Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.225 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 02:15:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 02:15:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 20:57:54]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284225
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 17
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Monokote σε φελιζόλ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Monokote σε φελιζόλ  (Αναγνώστηκε 5821 φορές)
   
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 15 Απρ 2006, 20:00:24 »

Ήθελα να ρωτήσω, μπορεί να επικαλυφθεί με φίλμ τύπου monokote ένα μικρό φελιζολένιο μοντέλο;
Καταλαβαίνω ότι αυξάνει αρκετά το βάρος, αλλά στο e-starter μου εχώ βάλει έτσι και αλλιώς ένα τόνο διάφανη ταινία συσκευασίας για να του αυξήσω την αντοχή (που πραγματικά απέδωσε τα μέγιστα), και κάπου διάβασα ότι το φίλμ ζυγίζει στην πραγματικότητα λιγότερο (περίπου 25gr/m², είναι όντως έτσι?). Οπότε γιατί να μην το καλύψω με monokote να είναι και όμορφο; Απλά δεν ξέρω αν αντέχει το φελιζόλ την υψηλή θερμοκρασία που χρειάζεται για να κολλήσει το φιλμ. Επίσης δεν ξέρω, είναι το monokote το ίδιο ανθεκτικό με την ταινία;
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 15 Απρ 2006, 20:04:05 από Hartmann » Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 15 Απρ 2006, 20:06:35 »

Με χαμηλή θερμοκρασία ή με monokote το οποίο θέλει χαμηλή θερμοκρασία μάλλον θα τα καταφέρεις.
Χρειάζεται προσοχή όμως γιατί το φελιζόλ λιώνει.....

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 15 Απρ 2006, 20:18:19 »

Και από αντοχή;
Επίσης με το απλό σίδερο μπορώ να κάνω αυτή την δουλειά ή χρειάζομαι το ειδικό; Με το ειδικό πιστολάκι ζεστού αέρα γίνεται καλύτερα;

Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 15 Απρ 2006, 20:54:17 »

Καλησπέρα

Το ειδικό σίδερο δεν είναι απαραίτητο, απλά είναι πιο βολικό.  Τώρα για να καλύψεις το estarter δεν είναι απαραίτητο θα σου δώσει καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας για να μην λιώσεις το φελιζόλ.  Το πιστόλι θερμού αέρα είναι βοηθητικό, δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να καλύψεις ολόκληρο μοντέλο.

Πάντως εγώ πιστεύω ότι η αντοχή του monokote δεν έχει καμία σχέση με την αντοχή της ταινίας, αν θες να είναι το ίδιο ανθεκτικό μάλλον δεν θα πρέπει να το καλύψεις, άστο, καλύτερο άσχημο και γερό  Wink.  Αργότερα όταν θα είσαι πιο σίγουρος για τον εαυτό σου (πτητικά) το καλύπτεις.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 15 Απρ 2006, 22:16:15 »

Καλησπέρα Hartmann .
Θα μπορούσα να γράψω Βιβλίο ολόκληρο σχετικό με το Θέμα που άνοιξες ...  Cheesy   Grin
Υπάρχουν Monokotes που είναι ανθεκτικότερα απο την Απλή ταινία που αγοράζουμε απ'τα βιβλιοπωλεία ...
Εκείνο που κάνει την απλή κατασκευή με ταινία πιό Ανθεκτική είναι οι ... "Καβάλες" που κάνει η κάθε λουρίδα της ταινίας πάνω στην άλλη ...  Wink
Ξεκινάμε πάντα απ'το χείλος Εκφυγής ώστε οι 'καβάλες' αυτές να δημιουργούν τη μικρότερη δυνατή Οπισθέλκουσα ...
Δοκίμασε σ'ένα άλλο κομμάτι Φελιζόλ ιδίου τύπου πρώτα πρίν το κάνεις στο αεροπλάνο . Γενικά θα χρειαστεί το 1/3 της Μέγιστης θερμοκρασίας που μπορεί να παράγει το σίδερό σου .
Για το e-starter όμως Δέν βλέπω τον λόγο ... Συνήθως η Μεγάλη Αδράνεια ενός Βαρύ μοντέλου είναι που κάνει τις ζημιές όταν έρθει η ώρα ...  Undecided
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 15 Απρ 2006, 22:19:57 »

