Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 12:46:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 12:46:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 48
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Εξεσφενδονισμός έλικας  (Αναγνώστηκε 8186 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 20:57:09 »

    Πιστοποιήθηκε λοιπόν ότι ο κινητήρας ήταν μπουκωμένος.

    Αυτό συνήθως συμβαίνει στα μοντέλα με ριναίο τροχό, που όπως κάθονται φέρνουν την δεξαμενή σε ψηλή θέση, και το καρμπυρατέρ χαμηλά, οπότε υπερχειλίζει το καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
    Επίσης το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται όταν βάζουμε μεγαλύτερη δεξαμενή στο μοντέλο απ' ότι χρειάζεται.
    Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι αρχάριοι δεν πρέπει να γεμίζουν τη δεξαμενή πάνω από το ύψος του καρμπυρατέρ, και το σωληνάκι που συνδέει τα δύο παραπάνω, να είναι όσο πιό κοντό και ευθυγραμμισμένο γίνεται.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:01:21 »

    Παράθεση

    Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
    Παράθεση

    Στην φωτογραφία που επισυνάπτω, φαίνονται όλα τα εξαρτήματα που έχω στη διάθεσή μου, αυτά που περιέχει η συσκευασία του αεροπλάνου καθώς και τα εξαρτήματα που είχε η συσκευασία του spinner. Ελπίζω να βοηθώ με αυτή τη φωτό, ώστε να λάβω κ τις προτάσεις σας...


    * parts.jpg (44.04 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 403 φορές.)
    Καταγράφηκε

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:07:42 »

    Για να λιώσει το λάστιχο του starter πρέπει το starter να γύρναγε χωρίς να γυρνάει το spinner.  Αυτό ενισχύει την πιθανότητα μπουκώματος του κινητήρα, ή 'hydraulic lock' όπως είναι η αγγλική ορολογία.  Αυτό θα το καταλάβεις βγάζοντας το μπουζί και γυρνώντας τον κινητήρα ανάποδα, θα πρέπει να τρέξει πολύ καύσιμο από μέσα.  Καλό είναι να γυρίσεις και τον κινητήρα με το starter λίγο χωρίς το μπουζί για να φύγει όλο το καύσιμο από μέσα.  Μόνο προσοχή γιατί πετάγετε από πάνω, μην σου έρθει καύσιμο στο πρόσωπο.

    Ο κινητήρας δεν έχει σημασία ότι είναι καινούριος, μπορεί να τον μπούκωσες.  Μήπως τον γύρισες με το starter και το γκάζι τελείως ανοιχτό;  Το σίγουρο βέβαια είναι ότι η έλικα θέλει καλό βίδωμα για να μην φεύγει.  Locktite δεν χρειάζεται, ούτε δεύτερο παξιμάδι σε μικρούς δίχρονους κινητήρες, αλλά βέβαια είναι πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.  Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δύο ποτέ και δεν έχει φύγει ποτέ έλικα.  Ίσως τελικά το ότι δεν είχες σφίξει καλά το παξιμάδι να έσωσε τον κινητήρα, γιατί αν μου λες ότι έφαγε το λάστιχο πρέπει να τον ζόρισες πολύ, και όταν είναι μπουκωμένος μπορεί να στραβώσουν πράγματα μέσα.

    Σεραφείμ

    Ευχαριστώ για την βοήθεια Σεραφείμ. Πράγματι, έβγαλα το μπουζί, και έτρεξε πολύ καύσιμο.
    Όχι, δεν τον γύρισα με το γκάζι ανοιχτό... Πήγαινα by the book, που έλεγε καθαρά να έχω την οπή 2-3 χιλ. ανοικτή. Πρόσεξα πολύ τα manuals πριν κάνω κάτι. Για το βίδωμα, συμφωνώ απόλυτα. Είμαι 99.99% σίγουρος πως δεν το είχα βιδώσει όσο χρειάζεται... Με προβληματίζει αυτό που λές οτι μάλλον "έσωσα" τον κινητήρα... Γιατί ? Υποψιάζεσαι οτι μπορεί να πήρε ανάποδες στροφές από αυτές που χρειάζεται ? Ελπίζω να μην έχει γίνειι ζημιά...
    Καταγράφηκε

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:11:40 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.Η βίδα ξεβιδώνει μάλλον επειδή βιδώνει αντίθετα με τη φορά περιστροφής του starter Huh.Θυμάμαι τον εκπαιδευτή μου να επιμένει για δεύτερη 'τάπα' μεταξύ έλικας και παξιμαδιού. police

    Το λάστιχο στο starter έχει λιώσει εσωτερικά στο μισό πάχος του. Δείτε την φωτό... Έχω ήδη παραγγείλει ανταλακτικό που θα το παραλάβω σήμερα. Αυτό που αναφέρεις Κώστα για την αντίθετη φορά περιστροφής, με προβληματίζει πολύ... Πρόσεξα πολικότητες... τα πάντα... είναι δυνατόν τέτοια κατασκευαστική αστοχία στο starter ?


