Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.160 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 15:50:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 15:50:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 14:52]

από snoopy
[Σήμερα στις 14:52]

από snoopy
[Σήμερα στις 14:04]

από eolos30
[Σήμερα στις 12:50]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:32]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284160
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 35
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR  (Αναγνώστηκε 12370 φορές)
   
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 23:14:58 »

ΟΚ! ευχαρηστω!
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 01:01:28 »

Καλησπερα
Στην κατηγορια αυτη πρεπει να οριστει καθαρα οτι δεν επιτρεπονται μηχανες η μετατροπες στανταρ μηχανης ,με εξατμηση τυπου majic muffler (δηλαδη οπως nelson -jett κτλ) Αλλα οχι απλα να αναφερθουν καποιες μαρκες(νομιζω ειναι και παρανομο) Η αποδοση μεσω μιας τετοιας εξατμηαης ειναι πολυ μεγαλυτερη απο τοποθετηση πιπας ,σε αυτες τις στροφες .Με 70$ αγοραζεις απο performance Specialties μια τετοια εξατμηση και ετσι ο πρωτος που θα το κανει θα εχει σαφες πλεονεκτημα ,ετσι μπλεκουμε παλι με παραγγελιες ειδικων εξαρτηματων κτλ.Η προπελα 10" ειναι λυση για να μην τρεχουν εστω φτηνες αλλα αγωνιστικες μηχανες.
Στο παρελθον ειχαμε ανακοινωσει οτι καπιοι που ερθουν να πεταξουν με απλες μηχανες θα βραβευτουν σαν να πεταξαν ξεχωριστη κατηγορια μεταξυ τους ,απλα η επισημη βαθμολογια θα βρισκοταν αναμεσα στους υπολοιπους αθλητες της Q500. Δυστοιχος περα απο δυο αθλητες απο Θεσσαλονικη δεν ειχαμε αλλους. Μακαρι να ερθουν νεοι στην κατηγορια αυτη ,ο χρονος θα δειξει.

Ηλιας
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 12:01:57 »

kαλημερα.....παρακολουθω το θεμα με ενδιαφερον ..μια προσιτη κατηγορια παντα με ενδιαφερει αλλα γιατι τετοια εμονη με το θεμα της προπελας ..ειπαμε οτι οι κινητηρες θα ειναι απλοι σαν και αυτους που εχουμε ολοι..Γιατι να μην μπορει ο καθε ενας να επιλεξει καποια πραγματα στο μοντελο του?Γιατι να πνιγει το μικρο 46αρι σονι και καλα  ...οπως και ναεχει εγω ειμαι μεσα για αυτη την κατηγορια ...
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 12:49:30 »

...οπως και ναεχει εγω ειμαι μεσα για αυτη την κατηγορια ...

Αυτό έχει σημασία κατ' αρχήν... Αν δούμε ότι προχωράει τότε αλλάζουμε τυχόν αστοχίες του κανονισμού.
 Έπρεπε να γίνει η αρχή, και εκτός από σένα Ανδρέα τα μηνύματα που λαμβάνω για την κατηγορία είναι αρκετά θετικά, πράγμα το οποίο σημαίνει πως θα έχουμε αρκετές συμμετοχές.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 18:28:54 »

Bασικα εψαξα λιγο για ετοιμα μοντελακια του ειδους αλλα βρηκα μονο 1 viper Q500...ξερει κανεις που μπορω να κοιταξω για τετοια μοντελα ARF Η και σε κιτ?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 18:39:11 »

καλησπέρα

Αντρέα δυστυχώς το Viper 500 της Great planes δεν βγαίνει πλέον - ο Κουτσός που επικοινώνησα σήμερα δεν έχει stock - αν θυμάμαι καλά είχα πάρει το τελευταίο πριν 2 μήνες περίπου

αν έχεις λογαριασμό στο towerhobbies αγόρασε το από εκεί έχει στοκάρει κομμάτια


@ http://www.matneymodels.com/
@ http://www.wegner-flugmodelle.de/
@ http://www.supertrc.com/
@ http://www.flyfastcomposites.com/
@ http://www.sam-rairacing.com/
@ http://www.mo-racing.com/
@ http://www.darrolcady.com/


τα λέμε...
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 19:20:08 »

Thanks Thumbs up!
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 20:52:27 »

