Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.394 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 27 Απρ 2024, 07:00:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 27 Απρ 2024, 07:00:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:39]

    από maxwell40
    [Χθες στις 20:58]

    [Χθες στις 12:30]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 10:50:23]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304394
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 25
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 20
    Συνολικά: 21
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Απ: ys 90st  (Αναγνώστηκε 5976 φορές)
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 514



    « στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 16:26:09 »

    στην πατρα εχει ενας φιλος ενα ys 90 σε ενα ελικοπτερο και δουλευει ρολοι. devil Thumbs up

    Παιδιά εγώ έχω τον Ys 91SR και θέλω να τον στρώσω...! Μήπως μπορείτε να ρωτήσετε το παλικάρι πόσες στροφές είχε τις βελόνες χαμηλών μεσαίων και πόσες ψηλά στο στρώσιμο;
    Το μάνουαλ δίνει 1.25 1.75 1.25 στροφές αλλά πρέπει να είναι μακριά απο την πραγματικότητα ή εγώ δεν κάνω κάτι σωστά...!
    Καταγράφηκε

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 17:16:15 »

    file itf gia sou apo patra to kinitira ton 90ari ton exei ena pedi pou ton lene sotiri exei to magazi tis kyosho sti patra k exei to caliber 90 parto til se ores katastimaton sto 2610-437711 k tha se exiperetisi ine poli gnostis oxi mono se kinitires alla k se oti allo xriastis.bay!!
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 22:50:47 »

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 00:14:26 »

    Φιλε misterHATORI σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 03:50:31 »

    φιλε itf68
    να συμπληρωσω στο προηγουμενο μηνυμα οτι προφανως με τι ρυθμισεις που ειχες οπως τις εχει το manual του κινητηρα αν προσπαθησες να τον βαλεις ετσι μπροστα θα ειναι μπουκωμενος,οποτε θα πρεπει να 1)βγαλεις το σωληνακι που παει απο την βαλβιδα στο ντεποζιτο (το οποιο θα κανεις παντα οταν σβηνεις τον κινητηρα και την ωρα που θα βαζεις καυσιμο,2)να διακοψεις την παροχη καυσιμου,3)να βγαλεις το μπουζι και να γυρισεις με την μιζα τον κινητηρα για 2-3 δευτερολεπτα.Ξαναβαζεις μπουζι και σωληνακι στην θεση τους ανοιγεις και την παροχη καυσιμου με τις νεες ρυθμισεις και εισαι ετοιμος.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 09:13:43 »

    file itf gia sou apo patra to kinitira ton 90ari ton exei ena pedi pou ton lene sotiri exei to magazi tis kyosho sti patra k exei to caliber 90 parto til se ores katastimaton sto 2610-437711 k tha se exiperetisi ine poli gnostis oxi mono se kinitires alla k se oti allo xriastis.bay!!


    misterHATORI.
    Θα παρακαλούσα τα μυνήματα να είναι με ελληνικούς χαρακτήρες.
    Καταγράφηκε
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 18:21:09 »

    Φιλε misterHATORI σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

    τι να κανο δεδελε τιν αληθεια λεω αφοθ ισε γιατρος κ μαλιστα χειρουργος!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 514



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 19:41:26 »

    file itf gia sou apo patra to kinitira ton 90ari ton exei ena pedi pou ton lene sotiri exei to magazi tis kyosho sti patra k exei to caliber 90 parto til se ores katastimaton sto 2610-437711 k tha se exiperetisi ine poli gnostis oxi mono se kinitires alla k se oti allo xriastis.bay!!

    Φίλε μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες..!

