Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.164 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:48:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:48:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Markhelis
[Σήμερα στις 17:20]

από MKS
[Σήμερα στις 17:14]

από Markhelis
[Σήμερα στις 16:50]

από dominicm
[Σήμερα στις 15:55]

από snoopy
[Σήμερα στις 14:04]

από eolos30
[Σήμερα στις 12:50]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:32]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284164
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 41
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Ποιό είναι καλό μοντέλο για αρχάριο σε pattern ? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ποιό είναι καλό μοντέλο για αρχάριο σε pattern ?  (Αναγνώστηκε 36971 φορές)
   
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 6 Απρ 2005, 00:14:19 »

Παράθεση από: George Vasilikas
Ilia kalispera,

Pio einai kalo montelo pattern gia arxario se pattern? Skeftomai to Swallow ths Flair

George.

Γιωργο καλησπερα
Το swallow πεταει υπεροχα ,το εχουν παρει καναδυο στην Θεσσαλονικη ,ειναι πολυ καλο για ξεκινημα
φιλικα
Ηλιας  Wink
Παράθεση από: George Vasilikas
Ilia kalispera,

Pio einai kalo montelo pattern gia arxario se pattern? Skeftomai to Swallow ths Flair

George.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 1 Δεκ 2006, 22:38:10 από Elias Sopeoglou » Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2005, 22:12:43 »

Ηλια καλησπερα,

Αποφασισα τελικα να ασχοληθω με pattern σιγα σιγα αλλα δεν ξερω με ποιο μοντελο να ξεκινισω. Σκεφτομαι τα παρακατω

1)Flair Swallow-EX
2)Flair Leo
2)Weston Uk Groove Freesstyle
3)Great Planes Venus 40
4)Thunder Tiger Imagine 50

Ποιο θα μου προτινες και με τι κινητηρα?

Ευχαριστω,
Γιωργος.


Γιωργο
Τα 1 και 2 τα ξερω  και ειναι καλα ,αυτο που μας κανει να διαλεξουμε ενα μοντελο για χρηση Pattern ειναι να εχει τουλαχιστο ιδιο μηκος ατρακτου με το φτερο ,αν γινεται και μακρυτερη ατρακτο ,αυτη η σχεδιαση μας δινει περισσοτερη ευσταθεια στο διαμηκη αξονα (σημαντικο ).
Απο κει και περα τα υπολοιπα δεν τα ξερω για να σου πω ,ισως να εφτιαχνες ενα link εδω μεσα για καθε ενα για να τα δουμε και να μιλησουμε γι αυτο που βλεπουμε.
 Tο Leo διχνει να ειναι το ποιο καθαροαιμο pattern αλλα πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο 90αρι οποτε μηπος ειναι υπερβολη για F3A GR ??
Nομιζω πως το swallow καλυπτει πολλες κατηγοριες με σχετικα λιγα χρηματα αν και εχει πολλα χαρακτηριστικα 3Δ
σχεδιου τα οποια εγω δεν θα τα ηθελα για καθαρο Pattern μοντελο ,πχ counter elevator και counter rudder.Αυτο ειναι κατι ομως που μπορει ο καθενας να τα διορθωσει πολυ ευκολα στο μοντελο.
Μηχανες : Swallow 90 τετραχρονη OS ,YS ,Saito ,διχρονη 60 θα ειναι λιγο οριακα .Leo: YS 110
Ηλιας
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2005, 19:20:15 »

Γιώργο καλησπέρα.
Έτυχε να πετάξω το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε το Atlantis της Phoinix με κινητήρα 46fx osmax...ήτανε καταπληκτικό και μάλιστα η τιμή του(150-170 euro)  ήταν πάρα πολύ καλή. Ίσως με 50αρα μηχανή να ήτανε ποιό over power αλλά και η 46αρα το σκιζε το GR το κάνει πανέυκολα.