    * melt.jpg (77.86 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 396 φορές.)
    Καταγράφηκε

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:18:14 »

    Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.

    Με προσπάθεια να την βάλεις μπρος μία φορά;  Απ' ότι κατάλαβα η μηχανή είναι καινούρια και προσπάθησε να την βάλει μπροστά πρώτη φορά και σ' αυτή την διαδικασία έμεινε μισό το λάστιχο.

    Σεραφείμ

    Ακριβώς !!! Πρώτη φορά για όλα... Πρώτη φορά που βιδώθηκε η έλικα (λανθασμένα), πρώτη φορά που μπήκε καύσιμο στην δεξαμενή, πρώτη χρήση του starter... και συνέβη το εξής : 2-3 περιστροφές μόνο της έλικας και εξεσφενδονισμός της (με παράλληλο λιώσιμο του καουτσούκ στο starter)... Αυτά... μετά από την τρομάρα μου, διέκοψα τα πάντα και άρχισα λεπτομερώς να την ψάχνω, κυρίως μέσω της παρέας μας εδώ κ της εμπειρίας σας....
    Καταγράφηκε

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18



    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:30:53 »

    Πιστοποιήθηκε λοιπόν ότι ο κινητήρας ήταν μπουκωμένος.

    Αυτό συνήθως συμβαίνει στα μοντέλα με ριναίο τροχό, που όπως κάθονται φέρνουν την δεξαμενή σε ψηλή θέση, και το καρμπυρατέρ χαμηλά, οπότε υπερχειλίζει το καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
    Επίσης το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται όταν βάζουμε μεγαλύτερη δεξαμενή στο μοντέλο απ' ότι χρειάζεται.
    Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι αρχάριοι δεν πρέπει να γεμίζουν τη δεξαμενή πάνω από το ύψος του καρμπυρατέρ, και το σωληνάκι που συνδέει τα δύο παραπάνω, να είναι όσο πιό κοντό και ευθυγραμμισμένο γίνεται.

    jkon


    Γιάννη, στην φωτογραφία, σημειώνω χονδρικά το σημείο που είναι τοποθετημένη η δεξαμενή καυσίμων. Η δεξαμενή είναι της μαμάς του. Δεν έχω τοποθετήσει μεγαλύτερη. Το Manual προτίνει να την fullάρει με καύσιμο ο χρήστης... Θα τσεκάρω αυτό που λέτε όταν επιστρέψω σπίτι, για να διαπιστώσω αν η στάθμη της φουλαρισμένης δεξαμενής είναι σε σημείο ψηλότερο του καρμπυρατέρ... Σας ευχαριστώ πολύ για τα tips...
     


    * fuel_tank_position.jpg (60.83 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 429 φορές.)
    Καταγράφηκε

    nickman out..........
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:33:32 »

    O Κωστας λεει οτι ενω το παξιμαδι σφιγκει δεξιοστροφα ενω το starter γυρναει αριστεροστροφα και οχι οτι το starter γυρναγε αναποδα απο'τι επρεπε..Με αυτα τα δεδομενα εχουμε:
    -το starter γυρναει αριστεροστροφα
    -το παξιμαδι ξεσφιξκει αριστεροστροφα
    -αρα οταν κατα την περιστροφη συνανταται καποια συμπιεση ,ποσο μαλλον αν υπαρχει 'hydravlic lock',μεγαλο μερος(ή και ολο) της δυναμης-ροπης του starter μεταφερεται στο παξιμαδι με αποτελεσμα να ξεσφιξει αφου γυρναει αριστεροστροφα!
    Ειναι σαν ακινητοποιησεις τον αξονα και στην συνεχεια πιασεις την ελικα και την γυρισεις αριστεροστροφα,δηλαδη κατα τη φορα της..Θα ξεσφιξει αν υπαρχει ενα μονο παξιμαδι! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18



    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:43:23 »

    Παράθεση

    Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
    Παράθεση

    Στην φωτογραφία που επισυνάπτω, φαίνονται όλα τα εξαρτήματα που έχω στη διάθεσή μου, αυτά που περιέχει η συσκευασία του αεροπλάνου καθώς και τα εξαρτήματα που είχε η συσκευασία του spinner. Ελπίζω να βοηθώ με αυτή τη φωτό, ώστε να λάβω κ τις προτάσεις σας...

