Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.134 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:33:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:33:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από STROVILO
[Σήμερα στις 21:13]

από lakis
[Σήμερα στις 19:48]

από giamous
[Σήμερα στις 17:24]

από giamous
[Σήμερα στις 16:40]

από stam
[Σήμερα στις 15:41]

από joker
[Σήμερα στις 15:01]

[Σήμερα στις 13:45]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284134
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 59
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 36
Συνολικά: 47
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Εξεσφενδονισμός έλικας « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εξεσφενδονισμός έλικας  (Αναγνώστηκε 6826 φορές)
   
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 26 Μάι 2006, 13:34:25 »

Το Calmato δυστυχώς ξαναμπήκε στο υπόστεγο για έλεγχο... Η πρώτη προσπάθεια για στρώσιμο του κινητήρα απέτυχε διότι... μας εξεσφενδονίστηκε η έλικα... 
Υποψιάζομαι οτι δεν έσφιξα καλά την βίδα που συγκρατεί την έλικα στον άξονα και όχι την αλλενόβιδα στο spinner... Ακολούθησα κατά γράμμα το Manual συναρμολόγησης όπως και το manual του κινητήρα. Δεν ξέρω αν δεν βίδωσα καλά ή φταίει κάτι άλλο...  Huh
Το θέμα είναι οτι τρομοκρατήθηκα μόλις την είδα να πετάγεται και έπεσα στο έδαφος για "αεροπορία"¨... Αυτό το ψυχικό τραύμα πρέπει τώρα να ξεπεράσω πριν επιχειρήσω να δώσω πάλι "ζωή" στον κινητήρα μου...  Undecided
Καταγράφηκε

nickman out..........
panelpni
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 306

Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 26 Μάι 2006, 14:58:04 »

Προσοχή παιδία! Θα μας δείξουν στις είδησης τον 9 μ.
Εάν δεν είστε σίγουρος, ζητήστε βοήθεια από κάποιων έμπειρο.
Όλοι έτσι κάναμε.
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 26 Μάι 2006, 22:52:29 »

Δεν ξερω για εσας αλλα εγω βαζω παντα δυο παξιμαδια και ετσι δεν εχω ποτε τετοια προβληματα!!!Σφιξιμο το ενα και μετα σφιξιμο το δευτερο στο πρωτο.... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 26 Μάι 2006, 22:55:45 »

Πρόσεχε πολύ! .
Δεν θα είσαι πάντα τυχερός
Σφίξε καλά το παξιμάδι. Αν είναι 4χρονη, η μηχανή έχει δύο παξιμάδια ασφαλείας.
Τελευταία έχω δει δύο παξιμάδια και σε δίχρονες. Αν δεν είσαι σίγουρος τι φοράει η μηχανή σου δες ξανά το manual.

Όλα θέλουν καλό σφίξιμο. Για φαντάσου να ήσουν μπροστά από το μοτέρ

Γιώργος
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 26 Μάι 2006, 23:58:41 »

Το συχνότερο λάθος που έχω δεί, όταν ξεβιδώνεται η έλικα, είναι η μη χρησιμοποίηση της ροδέλας σε πλαστικό κώνο.

Δες και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm για τους κινδύνους στο έδαφος.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 09:11:00 »

Ευχαριστώ τον admin. Με πρόλαβε.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 09:13:59 »

Γεια σας .Το καλύτερο εινε να βάζουμε δυο παξιμάδια και να ασφαλίζουμε με  ειδική  κόλλα .Κόλλα Henkel Loctite και παξιμάδια θα βρείτε στα καταστήματα σιδερικών ειδών  Thumbs up
Καταγράφηκε

nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 10:52:48 »

Πρόσεχε πολύ! .
Δεν θα είσαι πάντα τυχερός
Σφίξε καλά το παξιμάδι. Αν είναι 4χρονη, η μηχανή έχει δύο παξιμάδια ασφαλείας.
Τελευταία έχω δει δύο παξιμάδια και σε δίχρονες. Αν δεν είσαι σίγουρος τι φοράει η μηχανή σου δες ξανά το manual.