* atlantis.jpg (38.72 KB, 480x309 - εμφανίστηκε 1546 φορές.)
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2005, 19:28:29 »

Εφόσον υπάρχουν συζητήσεις για την κατηγορία των ακροβατικών θέλω να σας πληροφορήσω για μία εκδήλωση που προγραμματίζει η Πολεμική Αεροπορία για την ίδια ημερομηνία που είναι προγαμματισμένοι οι Πανελλήνιοι Αγώνες. Η εκδήλωση αυτή ονομάζεται ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ 2005 και θα είναι η γνωστή ως τώρα γιορτή της αεροπόρίας. Ηδη έχουν ξελινήσει συζητήσεις μεταξύ ΕΛΑΟ και ΠΑ για την συμμετοχή του αεραθλητισ΄μού στην εκδήλωση αυτή. Εχουν επίσημα προσκληθεί από ότι γνωρίζω και αρκετά ακροβατικά σμήνη από το εξωτερικό. Εφόσον οριστικοποιηθεί η ημερομηνία τότε η διεξαγωγή των Πανελληνίων θα μετατεθεί σε άλλη ημερομηνία.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
George Tokalatsidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 175


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 20 Ιούν 2005, 12:58:56 »

Σκεφτομαι να αγοράσω το Swallow 90 της Flair και εγώ. Εχω ήδη εναν κινητήρα και δεν θέλω να ξοδευτώ περισσότερο. Συγκεκριμένα έχω τον Super Tigre 90ari Ring G90 δίχρονο. Νομίζω ότι κάνει γιαυτό το μοντέλο. Θέλω όμως να του βάλω πίπα και δεν ξέρω πρώτον τί πίπα να του βάλω?Huh Και δευτερον δεν βρίσκω Manifold λαιμό δηλαδή σε σχήμα S παρά μόνο κάθετο 90 μοιρών. Τι να βάλω μπορώ να του βάλω το λαιμό από την κανονική εξάτμιση??? και να του βαλω σπιράλ μεταλικό? που θα πηγαίνει στο σιλικονούχο αντικραδασμικό στέλεχος πριν την πίπα?Huh Καμιά ιδέα? Υπόψη οτι η μηχανή πρέπει να τοποθετηθεί τελίως ανάποδα 180 μοιρες δηλαδη περιστροφή. Γιαυτο  και χρειαζεται τύπου S manifold. Δεν ξέρω τι να κάνω καθώς πρώτη φορά ασχολούμαι με πίπες...(μην γελάτε). Αυτα οποιος απαντήσει κερδίζει μία πίπ/.....
Καταγράφηκε

Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

George Tokalatsidis
http://www.aerolesxi.gr
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 15 Ιούλ 2005, 00:07:31 »

Καλησπερα
Καπου μου ξεφυγε αυτη η ερωτηση ,παντος δεν απαντω για να κερδισω μια π..  ετσι ?!
Το προβλημα σου Γιωργο ειναι λιγο συνθετο και απαιτει ουσιαστικα "πατεντα" τα αποτελεσματα δεν θα ειναι  σιγουρα θετικα.
αυτες οι ιστοριες θυμιζουν παλιες καταστασεις πατερν που τωρα εχουν πλεον τελειωσει.
Δοκιμασε αυτο το συνδεσμο  http://www.krumscheid-metallwaren.de/html/menu-englisch.html
και δες αν θα μπορεσεις να κανεις τιποτα .Παντος το σιγουρο ειναι οτι θα πρεπει να μαθεις καλα να δουλευεις ασημοκολληση !
επισεις θα πρεπει να μαθεις και να συντονιζεις πιπες.Αυτο θα το μαθεις απο την σελιδα του Γιαννη Κονσταντακατου στην κατηγορια τον ακροβατικων παττερν.
ελπιζω να βοηθησα
φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
George Tokalatsidis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 175


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 23 Ιαν 2006, 22:49:11 »

