Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:45:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:45:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 139
    Συνολικά: 139
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ME109 Δεν θελει να πεταξει!!!  (Αναγνώστηκε 6607 φορές)
    Baulard
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13



    « στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 00:09:11 »

    Καλησπέρα σε όλους σας!
    Νέος στο άθλημα, από το 2007, έμαθα να πετάω με ένα calmato χαμηλοπτέρηγο. Το πρώτο μου, του πήρα τον αέρα πολύ γρήγορα κάνοντας του γρήγορα πολλές φιγούρες. Thumbs up Thumbs up Το αποτέλεσμα ήταν να χάσω μια μέρα με συννεφιά τον προσανατολισμό της ατράκτου, έδωσα λάθος εντολή και το στούκαρα θεαματικότατα στη θάλασσα… Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ
    Κατόπιν ψυχολογικού σοκ, πήρα πάλι το ίδιο και ξαναέμαθα να πετάω! Undecided
    Πήρα μετά ένα ME 109 της Kyosho με .45 Super Tigre. Cheesy
    Το σέταρα με τις ώρες, του ρύθμισα τον κινητήρα και τελικά πήγα για πτήση… Χαμόγελο
    2-3 μποφοράκια, χωμάτινη πιστούλα, σχετικά φουλ γκάζι (3/4), λίγο ελεβάτορ και 6 με 8 μέτρα αργότερα με σηκωμένη ουρά, άρχισε να παίρνει ύψος.  Huh
    Έλα όμως που αμέσως μετά βούτηξε αριστερά και σωριάστηκε στο χώμα…  Κάπος έτσι http://www.youtube.com/watch?v=6ceiE3PfG44&feature=related και ετσι http://www.youtube.com/watch?v=RUk70tnYYEU
    Sad Sad 3 φορές μου το έκανε και σταμάτησα για να ζητήσω συμβουλή.
    Ευτυχώς που είναι γερό σκαρί αλλιώς θα το έκλαιγα…
    Τι δεν κάνω σωστά ?   Θυμός Θυμός
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 00:49:26 από Baulard » Καταγράφηκε
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 00:18:39 »


    Έλα όμως που αμέσως μετά βούτηξε αριστερά και σωριάστηκε στο χώμα

      Ασε το να κανει 16 μετρα και μετα απογειωσε το, με πιο απαλο elevator Wink  Επισης το εχεις ζυγιασει σωστα?
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 06:41:06 »

    Φιλε Baulard,

    Στο πρώτο βιντεάκι, το αεροπλάνο είναι πισόβαρο, και μπαίνει σε spin. Πρώτα δεξιά και μετά την διόρθωση, πέφτει αριστερά.
    Στο δεύτερο, μάλλον υπεύθυνο για την εκτροπή είναι το ελικόρευμα μαζί με τη ροπή του κινητήρα.

    Αεροπλάνα του Β' παγκοσμίου πολέμου, για να αποκτήσουν ταχύτητα στη μάχη, σχεδιαζόντουσαν με τις μικρότερες επιφάνειες που μπορούσαν να έχουν και να κρατούν ευστάθεια. Ετσι το fin/rudder όπως και το stabilizer/elevator, στο πραγματικό έχουν μικρό μέγεθος, που σε σμίκρυνση, στο μοντέλο, αν κρατήσουμε την ίδια αναλογία, θα καταλήξουν κάτω από το ζητούμενο μέγεθος/επιφάνεια για να διατηρήσουν την ευστάθεια που θέλουμε.

    Στη δική σου την περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζουμε επι πλέον:
    αν τα ailerons και το rudder κινούνται προς τη σωστή φορά,
    πόσο right thrust έχει,
    τι ταχύτητα έχει τη στιγμή της απογείωσης,
    αν το κέντρο βάρους είναι σωστό.

    Πολλές φορές υπεύθυνο για τέτοια σπιναρίσματα είναι ... το elevator, που έχει πολύ μεγαλύτερη κίνηση από ότι πρέπει, και φέρνει το φτερό άμεσα σε γωνία stall.

