Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 02:52:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 02:52:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 28
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 119     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: T REX 600 NITRO  (Αναγνώστηκε 286399 φορές)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #390 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 20:50:38 »

    Ρε παιδιά έχω μια απορία μιας και μιλάτε για οικονομίες, χρόνους κ.λ.π.
    (Συγχωρήστε μου την ακόλουθη ερώτηση καθότι αρχάριος, άσχετος κ.λ.π. κ.λ.π.)
    Δεν γίνεται καμία πατέντα να μπει κινητήρας με αμόλυβδη (έχω δει τέτοια ελικόπτερα, όχι trex πάντως) να ξεμπερδεύουμε;
    Είναι μεγάλο ζόρι;(Εννοώ χρειάζεται πλήθος μετατροπών κ.λ.π.); idiot2

    Εχει γίνει μελέτη και για αυτό. Wink Προσωπικά το αφήνω ώς τελευταίο στάδιο. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #391 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 20:52:04 »

    σωστος ο vtr Wink Thumbs up Wink Wink
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #392 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 21:19:28 »

    Πολυ καλα τα λεει ο φιλτατος VTR!
    Εγω ειμαι του "καθε πραγμα στον καιρο του"
    Αν θες δυναμη,πηγαινε σε Redline,Webra,Hyper,YS.
    Αν θες να μαθεις τα βασικα,και οταν λεω τα βασικα εννοω τις αιωρηση τεσαρων σημειων normal και invert,πορειες(forward,invert  forward,backwards,invert backwards) σε οκταρια,σε μετρια ταχυτητα,χωρις σκαμπανεβασματα και διορθωσεις με το κιλο τοτε βαλτε ΤΤ50PROH,για να μην κλαιτε το καυσιμο.
    Ολα ειναι θεμα δακτυλων(η αλλιως collective managment)
    Μην ξεχνατε οτι ο Κουτσουλας,οταν πεταγε με το XeroG,φοραγε ΤΤ50PROH με Hatori 521 και CP30.
    Με αλλα λογια, μην υποτιματε αυτο το μοτερ.
    Θα σας ετοιμασει για το επομενο επιπεδο με οικονομια.
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #393 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 23:17:36 »

    μανόλη πρέπει να αλλάξεις φωτό στο προφίλ σου!!!δεν νομίζεις? laugh
    Άμα δεν πετάξει, το προφιλ δεν αλλάζει!
    Είναι δυνατόν να συναγωνιστώ τώρα εσάς;;;  Ντροπή
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #394 στις: Παρασκευή, 2 Ιαν 2009, 23:20:23 »

    Ρε παιδιά έχω μια απορία μιας και μιλάτε για οικονομίες, χρόνους κ.λ.π.
    (Συγχωρήστε μου την ακόλουθη ερώτηση καθότι αρχάριος, άσχετος κ.λ.π. κ.λ.π.)
    Δεν γίνεται καμία πατέντα να μπει κινητήρας με αμόλυβδη (έχω δει τέτοια ελικόπτερα, όχι trex πάντως) να ξεμπερδεύουμε;
    Είναι μεγάλο ζόρι;(Εννοώ χρειάζεται πλήθος μετατροπών κ.λ.π.); idiot2

    Εχει γίνει μελέτη και για αυτό. Wink Προσωπικά το αφήνω ώς τελευταίο στάδιο. Χαμόγελο
    Μπράβο φίλε VTR αυτό σημαίνει εξέλιξη, και επιστήμη! Αναμένω (όπως όλοι φαντάζομαι) νεότερα όταν και αν υπάρξουν αποτελέσματα! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #395 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 21:23:35 »

    Λοιπόν παραπονιάρηδες, οι χρόνοι σήμερα έπεσαν... Ποοολύ άνεση

    Idle up και 1800 στροφές, πέσαμε στα 15 λεπτά... Χαμόγελο συνεχούς πορείας.

    Βέβαια ακόμα είμαι πλούσιος..(όχι απο λεφτά Grin Grin). 
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #396 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 21:38:24 »

    Γιατί πλούσιος με αυτές τι θερμοκρασίες;
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #397 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 21:43:06 »

    Γιατί πλούσιος με αυτές τι θερμοκρασίες;

    Κάτσε ρέ φίλε...να τον ευχαριστηθώ πρίν τον κάψω.. Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #398 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 22:23:21 »

    Καλα, δεν τον εχεις καψει ακομα; worry
    ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΣ!!! laugh
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 889



    « Απάντηση #399 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 22:58:09 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Θάθελα και εγω με την σειρά μου να θέσω μια ερώτηση σε όλους.
    Είναι ποτε δυνατόν η Thunder Tiger να έβγαζε ελικόπτερο που όλοι παραδέχονται
    οτι είναι "δασκάλα" και είναι κατα την γνώμη μου, με ελαττωματικό κινητήρα ?.... Ελεος !