Αφού ήρθε το LEO 110 τελικά από Βέλγιο 224 ευρώ με μεταφορικά σύνολο 250 21/1 ήταν η πρώτη μέρα πτήσης του. Του φοράω τον 120αρη magnum με αντλία perry κραδασμική γιατί το ντεπόζιτο είναι στο κέντρο του αεροπλάνου εκεί που τα άλλα εχουν τα σερβο και είναι μακρυά τα σωληνάκια. Οι πρώτες εντυπώσεις. Το μοντέλο όντως είναι πολύ καλό αεροδυναμικά αν και είχε 4 με 5 bofort εκείνη την στιγμή δεν καταλάβαινε τίποτα απο κούνημα. Στην πτήση του λοιπόν είναι άψογο χωρίς πολύ τριμάρισμα πήγαινε μια χαρά. Φυσικά ακόμη τριμάρισμα για πτήση patern δεν έγινε αφού είναι αναγνωριστικές οι πρώτες πτήσεις μαζί του. Δοκίμασα και κάθετα με crosswind αλλά και πάλι δεν κουνήθηκε καθόλου παρα λίγο ολισθαινε φυσιολογικά με τον ανεμο.
Από ποιότητα τώρα. Οντως τα κύρια μέρη που χρειάζονται είναι ενισχυμένα με carbon. To σύστημα προσγείωσης το κάτω κάλυμα και το cowl. Επίσης στα συν είναι τα upgrade υλικά της αντικραδασμικής βάσης μηχανής που έχει και το μεταλικό μπράτσο του σέρβο για το pull - pull ruder.
Aπογοητέυθηκα όμως απο τα παπουτσάκια αφου ακόμη απο το στρώσιμο του κινητήρα λόγω των κραδασμών σπάσανε. Κατόπιν σε κάθε προσγείωση λειτουργούσαν ως φρένα αφού γυρνάγανε ανεξέλεγκτα. Τα έβγαλα την δεύτερη μέρα και τώρα είναι λιγότερο όμορφο αλλά πιο αγωνιστικό το προφίλ του θα λεγα. Ενα αλλο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ότι ειναι χαμηλό το σύστημα προσγείωσης και τρώει τις έλικες. Ειδικά την 16Χ6 που του βαλα σαν πρώτη απήχε μόνο ενα εκατοστό απο το έδαφος. Με την αποκόληση ακόμα του ριναίου τροχού στην απογείωση ακούμπησε και έφυγε κομάτι. Αρα οποιος το πάρει μην του βάλετε 16αρα απο 15 και κάτω 15Χ10 ή 15Χ8 που έδινε και ο κινητήρας μου. Κατά τα άλλα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα ούτε με προβλημάτισε. Στην προσγείωση να ξέρετε δεν θέλει flaperon γιατί συμπεριφέρετε με οποιαδήποτε ταχύτητα ώς elevator. Eiναι γρήγορο στην προσγείωση ή το πήγα εγώ γρήγορα καλύτερα με γκάζι μη γνωρίζοντας ακόμα την ταχύτητα stall και μη γνωρίζοντας αν ρίξει φτερό ή όχι αν κατέβαζα αρκετά την ταχύτητα. Δεν είχα κανενα σημάδι πάντως για stall κατα την προσγείωση.
Αυτά από πρώτη επαφή με το LEO 110 με magnum κινητήρα 120 ΑRFS. Tώρα το επόμενο βήμα είναι το τριμάρισμα σύμφωνα με τα πρότυπα των patern αεροπλάνων και μετά προπόνηση προπόνηση προπόνηση για F3A GRA. Οποιος κύριος θέλει να βοηθήσει και ξέρει πως τριμάρεται ενα patern ας με ενημερώσει. Μερικές φωτογραφίες απο την πρώτη πτήση μπορείτε να δείτε εδώ 
Καταγράφηκε

Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

George Tokalatsidis
http://www.aerolesxi.gr
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 02:03:33 »

Το οτι προσγειωνεται γρηγορα ειναι νορμαλ για pattern αεροπλανο, ισως αν ηταν λιγο πιο πισωβαρο να ερχοταν λιγο πιο αργα. Αν σου ερχεται γρηγορα παντως καλυτερα να σβηνεις το γκαζι λιγο πριν το flair της προσγειωσης.