Όλα θέλουν καλό σφίξιμο. Για φαντάσου να ήσουν μπροστά από το μοτέρ

Γιώργος

Πράγματι, δεν είναι αστείο, ούτε παιχνίδι... Η μηχανή είναι .40 δίχρονη και έχει ένα παξιμάδι. Επίσης το spinner έχει άλλο ένα παξιμάδι δικό του. Είμαι σίγουρος πως έχω ακολουθήσει 100% τις οδηγίες συναρμολόγησης. Αυτή τη στιγμή είμαι στην εργασία μου, αργότερα το απόγευμα από το σπίτι, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες από την συναρμολόγηση της έλικας ώστε να μπορέσει κάποιος φίλος από εδώ να διακρίνει την σωστή ή μη τοποθέτησή τους από εμένα.
Όσο για το σφίξιμο, είναι η πρώτη μου συναρμολόγηση κ μάλλον έκανα λάθος. Ίσως φοβήθηκα να "δώσω" στροφές στο παξιμάδι με το φόβο κάποιου σπασίματος ή σκευρώματος... Φαντάσου οτι δεν χρησιμοποίησα το κλειδί. Και εκεί μάλλον ήταν το λάθος. Έσφιξα με το χέρι και έδωσα λίγο σφίξιμο με την πένσα. Μάλλον δεν αρκούσε αυτό. Υποτίμησα την δύναμη της μηχανής και των στροφών που αναπτύσει η έλικα...

Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 10:55:26 »

Γεια σας .Το καλύτερο εινε να βάζουμε δυο παξιμάδια και να ασφαλίζουμε με  ειδική  κόλλα .Κόλλα Henkel Loctite και παξιμάδια θα βρείτε στα καταστήματα σιδερικών ειδών  Thumbs up

Η κόλλα είναι απαραίτητη ? Δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε έλικα ?
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 10:58:01 »

Το συχνότερο λάθος που έχω δεί, όταν ξεβιδώνεται η έλικα, είναι η μη χρησιμοποίηση της ροδέλας σε πλαστικό κώνο.

Δες και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm για τους κινδύνους στο έδαφος.

Το "ρούφηξα" το βιβλίο... Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
Καταγράφηκε

nickman out..........
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 12:25:55 »

Ενας λόγος που μπορεί να ξεβιδώσει η έλικα, είναι η προσπάθεια εκκίνησης με starter, όταν ο κινητήρας είναι μπουκωμένος.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 12:51:51 »

Ενας λόγος που μπορεί να ξεβιδώσει η έλικα, είναι η προσπάθεια εκκίνησης με starter, όταν ο κινητήρας είναι μπουκωμένος.

jkon

Η προσπάθεια για εκκίνηση έγινε όντως με starter. Ο κινητήρας είναι καινούργιος, δεν έχει εκκινηθεί ποτέ. Υπάρχει πιθανότητα να είναι "μπουκωμένος" ?
Επίσης σημειώνω κάτι αξιοπερίεργο για μένα. Το καουτσούκ που παρεμβάλλεται μεταξύ του starter και του spinner, κάηκε... Έλιωσε στην κυριολεξία... Έμεινε μισό από το αρχικό του πάχος...
Δεν ξέρω αν σας βοηθώ περαιτέρω με αυτό το δεδομένο...
Καταγράφηκε

nickman out..........
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 13:35:02 »

Για να λιώσει το λάστιχο του starter πρέπει το starter να γύρναγε χωρίς να γυρνάει το spinner.  Αυτό ενισχύει την πιθανότητα μπουκώματος του κινητήρα, ή 'hydraulic lock' όπως είναι η αγγλική ορολογία.  Αυτό θα το καταλάβεις βγάζοντας το μπουζί και γυρνώντας τον κινητήρα ανάποδα, θα πρέπει να τρέξει πολύ καύσιμο από μέσα.  Καλό είναι να γυρίσεις και τον κινητήρα με το starter λίγο χωρίς το μπουζί για να φύγει όλο το καύσιμο από μέσα.  Μόνο προσοχή γιατί πετάγετε από πάνω, μην σου έρθει καύσιμο στο πρόσωπο.

