Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 01:47:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 01:47:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Christοphe Paysant LeRoux  (Αναγνώστηκε 6488 φορές)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 22:15:44 »

    Αναπάντεχο θέαμα σήμερα στην Θεσσαλονίκη. Για εππαγελματικούς λόγους βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη ο παγκόσμιος πρωταθλητής στην F3A Γάλλος Christophe Paysant LeRoux μαζί με τον αδελφό του, που είναι επίσης αγωνιζόμενος στην ίδια κατηγορία.

    Οσοι ήταν παρόντες στην Νέα Ραιδεστό θαύμασαν μία πτήση 3D αντάξια του πρωταθλητή. Αύριο θα υπάρξουν και βίντεο.

    Ο CPLR θα μείνει στην Ελλάδα μέχρι την άλλη Κυριακή και αν υπάρχει ενδιαφέρον για μία επίδειξη πολύ ευχαρίστως θα έλθει και στην Αθήνα.

    Αν λοιπόν ενδιαφέρεστε απλά απαντήστε μέσω του forum ώστε να κανονιστεί χώρος για την επίδειξη.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 22:33:19 από Αντώνης Παπαδόπουλος » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 23:44:32 »

    Θα ενδιαφερομασταν Αντωνη γιατι οχι??? Χαμόγελο Αλλα χθες η ημερομηνια ηταν 01/04/06..... Cheesy Grin white flag
    Σου στελνω 2 φωτογραφιες απο την πτηση του... Grin Χαμόγελο Ειναι πραγματικες αραγε?Huh buck2 Αφησε και χαιτη.... angel


    * nosein1.JPG (21.04 KB, 600x375 - εμφανίστηκε 286 φορές.)

    * nosein2.JPG (23.53 KB, 600x434 - εμφανίστηκε 339 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 23:50:11 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    stavros
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 01:12:43 »

    Αντώνη και βέβαια μας ενδιαφέρει να ξαναδούμε την σημερινή επίδειξη στην Ραιδεστό από όπου και η επισυναπτόμενη φωτό.


    * cplr3.jpg (70.47 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 238 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 01:30:51 από stavros » Καταγράφηκε

    Σταύρος Ιωαννίδης

    Building is a hobby, flying is a sport
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 01:15:40 »

    Σταύρο??

    που είναι η foto oeo...Huh? idiot2 idiot2 idiot2

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 07:12:18 »

    Καλημέρα,

    Σε όσους πήραν τηλέφωνο και σε όσους το διάβασαν στο forum εύχομαι και του χρόνου.

    Χρειάζεται νομίζω και λίγο διασκέδαση πάνω από όλα.

    Πρωταπριλιά.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 12:47:23 »

    Μπράβο Αντώνη!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Μας την έφερες για τα καλά!!
     Huh Huh idiot2 idiot2
    να σαι καλά πάντως!! και του χρόνου!!

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 13:55:39 »

    Αγαπητέ dapan,

    έπρεπε αμέσως να καταλάβεις ότι ήταν ψέμα.

    Είναι δυνατόν να πάει ο Αντώνης (παντρεμένος με δύο παιδιά) Σάββατο στο μοντελοδρόμιο;

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 14:30:10 »

    Αγαπητέ Σταύρο,

    ωραία η φωτογραφία. Ο CPLR δείχνει σαν φάντασμα χωρίς τη σκιά του.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 14:45:48 »

    Εγώ νόμισα ότι είμαι πίσω σε θέμα τεχνολογίας....Ανάποδο pitch σε έλικα τόσο μεγάλου μοντέλου? Ντροπή
    Αυτό είναι πρωταπριλιάτικο ψέμα....... Εκπληξη
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 17:31:42 »

    Εδω το ερωτημα ειναι η δεν ειναι πρωταπριλιατικο αστειο oι φωτογραφιες?? devil
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 17:42:05 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 18:38:16 »

    Εδω το ερωτημα ειναι η δεν ειναι πρωταπριλιατικο αστειο oι φωτογραφιες?? devil


    1000% είναι Πρωταπριλιάτικο αστείο και οι φωτογραφίες.
    Ο λόγος;
    Τρόπος σταθεροποίησης του πυραύλου: ο πύραυλος είναι ουσιαστικά σαν ένα μολύβι που στηρίζοντάς το στο ένα δάκτυλο από το κάτω του μέρος προσπαθούμε να τον κρατήσουμε όρθιο την ώρα που εκτοξεύεται. Αυτό επιτυγχάνετα με γυροσκόπια και αλλαγή της κατεύθυνσης της ώσης με εκτροπή των αερίων (ή με εκτροπή των ακροφυσίων).
    Ένα αεροπλάνο που πετάει ανάποδα με τον τρόπο που δείχνουν οι φωτογραφίες καταρχήν θα έπρεπε να έχει προπέλα με ανάποδο βήμα από ό,τι κανονικά. Τότε όμως είναι ακριβώς σαν ένας "πύραυλος", γιατί η προπέλα το σπρώχνει από το κάτω μέρος του (με το κέντρο βάρους πάνω από το σημείο ώσης). Άρα είναι εγγενώς ασταθής θέση και για να ισορροπήσει το μοντέλο θα έπρεπε να έχει γυροσκόπια και δυνατότητα να γυρίζει η προπέλα με τη μηχανή σε όποια κατεύθυνση έπρεπε ως προς το διαμήκη άξονα.