Οσο για το τριμμαρισμα, αν ψαξεις στο ιδιο sub-forum ειχα στειλει ενα trimchart σε .pdf μορφη, ριξε επισις μια ματια στο ηλεκτρονικο βιβλιο του Γιαννη Κωνσταντακατου.

Νικος
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 02:13:30 »

Καλησπέρα και απο μένα.

Ρίξε μια ματιά εδώ : http://www.probuild-uk.co.uk/factsheets/trimchart.php θα σε βοηθήσει πιστεύω.
 θα σου στείλω ένα pm με συνημμένο αρχείο για να δεις.
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 10:53:27 »

Τι έλικες είναι καλό να χρησιμοποιούνται σε pattern μοντέλα;  Π.χ. σε μια 120άρα τετράχρονη που δίνει μεγέθη 16Χ6, 15Χ8, 15Χ10 και διάφορα άλλα τι είναι καλό να μπει;  Χρειάζεται μεγάλο βήμα και μικρότερη διάμετρος;

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 11:48:43 »

Σεραφειμ καλημερα,

Ο λογοι για τους οποιους χρησιμοποιουνται στα παττερν αεροπλανα σχετικα μικρη διαμετρος και μεγαλυτερο βημα ειναι δυο:

- Ελλατωση θορυβου. Οσο μεγαλυτερη ειναι η διαμετρος τοσο μεγαλυτερος και ο θορυβος, κατι που δε μας απασχολει και πολυ στις μικροτερες κατηγοριες.

- Επειδη ενα παττερν αεροπλανο πρεπει να κινειται σχετικα γρηγορα πρεπει η προπελα να ακολουθει το airframe και οχι να το φρεναρει, αν βαλεις πολυ μικρο βημα δηλαδη 4-6 η προπελα θα εχει την ταση να το φρεναρει στην ευθεια οριζοντια. Το φρεναρισμα βεβαια ειναι πολλες φορες επιθυμητο. Τα συγχρονα παττερν μοντελα εχουν χοντρες ατρακτους γι'αυτο το λογο, για να εχουν μεγαλυτερη οπισθελκουσα στης καθοδους και να φρεναρουν. Βεβαια στην ανοδο το μοντελο πρεπει να εχει πολυ καλη ελξη γιατι εκτος απο το βαρος του μοντελου υπαρχει και η οπισθελκουσα λογω του ογκου της ατρακτου.Γ'αυτο βλεπουμε μοντελα με βαρος 4.4-4.8 Κg με κινητηρες θηρια γι'αυτο το βαρος πχ ΥS-160 κτλ.

Η μεγαλυτερη σε διαμετρο προπελα προσφερει μεγαλυτερη στατικη ελξη στις ιδιες στροφες αρα καλυτερο τραβηγμα στην ανοδο, τελευταια και με την χρηση των τετραχρονων κινητηρων που δεν ειναι τοσο θορυβωδεις υπαρχει η ταση προς μεγαλυτερες διαμετρους.

Επειδη ο θορυβος δε μας ενδιαφερει και πολυ στην συγκεκριμενη κατηγορια ουτως η αλλως θα δοκιμαζα και τα 3 μεγεθη και οποιο κατα τη γνωμη μου ταιριαζε στο στυλ πτησης μου αυτο θα χρησιμοποιουσα. Ξεκινα τις δοκιμες με 15x8 και βλεπεις η 16x6 ειναι πιο πολυ για freestyle/3D που σε ενδιαφερει να εχεις στατικη ελξη απο πιο χαμηλες στροφες για high Αlpha μανουβρες κτλ. Δεν εχεις να χασεις τιποτα αν τη δοκιμασεις ομως.

Ηλια αν γραφω κατι λαθος παραπανω διορθωσε με σε παρακαλω...

