Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.156 μηνύματα σε 11.303 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 13:53:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 13:53:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 13:50]

από eolos30
[Σήμερα στις 12:50]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:32]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από STROVILO
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:13:07]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284156
Σύνολο θεμάτων: 11303
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Πτωση « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πτωση  (Αναγνώστηκε 4462 φορές)
   
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 00:40:51 »

   Σημερα ειχα την πρωτη μου πτωση υστερα απο 2 επιτυχημενες προσεγγισεις για προσγειωση έπαιρνα την τελευταια στροφη για να ερθω στην τελικη.Την πηρα αρκετα ανοιχτα ετσι ωστε να εχω χώρο για διορθωσεις.Δυστυχως μετα απο ενα σημειο το αεροπλανο εδωσε μια αποτομη αριστερη κλιση,κι αρχισε τον κατηφορο.Δεν υπακουσε στην τηλεκατευθυνση μου παρολο που εδωσα δεξι για κλιση στα δεξια.Τουλαχιστον εκοψα τον κινητηρα για να μην πεσει με φουλ γκαζια.Εκανα μια ωρα να το βρω μεσα στα χωραφια διοτι τα σταχια αυτην την εποχη ειναι αρκετα μεγαλα.Παραξενευτηκα,γιατι ειχα καλη ταχυτητα για να πεσω σε στολαρισμα.Αφου το βρηκα παρατηρησα οτι ο κινητηρας ηταν τη στιγμη που επεσε με φουλ στοιχεια κι αυτο μου εκανε μεγαλυτερη εντυπωση.Απο την αρχη σε καποιοι που εβλεπαν την πτηση αρχισαν να λενε για παρεμβολη διοτι εκει κοντα τρεχουν κατι αυτοκινητακια στην 40 συχνοτητα,στην οποια ειμαι κι εγω.Εγω ομως αλλο ειχα στο μυαλο μου.Τον δεκτη!Ειχα την εντυπωση οτι ειναι για μικρες αποστασεις οχι πανω απο 150 μετρα και πραγματι αυτο φανηκε.Οταν τον ειδαν καποιοι εμπειροτεροι μου ειπαν να τον βγαλω και να τον βαλω σε αεροπλανακια μικρα που δεν πετανε μακρυα απο εσενα.
  Ετσι λοιπον,αφου πηρα το βαπτισμα του πυρος στην πτηση,το πηρα και στην πτωση.Ειχε γελιο παντος η συζητηση μετα στο μοντελοδρομιο.Με ρωτησαν γιατι το φυτεψα?Κι απαντησα:Για να φυτρωσουν 2 μετα το καλοκαιρι Grin  idiot2
  Παντως σκεφτειτο το,ειναι αδικια.Εμεις τα φυτευουμε και αυτα δε φυτρωνουν! Sad

Υ.Γ.:Ευελπιστω μεχρι την αλλη Κυριακη να το εχω φτιαξει.
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 10:49:54 »

Δώσε τύπο δέκτη για να σου δώσω πληροφορίες που ίσως σε βοηθήσουν. (Μάρκα, Τύπος)
Parklfyers δέκτες μπορούν και πετάνε και στα 300 μέτρα με απόλυτη ασφάλεια.(Κανείς κατασκευαστής δεν τους συνιστά για λόγους απόλυτης ασφάλειας, και είναι και το ορθό.). Παρά ταύτα δεν μπορούν να λειτουργούν στο έυρος από όλες τις μπάντες άρα εάν κάνεις χρήση από συχνότητες εκτός ορίων δουλεύει με περιορισμένη εμβέλεια.

Και για δική σου πληροφορία:

Τον οκτώβριο του 2005 έπεσε ένα μοντελάκι στο αεροδρόμιο του μάλεμε που πετάμε και δεν το βρίκαμε ποτέ.Ψάχναμε, ψάχναμε..τίποτα. Εχθές που πετούσα όμως "φύτεψα" το ελικοπτεράκι μου κοντά στην ίδια περιοχή. Αρχίζω να βάζω τα απομεινάρια στην σακούλα (μάυρη πάντα) και βρίσκω ένα κρύσταλλο και μία προπέλα (άθικτη) τα οποία δεν ανοίκουν βέβαια σε εμένα....Άρα....Ίσως τελικά μετά από χρόνο φυτρώνουν τα ρημάδια!

