι ενοοείς? κάρμπον θα είναι μόνο το πηδάλιο ανόδου-καθόδου.

       Κέλυφος εννοώ καρμπονένια άτρακτος. Δέκτης 2.4 σε καρμπονένια άτρακτο δεν παίζει. Από κραδασμούς πάντως δεν έχεις πρόβλημα. Και στο μεγάλο το κάμπ με τον πενηνταεξάρη τον τετράχρονο τέτοιο δέκτη έχω και δεν έχει πρόβλημα. Αυτοί οι δέκτες μάλιστα έχουν μικρότερο πρόβλημα με τους κραδασμούς γιατί λόγω μικρότερου βάρους έχουν και λιγότερη αδράνεια.



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 20:54:03 »

    Λοιπον σχεδιασα αεροτομουλες ....και μια ιδεα της ατρακτου ...σε πρωτο αταδιο


    * 15-01-2009_002.jpg (66.31 KB, 855x641 - εμφανίστηκε 398 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 15 Ιαν 2009, 20:54:55 »

    ατρακτος  Χαμόγελο


    * 15-01-2009_007.jpg (81.1 KB, 855x641 - εμφανίστηκε 388 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Kατασκευη μοντελου Q500 απο σχεδιο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.