Καλησπέρα
Όλες η διευθύνσεις που έδωσε ο paylos είναι σωστές και χρήσιμες, απλά θα θελα να τονίσω πως καλό είναι να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, δλδ να είναι τα μοντέλα ξύλινα, κάτι σαν το viper το οποίο κατά την προσωπική μου γνώμη είναι το καλύτερο για την κατηγορία.
Θα θελα εδώ να τονίσω πως η αρχική σκέψη ήταν ο κανονισμός να είναι σαφές ως προς την κατασκευή του μοντέλου δλδ να είναι μόνο ξύλινα μοντέλα (κάτι που κατά την άποψη μου είναι και το σωστο), αλλά δεν πέρασε, και έτσι απλά αν κάποιος θέλει να πάρει εποξικό θα πρέπει να ανεβάσει το κόστος πολύ, (500-700$ κοστίζουν), συν μεταφορικά, συν πιθανό τελωνείο, άρα καλό είναι να μείνει το κόστος χαμηλό, επίσης για να είναι ασύμφορει η αγόρά εποξικού για αυτή την κατηγορία αποφασίστηκε το ελάχιστο βάρος για την κατηγορία να είναι 1900γρ, από 1700 που είναι για το Q500.
Στην αμερική υπάρχουν μοντέλα που χρειάζονται λίγη δουλειά για να γίνουν και είναι αρκετά οικονομικά, αύριο ή αργότερα γιατί τώρα έχω δουλειά θα ανεβάσω μερικά site να ενημερωθείτε.
Μια καλή λύση επίσης είναι να επιλέξετε αεροτομη, και να φτιάξει ο Αποστόλης ο Γαδετσάκης φτερά.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 22:17:43 »


δηλαδη αν καπoιος στην απλη κατα τα αλλα αυτη κατηγρια ,αγορασει ενα εποξικο μοντελο 800$ θα μπορεσει να κερδισει εχοντας σαφες πλεονεκτημα εναντι των απλων μονοκοταρισμενων μοντελων ;;
Πρεπει να υπαρχει σαφης αναφορα για την κατασκευη ,ξυλο και φιλμ αυτοκολλητο τυπου monocote η παραπλησιο Απο την στιγμη που η κατηγορια εχει σκοπο να ειναι απλη ,θα πρεπει να γινει αυτο μεχρι εξαντλησεων ολλων των" παραθυρων" ,

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 22:40:46 από Elias Sopeoglou » Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 23:05:28 »

Αυτή ήταν η προτασή μου αλλά δεν περασε..... αρα το βλέπουμε για του χρόνου στις τροποποιήσεις, έχοντας φυσικά και κάποιο αγώνα όπου οι αθλητές μπορούν να εκφράσουν την άποψη τους.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 19:11:37 »

Οπως είχα υποσχεθεί, (αν και με καθυστέρηση),  idiot2 σας παραθέτω link που μπορείτε να βρείτε κατασκευαστές αεροπλάνων Q500

 Azn
www.q500.org/modelle.htm


dapan



Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Γιώργος Βασδαβάνος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 19:44:23 »

Αυτή ήταν η προτασή μου αλλά δεν περασε..... αρα το βλέπουμε για του χρόνου στις τροποποιήσεις, έχοντας φυσικά και κάποιο αγώνα όπου οι αθλητές μπορούν να εκφράσουν την άποψη τους.

dapan

Υποτίθεται ότι σκοπός της νέας κατηγορίας είναι να είναι όσο γίνεται πιο προσιτό το κόστος, για να μπορούν να συμμετέχουν όσο γίνεται περισσότεροι αθλητές και ειδικά νέοι .
Οταν επιτρέπεται το εποξικό μοντέλο των 700-800$ σαφώς και έχει υπεροχή έναντι του ξύλινου.
Συνεπώς όσοι θα "παίξουν" με εποξικό θα έχουν "βάλει γκόλ από τα αποδυτήρια"όπως λένε και άρα αναιρείται η φιλοσοφία της κατηγορίας, για όσο γίνεται το δυνατόν πιο απλές προδιαγραφές υλικών.

Νομίζω ότι θα πρέπει να επανεξεταστούν οι προδιαγραφές της νέας κατηγορίας.

Φιλικά
Γιώργος
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 20:11:03 »

Αγαπητοί Θεσσαλονικείς, και Λαρισαίοι

το εποξικό μοντέλο των 700-800 $$$ δεν υπερτερεί αεροδυναμικά έναντι ενός κτιστού από χέρι, όταν αυτός που το φτιάχνει είναι γνώστης κατασκευών και φινιρίσματος.
Επίσης δεν υπερτερεί στους ελιγμούς,  όταν το τελικό βάρος απογείωσης θα είναι το ίδιο. Δηλαδή το ελαφρύ μοντέλο που ο Αμερικάνος το χρυσοπληρώνει για να επιταχύνει γρηγορώτερα, δεν θα δώσει πλεονέκτημα στον πλούσιο Ελληνα που θα το βαρύνει με έρμα σύμφωνα με τον κανονισμό.