Για το e-starter όμως Δέν βλέπω τον λόγο ... Συνήθως η Μεγάλη Αδράνεια ενός Βαρύ μοντέλου είναι που κάνει τις ζημιές όταν έρθει η ώρα ...  Undecided
Thumbs up
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 16 Απρ 2006, 02:25:04 »

πουλαει ο Κουτσος φιλμακι σε ταινια, και διαφορα χρωματα που κολλαει χωρις τιποτα, ,αντε και ενα περασμα με πιστολακι μαλλιων το κανει ενα με το αεροπλανο , εχω ντυσει το δικο μου estarter και τη  formosa και ειναι πανεμορφα και ανθεκτικα, με ελαχιστο βαρος...ΑΞΙΖΕΙ τον κοπο, οχι μονο για την ανθεκτικοτητα , αλλα και για την διαφορετικοτητα


* formosa1.jpg (46.97 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 571 φορές.)
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 16 Απρ 2006, 10:18:55 »

Ναι τα είχα δει αυτά τα αυτοκόλλητα φίλμ (trim sheets http://www.monokote.com/trim.html χρησιμοποιούνται για σχέδια πάνω στην κύρια επικάλυψη). Φαίνονται πολύ καλή και ευκολή λύση.
Τα άλλα που λέγονται Econokote τα φέρνει ο Κουτσός ή κάποιο άλλο κατάστημα στην Αθήνα;

http://www.monokote.com/econokote.html
shrinks tight with low heat - so it's ideal for covering foam, balsa sheeted foam, and most plastic or fiberglass parts.
Weight: 0.20 oz/sq ft. (~60gr/m², είναι πολύ βαριά;)
Tensile Strength: 25,000 psi (είναι αρκετά καλό νούμερο αυτό;)
Καταγράφηκε
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 16 Απρ 2006, 10:47:53 »

εχεις απολυτο δικιο
αυτο ειναι το υλικο, εγω το αγορασα απο τον Κουτσο , αλλα να μην παρω αλλον καταστηματαρχη στον λαιμο μου , δεν το εψαξα αλλου, γιατι το ζητησα και το αγορασα απο αυτο το καταστημα , και οταν ζητησα κι'αλλο τους εκανε εντυπωση η χρηση για την οποια το ηθελα, καθως επισης και το οτι κολλησε στο ΕΡΡ.Πανε 3 μηνες , οι πτησεις πανω απο 30-35 και δεν φευγει με τιποτα , ομως σε καποια τελειωματα εχω βαλει και απλο διαφανο σελοτέιπ .
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 16 Απρ 2006, 19:09:23 »

Γεια σας,

Αυτο το αυτοκολητο της Top Flite ειναι πολυ καλης ποιοτητας οπως και ολα τα υλικα επικαλυψης Τοp Flite αλλωστε, βγαινει και σε διαφορα χρωματα και μοτιβα οπως καρω. Εχει ομως ειναι μειονεκτημα, ειναι λιγο βαρυ, δεν ενδεικνυται για πληρη επικαλυψη μοντελου αλλα για διακοσμησεις πχ στο cowl κτλ. Προσφατα αγορασα ενα depron μοντελο μεταχειρισμενο απο ενα φιλο και για να καλυψω καποια crack που ειχε χρησιμοποιησα αυτο το υλικο, μπορω να μπω οτι το μοντελο κερδισε αρκετο βαρος αν λαβουμε υποψη το συνολικο βαρος του, εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο βαρυ απο 60gr/m^2 παντως.

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 16 Απρ 2006, 19:11:31 από Νικόλας » Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 25 Απρ 2006, 00:33:41 »

Χρόνια πολλά σε όλους.

Τελικά αγόρασα πριν κάποιες μέρες ένα φίλμ Microlite της Coverite. Ο Κουτσός δεν είχε το econocote αλλά μου είπε ότι αυτό κάνει για foam, που σίγουρα ξέρει τι λέει αν και στο site της coverite λέει συγκεκριμένα *Microlite is not fuelproof, should not be used on foam surfaces, and cannot be painted.
Αλλά ψάχνοντας το θέμα στο Internet είδα ότι ακόμα καλύτερη λύση είναι το glassing με ελαφρύ fiberglass cloth (.5 - .75 oz/sq.foot) και Water Based PolyUrethane (WBPU). Είναι μάλλον λίγο βαρύτερο αλλά εάν ετοιμάσεις καλά το μοντέλο (carvings, γυαλοχαρτίσματα και lightweight specle) και το ψεκάσεις με αερογράφο μπορείς να πετύχεις πολύ καλά αποτελέσματα (1 - 2 oz --> 28-56 gr σε α/φος κατηγορίας GWS Formosa) και μετά έχεις μια άριστη βάση για βάψιμο ( ~.5 oz με αερογράφο και water-based latex's).

