Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:39:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:39:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 89
    Συνολικά: 89
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Αναγνώστηκε 92468 φορές)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 00:24:16 »

    Συνεχίζουμε με τις ντίζες του elevator και του rudder. Χρησιμοποιούμε μεταλλικές ντίζες 2mm με σωληνάκι. Στο ένα άκρο έχουν σπείρωμα για ακρόντιζα. Το άλλο άκρο το λυγίζουμε 900 και τοποθετούμε πλαστική ασφάλεια όπως στη φωτογραφία.



    Ανοίγουμε τρύπες στους νομείς και δρομολογούμε τις ντίζες χωρίς τσακίσματα και απότομες καμπύλες.
    Βεβαιωνόμαστε ότι η κίνηση είναι ελεύθερη και στερεώνουμε με μερικές σταγόνες CA τα σωληνάκια στους νομείς και στα σημεία που βγαίνουν από την άτρακτο.



    Όταν μείνουμε ικανοποιημένοι από την κίνηση των ντιζών, ετοιμάζουμε την άνω πλευρά της ατράκτου και κόβουμε τη σχισμή του fin.



    Κολλάμε και αφαιρούμε ότι περισεύει με την πλάνη



    Ολοκληρώνουμε τη διαμόρφωση με γυαλόχαρτο (#220)



    Η άτρακτος είναι έτοιμη!

    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 00:42:28 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 02:16:18 »

    ΤΕΛΕΙΑ!!!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 14:13:40 »

    Και περνάμε στα πηδάλια της ουράς.
    Κόβουμε τα κομμάτια σύμφωνα με το σχέδιο από μπάλσα 5mm και κολλάμε μεταξύ τους τα κομμάτια του stabilizer.



    Γυαλοχαρτίζουμε το stabilizer. Ο jkon συνιστά να ανοίξουμε τρύπες για να ελαφρώσουμε την ουρά. Όπως είπαμε, κάθε γραμμάριο βάρος πίσω χρειάζεται 4 γραμμάρια μπροστά για να ζυγίσει.
    Ζυγίζουμε το stab. 32 gr.



    Ανοίγουμε τρύπες με ποτηροτρύπανο. 4 τρύπες διαμέτρου 5cm και 4 τρύπες διαμέτρου 3,8cm



    Ξαναζυγίζουμε 25gr!



    Το βάρος του stab είναι ακόμη χαμηλότερο αν κατασκευασθεί χτιστό.
    Ίσως αξίζει τον κόπο για όσους χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικό μοτέρ.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 14:20:00 »

    Ζυγίζουμε το ένα elevator. 3gr



    Γυαλοχαρτίζουμε για να δώσουμε σχήμα όπως φαίνεται στη φωτογραφία



    Ξαναζυγίζουμε. 2gr



    Οι πίσω οριζόντιες επιφάνειες είναι έτοιμες

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 15:55:59 »

    Η ίδια διαδικασία για το κάθετο σταθερό (fin) και το πηδάλιο διεύθυνσης (rudder)
    Γυαλοχαρτίζουμε...



    ...και ανοίγουμε δύο τρύπες (5 & 3,2 cm διάμ.)



    Με άτρακτο και πηδάλια έτοιμα, δικαιούμαστε λίγο "χαλβάδιασμα"
    Τα στερεώνουμε με καρφίτσες και χαλαρώνουμε...





    ...γιατί ακολουθεί το πιο σημαντικό κομμάτι κάθε αεροπλάνου, αυτό που χαρακτηρίζει κάθε ιπτάμενη μηχανή, η συγκίνηση κάθε αερομοντελιστή - κατασκευαστή και δεν είναι άλλο από το ΦΤΕΡΟ!



    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 17:03:12 »

    evan εισαι καλλιτεχνης

    θελω πληρη λεπτομερεια μετ ο ΦΤΕΡΟ Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 18:16:21 »

    Για να περάσουμε το σχέδιο στο ξύλο χρησιμοποιούμε την παλιά δοκιμασμένη μέθοδο του καρμπόν.

