Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 00:33:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 00:33:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 35
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR  (Αναγνώστηκε 12381 φορές)
   
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #45 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 18:16:13 »

Καλημέρα, Καλά Χριστούγεννα κα χρόνια πολλά σε όλους.
Επανέρχομαι στο θέμα μας τώρα...

Παραθέτω πιο κάτω τον αντίστοιχο κανονισμό της Αμερικής, εκεί όπου η εμπειρία είναι σαφώς μεγαλύτερη από τη δική μας, και oi δύο υποκατηγορίες στα quickie έχουν πραγματικά πάρα μα πάρα πολλές συμμετοχές.

16.3. Event 424: Sport Quickie
16.3.1. Airframe. The airframe specifications for this event are identical to those
for Quickie 500 (Event No. 428) with the following exceptions: Wing and tail
construction. Wings and tails must be constructed of either all wood or wood sheeting
over a solid foam core. Wings and tails manufactured in molds designed to produce
hollow core structures are prohibited. Traditional fiberglass reinforcement, carbon fiber or inset
wood spars continue to be acceptable. The last three inches of each wingtip may be made of any
material. The intent of the rule is to keep the cost of participation to a minimum.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

dapan

Παράθεση
6.4 Κατασκευή πτέρυγας.
Οι πτέρυγες θα  είναι κατασκευασμένες από μη συνθετικά υλικά, (fiberglass, carbon, Kevlar, κτλ), συνίσταται η πτέρυγα να είναι κατασκευασμένη από φελιζόλ επικαλυμμένο με μπάλσα ή καπλαμά, το οποίο δίνατε να ενισχυθεί μόνο στην ένωσή της με το κατάλληλο υαλούφασμα

Αν το σχέδιο κανονισμού που έφερες αγαπητέ Παντελή στην συνεδρίαση είχε την ακριβή μετάφραση του Αμερικάνικου κείμενου, θα το ψήφιζα χωρίς αλλαγές.
Ομως το κείμενο που περιείχε το σχέδιο (κόκκινη παρένθεση παραπάνω) είχε άλλο νόημα.

Αλλο το μοντέλο το παραχθέν από καλούπι, με κενό μέσα του, και άλλο το μοντέλο που παράγεται από μη συνθετικά υλικά.
Γιατί το μοντέλο να είναι κατασκευασμένο από φελιζόλ και επικαλυψη μπάλσα, και όχι εξ' ολοκλήρου από μπάλσα, δοκούς κ.λ.π. όπως λέει και το Αμερικάνικο κείμενο;
Γιατί να ενισχυθεί μόνο στην ένωσή της με το κατάλληλο ύφασμα, (ποιό είναι εξ ορισμού το πλάτος της ένωσης), και όχι περισσότερο για αντοχή (που ούτε ο Αμερικάνος δεν ορίζει επακριβώς);
Γιατί να μη μπορεί να φινιριστεί το μοντέλο με πανί φινιρίσματος και ρητίνη/μπογιά;

Οταν μία διάταξη προσκρούει στην λογική, αναιρείται.
Γι΄αυτό λοιπόν και η ασαφής παράγραφος άλλαξε, και έγιναν δεκτά κάθε είδος υλικών για το σκάφος. Τον επόμενο χρόνο να φέρετε οι ενδιαφερόμενοι τον σωστό κανονισμό να τον ψηφίσουμε.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 18:18:49 »

 ναι οκ απλά θέλω να εκτυπώσω τους κανονισμούς και να τους μοιράσω ορε γκαρντάσια
γνωρίζω αγγλικά.τι θα πω σε ένα νέο μέλος ? λίγο αμέρικα λίγο απο κει και από δω?
Έκανα λάθος. νόμιζα ότι με την ανακοίνωση του θέματος , υπήρχαν και κανόνες όπως φαίνονται σε pdf στο site της ελαο
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 18:21:44 »

παρόλα αυτά σημασία έχει ότι υπάρχει ενδιαφέρον και ότι είναι πραγματικά
δύσκολο να γίνει σωστά ακόμα και στους ¨εμπειρότερους"¨αμερικάνους,
και όπως λες Αντρέα . ας το ξεκινήσουμε και βλέπουμε  Thumbs up
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 20:38:12 »