Ενας ακόμα αντίλογος για την ελευθερία αγοράς και χρήσης ενός τέτοιου ακριβού αεροπλάνου, είναι ότι έχοντας ήδη ένα τέτοιο μοντέλο, ο ιδιοκτήτης, δεν θα τα παρατήσει νωρίς, αλλά θα στοχεύσει να πετάξει με αυτό και στην γρήγορη κατηγορία, χωρίς παραπάνω έξοδο ή χάσιμο χρόνου.

Ενα απλό παράδειγμα: Κάποτε υιοθέτησαν μία αεροτομή ΜΗ, που υποτίθεται ότι θα έδινε πλεονέκτημα 2 δευτερολέπτων στο μοντέλο σε όλη τη διαδρομή. Αυτό μπορεί να το εκμεταλλευτεί ένας πολύ καλός χειριστής, που καλύπτει την διαδρομή κοντά στο λεπτό. Τι να προσφέρει η αεροτομή στον αρχάριο που καλύπτει τη διαδρομή στα δύο λεπτά μόνο και μόνο επειδή δεν μπρεί να πετάξει κλειστές στροφές χωρίς να το σπάσει;

Εδώ, στην απλή αυτή κατηγορία, όλες οι προδιαγραφές απευθύνονται σε αρχάριους, και δεν μπορεί ένας αρχάριος να κερδίσει εκμεταλλευόμενος υλικό που δεν μπορεί να τρέξει περισσότερο από ότι το έλκει η μηχανή/έλικά του. Ισα ίσα, ένα πιό γρήγορο μοντέλο, κάνει τον αρχάριο να το πετάει πολύ πιό αρχάρια.
Ας μη κρίνουν τόσο αψήφιστα τις λεπτομέρειες οι αθλητές που θα τρέξουν στην γρήγορη κατηγορία. Η αργή κατηγορία δεν απευθύνεται σε αυτούς για να βγούν πρώτοι, αντί τελευταίοι στην γρήγορη.

Αυτό που δεν μπορώ να αντιληφθώ είναι γιατί αφού ορισμένοι ενδιαφέρονται να στηθεί κάποια κατηγορία, δεν φέρνουν πρώτοι αυτοί πρόταση στο τραπέζι, αλλά αντίθετα περιμένουν να κρίνουν την πρόταση που έχουν φέρει άλλοι, και μάλιστα μετά την αποδοχή της από την συνέλευση των σωματείων.

Υπάρχει πάντα η ευκαιρία να γίνουν διορθώσεις - γίνονται κάθε χρόνο ακόμα και στους διεθνείς κανονισμούς - αλλά μετά από διαπιστώσεις από πολλούς αγώνες. Ας δούμε πως θα τρέξει αυτή η κατηγορία, και θα βγούν τα συμπεράσματα στο μέλλον.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 20:57:42 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 21:27:06 »

Καλησπέρα
Κατά την προσωπική μου άποψη μεγαλύτερη σημασία έχει να ξεκινήσει η κατηγορία, με τα όποια προβλήματα μπορεί να έχει αυτή, και τα οποία μπορούμε εν συνεχεία να διορθώσουμε.
Βλέποντας τις αναγνώσεις του θέματος, την ανταπόκριση κάποιον φίλων εδώ, αλλά και κάποιον με πμ, και πάντα με επιφύλαξη καθώς όλα κρίνονται από το αποτέλεσμα,  θεωρώ πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο.


dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Γιώργος Βασδαβάνος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 21:43:15 »

Αγαπητοί Θεσσαλονικείς, και Λαρισαίοι

Αυτό που δεν μπορώ να αντιληφθώ είναι γιατί αφού ορισμένοι ενδιαφέρονται να στηθεί κάποια κατηγορία, δεν φέρνουν πρώτοι αυτοί πρόταση στο τραπέζι, αλλά αντίθετα περιμένουν να κρίνουν την πρόταση που έχουν φέρει άλλοι, και μάλιστα μετά την αποδοχή της από την συνέλευση των σωματείων.


Αγαπητέ Γιάννη,

 το θέμα αναρτήθηκε στο φόρουμ, και ως συνέπεια είχε να εκφραστούν , καλοπροαίρετα πιστεύω πάντα , κάποιες απόψεις.
 Εχω δεί αθλητές , με το που άλλαξαν μοντέλο απο ξύλινο σε εποξικό (με ιδιο βάρος περίπου) με την ίδια μηχανή, βελτιώσαν το χρόνο τους σημαντικά.
Με αφορμή αυτό κατέθεσα τις σκέψεις μου.(Μπορεί και να κάνω λάθος, στο εάν υπερτερεί το εποξικό από το ξύλινο)
 Εξάλλου δημοκρατία έχουμε, κάποιοι φέρνουν τις προτάσεις , και οι υπόλοιποι έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν τις σκέψεις τους εφόσον πηγάζουν από καλοπροαίρετη διάθεση.
 
Φιλικά
Γιώργος

 
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.29 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.