Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.152 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 21:39:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 21:39:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από DeltaMan
[Σήμερα στις 21:34]

από mefsout
[Σήμερα στις 20:09]

[Σήμερα στις 18:31]

από skythomas
[Σήμερα στις 18:18]

από dominicm
[Σήμερα στις 16:03]

από Georgos
[Σήμερα στις 15:19]

[Χθες στις 23:20]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284152
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 63
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON  (Αναγνώστηκε 3340 φορές)
   
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 4 Νοέ 2009, 21:35:15 »


Το decathlon δεν μπορεί να συγκριθεί με το Piper Cub (όχι cup). Αντίστοιχο αεοπλάνο που μπορεί να συγκριθεί είναι η παραλλαγή clipped wing, που και αυτό έχει αντίστοιχες δυνατότητες με το decathlon.

Πολύ καλό kit για το clipped wing έχει η αμερικάνικη SIG.

Αντώνης Παπαδόπουλος

ποια η διαφορα στην εκδοση clipped wing???
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 4 Νοέ 2009, 21:43:13 »

Ηλια, αν δεν κανω λαθος το clipped wing εχει μικροτερη πτεριγιακη επιφανεια. Αν κανω λαθος ας με διορθωσουν.
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 08:12:31 »

Οπως λέει και η μετάφραση clipped wing σημαίνει "ψαλιδισμένο φτερό".

Το Piper εν γένει είναι ένα ελαφρύ μονοκινητήριο, για εκπαίδευση και απλή χρήση. Μερικοί όμως θερμόαιμοι πιλότοι, ήθελαν να κάνουν και ακροβατικά. Επειδή ο ρυθμός roll είναι μικρός με το κανονικό φτερό, έκαναν επέμβαση αφαιρώντας ένα μικρό τμήμα από το άνοιγμα των φτερών, και έτσι πέτυχαν τον ρυθμό περιστροφής που ήταν ασφαλής για ακροβατικά.

Στον μοντελισμό, υπάρχουν πολλά kit με clipped wing. Εκεί που υπάρχει ενδιαφέρον είναι στα peanut scale, & pistashio scale (λαστιχοκίνητα) όπου το συνολικό άνοιγμα των φτερών δίνεται από τους κανονισμούς και είναι 13 ίντσες για τα μεν και 9 ίντσες για τα δε.

Εδώ τα clipped wing μπορούν να μεγαλώσουν τόσο ώστε το μεν φτερό να συμπέσει με το μέγιστο επιτρεπόμενο άνοιγμα, αλλά η άτρακτος θα βγεί αναλογικά μακρύτερη, άρα θα πάρει περισσότερο λάστιχο για πτήση μεγαλύτερης διάρκειας, αλλά και μεγαλύτερη σταθερότητα, αφού αλλαζει η σχέση διαστάσεων φτερού και ουράς.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.809 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.