    Σημείωση : Η συναρμολόγηση που έχω κάνει αυτή τη στιγμή (χωρίς δοκιμή) είναι με το παξιμάδι του spinner (part Θ), με την ακόλουθη σειρά : Α  Β  Ε  Γ  Δ  Θ  Η  Ι

    Παρατήρηση : Η έλικα που είχε μέσα το αεροπλάνο, είναι μεγαλύτερο νούμερο από το spinner που μου έδωσε το κατάστημα... Το spinner έπρεπε να κοπεί για να εφαρμόσει σωστά η έλικα... Όμως κατά την αγορά, το κατάστημα μου έδωσε και μία 2η έλικα (το είχα ζητήσει) η οποία όπως παρατήρησα, είναι ένα νούμερο μικρότερο από αυτήν της συσκευασίας του αεροπλάνου και ταιριάζει απόλυτα με το spinner, χωρίς αυτό να χρειάζεται να κοπεί. Θαρρώ πως πρέπει να χρησιμοποιήσω την μικρότερη ? Ή μήπως είμαι εκτός προδιαγραφών κινητήρα-αεροπλάνου μετά ?
    Καταγράφηκε

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18



    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:49:18 »

    O Κωστας λεει οτι ενω το παξιμαδι σφιγκει δεξιοστροφα ενω το starter γυρναει αριστεροστροφα και οχι οτι το starter γυρναγε αναποδα απο'τι επρεπε..Με αυτα τα δεδομενα εχουμε:
    -το starter γυρναει αριστεροστροφα
    -το παξιμαδι ξεσφιξκει αριστεροστροφα
    -αρα οταν κατα την περιστροφη συνανταται καποια συμπιεση ,ποσο μαλλον αν υπαρχει 'hydravlic lock',μεγαλο μερος(ή και ολο) της δυναμης-ροπης του starter μεταφερεται στο παξιμαδι με αποτελεσμα να ξεσφιξει αφου γυρναει αριστεροστροφα!
    Ειναι σαν ακινητοποιησεις τον αξονα και στην συνεχεια πιασεις την ελικα και την γυρισεις αριστεροστροφα,δηλαδη κατα τη φορα της..Θα ξεσφιξει αν υπαρχει ενα μονο παξιμαδι! Thumbs up Thumbs up

    Χμμμ.... Σε καταλαβαίνω... Μια παρατήρηση μόνο... Δες την φωτογραφία με τα parts παρακάτω... Αν βάλω το spinner, είναι απαραίτητο το παξιμάδι "Θ"... Αν όμως μπεί το παξιμάδι "Θ" δεν μένει χώρος να βιδώσει και το παξιμάδι "Ζ" της συσκευασίας του αεροπλάνου... Πιθανές λύσεις για να μπουν 2 παξιμάδια ("Θ" και "Ζ" παξιμάδια μαζί, ή δύο παξιμάδια "Ζ"), θεωρώ πως προυποθέτουν να ΜΗΝ μπει το spinner και να εκκινώ τον κινητήρα manually...
    Καταγράφηκε

    nickman out..........
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 11:00:30 »

    Προτιμησε τα απλα εξαρτηματα για αρχη!!Με αλλο σπινερ δεν θα ειχες προβλημα.Παρολα αυτα αν προσεχεις ,το hydravlic loock,να σφιγκεις καλα το παξιμαδι και οσα γραφτηκαν εδω μεσα δεν θα εχεις προβλημα!
    Οσο για τα σπινερ...Οσα εχω αγορασει χρεαιστικε να τα κοψω λιγο για να πιανουν την ελικα Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 16:52:36 »

