Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.149 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 19:24:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 19:24:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 18:31]

από Yiannis_S
[Σήμερα στις 18:27]

από skythomas
[Σήμερα στις 18:18]

από dominicm
[Σήμερα στις 16:03]

από Georgos
[Σήμερα στις 15:19]

[Χθες στις 23:20]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284149
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR  (Αναγνώστηκε 12359 φορές)
   
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 14:35:41 »

Καλημέρα σε όλους, θα θελα να ενημερώσω τους αγαπητούς αναγνώστες του forum πως η επιτροπή Αερομοντελισμού θέλοντας να τονώσει το ενδιαφέρον των αγώνων ταχύτητας, ( οι οποίοι κατά το παρελθόν είχαν πολλές συμμετοχές), θεσπίζει έπειτα και από τη σύμφωνη γνώμη των σωματείων που παρέστησαν στην  τελευταία συνεδρίαση αερομοντελισμού  την κατηγορία Q500 GR .
Στην συγκεκριμένη κατηγορία δίνεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να διαγωνιστούν μεταξύ τους με πολύ μικρό κόστος συμμετοχής καθώς δεν επιτρέπει την συμμετοχή κινητήρων raising όπως Nelson, jet, κλπ  και προτρέπει τους αθλητές να λάβουν μέρος στον αγώνα με μια οποιαδήποτε μηχανή ως 0,46cu inch που οι περισσότεροι από μας έχουμε. Προϋπόθεση για την συμμετοχή στον παραπάνω αγώνα είναι η κατασκευή ή  η αγορά αεροπλάνου με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας.  Ο αγώνας θα διεξάγεται  σε πέντε γύρους και θα μπορεί να διοργανώνεται ταυτόχρονα με όλες της κατηγορίες pylon.

Για απορίες ερωτήσεις κλπ εδώ είμαστε
Φιλικά
dapan

Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 814



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 14:58:10 »

Καλη κατηγορια για φτηνους αγωνες πιστευω οτι θα εχει ενδιαφερον
και πολες συμετοχες.
Να ρωτησω απλος 40ρης αλλα με πιπα θα επιτρεπετε;
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 15:04:46 »

Η κατηγορία θα είναι ως 0,46 με πλαϊνή εξάτμιση.Μέχρι  0,46 και όχι 0,40 που είναι η κατηγορία Q500 έγινε για να μπορούν φίλοι αερομοντελιστές που έχουν τέτοιους κινητήρες (πιστεύω όλοι μας έχουμε), να μπορούν να λάβουν μέρος χωρίς να κάνουν κάποιο επιπλέον έξοδα. Αν τοποθετήσεις pipe δεν θα μπορείς να την συντονίσεις γιατί για μείωση της ταχύτητας, και μεγαλύτερο ανταγωνισμό, έχει προβλεφθεί οι έλικες να είναι από 10 incn και πάνω.

dapan


Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 15:08:34 »

οι κινητήρες rossi επιτρέπονται ;

που και πότε θα γίνουν οι αγώνες ;


ευχαριστώ
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 15:17:14 »

Οι κινητηρες rossi ξεφέυγουν από την κατηγορία sport και μπαίνουν στην κατηγορία racing μη εξυπηρετώντας τον σκοπό του αγώνα,
Ο αγώνας θα περιλαμβάνει πέντε (5) γύρους και θα διεξάγεται ταυτόχρονα με τους αγώνες pylon,όσον αφορά το πότε και που, υπομονή μέχρι να εγκριθεί το πρόγραμμα της επιτροπής από την ΕΛΑΟ.  Φυσικά μετά την έγκριση και δημοσίευση της κατηγορίας στο site της ΕΛΑΟ, τα σωματεία θα μπορούν να διοργανώνουν επίσημους περιφερειακούς αγώνες.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 18:36:46 »

Πολυ ενδιαφερουσα ακουγετε η νεα κατηγορια..ομως αν ειναι να γινει με απλα sport μοτερ γιατι να υπαρχει περιορισμος στην ελικα ..γιατι οχι κατω απο 10 " αγωνας ταχυτητας δεν ειναι ? ενταξει οχι πιπες αλλα και στη προπελα περιορισμο ?γιατι ?\
Δηλ αν βαλεις σε ενα 46αρι μοτερ 9χ7 η 9χ8 θα γινει επικυνδινο και ανεξελεγχτο το μοντελο ?
Αγωνας ειναι ....
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 19:08:27 »

ο περιορισμος ελικα μπορουσε να γινει ας πουμε στους κινητηρες που απαγορευεται να παρουν μερος -
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 19:09:11 »