Καλησπέρα
Αγαπητέ  Θείε Γιάννη, αν έγινε ένα φραστικό λάθος  στον κανονισμό που ήρθε φέτος θεωρώ πως του χρόνου μπορεί να γίνει η αλλαγή στην διατύπωση του και να τελειώνουμε με αυτό το θέμα ώστε η φιλοσοφία του  αγώνα και ο κανονισμός να είναι συμβατά. Τότε ίσως δεν θα πρέπει να ισχύει και η απαγόρευση στο μέγεθος της έλικας.
Τώρα στον φίλο Γιάννη από Θεσ/νικη θα θελα να πω πως η κατηγορία δεν δημοσιέυτηκε ακόμα στο site της ΕΛΑΟ γιατί ακόμα δεν πέρασε ΔΣ, όταν θα γίνει αυτό θα δημοσιευτεί και θα σας ενημερώσω ώστε να μπορεί ο καθένας μας να έχει το αντιγραφό του.
Θείε ξέρεις αν μπορούμε να διορθώσουμε  τώρα ώστε να περάσουμε την σωστή διατύπωση και να έχουμε ένα κανονισμό που δεν θα χρειάζεται αλλαγή??
Φιλικά
dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 15:04:58 »

Καλησπέρα Κύριοι & Χρόνια σας Πολλά .

Δέν μπορούμε κατά τη γνώμη μου να βάλουμε ΣΕ ΟΛΑ περιορισμό . Βάλτε Περιορισμό στον κινητήρα , στον πτερυγικό φόρτο και στο Τελικό Βάρος ή στην επιφάνεια . Αφήστε κάποια ελεύθερα ...  Wink
Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ κερδίζει αγώνες , όχι τα πολλά λεφτά ...

Άν κάποιος έρθει με Ηλεκτρικό κινητήρα Μέγιστης Εισερχόμενης τα 800 Watts (περίπου 1,1 ΗP) , θα μπορέσει να 'παίξει' με τους 'θερμικούς' μαζί ... ?  (εννοείται να τηρεί τα υπόλοιπα κατασκευαστικά το σκάφος του)

(Παντελή , το φτεράκι σου ακόμα περιμένει στο εργαστήρι μου ...  )

Φιλικά , Απόστολος
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #50 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 18:27:35 »

Καλησπέρα
Θείε ξέρεις αν μπορούμε να διορθώσουμε  τώρα ώστε να περάσουμε την σωστή διατύπωση και να έχουμε ένα κανονισμό που δεν θα χρειάζεται αλλαγή??

Αν δεν έχουν αντίρρηση και οι υπόλοιποι της επιτροπής ετοιμάστε το νέο διορθωμένο κείμενο και ανεβάστε το μιά και καλή στο site της ΕΛΑΟ. Κανείς δεν θυμάται τι περιείχε το αρχικό και πως έγινε η συζήτηση.
Πιστεύω ότι η ελάχιστη διάσταση διαμέτρου της έλικας πρέπει να παραμείνει. 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 01:56:08 »

Η όλη ιστορία γίνεται για να γίνουν αγώνες Q500 και να βγούν μέσα απο αυτή τη "μικρή" κατηγορία νέοι αθλητές
που θα συμμετέχουν αργότερα στη μεγάλη κατηγορία.

Κακώς για μένα γίνεται όλο αυτός ο ντόρος για τα εποξικά και ξύλινα μοντέλα γιατί πιστεύω πως ένας (αρχάριος) αθλητής
του συγκεκριμένου αγώνα δεν θα μπορεσει να εκμεταλευτεί τις δυνατότητες που θα του δώσει ένα εποξικό μοντέλο σε σχέση με ένα ξύλινο
(αφού και το βάρος είναι υψηλότερο σε σχέση με τον κανονικό αγώνα, σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα του εποξικού χάνονται).
Ας γνωρίζουν επίσης οι φίλοι που θέλουν να συμμετέχουν για πρώτη φορά,  ότι σε αυτους τους αγώνες οι
συγκρούσεις και τα σπασίματα των μοντέλων είναι πάρα πολλά παρότι συμμετέχουν έμπειροι χειριστές.

Σκεφτείτε τι έχει να γίνει σε ένα αγώνα που θα συμμετέχουν μόνο (αρχάριοι) χειριστές...... Cheesy Cheesy Cheesy
αλλιώς είναι να σπας ένα μοντέλο που στοιχίζει 50$ και αλλιώς ένα που στοιχίζει 600$

Η τελική επιλογή του σκάφους καθώς και του εξόπλισμου είναι στην κρίση του καθενός και αφου ο κανονισμός
του δίνει τη δυνατότητα να πάρει ότι θέλει ας το πάρει και να έρθει για να γίνουν επιτέλους και πάλι αγώνες ταχύτητος..