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.
    Γεια σου Σωτήρη!
    Αυτό που λες για το σύστημα αερόψυξης δεν το ξέρω και το κακό είναι οτι τώρα μπαίνω στα θερμικά και είμαι στα χαμένα. Την διαδικασία που αναφαίρεις την ακολούθησα κατά γράμμα από την αρχή.Θα ήθελα να εξηγήσεις λίγο για το ρελαντι αν και κάποιο φιλαράκι με βοήθησε να το βάλουμε μπρος αλλά οι στροφές του είναι στα χαμηλά 1,5  και στις μεσαίες 1,5 για ψηλά το έβαλε στις 2,5 κάτι που δεν το πιάσαμε ποτέ για να δούμε πώς δουλεύει γιατί έχω πολλές στροφές στους έλικες και η καμπύλη μου φτάνει μέχρι το 70%!(Το κάναμε για να αποφύγουμε τις πολλές στροφές και σίγουρα δεν είναι σωστό)
    Με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω τις ρυθμίσεις σου θα δοκιμάσω και βλέπουμε αλλάζοντας και την καμπύλη γκαζιού...!
    Αν δεν σε πειράζει θα μπορούσα να σε ενοχλήσω τηλεφωνικώς για περισσότερη βοήθεια;
    Ευχαρίστω πολύ!
    Καταγράφηκε

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:04:56 »

    φιλε itf68
    το καλυτερο θα ειναι να με παρεις αυριο το πρωι αν μπορεις τηλ στο μαγαζι(2610437711) απο τις 9:30 - 14:00 θα ειμαι εκει.
    μιας και αναφερεις για καμπυλη γκαζιου θα ξερεις οτι αυτα τα μοτερ κανουν hover στο 40%.
    ξερεις να μου πεις τι gear ratio εχει το ελικοπτερο σου?
    οσο για τις ρυθμισεις που εχετε νομιζω οτι ειναι εντελως λαθος(συγνωμη αλλα μπορει να πηρε μπροστα και οταν πεταξει να σου μπουκωσει και ...)
    ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:22:40 »

    Να πω και τις δικες μου ρυθμυσεις
    μετα απο 3 γαλονια cp 30 ari
    χαμηλες 0.80
    υψυλες 0.90
    μεσαιες 1.50
    Καταγράφηκε

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:37:23 »

    ΦΙΛΕ KOSELIOK
    Οι δικες σου ρυθμισεις θα ειναι σιγουρα σωστες για να πετας και ειναι πιο κοντα στις δικες μου.
    με ποιο μοντελο πετας?
    αν ειδες οπως προανεφερα το δικο μου ελικοπτερο εχει fan που γυριζει οτι το μοτερ επι 1.6
    φιλικα
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:37:58 »

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.

    Μια ερωτηση. Οταν λες οτι το συστημα ψυξης επιρεαζει την ρυθμιση ενωεις αναλογα με την πιεση που δημιουργει στην εισαγωγη 'η' κατα ποσο καλα ψυχει τον κινητηρα;
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:55:00 »

    φιλε dimitris-kriti
    να σου πω οτι υπηρετησα και εκει φανταρος στο πεδιο βολης στη Σουδα.
    σιγουρα κανει μια υπερπληρωση παραπανω αερα στον κινητηρα αλλα μικρη δεν ειναι και turbo,ομως επηρεαζει την ψυξη αρκετα (οχι με υγρασια που ειναι αλλο θεμα)
    χαιρετισματα στην ΚΡΗΤΗ!!!
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 21:08:01 »

    Φιλε Σωτηρη και 'γω εκανα φανταρος μερικους μηνες στην πατρα και μαλιστα την εποχη που ειναι το καρναβαλι. Αλλα απο τις πολλες καμπανες δεν ειδα παρα μονο τα πειροτεχνιματα!!!  laugh
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 21:21:43 »

    itf68
     εριξα μια ματια σε ενα manual απο synergy n9 και ειδα οτι εχεις gear ratio 8.27:1 ενω εγω 7.9:1 ειδα μαλιστα οτι το fan το δικο σου ειναι πανω στον στροφαλο του μοτερ οποτε οι ρυθμισεις του koseliok ειναι πιο λογικες για την δικη σου περιπτωση.
    οποτε θες παρε τηλ.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 21:27:42 »

    φιλε Δημητρη αν και δεν ασχολιομουν τοτε με μοντελισμο θυμαμαι οτι η Κρητη εχει απιθανα μερη για πτησεις και οχι μονο φυσικα.
    Μονο καλες αναμνησεις αφηνει αυτο το νησι ακομα και σε εφεδρους φανταρους.
    Να 'σαι καλα.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 22:20:05 »

    Πεταω ενα ραπτορα 90 se
    Tη μονη βελονα που πειραζω ειναι την μεσαια αναλογα με τις καιρικες συνθηκες
    με το κρυο κλεινω 2-3 κλικ
    και μεπιο ζεστο καιρο ανοιγω 2-3 κλικ