    Εγω στον δικό μου τον 30αρι ΤΤ έχω O.S. 37 H
    Αντιμετώπισα του κόσμου τα προβλήματα σε οτι αφορά το θέμα "θερμοκρασία". Μέχρι που αγόρασα καινούργιο και τον στρώνω
    ....ομως σκέφτομαι πως εαν είχα αγοράσει ΤΤ θα ήταν μάλλον καλύτερα !!!
    Καταγράφηκε

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #400 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 23:01:41 »

    Δεν ειπαμε φιλε dhiotis οτι ο ΤΤ 50 PRO ειναι κακος κινητηρας, απλα ειναι κοματακι ποιο δυσκολος στην ρυθμιση σε σχεση με τον hyper.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 99



    « Απάντηση #401 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 23:05:38 »

    καλησπερα συνηθως τα προβληματα θερμοκρασιας εχουν να κανουν με το συστημα ψυξης του σκαφους και τα pitch and throtle curves
    εχω ενα 32 ος απο το 1990 σε ενα shutlle 30 with recoil εχει καψει τα πιο αθλια καυσιμα και ο κινητηρας κενταει ακομα
    Καταγράφηκε

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 99



    « Απάντηση #402 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 23:10:27 »

    τελικα αγαπητε VTR πετας 23 λεπτα μονο με το κανονικο τανκ και χωρις εχτρα τανκ?
    Καταγράφηκε

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 889



    « Απάντηση #403 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 11:18:36 »

    καλησπερα συνηθως τα προβληματα θερμοκρασιας εχουν να κανουν με το συστημα ψυξης του σκαφους και τα pitch and throtle curves
    εχω ενα 32 ος απο το 1990 σε ενα shutlle 30 with recoil εχει καψει τα πιο αθλια καυσιμα και ο κινητηρας κενταει ακομα
    Δυστυχώς ότι και εαν έκανα, δεν υπήρχε λύση.
    Σκέψου οτι άλλα 30αρια φίλων που τα έχω στήσει εγω, με O.S. 37Η δεν έχουν κανένα πρόβλημα.  white flag
    Το δικό μου μοτέρ, κάτι είχε. Θυμός Μπορεί τα ρουλεμάν ?....
    Ελπίζω με το καινούργιο που αγόρασα όλα να πάνε καλά. Μέχρι στιγμής δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα, αλλά δουλεύει 1.8 αριστερά
    γιατι το στρώνω, και αποφάσισα να το στρώσω ήρεμα και με βάθος χρόνοιυ. Βρίσκομαι στο 3 τεμπόζιτο. Θερμοκρασία ? πιάνω όλο το μοτέρ
    με το χέρι....για πολλά - πολλά δευτερόλεπτα. Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #404 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 12:45:11 »

    καλησπερα συνηθως τα προβληματα θερμοκρασιας εχουν να κανουν με το συστημα ψυξης του σκαφους και τα pitch and throtle curves
    εχω ενα 32 ος απο το 1990 σε ενα shutlle 30 with recoil εχει καψει τα πιο αθλια καυσιμα και ο κινητηρας κενταει ακομα

    Πόσο δίκιο έχεις αγαπητέ. Το ξέρω και εγώ επειδή τον είχα και εγώ έναν καιρό σε ένα Hirobo Shuttle, το οποίο αποτέλεσε το μεγαλύτερο σχολείο για μένα.

    Ο OS 32 SX-H Ring είναι χωρίς αμφιβολία μακράν πιο αξιόπιστος από άποψης αντοχής, υπερθέρμανσης, αλλά και ευκολίας ρύθμισης από τον OS37, TT36, ΤΤ39. IRVINE κλπ.

    O συγκεριμένος κινητήρας είχε "ταιριάσει" τέλεια με το συγκεκριμένο Ε/Π, παρόλο το υποτονικό σύστημα ψύξης που είχε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 14:17:33 από Κυρμπέσης Νίκος » Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 119     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T REX 600 NITRO
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.