Ο κινητήρας δεν έχει σημασία ότι είναι καινούριος, μπορεί να τον μπούκωσες.  Μήπως τον γύρισες με το starter και το γκάζι τελείως ανοιχτό;  Το σίγουρο βέβαια είναι ότι η έλικα θέλει καλό βίδωμα για να μην φεύγει.  Locktite δεν χρειάζεται, ούτε δεύτερο παξιμάδι σε μικρούς δίχρονους κινητήρες, αλλά βέβαια είναι πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.  Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δύο ποτέ και δεν έχει φύγει ποτέ έλικα.  Ίσως τελικά το ότι δεν είχες σφίξει καλά το παξιμάδι να έσωσε τον κινητήρα, γιατί αν μου λες ότι έφαγε το λάστιχο πρέπει να τον ζόρισες πολύ, και όταν είναι μπουκωμένος μπορεί να στραβώσουν πράγματα μέσα.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 16:49:34 »

Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.Η βίδα ξεβιδώνει μάλλον επειδή βιδώνει αντίθετα με τη φορά περιστροφής του starter Huh.Θυμάμαι τον εκπαιδευτή μου να επιμένει για δεύτερη 'τάπα' μεταξύ έλικας και παξιμαδιού. police
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 16:51:54 από Κώστας » Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 19:56:04 »

Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.

Με προσπάθεια να την βάλεις μπρος μία φορά;  Απ' ότι κατάλαβα η μηχανή είναι καινούρια και προσπάθησε να την βάλει μπροστά πρώτη φορά και σ' αυτή την διαδικασία έμεινε μισό το λάστιχο.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 20:57:09 »

Πιστοποιήθηκε λοιπόν ότι ο κινητήρας ήταν μπουκωμένος.

Αυτό συνήθως συμβαίνει στα μοντέλα με ριναίο τροχό, που όπως κάθονται φέρνουν την δεξαμενή σε ψηλή θέση, και το καρμπυρατέρ χαμηλά, οπότε υπερχειλίζει το καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
Επίσης το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται όταν βάζουμε μεγαλύτερη δεξαμενή στο μοντέλο απ' ότι χρειάζεται.
Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι αρχάριοι δεν πρέπει να γεμίζουν τη δεξαμενή πάνω από το ύψος του καρμπυρατέρ, και το σωληνάκι που συνδέει τα δύο παραπάνω, να είναι όσο πιό κοντό και ευθυγραμμισμένο γίνεται.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:01:21 »

Παράθεση

Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
Παράθεση

Στην φωτογραφία που επισυνάπτω, φαίνονται όλα τα εξαρτήματα που έχω στη διάθεσή μου, αυτά που περιέχει η συσκευασία του αεροπλάνου καθώς και τα εξαρτήματα που είχε η συσκευασία του spinner. Ελπίζω να βοηθώ με αυτή τη φωτό, ώστε να λάβω κ τις προτάσεις σας...


* parts.jpg (44.04 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 375 φορές.)
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:07:42 »

Για να λιώσει το λάστιχο του starter πρέπει το starter να γύρναγε χωρίς να γυρνάει το spinner.  Αυτό ενισχύει την πιθανότητα μπουκώματος του κινητήρα, ή 'hydraulic lock' όπως είναι η αγγλική ορολογία.  Αυτό θα το καταλάβεις βγάζοντας το μπουζί και γυρνώντας τον κινητήρα ανάποδα, θα πρέπει να τρέξει πολύ καύσιμο από μέσα.  Καλό είναι να γυρίσεις και τον κινητήρα με το starter λίγο χωρίς το μπουζί για να φύγει όλο το καύσιμο από μέσα.  Μόνο προσοχή γιατί πετάγετε από πάνω, μην σου έρθει καύσιμο στο πρόσωπο.