    Τέλος έλεγξε αν το φτερό ή η ουρά έχει στρευλώματα.

    Βάλε έλικα μικρότερης διαμέτρου.



     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    @Nikos@
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 290



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 07:54:03 »

    Φίλε στο πρώτο βιντεάκι το αεροπλάνο ξεκινάει με σηκωμένο το elevator ,ειχε up απο την αρχή, το <ζόρισες> και στην τροχοδρόμηση επρεπε να το αφήσεις να παρει και άλλη ταχύτητα ,αφου δεν είχε την απαιτούμενη ταχύτητα  είχε ίσως και πολλύ up το αεροπλάνο κατεμέ στολάρισε .Προσωπική γνώμη ας πουν και οι εμπειρότεροι.
    Καταγράφηκε

    funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 08:47:28 »

    Πρεπει να το στολαρες, αστο να τρεξει τα διπλασια μετρα και στο τελος δωσε λιγο up. Thumbs up
    Ελενξε και αυτα που σου ειπαν πιο πανω. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 08:50:46 »

    ισως μετα απο calmato δεν ηταν και η καλυτερη επιλογη ενα scale μοντελο για δευτερο.
    Δωστο να σου το πεταξει,ρυθμιση ενας εμπειρος. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 08:53:35 »

    Εχει και αερα ιδιως στο 2 βιντεο φαινεται καθαρα(απο τον καπνο) οτι ο αερας ερχεται απο δεξια.ΑΕΡΑΣ + ΣΤΟΛΑΡΙΣΜΑ= Δάκρυ Δάκρυ
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 09:16:49 »

       Επειδή το έχω ξαναδεί το έργο, νομίζω ότι πρόκειται καθαρά για tip stall. Τα ακροπτέρυγα όπου βρίσκονται και τα πηδάλια κλίσης ,στόλαραν λόγω μικρής ταχύτητας με αποτέλεσμα να μην ακούει. Σε τέτοια αεροπλάνα, πρέπει να μαζέψουμε ταχύτητα πριν την απογείωση αλλιώς έχουμε τέτοια προβλήματα ,ειδικά αν φυσάει από πλάγια.
       Ελενξε όμως όπως σου λέει και ο θείος Γιάννης το κέντρο βάρους και τη σωστή τοποθέτηση της μηχανής και επιπλέον δώσε aileron differencial γιατί και αυτό μπορεί να φταίει και επίσης ίσως χρειάζεται να δώσεις μια ελάχιστη κλίση και στα δύο aileron προς τα πάνω, για να μειώσεις τη γωνία προσβολής των ακροπτερύγων wash out. Και φυσικά τα σκεβρωμένα τυχόν φτερά, είναι επίσης ένας πολύ καλός λόγος.



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 12:16:32 »

    Φιλε μου εχω ατο διο αεροπλανο.Συγκεκριμενα στα χρωματα που ειναι στο 2ο βιντεακι.Και στα 2 βιντεακια επειδα και εγω οταν το πρωτο πεταξα το εκανε αυτο το κολπο  εγινε πιθανα το ιδιο κολπο.Δεν πηρε ταχυτητα,τραβηχτηκε πολυ το ελεβειτορ με αποτελεσμα το χωρο που ειδες.Εγω κατα τυχη το ειχα γλυτωσει.Το αεροπλανο ειναι γρηγορο,πεταει πολυ καλα, και ερχεται και για προσγειωση πολυ ομορφα αλλα πιο γρηγορα απο οτι ενα εκπαιδευτικο.Αστο να παρει ταχυτητα στην απογειωση.Κοιτα να του κρατησεις ευθεια την πορεια του με το ραντερ.Και δινε προοδευτικα το γκαζι μη μπρουμουτισει.Και οταν σηκωσει την ουρα,αστο να τρεξει ακομα και μετα δινε σιγα ελεβειτορ μεχρι να σηκωθει.Μετα αστο να παρει σταθερα υψος.Εννοειται πως πρεπει να ειναι ζυγισμενο σωστα.Οσον αφορα την προσγειωση,εχε καποιον εμπειρο διπλα.Στις πρωτες ισως να σου χρειαστει.Αν το δεις πως κατεβαινει μια φορα, μετα θα το μπορεις και εσυ.
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 15:10:15 »