Φιλικά Χάρης
 
 
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 18:51:17 »

Καλησπέρα, Χρόνια πολλά, και Καλή Χρονιά με Υγεία.
Απαντώ με καθυστέρηση σε ερωτήματα , που τέθηκαν, αλλά οι γιορτές προστάζουν τις ελεύθερες ώρες να τις περνάμε ποιο κοντά σε δικούς μας ανθρώπους.
Απαντώντας κατ αρχήν στον φίλο Αποστόλη θα θελα να συμφωνήσω κατά το ήμισυ όσον αφορά το θέμα προπόνησης, και νίκης στους αγώνες. Στην συγκεκριμένη κατηγορία το θέμα είναι συνδυασμός πολλών παραμέτρων, ένας εκ των οποίων και η προπόνηση.
Όσων αφορά το θέμα των ηλεκτρικών μοτέρ και ηλεκτρικών αεροπλάνων ταχύτητας, στην σημερινή πραγματικότητα υπάρχουν οι αγώνες F5D που μπορούν να θεσπιστούν και να οργανωθούν σε αυτή την κατηγορία άρα η κατηγορία Q500 αφορά μόνο κινητήρες παλινδρομικού εμβόλου, με μπροστινή εισαγωγή και πλαϊνή εξάτμιση, όπως ορίζεται και από τον κανονισμό τους.
Όσον αφορά τα γραφόμενα του Χάρη, δυστυχώς θα διαφωνήσω κάθετα σε όσα λέει για τα σπασίματα, και αυτό γιατί θεωρώ πως τα σπασίματα είναι μέρος του παιχνιδιού αλλά όχι το βασικό, όπως κατά την γνώμη μου εμφανίζεται μέσα από τα γραφόμενα του. Αυτοί οι μύθοι δυστυχώς συντέλεσαν στο να πάει  το άθλημα πίσω... Και αυτό γιατί σπασίματα μεν υπάρχουν σε τέτοιου είδους αγώνα αλλά δεν είναι πάρα πολλά όπως κακώς αναφέρονται από τον Χάρη. Και αυτό το λέω γιατί προσωπικά από το 97 και μετά συμμετείχα στους περισσότερους αγώνες που έγιναν και γνωρίζω τα πράγματα από μέσα.

Με τις καλύτερες μου ευχές για καλές προσγειώσεις το 2009

Φιλικά
dapan


Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 21:07:04 »

Η όλη ιστορία γίνεται για να γίνουν αγώνες Q500 και να βγούν μέσα απο αυτή τη "μικρή" κατηγορία νέοι αθλητές
που θα συμμετέχουν αργότερα στη μεγάλη κατηγορία.

Κακώς για μένα γίνεται όλο αυτός ο ντόρος για τα εποξικά και ξύλινα μοντέλα γιατί πιστεύω πως ένας (αρχάριος) αθλητής
του συγκεκριμένου αγώνα δεν θα μπορεσει να εκμεταλευτεί τις δυνατότητες που θα του δώσει ένα εποξικό μοντέλο σε σχέση με ένα ξύλινο
(αφού και το βάρος είναι υψηλότερο σε σχέση με τον κανονικό αγώνα, σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα του εποξικού χάνονται).
Ας γνωρίζουν επίσης οι φίλοι που θέλουν να συμμετέχουν για πρώτη φορά,  ότι σε αυτους τους αγώνες οι
συγκρούσεις και τα σπασίματα των μοντέλων είναι πάρα πολλά παρότι συμμετέχουν έμπειροι χειριστές.

Σκεφτείτε τι έχει να γίνει σε ένα αγώνα που θα συμμετέχουν μόνο (αρχάριοι) χειριστές...... Cheesy Cheesy Cheesy
αλλιώς είναι να σπας ένα μοντέλο που στοιχίζει 50$ και αλλιώς ένα που στοιχίζει 600$

Η τελική επιλογή του σκάφους καθώς και του εξόπλισμου είναι στην κρίση του καθενός και αφου ο κανονισμός
του δίνει τη δυνατότητα να πάρει ότι θέλει ας το πάρει και να έρθει για να γίνουν επιτέλους και πάλι αγώνες ταχύτητος..

Φιλικά Χάρης
 
 

Συμφωνω με ολους σας,

Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια!

Αυτο το θεμα των προδιαγραφων κτλ. προσωπικα με ξενιζει. Τι θα λεγατε να βαζαμε και περιορισμο στις υπολοιπες κατηγοριες αερομοντελισμου πχ F3A GR A/B? Δηλαδη ο συμμετεχον να μη μπορει να λαβει μερος με μοντελο composite ανω των 1000 ευρω, εκπετασματος ανω του 1,70 m ,  κινητηρα μεχρι 120 μεγεθος κτλ? Ετσι για να κανουμε και αυτες τις κατηγοριες πιο προσιτες στους υπολοιπους αερομοντελιστες...