    Πάντως ομολογώ ότι τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα έτριβα κι εγώ τα μάτια μου....

    Συγνώμη που ξεσκέπασα αυτή την πτυχή του αστείου σου Αντώνη!

    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 18:39:53 από Nikolas K » Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 19:02:14 »

    Φιλε Νikolas K,

    Οι φωτογραφιες για να μην δημιουργουνται απορειες δεν ειναι πραγματικες. Αυτος ο τροπος πτησης ειναι δυνατος με ηλεκτρικα μοντελα προς το παρον και ελικες μεταβλητου βηματος. Αρα η θεωρια περι πυραυλου κτλ. ειναι μονο θεωρια, ευτυχως η πραξη διαφερει... Ανεση Υπαρχουν χειριστες στο εξωτερικο που πλεον με συστηματα VPP(Variable Pitch Prop) κανουν εκπληκτικα πραγματα. Στη Γερμανια υπαρχει και η ταση να βαζουν την προπελα στη μεση του φτερου και οχι στη μυτη, γιατι ετσι ειναι πιο πρακτικο να τοποθετηθει το συστημα στο μοντελο (Δες φωτογραφιες). Προσωπικα εμενα το συστημα αυτο δε με ιντριγκαρει και πολυ. Η μοναδικη αξιολογη εφαρμογη του κατα τη γνωμη μου ειναι το φρεναρισμα του αεροπλανου στις καθοδους.

    Νικος


    * 05-Yak54.jpg (69.02 KB, 600x496 - εμφανίστηκε 243 φορές.)

    * 09-Nippel.jpg (81.55 KB, 600x473 - εμφανίστηκε 239 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 19:27:57 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 19:55:25 »

    Φιλε Νikolas K,

    Οι φωτογραφιες για να μην δημιουργουνται απορειες δεν ειναι πραγματικες. Αυτος ο τροπος πτησης ειναι δυνατος με ηλεκτρικα μοντελα προς το παρον και ελικες μεταβλητου βηματος. Αρα η θεωρια περι πυραυλου κτλ. ειναι μονο θεωρια, ευτυχως η πραξη διαφερει... Ανεση Υπαρχουν χειριστες στο εξωτερικο που πλεον με συστηματα VPP(Variable Pitch Prop) κανουν εκπληκτικα πραγματα. Στη Γερμανια υπαρχει και η ταση να βαζουν την προπελα στη μεση του φτερου και οχι στη μυτη, γιατι ετσι ειναι πιο πρακτικο να τοποθετηθει το συστημα στο μοντελο (Δες φωτογραφιες). Προσωπικα εμενα το συστημα αυτο δε με ιντριγκαρει και πολυ. Η μοναδικη αξιολογη εφαρμογη του κατα τη γνωμη μου ειναι το φρεναρισμα του αεροπλανου στις καθοδους.

    Νικος

    Αν βάζουν την προπέλα στη μέση στη Γερμανία, τότε τα πράγματα αλλάζουν και το κέντρο βάρους πιθανότατα και να έρχεται κάτω από το μοτέρ...τότε δε χρειάζονται γυροσκόπια κτλ.
    Εκπλήσσομαι όμως αν το ίδιο ισχύει και με μοντέλα στα οποία ο κινητήρας είναι κανονικά εμπρός
    Πώς το ισορροπούν το μοντέλο, με τις επιφάνειες ελέγχου;
    Κι ακόμη, πώς το φέρνουν σε αυτή τη θέση; Το αφήνουν με το χέρι;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 01:48:36 »

    Geia xara kai pali. Sorry gia ta Greeklish alla gia kapoio logo de mporv na allajv th glvssa eimai se Net Cafe vlepeis. Sad Oti egrapsa isxyei kai gia tis 2 periptvseis. To pvs ginetai ayto einai allh istoria kai kati poy prosvpika den exv psajei se vathos. Se genikes grammes settraroyn to pitch na allazei analoga me th uesh toy stick toy gkazioy, gia ena sygkekrimeno eyros einai thetiko, gia to ypoloipo arnhtiko kai yparxei ena shmeio toy poy h propela den exei kauoloy pitch. Ta phdalia se uesh hover me th myth pros ta katv vriskontai sthn oysia sto keno afoy den yparxei aeroreyma logo propelas. To olo uema paizetai sto pvs mpaineis sthn kauodo kai sto settarisma toy pitch curve. To montelo prepei na mpei teleivs kaueto sthn kauodo prin thn energopoihsh toy antiuetoy pitch, paizei episis rolo kai to varos.  Ap'oti lene oso perissoteres oi strofes ths propelas toso pio stathero einai to anastrofo hover, ara  ena elafry montelo logo toy oti to pitch poy xreiazetai gia na krathuei se hover einai mikrotero h propela gyrizei se perissoteres strofes kai to hover einai pio stathero, sthn teleytaia fash ths manoyvras to montelo kanei anapodo torque roll. Sthn oysia de kaneis tipota ektos kai an to montelo kineitai elaxista pros ta katv h pros to panv ara ta phdalia soy einai akoma effective. To olo uema uelei arketo peiramateismo kata th gnvmh moy kai den yparxoyn syntages. Panvtws tetoioy eidoys pthsh einai dynath kai einai poly ths modas teleytaia. Prosvpika de moy aresei, alla ofielv na paradexthv oti merika pragmata poy kanoyn kati paidakia se video poy exv dei einai akrvs entypvsiaka.