Το θέμα όμως είναι που θα βρώ αυτά τα υλικά. Θα κοιτάξω τις επόμενες μέρες στο praktiker αλλά με ποιές εμπορικές ονομασίες κυκλοφορούν στην Ελλάδα για να τα ψάξω. Το μόνο στοιχείο μου έιναι ότι το WBPU χρησιμοποιείται νομίζω για προστασία του ξύλου στα πατώματα με την ονομασία Varathane. Έχεις κανείς κάνει συτή την δουλειά σε eps foam?
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 25 Απρ 2006, 21:16:44 »

Ρώτησα σε 5-6 χρωματοπωλεία και στο Praktiker και δεν ήξερε κανείς τα WBPU (water-based polyUrethane) ούτε σαν Varathane ή Minwax. Βρήκα κάποια στεγανωτικά/βερνίκια polyurethane αλλά oil-based με διαλύτες.
Επίσης δεν κατάφερα να βρώ λεπτό fiberglass cloth. Ξέρει κανείς που θα βρω κάποιο από αυτά τα υλικά?
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 26 Απρ 2006, 23:46:31 »

Hartmann ,
για να δουλέψεις με Υαλουφάσματα , χρειάζεσαι Εποξικές Ρητίνες (Epoxy Resins) .
ΔΕΝ βλέπω όμως τον Λόγο να μπλέξεις μ'αυτά για να πετάξεις ΕΠΙΤΥΧΩΣ το Formoza ...  Wink 
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 27 Απρ 2006, 00:17:39 »

τι μοντελο θελεις να καλυψεις?
αν μιλας για estarter να σου στειλω φωτογραφια αυριο απο το δικο μου μετα απο 50-60 πτησεις με το υλικο απο τον κουτσο, να δεις οτι ειναι ανεπαφο, και να μην παιδευεσαι με αλλα υλικα βαρυτερα τοξικοτερα δυσκολοτερα στην τοποθετηση και δυσευρετα
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 27 Απρ 2006, 00:33:02 »

Hartmann ,
για να δουλέψεις με Υαλουφάσματα , χρειάζεσαι Εποξικές Ρητίνες (Epoxy Resins) .

Από το rcgroups βρήκα ότι χρησιμοποιούν τη Water-Based PolyUrathane αντί της εποξικής ρητίνης. Είναι αρκετά ελαφρύτερο, ασφαλές για foam, πολύ ευκολότερο στην χρήση (δεν θέλει ανάμειξη συστατικών, έχει καλή ρευστότητα για ψέκασμα με αερογράφο, δεν έχει μυρωδιά, στεγνώνει αργά, δεν θέλει γυαλοχάρτισμα μεταξύ στρώσεων, κτλ.), και σε 2-3 εβδομάδες (τόσο θέλει να στεγνώσει πλήρως γιατί βασίζεται στο νερό) πετυχαίνει ένα 90% της σκληρότητας της εποξικής. Σχηματίζει ένα τεράστιο ενιαίο μόριο στην επιφάνεια που εφαρμόζεται οπότε κάθε επιπλέον ποσότητα (π.χ. διορθώσεις από ατυχήματα) ενσωματώνεται τέλεια στο υπόστρωμα. Είναι πολύ κοινότυπο υλικό στην Αμερική, το βρίσκουν σχεδόν σε κάθε χρωματοπωλείο, χρησιμοποιείται για προστατευτικό ξύλινων πατωμάτων (π.χ. με την εμπορική ονομασία Minwax WBPU).

Κάποιοι το χρησιμοποιούν με silkspan και άλλα υφάσματα, αλλά κυρίως για επίτευξη scale εμφάνισης λόγω του αυξημένου βάρους και της μειωμένης αντοχής του υφάσματος (κάποιοι ακόμα και με απλά ναϋλον καλσόν!!).
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Monokote σε φελιζόλ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.224 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.