    ...συν όλα τα υπόλοιπα μήπως είναι και βαρύ το μοντέλο?
    Γιατί αν πετάει γρήγορα και θέλει πολλά μέτρα για να σηκωθεί μάλλον είναι βαρύ.
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 15:54:08 »

    στο πρωτο βιντεο εισαι με up στο στικ σου οποτε μικρη ταχυτητα και stall
    στο δευτερο βιντεο οτι και στο πρωτο με αερα απο το πλαι

    επισης μηπως εισαι πισοβαρος??
    επισης μηπως για καποιο λογο το μοντελο γερνει σαν βαρος προς τα αριστερα?? πιασε μυτη και ουρα να δεις που γερνει και βαλε βαρος στο αλλο φτερο

    τα μοντελα ww2 ειναι ωραια αλλα εχουν ταση γενικοτερα και στην προσγειωση και στην απογειωση να βαζουν την μυτη στο χωμα οποτε θελει μικρες κινησεις . Εσυ μπορει να εισια και πισοβαρος

    αστο να τρεξει ομως δεν ειναι Calmato
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 20:20:18 »

    Το μοντελο με την 45αρα θα παει μια χαρα.Εγω στο δικο μου εχω βαλει 46 os.Δεν βγαινει βαρυ το μοντελο αν το φτιαξεις σωστα, απλα ειναι γρηγορο.Και το σπιτφαιρ της ιδιας εταιρειας σφαιρα παει και προσγειωνεται πιο αργα.Το θεμα ειναι απλα οτι ειναι 109.Ολα τα 109 θελουν ταχυτητα.Ετσι ηταν και τα πραγματικα.Τωρα αν το θεμα ειναι το οτι ειναι πισωβαρο, εκει θελει λιγο δουλιτσα να μεταφερει την μπαταρια πανω απο το ντεποζιτο.Με αφρολεξ κτλ. Αν ζυγισει στο 1/4 με 1/3 του πλατους του φτερου (εκει που δενει στην ατρακτο) και το αφησει να παρει την ταχυτητα του να σταθει τοτε δεν θα εχει προβλημα.Οντως τα μαχητικα του 2ου τα περισσοτερα εχουν την ταση σε χαμηλα ταχυτητα η σε πολυ ζορικη  σφιχτη στροφη να ριχνουν φτερο.Πρεπει να μαθεις τα ορια τους σιγα σιγα.
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 20:31:51 »

    Δες αυτο το βιντεακι για να δεις ποσο απαλα απογειωνεται καθως επισης και την ταχυτητα προσγειωσης.http://www.youtube.com/watch?v=uet3gWKgby4&feature=related
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2008, 23:21:38 »

    Γεια!

    Έχω το Spitfire 40άρι της ίδιας εταιρίας και έχω ένα μικρό πρόβλημα στην απογείωση. Για να σηκωθεί, καλά, θέλει ταχύτητα. Κατά τα άλλα είναι πολύ ωραίο. Με μια πιο δυνατή μηχανή θα πάει ακόμα πιο καλά, του έχω μια 40άρα.

    Από ότι είδα στα βίντεο το πρόβλημα είναι στην ταχύτητα στην απογείωση, όπως το Spitfire μου. Καλό θα ήταν αποκτούσε μια καλή ταχύτητα πριν την απογείωση. Μια άλλη προπέλα ίσως βοηθούσε.

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2008, 00:14:57 »

    Φιλε μου εχεις το καινουργιο σπιτ η το παλιο?Εχω ενα φιλο που εχει το παλιο και κενταει.Αλλα του εχει 46αρα ΟΣ ΑΧ.Ειχα και εγω παλια 40αρα αλλα δεν εκανε δουλεια.Φαινοταν οτι αγκομαχουσε.Ελπιζω να κατατοπισαμε το φιλο μας με το προβληματακι.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ME109 Δεν θελει να πεταξει!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.