    Μία μέθοδος (που γνωρίζουν σίγουρα οι παλιότεροι) είναι και η εξής :

    - Βγάζεις ένα Φ/Α από το σχέδιο.
    - Κόβεις τα κομμάτια που σε ενδιαφέρουν (κάθετο/οριζόντιο ουριαίο, άτρακτος, νομείς, firewall κλπ) από το Φ/Α αφήνοντας   
      κάποια χιλιοστά αέρα από γύρω τους.
    - Κολλάς με UHU stick τα κομμάτια που έκοψες από το Φ/Α σε κοινό χαρτόνι βιβλιωπωλείου.
    - Κόβεις με ψαλίδι το ακριβές πλεόν περίγραμμα των κομματιών που θέλεις να κατασκευάσεις.
    - Τα χρησιμοποιείς για πατρόν χαράζωντας με μαρκαδόρο πάνω στο κόντρα πλακέ (ή μπάλσα).

    Έτσι με αυτόν τον τρόπο έχεις και το σχέδιο ολόκληρο, αλλά και τα πατρόν στην καβάτζα για όποτε αυτά χρειαστούν.

    Πάντα φιλικά,

    Νίκος.
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 18:42:27 »

    -Συγνώμη που επεμβαίνω-
    Μιας και έγινε αναφορά στον τρόπο μεταφοράς σχεδίων στο ξύλο,υπάρχει και κάτι άλλο πρακτικό που μπορούμε να κάνουμε και το εφαρμόζω τελευταία με άριστα αποτελέσματα...

    Κάνω αντιγραφή ή εκτυπώνω τα κομμάτια που θέλω σε αυτοκόλλητο χαρτί και τα κολλάω στο αντίστοιχο ξύλο....και κόβουμε απλά ακολουθόντας τις γραμμές!

    Αυτό έχει ιδιέταιρα καλά αποτελέσματα σε αεροτομές ή άλλα πολύπλοκα σχήματα που βρήσκονται σε μεγάλο αριθμό στο εκάστοτε σχέδιο αεροπλάνου....
    Επίσης στην μπάλσα προσδίδει μια αντοχή που κατά την διάρκεια της κοπής μας βοηθά στο να μην σπάει.
    Μετά ξεκολλάμε το αυτοκόλλητο και voi la! Wink







    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 20:12:54 »

    -Συγνώμη που επεμβαίνω-
    Μιας και έγινε αναφορά στον τρόπο μεταφοράς σχεδίων στο ξύλο,υπάρχει και κάτι άλλο πρακτικό που μπορούμε να κάνουμε και το εφαρμόζω τελευταία με άριστα αποτελέσματα...

    Κάνω αντιγραφή ή εκτυπώνω τα κομμάτια που θέλω σε αυτοκόλλητο χαρτί και τα κολλάω στο αντίστοιχο ξύλο....και κόβουμε απλά ακολουθόντας τις γραμμές!

    Αυτό έχει ιδιέταιρα καλά αποτελέσματα σε αεροτομές ή άλλα πολύπλοκα σχήματα που βρήσκονται σε μεγάλο αριθμό στο εκάστοτε σχέδιο αεροπλάνου....
    Επίσης στην μπάλσα προσδίδει μια αντοχή που κατά την διάρκεια της κοπής μας βοηθά στο να μην σπάει.
    Μετά ξεκολλάμε το αυτοκόλλητο και voi la! Wink








    Εφαρμοζω τον τροπο που αναφερει ο Ορεστης σε ολες μου τις κατασκευες μεχρι στιγμης και ειναι ισως ο ακριβεστερος,,προσδιδει δε αντοχη στην μπαλσα  κατα την κοπη της αλλα αν αφησουμε  το χαρτι και δεν το βγαλουμε υπαρχει μια συνοχη ιδιαιτερα σε φυλλα 1,5μμ
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 20:19:36 »

    Υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τον τρόπο μεταφοράς των περιγραμμάτων στο ξύλο: εδώ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 23:34:59 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και τη συμβολή σας σε αυτό το θέμα.
    Νίκο Κυρμπέση, η μέθοδος που περιγράφεις έχει καλά αποτελέσματα πράγματι.
    Θέλει, όμως, προσοχη η φωτοτυπία. Την τελευταία φορά που έβγαλα φωτοτυπίες σε σχέδια 1:1 είχα μια απόκλιση 1-2% στο διαμήκη άξονα.
    Ο υπάλληλος μου είπε ότι οφείλεται στα μηχανισμο κίνησης του χαρτιού και δεν μπορεί να το ελέγξει.
    Έχω βγάλει όμως και σε σύγχρονα μηχανήματα (scanner για ψηφιοποίηση και εκτύπωση) και το τελικό αποτέλεσμα είναι άψογο.
    Orestis και Hristos, η μέθοδος προϋποθέτει σχέδιο σε ηλεκτρονική μορφή ή κάνω λάθος;
    Ποιες είναι οι μεγαλύτερες διαστάσεις που τυπωνετε;
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 5 Ιαν 2009, 23:55:01 »



    Evan κατά βάση ναι....προυποθέτει ύπαρξη σχεδίου σε ηλεκτρονική μορφή.....Προσωπικά δεν είναι λίγες οι φορές που σκανάρισα όμως το αντικείμενο που ήθελα και μετα το τύπωσα χρησημοποιώντας απλό αυτοκόλλητο λευκό χαρτί CONNECT απο το PLAISIO.
    Όσω αφορά το μέγεθος,εγώ το έχω εφαρμώσει σε μέγεθος χαρτιόυ Α4.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως και το αντικείμενο που εκτυπώνω πρέπει αναγκαστικά να είναι στα πλαίσια του Α4....

    Παράδειγμα μερικές από τις αεροτομές στο Edge που φτιάχνω.....Η ρίζα του φτερου ειναι κάπου στα 55 εκατοστα....διάσταση μεγαλύτερη του μήκους της κόλλας του Α4....το κόλπο που έκανα εδώ είναι απλά να εκτυπώσω μισή μισή την αεροτομή σε δύο χαρτιά και μετα να την ξαναενώσω καταλλήλως...

    Πάντως είναι γεγονός πως υπερβολικά μεγάλα κομμάτια δεν συμφέρει να τα μεταφέρεις με αυτοκόλητο..

    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 6 Ιαν 2009, 11:31:17 »

    Όπως και να το κάνουμε είναι μαγεία το homemade A/Π....
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 6 Ιαν 2009, 20:22:28 »

    Διάλειμμα τέλος* Μέσα για το φτερό!

    Θα κόψουμε δύο πλευρίδια (ribs) από κόντρα πλακέ που θα χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε όλα τα πλευρίδια του φτερού.
    Το σχέδιο προβλέπει ένα συνδυασμο από πηχάκια για το χείλος προσβολής. Επειδή βρήκα έτοιμο χείλος προσβολής, έχω τροποποιήσει το εμπρός μέρος των πλευριδίων.



    Σχεδιάζουμε σε κόντρα πλακέ το σχήμα του πλευριδίου με όποιο τρόπο επιθυμούμε. ( Μερικοί δεν αλλάζουν συνήθειες Χαμόγελο )



    και κόβουμε πολύ προσεκτικά (όχι σαν τον υπογράφοντα που χάλασε δύο)



    *στο διάλειμμα φτιάξαμε και το Calmato του Κώστα που ξεκινάει τώρα και εμφανίζεται περιχαρής στη φωτογραφία!


    * DSCN3886.JPG (57.19 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1915 φορές.)

    * DSCN3888.JPG (61.12 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1929 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 7 Ιαν 2009, 10:30:29 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 6 Ιαν 2009, 20:34:15 »

    Τρυπάμε



    και περνάμε δύο μακριές βίδες. Γυαλοχαρτίζουμε προσεκτικά. Δεν πρέπει να αλλοιωθεί το σχήμα τους. Αν χρειάζεται πολύ τρίψιμο ίσως υπάρχει λάθος. Φτιάχνουμε άλλα.  Θυμός



    Τα 2 πλευρίδια έτοιμα

    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 13:16:38 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.