Ρε παιδιά μία απορία: Μόνο εν πτήση στρώνουμε τον κινητήρα; Θέλω να πώ αν δεν έχει ρυθμιστεί σωστά και ανεβάσει ξαφνικά στροφές τί γίνεται; Πάει το χάσαμε;
Σκέφτομαι αρχικά για ψιλοστρώσιμο - ρυθμίσεις κινητήρα (χωρίς τα Blades βέβαια) και μετά λίγο λίγο hoovering. Μπορεί για σας να ακούγονται "παιδικά" όλα αυτά αλλά για μένα...
Φίλε manosm1, το μόνο που μπορώ εγώ να σου πώ, είναι πώς έστρωσα τον δικό μου κινητήρα.
Μιλάμε πάντα για τον hyper. Γιατί τους ΤΤ τού έκαιγα.....
Λοιπόν το πρώτο και δεύτερο ντεπόζιτο στο ρελαντί πλούσια.
Αλλωστε ρουφάει τόσο πολύ, που δέν θα καταλάβεις πότε θα φύγουν τα δύο ντεπόζιτα.
Κατά διαστήματα τόν έσβηνα και μόλις κρύωνε πάλι απο τήν αρχή.
Στό τρίτο ντεπόζιτο, έκανα χαμηλά χοβεράκια, για περίπου 1 - 2 λεπτά και το κατέβαζα.
Δούλευε στο έδαφος για άλλα δύο περίπου λεπτά, και μετά πάλι χοβεράκια για 1 - 2 λεπτά.
Στό τρίτο ντεπόζιτο έκανα το ίδιο πράγμα, αλλά τα χοβεράκια τα κρατούσα περίπου στο διπλό χρόνο αυτή την φορά.
Στό τέταρτο ντεπόζιτο άρχισα πορείες χαλαρά, αποφεύγοντας τά απότομα σκαπανεβάσματα.
Από εκεί και πέρα ντεπόζιτο στο ντεπόζιτο ήρθε και έδεσε.
Τώρα μέ εσένα υπάρχει λογικά θέμα, όσο αφορά τίς πορείες, που σίγουρα δεν θα μπορείς να βγάλεις.
Πάντα βέβαια βάση με τα λεγομενά σου, αφού δέν έχεις ξαναπετάξει.
Αρα λογικά θα μείνεις στό χόβερ προσωρινά, και απλά μετά από το τρίτο ντεπόζιτο μπορείς να αρχίσεις να κλείνεις
κλίκ το κλίκ τήν βελονίτσα. Οχι όμως πολύ, γιατι στό χόβερ οι κινητήρες ανεβάζουν θερμοκρασίες.
Αλλά μέχρι το τρίτο τέταρτο ντεπόζιτο τα ξαναλέμε.
Επαναλαμβάνω για να μήν παρεξηγηθώ, ότι τα παραπάνω αφορούν τίς δικές μου εμπειρίες.
Οι απόψεις είναι πολλές, και ο καθένας έχει τον τρόπο του. Σιγά σιγά μαθαίνεις.....