Ο κινητήρας δεν έχει σημασία ότι είναι καινούριος, μπορεί να τον μπούκωσες.  Μήπως τον γύρισες με το starter και το γκάζι τελείως ανοιχτό;  Το σίγουρο βέβαια είναι ότι η έλικα θέλει καλό βίδωμα για να μην φεύγει.  Locktite δεν χρειάζεται, ούτε δεύτερο παξιμάδι σε μικρούς δίχρονους κινητήρες, αλλά βέβαια είναι πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.  Εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δύο ποτέ και δεν έχει φύγει ποτέ έλικα.  Ίσως τελικά το ότι δεν είχες σφίξει καλά το παξιμάδι να έσωσε τον κινητήρα, γιατί αν μου λες ότι έφαγε το λάστιχο πρέπει να τον ζόρισες πολύ, και όταν είναι μπουκωμένος μπορεί να στραβώσουν πράγματα μέσα.

Σεραφείμ

Ευχαριστώ για την βοήθεια Σεραφείμ. Πράγματι, έβγαλα το μπουζί, και έτρεξε πολύ καύσιμο.
Όχι, δεν τον γύρισα με το γκάζι ανοιχτό... Πήγαινα by the book, που έλεγε καθαρά να έχω την οπή 2-3 χιλ. ανοικτή. Πρόσεξα πολύ τα manuals πριν κάνω κάτι. Για το βίδωμα, συμφωνώ απόλυτα. Είμαι 99.99% σίγουρος πως δεν το είχα βιδώσει όσο χρειάζεται... Με προβληματίζει αυτό που λές οτι μάλλον "έσωσα" τον κινητήρα... Γιατί ? Υποψιάζεσαι οτι μπορεί να πήρε ανάποδες στροφές από αυτές που χρειάζεται ? Ελπίζω να μην έχει γίνειι ζημιά...
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:11:40 »

Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.Η βίδα ξεβιδώνει μάλλον επειδή βιδώνει αντίθετα με τη φορά περιστροφής του starter Huh.Θυμάμαι τον εκπαιδευτή μου να επιμένει για δεύτερη 'τάπα' μεταξύ έλικας και παξιμαδιού. police

Το λάστιχο στο starter έχει λιώσει εσωτερικά στο μισό πάχος του. Δείτε την φωτό... Έχω ήδη παραγγείλει ανταλακτικό που θα το παραλάβω σήμερα. Αυτό που αναφέρεις Κώστα για την αντίθετη φορά περιστροφής, με προβληματίζει πολύ... Πρόσεξα πολικότητες... τα πάντα... είναι δυνατόν τέτοια κατασκευαστική αστοχία στο starter ?


* melt.jpg (77.86 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 350 φορές.)
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:18:14 »

Λογικό να λιώσει το λάστιχο από το starter.Προσωπικά μου έλιωνε το spinner χωρίς να έχει μπουκώσει η μηχανή.

Με προσπάθεια να την βάλεις μπρος μία φορά;  Απ' ότι κατάλαβα η μηχανή είναι καινούρια και προσπάθησε να την βάλει μπροστά πρώτη φορά και σ' αυτή την διαδικασία έμεινε μισό το λάστιχο.

Σεραφείμ

Ακριβώς !!! Πρώτη φορά για όλα... Πρώτη φορά που βιδώθηκε η έλικα (λανθασμένα), πρώτη φορά που μπήκε καύσιμο στην δεξαμενή, πρώτη χρήση του starter... και συνέβη το εξής : 2-3 περιστροφές μόνο της έλικας και εξεσφενδονισμός της (με παράλληλο λιώσιμο του καουτσούκ στο starter)... Αυτά... μετά από την τρομάρα μου, διέκοψα τα πάντα και άρχισα λεπτομερώς να την ψάχνω, κυρίως μέσω της παρέας μας εδώ κ της εμπειρίας σας....
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:30:53 »

Πιστοποιήθηκε λοιπόν ότι ο κινητήρας ήταν μπουκωμένος.