    τις αλλες αφου εστρωσε ο κηνητηρας δεν τις πειραζω

    εχει πολλυ δυναμη αυτο το μοτερ!!
    Καταγράφηκε

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 00:25:19 »

    Φιλε koseliok
    και 'γω μονο τις μεσαιες πειραζω αλλα εχω βαλει ενα servo και παρολο που εχω governor (futaba gv-1)το εχω συνδεσει σε aux στον δεκτη και το εχω περασει στο f mode οποτε το εχω να μου κανει 2-3 κλικ πιο πλουσιο το καυσιμο στο idle up 2 .
    κατανοητο ετσι (πολλες στροφες λιγο βημα).
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 00:50:10 »

    μηπως ξερει να μου πει καποιος πως μπορω να ανεβασω μια φωτο σχεδον 2.5 mb?
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 04:29:37 »

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.


    να κανω μια διευκρινηση
    οι ρυθμισεις που αναφερω ειναι σε τιμες συμφωνα με τους δεικτες του ρολογιου δηλαδη
    0,40 ειναι μιση στροφη και δεκα λεπτα ακομα
    1,30 ειναι μια στροφη και μιση
    συγνωμη που παρελειψα να το διευκρινησω απο την αρχη.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 514



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 15:10:06 »

    Για να μαθαίνω κιόλας... όντως η σχέση μου Σωτήρη είναι 8,266 αν υποθέσουμε οτι εχω μεγάλο γρανάζι 124 και μικρό 15 δοντιών έτσι;
    Τώρα αν κλείσω στις ρυθμίσεις που λέμε θα έχω πιο φτωχό μήγμα αρα θα έχω πιο πολλές στροφές;
    (Για τηλέφωνο δεν μπόρεσα Σωτήρη σήμερα!)
    Καταγράφηκε

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 17:05:43 »

    και 'γω μονο τις μεσαιες πειραζω αλλα εχω βαλει ενα servo και παρολο που εχω governor (futaba gv-1)το εχω συνδεσει σε aux στον δεκτη και το εχω περασει στο f mode οποτε το εχω να μου κανει 2-3 κλικ πιο πλουσιο το καυσιμο στο idle up 2 .

    Φίλε daedalus, αυτο μπορείς να το αναλύσεις λίγο.. Ποοολύ άνεση
    Γίνεται αυτόματα η χειροκίνητα.
    Εχεις κάποιον αισθητήρα τύπου carb smart.
    Εχει κάποιον αισθητήρα το gv-1, και οδηγείς το σέρβο από εκεί;
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 22:20:38 »

    itf68
    για να μην μπερδευουμε τα πραγματα σου ξαναλεω οτι οι ρυθμισεις που εχεις ειναι προφανως λαθος.
    Απο την αλλη ειπα οτι συμφωνα με το μοντελο σου (fan,gear ratio)οι ρυθμισεις του koseliok ταιριαζουν καλυτερα απ οτι οι δικες μου.
    Αφου ρωτας ομως για το gear ratio και το τι γινεται,θα στο πω λιγο μπακαλιστικα.το δικο σου ελικοπτερο ειναι σαν να πηγαινει ενα αυτοκινητο με 1η σε μια ανηφορα και το δικο μου ειναι σαν να πηγαινει με 2α
    Δεν μας εχεις πει τι pitch curve,τι blades εχεις ,εξατμιση κτλ.
    Ειναι οπως καταλαβαινεις δυσκολο μεσω forum να συννενοηθουμε.(το κυριοτερο γιατι μια εισαι εσυ συνδεδεμενος μια εγω).
    Αν δεν βιαζεσαι θα βγει ακρη και ετσι αλλα πιο ευκολο ειναι πιστευω απ το τηλεφωνο και ακομα καλυτερα απο κοντα.
    τα λεμε.


