Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 12:50:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 12:50:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ F3A  (Αναγνώστηκε 16044 φορές)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 21:16:57 »

    Καλησπέρα.
    Στην κατηγορία F3A GR A μπορείς να λάβεις μέρος με οποιοδήποτε αεροπλάνο και μάλιστα να διακριθείς αν έχεις κάνει αρκετή προπόνηση. Είναι το παλιό κλασικό GR που υπάρχει ακόμη. Βέβαια με ένα αεροπλάνο σαν το saphir έχεις πολλές περισσότερες ελπίδες διάκρισεις γιατί το αεροπλάνο αυτό δεν έχει πάψει να είναι ένα pattern αεροπλάνο.
    Η κατηγορία F3A GR B δημιουργήθηκε για να μοιράσει την διαφορά μεταξύ της κατηγορίας F3A GR & F3A που κάθε χρονιά (2χρόνια) γίνεται και ποιο απαιτητική Υπήρχαν πολύ φίλοι αερομοντελιστές που "έπαιρναν" το GR και μετά τα παρατούσαν γιατί οι απαιτήσεις για F3A μεγάλωναν και...
    Τους κανονισμούς της κάθε κατηγορίας μπορείς να τους βρείς και να τους κατεβάσεις απο το site της ΕΛΑΟ.

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    stavros
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 22:00:19 »

    Καλησπέρα,

    μόλις πριν λίγο γυρίσαμε από το ολοήμερο πέταγμα.

    Λοιπόν Σταμάτη όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο Παντελής, το Saphir που διαθέτεις είναι απόλυτα κατάλληλο για τις ελληνικές κατηγορίες F3A GRA και F3A GRB στις οποίες νομίζω ότι θα πρέπει να αγωνιστείς μιά και έχεις χρόνια να ασχοληθείς με το pattern.
    Το Saphir το έχω κατασκευάσει από σχέδιο 2 φορές (με Hanno) και νομίζω ότι κάνει εύκολα αξονικό roll και σωστό spin που θα χρειαστούν στις παραπάνω κατηγορίες.

    Στις προτάσεις που κάναμε, στα προηγούμενα post, σε κατευθύναμε σε sites για αγορά 2μετρου εφόσον είχες αναφερθεί σε F3Α.
    Εαν παρολαυτά επιμένεις σε αλλαγή του μοντέλου σου θα σου πρότεινα το Excelleron 90 ή το Venus II με κινητήρα OS120AX.
    Είμαι και εγώ φανατικός οπαδός της OS αφού ο Hanno που χρησιμοποιώ τώρα συμπλήρωσε πάνω 1000 πτήσεις τα τελευταία 18 χρόνια.

    Αν χρειαστείς διευθύνσεις για τα παραπάνω μου το λες.

    Φιλικά
    Σταύρος
     
    Καταγράφηκε

    Σταύρος Ιωαννίδης

    Building is a hobby, flying is a sport
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 22:18:07 »

    Γεια σας και παλι!! Σταυρο ναι καποια σχεση πρεπει να υπαρχει αναμεσα στην OXAI και Χ-Τreme Composite. Αχ κανατε αναφορα στο Saphir..., τυγχανει να εχω ενα σε αριστη κατασταση ειναι της Robbe και εχει επανω ενα YS-61 Long Stroke. Το κοιταζα προχτες και το monokote ειναι τοσο καλα στρωμενο λες και το σιδερωσαμε χθες. Λετε να κανω καμια αναβαθμιση με τετραχρονο 90-110, γιατι δε θελω να μπλεκω με συντονισμους πιπας κτλ? O Hλιας βεβαια οταν τον συναντησα τον Οκτωβρη στα Μεγαρα μου το εθαψε λιγο το μοντελο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.... Grin

    Χαιρετισμους,

    Νικος

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Απρ 2006, 23:42:38 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 13:31:10 »

    ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ F3A, F3A GRA ΚΑΙ  F3AGRB?
    ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ TO SAPHIR ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OS 61 HANNO SPECIAL
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ

    Αγαπητέ φίλε,

    Επειδή αυτόν τον καιρό είμαι στην φάση αγοράς ενός νέου F3A 2x2m έχω κάνει όλη την απαραιτούμενη έρευνα για την επιλογή του καταλληλότερου αερομοντέλου.

    Μέχρι τώρα πέταω το Dalotel 60 με HanoPretner Special (OS) και ένα Saphir σε ΚΙΤ (του κουμπάρου).