    Φίλε nickman είσαι σωστός σε αυτό που λες. Αν βάλεις διπλό παξιμάδι, το πιθανότερο το spinner που έχεις δεν θα κάνει. Συμπερασματικά:
    1)Χρησιμοποίησε ένα παξιμάδι. Βίδωσε το καλά!
    2)Αν βάλεις την μεγάλη έλικα, άνοιξε λίγο τις οπές του spinner. Δεν μας λες τα μεγέθη των ελίκων που έχεις στην διάθεσή σου.
    3)Ο κινητήρας μπορεί να μπουκώσει και από υπερβολική αναρρόφηση καυσίμου στην αρχή.(Αν π.χ.κάνεις αναρρόφηση με το spinner).Πάντως σε περίπτωση μπουκώματος κάνε αυτό ακριβώς που περιγράφεις. Βγάλε το μπουζί και γύρισε τον κινητήρα για να φύγει το επιπλέον καύσιμο. Αν δεν έχεις αλλάξει την θέση του κινητήρα ή του ρεζερβουάρ, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
    4)Το λάστιχο της μίζας να είναι σωστά τοποθετημένο στον κώνο της.(Καλά στερεωμένο και να μην στραβοκάθεται. Δεν φαγώνεται απότομα. Πρόσεξε το.
    Πληροφορικά υπάρχουν και λάστιχα για να βάζεις μπρος μοτέρ χωρίς spinner(εξαιρετικής αντοχής με μεταλλική ενίσχυση)

    Αυτά και καλές πτήσεις.

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 19:31:07 »

    Εννοώ ότι  εξήγησε ο v_tolias.Και hydralic lock να μην υπάρχει,πάλι συμβαίνει Ντροπή.τουλάχιστον σε εμένα!Κάθε 10 περίπου εκκινήσεις ξέσφιγγε το παξιμάδι. worry
    Καταγράφηκε
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2006, 01:03:11 »

    To σίγουρο είναι ότι :
    α. το παξημάδι σφίγκει δεξιόστροφα
    β. η έλικα γυρνάει αριστερόστροφα
    Αποτέλεσμα : η βίδα όσο κινειται ο κινητήρας σφίγκει
    Τωρα πόσο θα το σφίξεις ;  Είδα ότι αναφέρθικες σε πένσα , στα καταστήματα μοντελισμού υπάρχει ειδικό κλειδί σε σχήμα σταυρού με αριθμό κλειδιών Νο 10 (αυτό που χριάζεσαι) Νο 8 κ.ο.κ. αρα σφίγγουμαι όσο παίρνει  Thumbs up 
    Για το στάρτερ σου προσεξε το λάστιχο να είναι λάστιχο γιατί εάν λές ότι έλειωσε τότε δεν είναι λάστιχο (μάλλον ειναι πλαστικό).
    Στην επόμενη προσπάθεια για να βάλεις μπρός τον κινητήρα σου ανοιξε την βελόνα 2,5 έως και 3,5 στροφές και "δώσε" παραπάνω γκάζι, κράτα γερά το αεροπλάνο, κράτα χαμηλά της στροφές (λίγο πάνω από το ρελαντί) και το σημαντικότερο έλενξε τα παντα για καλή εφαρμογή .

    Καλές πτήσεις  Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    N/JOI WORKS
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 17:24:31 »

    Nickman,

    Μια χαρά τα έκανες όλα εκτός από το σφίξιμο.  Βλέπω ότι χρησιμοποίησες το spinner της Kyosho και ναι πρέπει λίγο να το κόψεις με το κοπίδι για να πάρει την προπέλα που έρχεται με το calmato (12x6).  Απλά αντικατέστησε το παξιμάδι που ήρθε με το αεροπλάνο με το μακρόστενο που ήρθε με το spinner αλλά προς Θεού σφίξ’ το δυνατά με σταυρό.  Καλά έκανες που πήρες και μία 11x6.  Εγώ πετάω το calmato με 10ρα και πάει μια χαρά (θα μάθεις να προσγειώνεσαι λίγο γρηγορότερα).  Το λάστιχο του starter μην το αντικαταστήσεις δε χρειάζεται.  Ίσα ίσα τώρα πήρε και τη φόρμα του spinner σου (εκτός και αν έλιωσε τόσο ώστε να ακουμπάει το μέταλλο στον κώνο – πράγμα που δεν φαίνεται τουλάχιστον στη φωτογραφία).  Όλα αυτά που περιγράφεις τα έπαθα και εγώ στην πρώτη εκκίνηση του κινητήρα.  Από τότε πάντα φροντίζω να είναι σφιγμένο το παξιμάδι, και φροντίζω πριν βάλω μπροστά τον κινητήρα ο έλικας να μην είναι τερματισμένος αλλά χαλαρός (να μην είναι το έμβολο μέσα στον κινητήρα σε φάση συμπίεσης αλλά κάπου στη μέση).

    ΜΒ
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Εξεσφενδονισμός έλικας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.