Ανδρέα ας ξεκινήσουμε φέτος, και το θέμα τις έλικας το βλέπουμε, η αρχική πρόταση ήταν να μην υπάρχει περιορισμός σε αυτή αλλά επειδή δεν θέλουμε να τρομάξει ο κόσμος μπήκε αυτός ο περιορισμός. Εδώ είμαστε του χρόνου να το ξαναδούμε
Για να μην υπάρχει παρεξήγηση, θα θελα εδώ να τονίσω πως η κατηγορία Q500 δεν έπαψε να ισχύει και φυσικά αν κάποιος αθλητής θέλει μπορεί να λάβει μέρος και στις δύο κατηγορίες. Προσωπική γνώμη είναι πως αν τρέχεις στο Q500 είναι "χαζό" να το κάνεις και στην GR.
Για όποιον ενδιαφέρεται να κατασκεύαση υπάρχουν σχέδια από αεροπλάνα προδιαγραφών Q500

dapan

ΥΓ Δύσκολο ως αδύνατο 46αρα μηχανή θα γυρίσει με αξιοπρέπεια 9Χ8 προπέλα.....
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 20:26:40 »

Κατι αλλα θελω να ρωτησω σχετιακα με τις διαστασεις των μοντελων ? υπαρχει καποιο ελαχιστο μεγεθος - βαρος?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 814



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 20:35:34 »

Καλησπερα
Ξεκαθαριστε το θεμα κινητηρες γιατι και εγω αναφερομε
σε OPS 40 με πιπα με εξαγωγη στο πλαι (οχι rear)
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 20:36:55 »

Ανδρέα αν πας στο site της ΕΛΑΟ και δεις την κατηγορία Q500 θα βρείς αυτό που ζητάς, όσον αφορά το βάρος θα έχει ως ελάχιστο βάρος τα 1900γρ χωρίς καύσιμο.
Το οτι ονομάζεται Q500 έχει σχέση με την συνολική επιφάνεια του φτερού και για του λόγου το αληθές :
6 Πτέρυγες
6.1 Επιφάνεια πτερύγων
Ελάχιστη πτερυγική επιφάνεια είναι 32,258dm5 (500 square inches) συμπεριλαμβανομένου  τoυ τμήματος τωv φτερών μέσα από τηv άτρακτο ,αλλά ΅ή συμπεριλαμβανομένου και τoυ οριζοντίου τμήματος τoυ ουραίου πτερώματος. Τα αερo΅ovτέλα θα είvαι μονοπλάνα συμβατικής διάταξης,(όχι ιπτάμενες πτέρυγες, canard, δέλτα ΅ε ουραίο ή χωρίς ουραίο πτέρωμα). Η κύρια πτέρυγα θα έχει σχήμα ορθογώνιου παραλληλόγραμμου.
6.2 Εκπέτασμα  πτερύγωνv
Ελάχιστο εκπέτασμα πτερύγων  θα είναι 1270 mm (50 inches), και μέγιστο 1320m.m. ( 52 inches )
6.3 Πάχος πτέρυγας
Τo ελάχιστο πάχος της πτέρυγας θα είvαι 30mm στη ρίζα τoυ φτερού, και θα παραμένει σταθερό για τουλάχιστον  1200mm τoυ εκπετάσματος.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 20:40:48 »

Φίλε modeller2
Απάντηση:
2. Κινητήρας
Ο κινητήρα  θα είναι τύπου παλινδρομικού εμβόλου ΅ε συνολικό κυβισμό μέχρι 7,2cm3 ΅ε μπροστινή  εισαγωγή και πλαϊνή εξάτμιση .
Αποκλείονται κινητήρες όπως Nelson, Jett, Super tigre Q500, Rossi, MVVS Q500, MB, Profi, καθώς και κάθε άλλος κινητήρας με χαρακτηριστικά racing.

2.1. Καρμπυρατέρ
Κάθε κινητήρας  θα είναι εφοδιασμένος  ΅ε καρμπυρατέρ, μέγιστης διαμέτρου  εισαγωγής αέρα 9mm, τo oπoίo θα ελέγχεται από ανεξάρτητο και ξεχωριστό servo και θα μπορεί  ΅ε τηλεχειρισμό vα σβήνει τον κινητήρα ή vα τον  ελέγχει αναλογικά από το ρελαντί μέχρι το μέγιστο τωv στροφών τoυ, στo έδαφος ή στον αέρα χωρίς vα επηρεάζεται η κανονική τροχιά  της πτήσης.
2.2 Σιγαστήρας
Ο κινητήρας  θα είναι εφοδιασμένος με τον εργοστασιακό σιγαστήρα μαζί ΅ε τον  οπoίo πωλείται στo εμπόριο.
Στov σιγαστήρα δεv επιτρέπονται μετατροπές εκτός της τοποθέτησης  ειδικού ακροφύσιου  για παροχή  πίεσης στηv δεξαμενή καυσίμου.

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 20:48:46 »

Συγνώμη για τα συνεχόμενα μηνύματα αλλά για να υπάρχει μια εικόνα στο πως περίπου είναι τα αεροπλάνα δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω :


* Q500.jpg (62.71 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 342 φορές.)

* Q500_PLANE.jpg (18.54 KB, 370x573 - εμφανίστηκε 333 φορές.)
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 22:25:57 »

Απο μια ματια που εριξα οι περισσοτεροι 0.46 κινητηρες της αγορας ειναι πανω απο 7.2cc οι περισσοτεροι ειναι 7.4 -7.5 cc ,
Θα ισχηει το μεχρι 7.2 η το μεχρι 0,46?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 23:07:50 »

To 0,46...
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.348 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.