Αυτό συνήθως συμβαίνει στα μοντέλα με ριναίο τροχό, που όπως κάθονται φέρνουν την δεξαμενή σε ψηλή θέση, και το καρμπυρατέρ χαμηλά, οπότε υπερχειλίζει το καύσιμο στο καρμπυρατέρ.
Επίσης το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται όταν βάζουμε μεγαλύτερη δεξαμενή στο μοντέλο απ' ότι χρειάζεται.
Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι αρχάριοι δεν πρέπει να γεμίζουν τη δεξαμενή πάνω από το ύψος του καρμπυρατέρ, και το σωληνάκι που συνδέει τα δύο παραπάνω, να είναι όσο πιό κοντό και ευθυγραμμισμένο γίνεται.

jkon


Γιάννη, στην φωτογραφία, σημειώνω χονδρικά το σημείο που είναι τοποθετημένη η δεξαμενή καυσίμων. Η δεξαμενή είναι της μαμάς του. Δεν έχω τοποθετήσει μεγαλύτερη. Το Manual προτίνει να την fullάρει με καύσιμο ο χρήστης... Θα τσεκάρω αυτό που λέτε όταν επιστρέψω σπίτι, για να διαπιστώσω αν η στάθμη της φουλαρισμένης δεξαμενής είναι σε σημείο ψηλότερο του καρμπυρατέρ... Σας ευχαριστώ πολύ για τα tips...
 


* fuel_tank_position.jpg (60.83 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 382 φορές.)
Καταγράφηκε

nickman out..........
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:33:32 »

O Κωστας λεει οτι ενω το παξιμαδι σφιγκει δεξιοστροφα ενω το starter γυρναει αριστεροστροφα και οχι οτι το starter γυρναγε αναποδα απο'τι επρεπε..Με αυτα τα δεδομενα εχουμε:
-το starter γυρναει αριστεροστροφα
-το παξιμαδι ξεσφιξκει αριστεροστροφα
-αρα οταν κατα την περιστροφη συνανταται καποια συμπιεση ,ποσο μαλλον αν υπαρχει 'hydravlic lock',μεγαλο μερος(ή και ολο) της δυναμης-ροπης του starter μεταφερεται στο παξιμαδι με αποτελεσμα να ξεσφιξει αφου γυρναει αριστεροστροφα!
Ειναι σαν ακινητοποιησεις τον αξονα και στην συνεχεια πιασεις την ελικα και την γυρισεις αριστεροστροφα,δηλαδη κατα τη φορα της..Θα ξεσφιξει αν υπαρχει ενα μονο παξιμαδι! Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:43:23 »

Παράθεση

Όσο για τη ροδέλα που μου αναφέρετε, θα σας παραθέσω αναλυτικά φωτογραφίες με όλα τα parts που έχω στη διάθεσή μου και χρησιμοποίησα κατά την συναρμολόγηση της έλικας, ώστε να δούμε αν κάνω κάποιο άλλο λάθος εκτός του σφιξίματος του παξιμαδιού. Σας ευχαριστώ...
Παράθεση

Στην φωτογραφία που επισυνάπτω, φαίνονται όλα τα εξαρτήματα που έχω στη διάθεσή μου, αυτά που περιέχει η συσκευασία του αεροπλάνου καθώς και τα εξαρτήματα που είχε η συσκευασία του spinner. Ελπίζω να βοηθώ με αυτή τη φωτό, ώστε να λάβω κ τις προτάσεις σας...