Μάνος
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 11:02:49 από kerpinis » Καταγράφηκε
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 16 Μάι 2006, 16:05:57 »

Γεια σου Κωστή! Ταπεινή μου γνώμη και μιλώντας πάντα γενικά ΄νομίζω ότι είναι λάθος να κάνουμε οικονομία σε δέκτες, servos, μπαταρίες κ.λ.π. ειδικά όταν αυτό τον εξοπλισμό πρόκειται να τον βάλουμε σε πιο μεγάλα αεροπλάνα.

Υπάρχουν σήμερα light δέκτες σε πολύ μικρό μέγεθος που έχουν εμβέλεια σίγουρα όσο βλέπουν τα μάτια μας το μοντέλλο.
Όλα θέλουν όμως προσεκτικό τσεκάρισμα πριν την απογείωση. Το Σάββατο απογειώνοντας ένα αρκετά μεγάλο αεροπλάνο δεν πρόλαβα να σηκωθώ 30 πόδια όταν προέκυψαν πολύ ισχυρές παρεμβολές. Το αεροπάνο τρελάθηκε και μαζί και όλα τα πτερύγια ailerons, elevator, ruder... Ευτυχώς τα 30 πόδια μου έφτασαν για να μπορέσω να απομακρύνω το μοντέλλο από την περιοχή των παρεμβολών και να μην χτυπήσει στο έδαφος!

Ευτυχώς γιατί ήταν μεγάλο και θα πονούσα πολύ. Ας προσθέσω ότι πετώ στα 72 Μhz, και ήμουνα και μόνος μου.
Το μόνο πιθανό που δημιούργησε τις παρεμβολές ικάζω ότι ήταν ένας μετασχηματιστής της ΔΕΗ σε παρακείμενη κολλώνα κοντά στον αεροδιάδρομο απογείωσης.

Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Όσο για την πτώση μην ανησυχείς! Είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα!

Γιώργος
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 17 Μάι 2006, 00:45:20 »

Υπάρχουν σήμερα light δέκτες σε πολύ μικρό μέγεθος που έχουν εμβέλεια σίγουρα όσο βλέπουν τα μάτια μας το μοντέλλο.

Για παράδειγμα φίλε Κωστή, χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, ο δέκτης της Hitec Micro HFS-05MS έχει εμβέλεια σύμφωνα με την εταιρία 1 Mile+ και ζυγίζει 8.6 grams (http://www.hitecrcd.com/homepage/product_fs.htm). Βέβαια, πρακτικά, δεν μπορείς να πετάξεις μακρύτερα από 200-300 μέτρα. Αν μπορεί και πιάνει σήμα στα 1.6Km όμως τότε σίγουρα θα έχει πολλή αντοχή στα 300m.

Είναι όμως πολύ σημαντικοί (με την μικρή εμπειρία που έχω, αφού την έχω πατήσει και κατάλαβα) οι συστηματικοί έλεγχοι πριν από κάθε πτήση . Μια φορά για παράδειγμα έγινε το εξής περίεργο. Είχα ελέγξει το e-starter χωρίς να βάλω το φτερό πάνω και ήταν εντάξει. Όταν όμως πήγα να το απογειώσω (με το χέρι) άνοιξα τον διακόπτη και ξεκίνησε το μοτέρ μόνο του (ενώ είχα το throttle στο lock) και κόντεψε να μου φάει τα χέρια η προπέλα. Έπαθα πλάκα όταν είδα ότι είχαν ανακατευτεί όλα τα χειριστήρια! Το χειριστήριο του throttle κούναγε το rudder, του rudder το elevator, των aileron είχε νεκρώσει, ενώ του elevator έλεγχε το μοτέρ! Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα ότι έφταιγε η προέκταση του καλωδίου του servo των aileron! Την είχα κάνει μόνος μου και αρκετά πρόχειρα (χωρις κόληση, μόνο μονωτική ταινία) με αποτέλεσμα να τραβηχτεί σε κάποια φάση όταν έβαζα το φτερό, να κάνουν επαφή τα καλωδιάκια και να τρελαθούν τα πάντα. Φανταστείτε να γινόταν αυτό πάνω στην πτήση. Στην καλύτερη περίπτωση θα καταστρεφόταν απλά το μοντέλο, και στην χειρότερη θα μπορούσε να χτυπήσει σοβαρά κάποιος. Και ακόμα και τα ελαφριά μοντέλα μπορούν να κάνουν πολύ ζημιά. Δείτε και την φωτογραφία τι ζημιά έπαθε το αυτοκίνητο.