Χαιρετισμους,

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 13:09:04 από Nikolas » Καταγράφηκε
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 15:52:49 »

Εγώ θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τους κινητήρες που βλέπω ότι χρησιμοποιούν πολύ στο εξωτερικό σε pattern και όχι μόνο μοντέλα.Ένας τετράχρονος είναι πολύ πιο αξιόπιστος από ένα δίχρονο?(ο δικός μου ο δίχρονος πάντως με 5% νίτρο με παιδεύει συχνά!)
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 21:13:44 »

Για χαρα
Νικο ,πολυ καλα τα εγραψες αλλα να εχεις στο νου σου και τα εξης .Η αποδοση στη ανοδο δεν εχει να κανει καθολου με την αεροδυναμικη δηλαδη για την ελικα δεν αλλαζει τιποτα αν ανεβαζει ενα μοντελο 4.5κιλων η ενα τουβλο 4.5 κιλων ,θα μπορεσει να τα ανεβασει και τα δυο στο ιδιο ακριβος υψος ,αυτο που αλλαζει με την αεροδυναμικη του μοντελου ειναι η αρχικη ταχυτητα ,πολλες φορες δηλαδη βλεπουμε ενα μοντελο να τρεχει και κανοντας μια απαλη μεταβαση σε ανοδο να χανεται απο τα ματια μας  ξεγελοντας μας οτι εχει δυναμη η μηχανη ,η ελικα ,η ο συνδοιασμος τους ,με το ιδιο μοντελο αν κανουμε αποτομη ανοδο ριχνοντας τη αρχικη του ταχυτητα θα δουμε μερικες φορες οτι δεν φτανει ουτε στο μισο υψος.Αυτο που χανει σιγουρα ενα χοντρο μοντελο στη ανοδο ειναι η αποδοση του ρευματος της ελικας οπου χανεται κτυποντας ας το πουμε απλα την ατρακτο αντι να φευγει πισω οσο το δυνατον γρηγοροτερα ,δραση-αντιδραση.
Η μεγαλη διαμετρος δεν σημαινει αμεσα και καλυτερη ανοδο ,σιγουρα σημαινει καλυτερη θΕΩΡΗΤΙΚΗ αποδοση της ελικας λογο το οτι απλα ειναι μεγαλυτερη ,bigger flyes bettrer.Μερικες ελικες ειναι κατα συμπτωση πολυ αποδοτικες που εχει να κανει με πολλους παραγοντες οπως η κατασκευη του καλουπιου ,μια δοκιμη νεας αεροτομης και τα λοιπα ,αυτο που εχει να κανει καποιος αν θελει αυτο που λεμε fine tunning ειναι απλα να δοκιμασει ,προσοχη ομως στη αλλαγη μιας παραμετρου καθε φορα για να μπορει να εντοπιζει την αιτια της αλλαγης της αποδοσης !
Γενικα παντος στην συγγεκριμμενη κατηγορια οι μεγαλες διαμετροι φερνουν και αρκετα προβληματα ,οπως γυροσκοπικα φαινομενα και λοιπα που ειναι μια μεγαλη συζητηση ,εκτος αν ενδοιαφερει το 3d οποτε η μεγαλυτερη διαμετρος ειναι καλυτερη
ελπιζω να βοηθησα
φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 21:39:06 »

Hλια ευχαριστω εχω δυο ερωτησεις σχετικες.

1) Ενα pattern αεροπλανο χοντρο (draggy) ειναι αργο στην καθοδο λογω αντιστασης-οπσθελκουσας αφου εχει μεγαλη επιφανεια προσβολης με τον αερα. Δε συμβαινει και το ιδιο στην ανοδο? Δηλαδη εκτος απο το βαρος του στην ανοδο δεν δρα μια επιπλεον δυναμη στον κατακορυφο αξωνα που ειναι η αντισταση του αερα?