Σημείωση : Η συναρμολόγηση που έχω κάνει αυτή τη στιγμή (χωρίς δοκιμή) είναι με το παξιμάδι του spinner (part Θ), με την ακόλουθη σειρά : Α  Β  Ε  Γ  Δ  Θ  Η  Ι

Παρατήρηση : Η έλικα που είχε μέσα το αεροπλάνο, είναι μεγαλύτερο νούμερο από το spinner που μου έδωσε το κατάστημα... Το spinner έπρεπε να κοπεί για να εφαρμόσει σωστά η έλικα... Όμως κατά την αγορά, το κατάστημα μου έδωσε και μία 2η έλικα (το είχα ζητήσει) η οποία όπως παρατήρησα, είναι ένα νούμερο μικρότερο από αυτήν της συσκευασίας του αεροπλάνου και ταιριάζει απόλυτα με το spinner, χωρίς αυτό να χρειάζεται να κοπεί. Θαρρώ πως πρέπει να χρησιμοποιήσω την μικρότερη ? Ή μήπως είμαι εκτός προδιαγραφών κινητήρα-αεροπλάνου μετά ?
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 10:49:18 »

O Κωστας λεει οτι ενω το παξιμαδι σφιγκει δεξιοστροφα ενω το starter γυρναει αριστεροστροφα και οχι οτι το starter γυρναγε αναποδα απο'τι επρεπε..Με αυτα τα δεδομενα εχουμε:
-το starter γυρναει αριστεροστροφα
-το παξιμαδι ξεσφιξκει αριστεροστροφα
-αρα οταν κατα την περιστροφη συνανταται καποια συμπιεση ,ποσο μαλλον αν υπαρχει 'hydravlic lock',μεγαλο μερος(ή και ολο) της δυναμης-ροπης του starter μεταφερεται στο παξιμαδι με αποτελεσμα να ξεσφιξει αφου γυρναει αριστεροστροφα!
Ειναι σαν ακινητοποιησεις τον αξονα και στην συνεχεια πιασεις την ελικα και την γυρισεις αριστεροστροφα,δηλαδη κατα τη φορα της..Θα ξεσφιξει αν υπαρχει ενα μονο παξιμαδι! Thumbs up Thumbs up

Χμμμ.... Σε καταλαβαίνω... Μια παρατήρηση μόνο... Δες την φωτογραφία με τα parts παρακάτω... Αν βάλω το spinner, είναι απαραίτητο το παξιμάδι "Θ"... Αν όμως μπεί το παξιμάδι "Θ" δεν μένει χώρος να βιδώσει και το παξιμάδι "Ζ" της συσκευασίας του αεροπλάνου... Πιθανές λύσεις για να μπουν 2 παξιμάδια ("Θ" και "Ζ" παξιμάδια μαζί, ή δύο παξιμάδια "Ζ"), θεωρώ πως προυποθέτουν να ΜΗΝ μπει το spinner και να εκκινώ τον κινητήρα manually...
Καταγράφηκε

nickman out..........
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 11:00:30 »

Προτιμησε τα απλα εξαρτηματα για αρχη!!Με αλλο σπινερ δεν θα ειχες προβλημα.Παρολα αυτα αν προσεχεις ,το hydravlic loock,να σφιγκεις καλα το παξιμαδι και οσα γραφτηκαν εδω μεσα δεν θα εχεις προβλημα!
Οσο για τα σπινερ...Οσα εχω αγορασει χρεαιστικε να τα κοψω λιγο για να πιανουν την ελικα Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 16:52:36 »

Φίλε nickman είσαι σωστός σε αυτό που λες. Αν βάλεις διπλό παξιμάδι, το πιθανότερο το spinner που έχεις δεν θα κάνει. Συμπερασματικά:
1)Χρησιμοποίησε ένα παξιμάδι. Βίδωσε το καλά!
2)Αν βάλεις την μεγάλη έλικα, άνοιξε λίγο τις οπές του spinner. Δεν μας λες τα μεγέθη των ελίκων που έχεις στην διάθεσή σου.
3)Ο κινητήρας μπορεί να μπουκώσει και από υπερβολική αναρρόφηση καυσίμου στην αρχή.(Αν π.χ.κάνεις αναρρόφηση με το spinner).Πάντως σε περίπτωση μπουκώματος κάνε αυτό ακριβώς που περιγράφεις. Βγάλε το μπουζί και γύρισε τον κινητήρα για να φύγει το επιπλέον καύσιμο. Αν δεν έχεις αλλάξει την θέση του κινητήρα ή του ρεζερβουάρ, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
4)Το λάστιχο της μίζας να είναι σωστά τοποθετημένο στον κώνο της.(Καλά στερεωμένο και να μην στραβοκάθεται. Δεν φαγώνεται απότομα. Πρόσεξε το.
Πληροφορικά υπάρχουν και λάστιχα για να βάζεις μπρος μοτέρ χωρίς spinner(εξαιρετικής αντοχής με μεταλλική ενίσχυση)

Αυτά και καλές πτήσεις.