* crash_at_markham_park.jpg (30.73 KB, 312x480 - εμφανίστηκε 467 φορές.)
Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 17 Μάι 2006, 01:22:58 »

  Σημερα καταφερα και αγορασα τον εν λογω δεκτη οποτε απο εδω και περα προβλημα εμβελειας δε θα εχω!Κριμα παντως γιατι θα προτιμουσα εντος εμβελεις να το φυτευα εγω.Δεν πειραζει αυριο μπαινει στο συνεργειο και μαλλον Πεμπτη πρωι παω για πτηση!Ευχαριστω παντως σε οσους απαντησαν!

Υ.Γ.:Η ζημια στο αυτοκινητο πρεπει να κοστισε λιγακι ε?
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 10:42:36 »

   Ηταν δυνατη η πτωση!3 Σερβο εκτος!!!Ηταν δυνατη η πτωση!Ευτυχως φτιαχτηκε και μπορω να πω οτι θα αντεχει περισσοτερο απο εδω και περα ...οποτε Κυριακη θα βρισκεται και παλι τον αερα.
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 11:01:53 »

Υπάρχουν σήμερα light δέκτες σε πολύ μικρό μέγεθος που έχουν εμβέλεια σίγουρα όσο βλέπουν τα μάτια μας το μοντέλλο.

Για παράδειγμα φίλε Κωστή, χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, ο δέκτης της Hitec Micro HFS-05MS έχει εμβέλεια σύμφωνα με την εταιρία 1 Mile+ και ζυγίζει 8.6 grams (http://www.hitecrcd.com/homepage/product_fs.htm). Βέβαια, πρακτικά, δεν μπορείς να πετάξεις μακρύτερα από 200-300 μέτρα. Αν μπορεί και πιάνει σήμα στα 1.6Km όμως τότε σίγουρα θα έχει πολλή αντοχή στα 300m.


Κάπου δεν τα λέτε καλά ρε παίδες. worry

Η εμβέλεια δεν είναι θέμα του δέκτη αλλά του πομπού.
Ένας πομπός έχει μεγαλύτερη εμβέλεια από έναν άλλο αν έχει μεγαλύτερη ισχύ και/ή καλύτερη κεραία.
Ενας δέκτης χαρακτηρίζεται από την ευαισθησία του, το πόσο καλά δηλ. λαμβάνει το σήμα του πομπού και το ξεχωρίζει από θόρυβο ή αρμονικές άλλων πομπών.

Για τα υπόλοιπα βέβαια (περί συστηματικών ελέγχων πριν την πτήση) ούτε λόγος. Οσο σχολαστικότεροι τόσο το καλύτερο.

Βαγγέλης
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 15:17:51 »

Βαγγέλη sorry, δεν είναι έτσι.

Η εμβέλεια είναι θέμα όλου του συστήματος, πομπού και δέκτη.
Όλοι οι πομποί που κυκλοφορούν έχουν σχεδόν την ίδια ισχύ, νομίζω λιγότερο από ένα βατ, γιατί έτσι ορίζεται από διεθνείς κανονισμούς.
Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα δέκτη. Οι πολύ μικροί δέκτες δεν κάνουν το ίδιο καλό φιλτράρισμα/ενίσχυση σήματος γιατί πρέπει να γλυτώσουν όγκο και βάρος. Μέχρι και οι κεραίες είναι πολλές φορές μικρότερες από το συνηθισμένο.
'Οταν λοιπόν ο κατασκευαστής ένός δέκτη λέει ότι είναι για indor ή park fly μάλλον ισχύουν τα παραπάνω και δεν πρέπει να τον βάλουμε σε μεγαλύτερο μοντέλο.