    Εψαξα, έψαξα και έψαξα όσο δεν φαντάζεσαι !!!!!!!!!!!!!
    Διάβασα και συμβουλεύτηκα τους ειδικούς της κατηγορίας, Σοπέογλου Ηλία και Σταύρο Ιωαννίδη τον Διονύση δεν τον ξεχνάω αλλά δεn μιλήσαμε επί του θέματος (ο Σοπέογλου φτιάχνει ενα OXALYS απο ΚΙΤ), και κατέληξα να διαλέξω μεταξύ 3 αεροπλάνων. Ρόλο έπαιξε και το τί μου άρεσε εμφανισιακά !
    1. Impact (composite-arf.com)
    2. Prestige (wistmodel.pl)
    3. Oxalys (f3a-lorenz.de)

    Νομίζω πως και τα 3 αυτά αεροπλάνα είναι και πολύ καλά πτητικά και κατασκευαστικά, αλλά και απο τα πιό οικονομικά. Δεν ξέρω τι διαπιστώσεις εχεις κάνει εσύ απο την δική σου έρευνα αλλά φαντάζομαι θα είμαστε σε κοινά αποτελέσματα.

    1. Το Impact όπως γράφει και Σταυρος ειναι καινούργιο σχετικά 2003 αλλά και η επιλογή του Αμερικανού πρωταθλητή για το 2005 Shulman ο οποίος το πέταξε ηλεκτρικό.
    2. Το Prestige νέο μοντέλο του Wistmodel και κατά κάποιο τρόπο αντικαταστάτης του Vivat το οποίο έχει πολλές συμμετοχές στους Αμερικανικούς ΝΑΤS του 2005 στην FAI κατηγορία. Νομίζω 5 αεροπλάνα από τα 25 των τελικών, αν δεν κάνω λάθος.
    3. Για το Oxalys δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά μιας και είναι το αεροπλάνο του CPLR Παγκόσμιου Πρωταθλητή 2005.

    Τα προβλήματα για την επιλογή κάποιου απο τα παραπάνω αεροπλάνα (για μένα πάντα με την οικονομική μου δυνατότητα αλλα και την πτητική μου ικανότητα) έχει να κάνει με την διαθεσιμότητα αλλά και το τελικό κόστος του αεροπλάνου μιας και τα έξοδα για μοτέρ και ηλεκτρονικά θα είναι τα ίδια.

    Ετσι λοιπόν,
    1. To Impact  αρχικά ενω μου άρεσε διαβάζοντας στο RCUniverse για τα προβλήματα του αποφάσισα να μην μπλεχθώ γιατί ποτέ δεν ξέρεις .... Κόστος βαμμένο 900€
    2. Το Prestige έχει παράδοση Οκτώμβριο από τον Πολωνό που το κατασκευάζει ή τον Lorenz που το εμπορεύεται 8 εβδομάδες αλλά άγνωστο απο το πότε ...  κόστος 1025 € άβαφτο και χωρίς τα αξεσουάρ του που είναι 189€ = 1214€
    3. Το ΟXALYS πωλείται στην Ευρώπη απο διάφορους όπως Lorenz 1550€ (Oλο composite και βαμμένο στο καλούπι), ZN Line, Augura models σε διάφορες versions, δηλ. ΚΙΤ (εποξική άτρακτο και foam φτερά μονοκόματα η και διαιρούμενα) τιμή στα 850-950€ άβαφο.

    Επειδή υπάρχει μεγάλη διαφορά όμως απο τις φώτο με την πραγματικότητα, επισκέφτηκα τον Dapan την Παρασκευή το απόγευμα στο εργαστηριό του και πραγματικά ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ όταν το είδα απο κοντά. Μιλάμε για τρομερό αεροπλάνο λόγω διαστάσεων και μορφής. φαντάζομαι πως έτσι είναι και υπόλοιπα. Ο Παντελής μου εξέθεσε τα προβλήματαμε το βάψιμο και την ευθυγράμμιση των φτερών κλπ, ότι δηλαδή έλεγαν και οι υπόλοιποι στο RC Univerce. Εδώ φαίνεται πως θα πρέπει να δουλέψεις για να το φτιάξεις http://www.weinig-web.de/impact.htm . Mετά απο την επίσκεψη μου στον Παντελή κατέληξα στο OXALYS WM05. H διαφορά των χρημάτων είναι θέμα σκέψης αλλά η ποιότητα και το ότι δεν θα ασχοληθώ με προβληματάκια μιας και το ΚΙΤ είναι καλύτερο του Composite ARF με οδηγούν σε αυτό.