Γιώργος
Καταγράφηκε
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 30 Μάι 2006, 19:31:07 »

Εννοώ ότι  εξήγησε ο v_tolias.Και hydralic lock να μην υπάρχει,πάλι συμβαίνει .τουλάχιστον σε εμένα!Κάθε 10 περίπου εκκινήσεις ξέσφιγγε το παξιμάδι. worry
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
N/JOI
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2006, 01:03:11 »

To σίγουρο είναι ότι :
α. το παξημάδι σφίγκει δεξιόστροφα
β. η έλικα γυρνάει αριστερόστροφα
Αποτέλεσμα : η βίδα όσο κινειται ο κινητήρας σφίγκει
Τωρα πόσο θα το σφίξεις ;  Είδα ότι αναφέρθικες σε πένσα , στα καταστήματα μοντελισμού υπάρχει ειδικό κλειδί σε σχήμα σταυρού με αριθμό κλειδιών Νο 10 (αυτό που χριάζεσαι) Νο 8 κ.ο.κ. αρα σφίγγουμαι όσο παίρνει  Thumbs up 
Για το στάρτερ σου προσεξε το λάστιχο να είναι λάστιχο γιατί εάν λές ότι έλειωσε τότε δεν είναι λάστιχο (μάλλον ειναι πλαστικό).
Στην επόμενη προσπάθεια για να βάλεις μπρός τον κινητήρα σου ανοιξε την βελόνα 2,5 έως και 3,5 στροφές και "δώσε" παραπάνω γκάζι, κράτα γερά το αεροπλάνο, κράτα χαμηλά της στροφές (λίγο πάνω από το ρελαντί) και το σημαντικότερο έλενξε τα παντα για καλή εφαρμογή .

Καλές πτήσεις 
Καταγράφηκε

N/JOI WORKS
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2006, 17:24:31 »

Nickman,

Μια χαρά τα έκανες όλα εκτός από το σφίξιμο.  Βλέπω ότι χρησιμοποίησες το spinner της Kyosho και ναι πρέπει λίγο να το κόψεις με το κοπίδι για να πάρει την προπέλα που έρχεται με το calmato (12x6).  Απλά αντικατέστησε το παξιμάδι που ήρθε με το αεροπλάνο με το μακρόστενο που ήρθε με το spinner αλλά προς Θεού σφίξ’ το δυνατά με σταυρό.  Καλά έκανες που πήρες και μία 11x6.  Εγώ πετάω το calmato με 10ρα και πάει μια χαρά (θα μάθεις να προσγειώνεσαι λίγο γρηγορότερα).  Το λάστιχο του starter μην το αντικαταστήσεις δε χρειάζεται.  Ίσα ίσα τώρα πήρε και τη φόρμα του spinner σου (εκτός και αν έλιωσε τόσο ώστε να ακουμπάει το μέταλλο στον κώνο – πράγμα που δεν φαίνεται τουλάχιστον στη φωτογραφία).  Όλα αυτά που περιγράφεις τα έπαθα και εγώ στην πρώτη εκκίνηση του κινητήρα.  Από τότε πάντα φροντίζω να είναι σφιγμένο το παξιμάδι, και φροντίζω πριν βάλω μπροστά τον κινητήρα ο έλικας να μην είναι τερματισμένος αλλά χαλαρός (να μην είναι το έμβολο μέσα στον κινητήρα σε φάση συμπίεσης αλλά κάπου στη μέση).

ΜΒ
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Εξεσφενδονισμός έλικας « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.18 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.