Γιώργος.
Καταγράφηκε
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 16:29:30 »

Βαγγέλη sorry, δεν είναι έτσι.

Η εμβέλεια είναι θέμα όλου του συστήματος, πομπού και δέκτη.
Όλοι οι πομποί που κυκλοφορούν έχουν σχεδόν την ίδια ισχύ, νομίζω λιγότερο από ένα βατ, γιατί έτσι ορίζεται από διεθνείς κανονισμούς.
Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα δέκτη. Οι πολύ μικροί δέκτες δεν κάνουν το ίδιο καλό φιλτράρισμα/ενίσχυση σήματος γιατί πρέπει να γλυτώσουν όγκο και βάρος. Μέχρι και οι κεραίες είναι πολλές φορές μικρότερες από το συνηθισμένο.
'Οταν λοιπόν ο κατασκευαστής ένός δέκτη λέει ότι είναι για indor ή park fly μάλλον ισχύουν τα παραπάνω και δεν πρέπει να τον βάλουμε σε μεγαλύτερο μοντέλο.

Γιώργος.

Φίλε Γιώργο,

Δεν διαφωνώ λοιπόν επι της ουσίας μαζί σου. Απλά δεν είναι δόκιμος επιστημονικά ο όρος "εμβέλεια δέκτη".

η εμβέλεια σαν όρος αναφέρεται σε δύο τουλάχιστον πραγματα:
  • Το πόσο μακριά μπορεί να ταξιδέψει ένα μέσο (αυτοκίνητο, αεροπλάνο κλπ) πριν μείνει από καύσιμα
  • Το πόσο μακριά μπορεί να διαδοθεί ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα για να γίνει αντιληπτό από κάποιο δέκτη δεδομένης ευαισθησίας

(Να θυμηθούμε από τη Φυσική του Λυκείου ότι η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που δημιουργεί ο πομπός μειώνεται ανάλογα με το τετράγωνο της απόστασης, που πρακτικά σημαίνει ότι όταν διπλασιάζεται η απόσταση του δέκτη από τον πομπό η ένταση του σήματος του γίνεται τέσσερεις φορές μικρότερη)

Τώρα, οι indoor ή park-fly receivers είναι όντως "πετσοκομμένοι" για λόγους κόστους, βάρους κλπ και άρα έχουν χαμηλότερη ευαισθησία και άρα "χάνουν" το σήμα του πομπού σε μικρότερες αποστάσεις.

Αυτό που λες εσύ είναι απόλυτα σωστό αν χρησιμοποιήσουμε τον ορισμό της εμβέλειας του jkon (από εδώ )
"Εμβέλεια είναι η μεγαλύτερη απόσταση που μπορεί να πετάξει ένα μοντέλο και ο δέκτης του να εξακολουθεί να πιάνει καθαρά το σήμα του πομπού του"
Αυτή όντως εξαρτάται και από τον πομπό και από τον δέκτη και από το περιβάλλον (κεραίες τηλεφωνίας, ραδιοφώνου σε κοντινές αποστάσεις, διερχόμενα TAXI κλπ) και από το μοντέλο (αν έχει μεγάλα καλώδια για τα servo κλπ).

Οσον αφορά στο ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε indoor ή park-fly receivers σε μεγάλα μοντέλα, και γενικά να χρησιμοποιούμε κάθε υλικό σύμφωνα με τισ οδηγίες του κατασκευαστή, συμφωνώ και επαυξάνω.

Βαγγέλης
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 09:28:27 »

η εμβέλεια σαν όρος αναφέρεται σε δύο τουλάχιστον πραγματα:
  • Το πόσο μακριά μπορεί να ταξιδέψει ένα μέσο (αυτοκίνητο, αεροπλάνο κλπ) πριν μείνει από καύσιμα
  • Το πόσο μακριά μπορεί να διαδοθεί ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα για να γίνει αντιληπτό από κάποιο δέκτη δεδομένης ευαισθησίας
(Να θυμηθούμε από τη Φυσική του Λυκείου ότι η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που δημιουργεί ο πομπός μειώνεται ανάλογα με το τετράγωνο της απόστασης, που πρακτικά σημαίνει ότι όταν διπλασιάζεται η απόσταση του δέκτη από τον πομπό η ένταση του σήματος του γίνεται τέσσερεις φορές μικρότερη)

Γεια σου Βαγγέλη,

Ξεφύγαμε λίγο από το θέμα, αλλά πάντως έχεις δίκιο για τους δόκιμους όρους.
Σωστότερα λοιπόν πρέπει να μιλάμε για ευαισθησία δέκτη.
Καλό είναι και να θυμόμαστε τη φυσική, όπως σημειώνεις.