Θα το δεχοταν κανεις αυτο αληθεια?? Νομιζω πως οχι...

Καλο σας βραδυ,
Νικος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 00:00:46 »

συμφωνω με το Νικο ....ας μην ασχολουμαστε τοσο με τις λεπτομερειες γιατι νομιζω οτι κοιταμε το δεντρο και θα χασουμε το δασος
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 08:31:52 »

Καλημέρα και Καλή Χρονιά,

Θα είναι καλό όταν κάποιος εκφέρει μία άποψη για θέματα που έχουν να κάνουν και με κανονισμούς να είναι πρώτα από όλα ενημερωμένος.

Αναφέρομαι στα δύο τελευταία posts του Νικόλα και του andreas.

Αν δεν υπήρχαν οι περιορισμοί αυτοί, θα υπήρχε λόγος να υπάρξει και δεύτερη κατηγορία Q500?

Σε τι θα διέφερε από την ήδη υπάρχουσα?

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #56 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 12:11:08 »

Καλημερα  ....εχει βασικη διαφορα η μια κατηγορια με την αλλη ....το ουσιαστικοτερο για να εχεις μεγαλη ταχυτητα!!!..ειδικο ΜΟΤΕΡ.  Azn.
Επισης στο site της ΕΛΑΟ υπαρχει ο κανονισμος που λεει αρκετα πραγμματα για τις προδιαγραφες..χωρις να αναφερει κατι για εποξικα η μη μοντελα μια που εκει υπαρχει αντιπαραθεση ...προσωπικα δεν προκειται να νιοσω μειονεκτικα αν εγω ειμαι με ξυλινο και καποιος αλλος με εποξικο ,,θα αγωνιστω με τον ιδιο ενθουσιασμο και αν αποφασισω οτι θελω να παω παρακατω και οτι υπαρχει ανταγωνισμος ,επιπεδο και ενδιαφερον συμετοχων τοτε θα παω και σε εποξικο και σε οτι αλλο ....γιαυτο λεω να αφησουμε τις υπερβολικες αναλυσεις επι αναλυσεων για μετα τους πρωτους αγωνες ....
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 18:14:09 »

Θέλω να διορθώσω και να αναλήσω  λίγο τα γραφόμενα μου.

Οσον αφορά τα σπασίματα αυτά υπάρχουν, σίγουρα δεν είναι ο κανόνας αλλά υπάρχουν!!
τώρα το πολλά, και το λίγα, είναι στην κρίση του καθενός να αξιολογήσει.

Αυτά που γράφω δεν τα λέω ούτε για να πάω το άθλημα πίσω ούτε γιάτι έχω κάτι με τον συγκεκριμένο αγώνα
αντιθέτως μάλιστα προσπαθώ να προστατεύσω τα νέα παιδια που θα έρθουν στον αγώνα να μην φάνε καμμία
κρυάδα αν κάποιος απο αυτούς σπάσει μοντέλο που στοιχίζει πολλά $$ και δεν ξανάπατήσει επειδή δεν θα θέλει
να ξαναμπεί στην διαδικασία να πάρει πάλι ενα μοντέλο με πολλά $$ και να το δεί να σπάει στην πρώτη στροφή.

Ξαναλέω ότι θέλω να γίνει ο αγώνας και θέλω να μαζευτούν πάρα πάρα πολλές συμμετοχές και θέλω να ξαναπώ
πως δεν θα βγεί πρώτος  αυτός που ειναι καλύτερα εξοπλισμένος αλλά αυτός που είναι καλύτερα προπονημένος!!!

(Τις απόψεις μου απλά τις γράφω, όποιος δεν συμφωνεί με αυτές δεν θέλω να τις λάβει υπ'οψιν του)

Φιλικά Χάρης
   
Καταγράφηκε
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 18:37:21 »

http://www.youtube.com/watch?v=VKn_9EPC1b8  Wink
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #59 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 19:45:23 »

Το χειρότερο είδος φινιρίσματος σε ένα μοντέλο Q500 είναι το πλαστικό φιλμ.
Χρειάζεται πολύ πείρα για να κολλήσει τόσο καλά ώστε να μη φουσκώσει στο μοντελοδρόμιο ή μέσα στο αυτοκίνητο μία ζεστή ημέρα.
Και όταν φουσκώσει δεν είναι δυνατόν να τρέξει έτσι το μοντέλο. Ούτε είναι δυνατόν να σιδερωθεί επί τόπου.
Ας το έχει αυτό υπ' όψη του όποιος θέλει να συμμετάσχει σε Q500.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.