    As to afhsoyme gia ena allo uema...eimaste sto uema Prvtaprilia mh to jexname. Ante kai toy xronoy!!  Χαμόγελο

    Nikos
    Από Administrator: Μετατροπή των greeklish σε ελληνικά με το πρόγραμμα All Greek to me χωρίς άλλη διόρθωση. Λειτουργεί πάνω από 90% με ορθογράφο και τόνους. Νίκο μόλις βρεις ευκαιρία σβήσε τα δικά μου.

    Γεια χαρά και πάλι. Sorry για τα Greeklish αλλα για κάποιο λόγο δε μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα είμαι σε Net Cafe βλέπεις. Sad Ότι έγραψα ισχύει και για τις 2 περιπτώσεις. Το πως γίνεται αυτό είναι άλλη ιστορία και κάτι που προσωπικά δεν έχω ψάξει σε βάθος. Σε γενικές γραμμές "σετραρουν" το pitch να αλλάζει ανάλογα με τη θέση του stick του γκαζιού, για ένα συγκεκριμένο εύρος είναι θετικό, για το υπόλοιπο αρνητικό και υπάρχει ένα σημείο του που η προπέλα δεν έχει καθόλου pitch. Τα πηδάλια σε θέση hover με τη myth προς τα κάτω βρίσκονται στην ουσία στο κενό αφού δεν υπάρχει "αερορευμα" λόγο προπέλας. Το όλο θέμα παίζεται στο πως μπαίνεις στην κάθοδο και στο σετάρισμα του pitch curve. Το μοντέλο πρέπει να μπει τελείως κάθετο στην κάθοδο πριν την ενεργοποίηση του αντιθετου pitch, παίζει επίσης ρολο και το βάρος.  Απότι λένε όσο περισσότερες οι στροφές της προπέλας τόσο πιο σταθερό είναι το ανάστροφο hover, άρα  ένα ελαφρύ μοντέλο λόγο του ότι το pitch που χρειάζεται για να κρατηθεί σε hover είναι μικρότερο η προπέλα γυρίζει σε περισσότερες στροφές και το hover είναι πιο σταθερό, στην τελευταία φάση της μανούβρας το μοντέλο κάνει ανάποδο torque roll. Στην ουσία δε κανεις τίποτα εκτος και αν το μοντέλο κινείται ελάχιστα προς τα κάτω η προς το πάνω άρα τα πηδάλια σου είναι ακόμα effective. Το όλο θέμα θέλει αρκετό πειραματισμό κατά τη γνώμη μου και δεν υπάρχουν συνταγές. Panvtws τέτοιου είδους πτήση είναι δυνατή και είναι πολύ της μόδας τελευταία. Προσωπικά δε μου αρέσει, αλλα ofielv να παραδεχθώ ότι μερικά πράγματα που κάνουν κάτι παιδάκια σε video που έχω δει είναι άκρως εντυπωσιακά.

    Ας το αφήσουμε για ένα άλλο θέμα...είμαστε στο θέμα Πρωταπριλιά μη το ξεχνάμε. Άντε και του χρόνου!!  Χαμόγελο

    Νίκος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 07:31:57 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε
    NikFrance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 208



    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 07:46:47 »

    Βλέπω είσατε fan του CPLR ένας μάγος του χώρου και καλο παιδί, είχα την τύχη να τον γνωρίσω σε ένα σεμινάριο που δίδασκε για λογαριασμό τις FFAM.

    CHAMPION DES CHAMPIONS
    2000 à Las Vegas

    CHAMPION DU MONDE
    1999 aux USA
    2001 en Irlande
    2003 en Pologne
    2005 en France

    CHAMPION D’EUROPE
    1996 en République tchèque
    1998 en Italie
    2000 en Belgique
    2002 en Espagne

    CHAMPION DE FRANCE
    1990-1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-
    1998-1999-2000-2001-2002-2003-2005




    Καταγράφηκε

    Ο ξάδερφος από Γαλλία...
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Christοphe Paysant LeRoux
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.