Ελπίζω να μη τους ζαλίσαμε όλους με τα τεχνικά
Γιώργος
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 16:05:48 »

Νομίζω ότι πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό.

Διεθνώς χρησιμοποιείται ο όρος operational range (εμβέλεια λειτουργίας) για τους δέκτες R/C. Με την ευαισθησία δεν θα καταλάβαινε κανένας τίποτα.

Στην πράξη αυτό που ενδιαφέρει τον αερομοντελιστή είναι αυτό που γράφει ο jkon στο βιβλίο του. Είναι εμβέλεια συστήματος και εκτός από τον δέκτη παίζουν ρόλο και η τοποθέτηση του, μεταλλικές ντίζες, κραδασμοί, σπινθήρες κ.α.

Η αγορά έχει πολλές επιλογές και ο δέκτης εφ' όσον χρησιμοποιηθεί μέσα στις προδιαγραφές πάει συνήθως καλά. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μοντέλα. Τώρα αν κάποιος πάει να κάνει το 4Χ4 στα κατσάβραχα με Cinquecento θα έχει και τις ανάλογες επιπτώσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 16:07:45 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
kmandila
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 178



Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 16:20:23 »

Η αγορά έχει πολλές επιλογές και ο δέκτης εφ' όσον χρησιμοποιηθεί μέσα στις προδιαγραφές πάει συνήθως καλά. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μοντέλα. Τώρα αν κάποιος πάει να κάνει το 4Χ4 στα κατσάβραχα με Cinquecento θα έχει και τις ανάλογες επιπτώσεις.

 devilΕπειδή η απάντηση σου γιατρέ μου άρεσε πάρα πολύ εγώ θα προσθέσω ότι είναι σαν να περιμένεις έγκυος πολύ κοντού αναστήματος να ξεγεννήσει ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΩΛΙΣΤΑ devil

Υ.Γ  Εσύ έχεις δίκιο στα γραφόμενά σου εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι δεν μπορεί να γίνει τέτοια γέννα
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 16:23:51 από kmandila » Καταγράφηκε

Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 16:38:02 »

Αν τα γονίδια είναι σωστά μπορεί να γίνει.   

Η ίδια όμως δεν πρόκειτα να γίνει αστέρι του μπάσκετ χωρίς να σημαίνει οτι δεν μπορεί να είναι πρωταθλήτρια στην γυμναστική.

Ετσι και ένας δέκτης, κορυφαίος για indoor ή parkflyer, μπορεί να είναι ακατάλληλη επιλογή για ένα θερμικό μέσου προς μεγάλο μέγεθος.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 17:30:27 »

Θα ξεκινήσω με μία ερώτηση που έχω ήδη αναφέρει στο βιβλίο μου.
"Γιατί ορισμένοι δέκτες είναι ακριβώτεροι από άλλους;"

Το ερώτημα που γεννιέται μετά την ανάγνωση των μηνυμάτων, είναι:

"Γνωρίζουν οι αερομοντελιστές να ανιχνεύσουν μέσα από τις προδιαγραφές του δέκτη το αν είναι ευαίσθητος ή όχι; Το αν απορρίπτει τις παρεμβολές ή όχι;"

Ακόμα και σε γνωστές μάρκες, δεν είναι όλοι οι δέκτες τους της ίδιας ποιότητας.