    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 22:56:16 »

    Φιλε vtr
    το carb smart ειναι κατι που εγω προσωπικα δεν το εμπιστευομαι χωρις να θελω να θιξω το προιον.
    αν θελεις μπορω να σου πω και για πιο λογο.
    το gv-1 δεν εχει τετοια λειτουργια αλλα μπορεις να το ρυθμισεις συμφωνα με τις στροφες να αυξομειωνει το μιγμα.
    επειδη εχω την jr x9303 εχω συνδεσει το mixture servo στον δεκτη(9ch), αν ειχα τηλ/νση 7ch θα επρεπε αναγκαστικα να συνδεσω το servo στο governor.
    το οτι κανω πιο πλουσιο το καυσιμο στην ρυθμιση του hover στο iddle up2 ειναι γιατι το στροφειο το εχω σεταρει απο το governor να γυριζει με 2050 στροφες
    που σημαινει 16195 στροφες στον κινητηρα[2050Χ7.9(gear ratio)],οταν λοιπον εχεις βημα ας πουμε -9,0pc και 100%tc,0pc και 50%tc,+9pc και 100% tc ειναι κατανοητο οτι στο -9 και +9pc ο κινητηρας εχει φορτιο ομως στο 0pc δεν εχει φορτιο οποτε στεγνωνει λιγο απο καυσιμο ,γι αυτο του δινω 2 -3 κλικ στις μεσαιες πιο πλουσιο απ οτι στο normal mode που στο hover εχει φορτιο.
    φιλικα
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 04:31:40 »

    Φιλε vtr
     να συμπληρωσω οτι οι θεσεις του servo ειναι προκαθορισμενες για normal mode και iddle up αντιστοιχα.
    μονο σε ενα αλλο ελικοπτερο 50αρι ειχα βαλει χειροκινητη ρυθμιση απο τα lever της τηλ/νσης για στρωσιμο.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 08:41:29 »

    Εγώ παιζω 1800 και 1950 αντίστοιχα, σέ idle 1 και 2. Χρησιμοποιώ  carb smart.
    Αυτο που προσπαθώ να ρωτήσω είναι ότι εάν το καταργήσω, με ποιο άλλο τρόπο μπορώ να ελένχω το καύσιμο.
    Τό σερβάκι υπάρχει. Αλλά από που θα παίρνει εντολή, να ανοιγοκλείνει τη βελόνα; idiot2
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 14:55:05 »

    φιλε vtr
    θα πρεπει να συνδεσεις το servo σε aux ch στον δεκτη και μετα απο το μενου της τηλ/νσης να πας στο device select και να περασεις αυτο το aux ch σε f mode οποτε σε καθε θεση του f mode (normal,idle up1&2)θα εχεις διαφορετικες τιμες αναλογα πως θα το ρυθμισεις.
    Κατι οπως η ευαισθησια του gyro.
    ποια τηλ/νση εχεις?
    αν εχει lever θα μπορεις να το ρυθμιζεις και απο εκει αλλα καλυτερα οχι (μηπως ξεχαστεις κτλ)εκτος και προκειται να στρωσεις κινητηρα(το lever εγω το χρησιμοποιησα μονο για στρωσιμο λογο ευκολιας που θελει σχετικα συχνα αλλαγη η ρυθμιση και πολλα κλικ).

    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 17:19:05 »

    Εγώ παιζω 1800 και 1950 αντίστοιχα, σέ idle 1 και 2. Χρησιμοποιώ  carb smart.
    Αυτο που προσπαθώ να ρωτήσω είναι ότι εάν το καταργήσω, με ποιο άλλο τρόπο μπορώ να ελένχω το καύσιμο.
    Τό σερβάκι υπάρχει. Αλλά από που θα παίρνει εντολή, να ανοιγοκλείνει τη βελόνα; idiot2

    Το κοιταξα λιγο στην dx 7, αν εχεις ελευθερο το aux 2 το παντρευεις με το flt mode και βαζεις εκει το σερβο. Φτιαχνωντας μετα το travel adjust,
    μπορεις να εχεις διαφορετικη θεση στην βελονα στα idle 1 και 2. Το θεμα ειναι οτι an εχεις governor  το aux 2 ειναι πιασμενο αρα με την 7καναλη ξεχασε το.
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 17:49:06 »

    Ναι παιδιά. Ελεύθερο κανάλι δεν υπάρχει..
    Οπότε θα μείνουμε με τό carb smart. Thanks φίλε daedalus.
    Πληροφοριακά έχω την dx 7.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Απ: ys 90st
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.