Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 08:05:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 08:05:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 25
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 11  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Αναγνώστηκε 72542 φορές)
   
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 14:05:35 »


    Και λιγα χιλιοστα να μετακινησεις τον κινητηρα δεν νομιζω πως θα αλλαξει ιδιεταιρα η ισορροπια του μοντελου....
Εξάλλου παραπανω απο 2-3 χιλιοστα δεν μπορεις να τον μετακινησεις πανω στην βαση του.Άρα μου φαινεται πως είναι καλυτερα να ασχοληθεις με το ποσο ευθυγραμμισμενο γινεται το τρυπιμα.....παρα με την αποσταση των τρυπων απο το firewall.

Γνωμη μου ετσι!

Evan πολύ καλή παρουσίαση! Thumbs up
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 16:55:36 »

Μήπως θα έπρεπε οι τρύπες στη βάση της μηχανής να ανοιχτούν μετά την ολοκλήρωση του μοντέλου, ώστε να μπορεί να ισορροπήσει μετακινώντας τη μηχανή εμπρός-πίσω;

Πράγματι, όπως λέει και ο Ορέστης, με μερικά χιλιοστά δεν επιτυγχάνεις μεγάλη διαφορά στο ζύγισμα. Άνοιξα τις τρύπες όσο πιο μπροστά μπορούσα. Ο Τηλέμαχος έχει κοντή μύτη για σχεδιαστικούς λόγους, όπως γράφει και ο jkon στο σχετικό κεφάλαιο:
"Φροντίσαμε για την τόσο απαραίτητη ευστάθεια και στους τρεις άξονες, βάζοντας 14 μοίρες δίεδρο, washout στα ακροπτερύγια, μεγάλο μοχλό στην ουρά και κοντή μύτη, θετική γωνία πρόσπτωσης στη βάση του φτερού και προχωρημένο Κέντρο Βάρους στην περιοχή 25% - 28%."

Έτσι είναι σίγουρο ότι θα χρειαστούμε βάρος στη μύτη. Θα προσπαθήσουμε να αφαιρέσουμε βάρος από την ουρά με διάφορες τεχνικές γιατί 1 γραμμάριο πίσω ισοδυναμεί με 4 γραμμάρια έρμα μπροστά, άρα 5 γραμμάρια συνολικά περισσότερο βάρος.
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 19:15:48 »

Στη συνέχεια ετοιμάζουμε ένα κόντρα πλακέ που θα είναι η βάση του tank. H πλευρά που θα ακουμπίσει το firewall είναι κομμένη υπό γωνία ώστε να δώσουμε στο firewall την απαιτούμενη κλίση righthrust. Μετράμε με μοιρογνωμόνιο γωνία 20 και κόβουμε.



Στερεώνουμε το firewall και το οριζόντιο κόντρα πλακέ. Σφίγγουμε με λάστιχα την άτρακτο για να κρατιούνται στη θέση τους.
Προσέχουμε τη θέση του firewall ώστε να έχει τη σωστή γωνία downthrust και φροντίζουμε να ακουμπάει στην πίσω πλευρά ώστε να έχει την σωστή γωνία righthrust.
Φροντίζουμε η βάση του tank να έρθει σε τέτοιο επίπεδο ώστε η μέση του tank να βρεθεί ακριβώς στη τρύπα που έχουμε ανοίξει για τα σωληνάκια. Όταν είμαστε ικανοποιημένοι από τη θέση του firewall και της βάσης του tank, βάζουμε μερικές σταγόνες CA για να κρατηθούν στη θέση τους.



Κολλάμε με ρητίνη ενισχυμένη με cotton flock



Μετά από μερικές ώρες, όταν η ρητίνη έχει στερεοποιηθεί, μπορούμε να ολοκληρώσουμε την επικάλυψη της ατράκτου στο εμπρός μέρος από κάτω. Χρησιμοποιούμε μπάλσα 2,5mm με τα νερά κάθετα στο διαμήκη άξονα της ατράκτου για να μπορεί να παρακολουθήσει την καμπυλότητα της μύτης.




« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 13:13:19 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 11:40:50 »

Ετοιμάζουμε το tank με 2 σωληνάκια



Σημειώνουμε τα σωληνάκια (carb, muffler) για να μη ψαχνόμαστε αργότερα...

Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 19:40:27 »

Τα Υλικά του Τηλέμαχου

Για τους φίλους που έχουν ζητήσει κατάλογο των υλικών, επισυνάπτω το αρχείο "Tilemahos" όπως μου εστάλη από τον jkon.
Βρήκα όλα τα υλικά στον Κουτσό (δεν είναι διαφήμιση) και, όπως έχω γράψει ήδη, το κόστος των υλικών χωρίς μηχανή, ηλεκτρονικά και υλικά επικάλυψης δεν ξεπέρασε τα 90€
Οι τροποποιήσεις που έκανα στα υλικά είναι:  Βάση μηχανής αντί για δοκάρια 10χ10 και χείλος προσβολής 12χ15 αντί για τα πηχάκια 10χ10 και 15χ5 που φαίνονται στο σχέδιο.