Στα ανεμότερά μου που πετάνε πολύ μακρυά, χρησιμοποιώ είτε δέκτες JR Dual Conversion, είτε Schulze Single Conversion. Χρησιμοποιώ 4 πομπούς JR.
Επίσης φροντίζω να βάλω κρυστάλλους καλής ποιότητας όπως του Schulze.
Ποτέ δεν διαπίστωσα πρόβλημα, ακόμα και σε αγώνα με 8 αεροπλάνα στον αέρα.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 18:21:33 »


Θα συμφωνησω με το Κο Γιαννη,

Καποτε εκανα το εξης εκανα συγκριση εμβελειας αναμεσα σε ενα δεκτη JR Made in Malaysia PCM 7 ch με εναν της ιδιας μαρκας PCM 9ch αλλα Μade in Japan. Ακολουθησα την ιδια ακριβως μεθοδολογια για τις μετρησεις αυτες, λοιπον ο Μade in Japan ειχε διπλασια και παραπανω εμβελεια με κλειστη κεραια σε σχεση με τον αλλο. Σημειωτεο οτι κανενας δεν ειχε πτωση κτλ.και η συχνοτητες τους ηταν πολυ κοντα.

Απο τοτε αποφασισα να πληρωνω κατι παραπανω για δεκτες για να εχω το κεφαλακι μου ησυχο. Σχετικα με τα ηλεκτρικα εχω χρησιμοποιησει δεκτες Τσεχικης προελευσης τοσο σε κλειστο χωρο οσο και σε εξωτερικο. Εκτος απο καποια glitch που και που αλλα σπανια, δεν ειχα ιδιαιτερα προβληματα. Κατα τη γνωμη μου σ'αυτη την περιπτωση δε παιζει ρολο τοσο η μαρκα αλλα πως εχεις σεταρει τα καλωδια σου κτλ. Προσεχω τοσο στα θερμικα μοντελα οσο και στα ηλεκτρικτα η κεραια να ειναι αρκετα μακρυα απο καλωδια σερβο, μπαταριας, carbon rods κτλ. Αναφορικα με το twisting που κανουν καποιοι στα καλωδια για να αποφευχθει πιθανος θορυβος εξ'επαγωγης  πιστευω οτι δε παιζει κανενα ρολο, γιατι για να υπαρξει αλληλοεξουδετερωση πεδιων κτλ, τα ρευματα που διαρρεουν τους αγωγους αυτους πρεπει να ειναι της ιδιας εντασης, κατι που  μπορει να συμβει αλλα πολυ σπανια, συνηθως υπαρχει διαφορα. Αρα ειτε ειναι twisted ειτε οχι θα υπαρχει διαφορα πεδιων, αρα καποιος θορυβος. Το θεμα απο'κει και μετα ειναι κατα ποσο ο δεκτης κανει reject αυτο το θορυβο κατι που εξαρταται απο το ποσο κοντα ειναι ο δεκτης στην πηγη θορυβου, τον ελεγχο λαθους (error control στην περιπτωση PCM) και στο ποσο "καλο" ποιοτηκα ειναι το φιλτρο του δεκτη.

Φιλικα,

Νικος
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 22:23:54 »


Την είχα κάνει μόνος μου και αρκετά πρόχειρα (χωρις κόληση, μόνο μονωτική ταινία) με αποτέλεσμα να τραβηχτεί σε κάποια φάση όταν έβαζα το φτερό, να κάνουν επαφή τα καλωδιάκια και να τρελαθούν τα πάντα. Φανταστείτε να γινόταν αυτό πάνω στην πτήση.

Σε τετοια θεματα πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι......Παντα κολλητηρι και αν μπορουμε και θερμοσυστελομεννο απ'εξω αντι για μονωτικη!!!
Εγω πηγαινα τις προαλλες αεροδρομιο και διαπιστωσα οτι ενα καλωδιακι ηταν κομμενο και γυρισα πισω αν και μπορουσα να το συνδεσω με μονωτικη....
Αλλα οπως λεει μια παροιμια:
ΚΑΛΙΟ ΓΑΪΔΟΥΡΟΔΕΝΕ ΠΑΡΑ ΓΑΪΔΟΥΡΟΛΥΝΕ.......Sorry "γαϊδουρογυρευε" μολις με πληροφορησαν!! Cheesy Cheesy Cheesy
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Πτωση « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.213 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.