    Εξοπλισμός που θα μπεί στο αεροπλάνο :
    1. Κινητήρας OSMAX 140RX απο τον bichler.de 340€
    2. Servos' Futaba Digital, S9252 για AIleron, Elevator S9151 Rudder και S9650 Throttle. Κόστος 79,99$, 89,99$ και 59,99$ απο TowerHobbies.com
    3. Λαιμός, πίπα και carbon κώνος απο Laurenz.

    Τέλος τέλος να υπολογίζεις και ένα ποσό γύρω στα 150-200€ για την αποστολή του ΚΙΤ απο την Ευρώπη.

    Αυτά και περαστικά μας !!!!!!!

    Καλές προσγειώσεις


    * Lj22465.jpg (49.91 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1117 φορές.)

    * Gm22286.jpg (54.2 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1098 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:23:14 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:04:26 »

    Τάσο είσαι και λίγο άτυχος μιας και την Κυριακή που τελικά δεν ήρθες μοντελοδρόμιο το impact πέταξε...
    Οι εντυπώσεις μου μετά από τις διορθώσεις που έγιναν από την τελευταία πτήση(κέντρο βάρος, γωνία μηχανής)  πολύ καιρό πριν είναι εξαιρετικές. Τόσο οι δικές μου, όσο και του Γίωργου του Βασδαβάνου που το πέταξε και αυτός. Απλά τώρα χρειάζεται μόνο η διόρθωση της γωνίας προσβολής του stab, (τραβάει ανεπαίσθητα προς την καλύπτρα) από το gattor και θα πετάει τέλεια. Αυτό μέχρι στιγμής δεν είχε γίνει γιατί όπως σου είχα πει με το παλιό το incidence δεν μπορούσε να γίνει ενώ τώρα με το laser είναι πολύ ποιο ακριβεί η μέτρηση

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:38:08 »

    Αχ Παντελή ............

    Εσύ μου είπες ότι μόνο Quickie θα πέταγες !!!!!!!!!

    Μου έτρεχαν τα σάλια εάν δεν το είδες το απόγευμα στο εργαστήριο να το δω να πετάει αλλά και να το πάρω στα χέρια μου εν πτήση.

    Τέλος πάντων, ελπίζω αυτό το Σ/Κ να γίνει !!!!!!!!!!

    Για να καταλάβει κάποιος τις διαστάσεις αυτών των αεροπλάνων παραθέτω την παρακάτω φώτο. To αυτοκίνητο ειναι VW-Golf !!!


    * Sq45761.jpg (70.43 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1065 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 14:40:06 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 4 Απρ 2006, 17:39:50 »

    Καλες αγορες, κατασκευες, πτησεις και προπονησεις σε ολους παιδια!!! Χαμόγελο Thumbs upΑπ'οτι φαινεται θα δουμε φοβερα αεροπλανα στη Θεσσαλονικη τον Οκτωβρη! Χαμόγελο

    Φιλικα,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 22:28:10 »

    ... Συνεχίζοντας τα περι Oxalys,

       Aνακοινώθηκε απο την κατασκευάστρια εταιρία ένα νέο ΚΙΤ το οποίο το αποκαλούν OXALYS EVOLUTION, GOLD KIT. Διαφορές στο αεροπλάνο δεν υπάρχουν (συνεχίζει αν βγαίνει με μονοκόματο φτερό), και σε ερώτηση που έγινε επί του θέματος απάντησε "Δεν γινόταν να είναι με δύο φτερά, αριστερό και δεξιό, διότι το αεροπλάνο είναι πιστή αντιγραφή,replica του Παγκόσμου πρωταθλητή". Μέσα στην GOLDEN έκδοση συμπεριλαμβάνονται με το αεροπλάνο, το αεροδυναμικό T-fin που χρησιμοποίησε ο CPLR κατά τους παγκόσμιους αγώνες του 2005 κατασκευασμένο από carbon. Επιπλέον δίνονται τα θερμοπροστατευτικά καλύματα με βέλκρον για όλο το αεροπλάνο.

    Φωτογραφίες των περιεχομένων του ΚΙΤ,

    ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ......


    * Oxalys01.jpg (24.8 KB, 597x353 - εμφανίστηκε 1106 φορές.)

    * Oxalys04.jpg (43.05 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1017 φορές.)