2) Η μεγαλη προπελα προκαλει γυροσκοπικα φαινομενα οντως, με τα ηλεκτρικα pattern που χρησιμοποιουν πιο ελαφριες προπελες αλλα μεγαλυτερης διαμετρου απο ενα αντιστοιχο θερμικο, τι συμβαινει αναφορικα με τα γυροσκοπικα φαινομενα?

Περιμενω απαντηση ευχαριστω και τα λεμε,

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 24 Ιαν 2006, 23:23:24 από Nikolas » Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 25 Ιαν 2006, 20:15:08 »

Καλησπερα
1) Στην ανοδο δεν μας ενδοιαφερει η ταχυτητα αλλα μονο η τελικη θεση που μπορει να φτασει το αεροπλανο, αυτο ειναι καθαρα θεμα λογου ωσης προς βαρος .Στο μονο που θα επηρεασει η αεροδυναμικη θα ειναι ο χρονος που θα κανει για να φτασει ψηλα το μοντελο .Το ‘‘χοντρο¨ θα φτασει λιγο πιο αργα.αν η αρχικη ταχυτητα στο ξεκινηνμα της ανοδου ειναι ιδια .θα φτασουν και τα δυο στον ιδιο χρονο.Εκτος αν οπως ειπαμε ειναι πολυ χοντρη η ατρακτος σε σχεση με την διαμετρο της ελικας ωστε ενα μεγαλο μερος απο το  ελικορευμα ουσιαστικα το απορροφαει η ατρακτος ,αυτο εναι αλλο φαινομενο .Ενα draggy μοντελο μπορει να ειναι draggy και λογο αλλων χαρακτηριστικων ,οπως αν εχει χοντρα χειλη εκφυγης .Πρεπει να ξεχωρισουμε τι εννοουμε ανοδο ,ταχυτητα ανοδου η τελικο σημειο ανοδου ..?
Ο καλυτερος τροπος να καταλαβει κανεις τη διαφορα ειναι μετα απο hovering να δωσει φουλ στοιχεια στη μηχανη ,εκει φαινεται καθαρα πιο αεροπλανο ειναι overpowered και πιο οχι ,πιστεψτε με σ'αυτη τη φαση που βρισκεται το μοντελο δεν παιζει κανενα ρολο αν ειναι αεροδυναμικο αν εχει χοντρα χειλη εκφυγης η αν εχει 4μετρα κορδελα δεμενη στην ουρα (οτι πιο draggy) ,ειναι καθαρα θεμα δυναμης ....

2)Τα φαινομενα αυτα χειροτερευουν κατα πολυ με την μεγαλυτερη διαμετρο (μεγαλυτερες ροπες) ,παρα με το βαρος της ελικας .Δεν ειναι μονο καθαρα γυροσκοπικα φαινομενα (αδρανεια-βαρος) αλλα κατα πολυ μεγαλο λογο αεροδυναμικα (σπειροηδες ελικορευμα κτλ),απλα τα ανομαζουμε γυροσκοπικα για ευκολια.Ισως θα επρεπε να χρισιμοποιοιυμε μια αλλη λεξη.
Παρεπιπτοντος στο pattern 2x2 η ελικα η glow 17x12 ζυγιζει ακριβως το ιδιο με την Ε 19χ12 ,119γρ ,και μαλλον με τα hacker που γυρνανε 22χ12 οι ηλεκτρικες ελικες ειναι σιγουρα βαρυτερες απο τις glow.Δηλαδη τα πραγματα ειναι πολυ χειροτερα.....

παντος δεν ξερω αν μπορω να τα πω με αλλα λογια οσο αφορα την επιδοση της ανοδου και την αεροδυναμικη ,αν θα ηθελε και καπιος αλλος που διαβαζει αυτη τη συζητηση να μας πει αυτα που εχει καταλαβει με δικα του λογια ωστε να γινει πιο κατανοητο σε ολους...
φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Ποιό είναι καλό μοντέλο για αρχάριο σε pattern ? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.167 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.