* Tilemahos.doc (27 KB - έγινε λήψη 305 φορές.)
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 20:11:07 »

Και συνεχίζουμε την κατασκευή μας με την τοποθέτηση των σέρβο. Η βάση των σέρβο θα αφαιρείται για να έχουμε πρόσβαση στην μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το tank. Επίσης έτσι θα εχουμε πρόσβαση και στο tank για έλεγχο και αντικατάσταση.
Κόβουμε ένα πλαίσιο από κόντρα πλακέ, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, το οποίο θα κολληθεί μόνιμα στην άτρακτο και πάνω σ'αυτό θα βιδώσουμε τη βάση των σέρβο.



Ετοιμάζουμε τη βάση των σέρβο



Τα κομμάτια έτοιμα για συναρμολόγηση



Κολλάμε το πλαίσιο της βάσης στην άτρακτο. Χρησιμοποιούμε CA για να το στερεώσουμε στη θέση που θέλουμε και ολοκληρώνουμε την κόλληση με ρητίνη από την κάτω πλευρά. Χρησιμοποιούμε και ξυλαράκια για να ενισχύσουμε την κόλληση.  (δεν φαίνονται  - είναι από κάτω)
Στη φωτογραφία φαίνεται και το tank, πρόχειρα τοποθετημένο

Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 20:22:04 »

Τοποθετούμε πρόχειρα τη βάση των σέρβο με τα σέρβο για να ελέγξουμε τις θέσεις τους



Βιδώνουμε τα σέρβο στη βάση τους, και τη βάση τους στη βάση της  laugh
Βιδώνουμε βάση μηχανής και μηχανή και ετοιμάζουμε τη ντίζα του γκαζιού. Στο σέρβο έχουμε ορθή γωνία με ασφάλεια και στη μηχανή ακρόντιζο.
Σημαδεύουμε προσεκτικά και ανοίγουμε τρύπα στο firewall για να περάσει η ντίζα.
(προσέξατε ότι αλλάχτηκε το καρμπυρατέρ;)



Στερεώνουμε το tank με αφρώδη πλαστικά και βάζουμε σωληνάκια


« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 20:35:29 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 20:29:01 »

Όταν μείνουμε ικανοποιημένοι από την κίνηση της ντίζας (που πρέπει να κινείται ελεύθερα), σημειώνουμε τα σωληνάκια του tank στο firewall (για να μη ψαχνόμαστε) και επικαλύπτουμε την άτρακτο με μπάλσα 2,5mm



Στη συνέχεια αφαιρούμε μηχανή και βάση και περνάμε όλο τον χώρο της μηχανής με εποξική ρητίνη για να στεγανοποιήσουμε τον χώρο από τα καύσιμα. Στη φωτογραφία φαίνεται η διαμόρφωση που έγινε στην αριστερή πλευρά της ατράκτου για τη βελόνα του καρμπυρατέρ.

Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 21:09:02 »

Μη ξεχάσεις να ανοίξεις τρύπα απορροής των υγρών, στο ξύλο ακριβώς μπροστά στο firewall.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 21:12:07 »

Μη ξεχάσεις να ανοίξεις τρύπα απορροής των υγρών, στο ξύλο ακριβώς μπροστά στο firewall.



Και το σκεφτόμουν να κάνω την ερώτηση   Undecided.......έλεγα να ρωτήσω ,να μην ρωτήσω.......
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 21:32:42 »

Κατ' απαίτηση του φιλοθεάμονος κοινού ( laugh) ανοίγουμε οπή απορροής υγρών!
(Και περνάμε με ρητίνη την περιοχή γύρω από αυτή)

Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 21:36:37 »

Και όπως βλέπεις το κοινό όχι μόνο παρακολουθεί αλλά συμετέχει ενεργά! police police      laugh laugh
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
takis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 105


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 21:47:30 »

πανεμορφο ειναι ! συνεχισε ετσι περιμενουμε με αγωνια.. 
Καταγράφηκε
MYRON B
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 22:28:14 »

Καλησπερα Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια! Συγχαριτηρια στον Εβαν για την πολυ καλη παρουσιαση της πορειας κατασκευης του Τηλεμαχου μακαρι να ειχα τετοιο δασκαλο οταν μπηκα στο χομπυ θα ειχα στερεες βασεις για την μετεπειτα εξελιξη μου στο χωρο παρολα αυτα κρατιεμαι αξιζει να παρακολουθηθει απο ολους κατι εχουμε να μαθωμε.
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 00:06:45 »

Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και τα καλά λόγια.
Είχα κι εγώ την τύχη να έχω καλό δασκαλό, τον "θειο" jkon, που εξακολουθεί να προσφέρει γνώσεις και βοήθεια με την ιδια πάντα προθυμία.
Θα είναι πολύ ευχάριστο αυτή η παρουσίαση να γίνει αφορμή για περισσότερες κατασκευές από σχέδια.
Είναι μεγάλη η ικανοποίηση που προσφέρει η μεταμόρφωση μερικών ξύλων και άλλων υλικών σε μια όμορφη κατασκευή που πετάει.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 00:43:37 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 11  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.197 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.