    * Oxalys05.jpg (68.79 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1089 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Απρ 2006, 22:32:19 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 21:37:52 »

    Αυτο θα πει τζαμι... Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 10 Απρ 2006, 21:24:52 »

    Μας ΚΑΒ........ΣΑΤΕ ρε παιδια !!!! Αντε στο μπαγκο τωρα να φτιαξω το οξαλακι μου. Azn
    συμφωνω απολυτα με αυτα που λεει ο φιλος μου ο Σταυρος ,δεν χρειαζεται για κανενο λογο ενα διμετρο για τις κατηγοριες GR ,αυτος που θα εχει ενα 60αρι θα κανει πιο πολλες πτησεις και θα παει καλυτερα .
    Νικο δεν θυμαμαι την συζητηση για το Σαφιρακι παντος οτι και να σου ειπα σιγουρα ενοουσα οτι το επιπεδο σου ζηταει ενα δημετρο για να ... Wink..απογειωθεις
    εχει κανεις πληροφοριες για το ποσο βαρος βγαινουν τα εποξικα οξαλακια;; οχι απο τον κατασκευαστη !! ...απο τους μοντελιστες.
    τα λεμε
    Ηλιας Σοπεογλου
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 16 Απρ 2006, 23:19:22 »

    Γεια χαρα,

    Ηλια ριξε μια ματια εδω:

    http://www.rcuniverse.com/forum/m_3865898/mpage_4/tm.htm

    Ενας Βελγος που το εχει φτιαξει με Ηacker C50 του εχει βγει:

    - 4.4 Kg με μπαταρια Thunder Power 4000 mAh

    - 4.63 Kg με μπαταρια Thunder Power 5300 mAh

    Δε δινει παραπανω πληροφοριες για τις μπαταριες, υποθετω αν πας στο site της Τhunder Power θα μπορεσεις να βγαλεις ακρη.

    Τα λεμε,

    Νικος

    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 17 Απρ 2006, 22:18:16 »

    Γεια χαρα
    ευχαριστω για το link Thumbs up
    αυτο που φτιαχνει ο Βελγος ειναι του ZN
    εχω την περιεργεια να μαθω ποσω βαρος βγαινει το οξαλακι του lorenz η star
    κατι μου λεει οτι το glow θα βγαινει καπου 4800 και το ηλεκτρικο .....αστα..
    εχω καταλαβει μεχρι τωρα οτι τα κιτ του Zardini μπορει να ειναι ακριβα για την δουλεια που θελουν μεχρι να πεταξουν αλλα το αποτελεσμα δεν συγρινεται με τιποτε αλλο .
    οι 5300 10S ζυγιζουν γυρω στα 1100γρ. Οι 4000 δεν κανουν για f3a χρηση.
    περιμενω τις δικες μου TP 5300 δοκιμαστικα ,ειμαι πολυ επιφυλακτικος γιατι νομιζω οτι δεν θα βγαλουν πολλους κυκλους ,μαλλον ειναι το αντιτιμο του μικρου βαρους τους. με τις kokam και max amps ειχα γυρω στους 400 κυκλους χωρις κανενα προβλημα αλλα το βαρος...
    αυτα ,περιμενω με αγωνια να δω τα οξαλακια απ’τα παιδια ,3 το αριθμο !!!
    τα λεμε
    Ηλιας
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 18 Απρ 2006, 15:59:59 »

    Τρια ΟXALAKIA??? Παρτε και κανενα OXALAKI βρε παιδια...!!! Grin Καλοπεταχτα!!

    Εχω την εντυπωση οτι οι χωρητικοτητες που δινει η TP ειναι λιγο πλασματικες, μπορει να εχουν μικροτερο βαρος απο τις αντιστοιχες KOKAM αλλα η μεγαλυτερη χωρητικοτητα τους και ρευμα εκφορτισης δεν επαληθευεται στην πραξη αν κρινω απο 2 pack 3s που εχω στα 2100 και 1 pack 3s 730 mAh. Βλεπω σημαντικη διαφορα στην αποκριση του γκαζιου οταν χρησιμοποιω αντιστοιχου μεγεθους KOKAM με ακριβως το ιδιο συστημα μοτερ, speed control, προπελα. Δε ξερω βεβαια αν τα μεγαλυτερα pack ειναι διοφορετικα απο αποψη ποιοτητας. Σ'αυτο το μεγεθος (για F3A) δεν υπαρχουν και πολλες εναλλακτικες σε ετοιμα pack αν δε κανω λαθος...ετσι δεν ειναι?

    Μια τετοια μπαταρια (5300mAh), τι ειδους φορτιστη απαιτει αληθεια?

    Νικος
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 19 Απρ 2006, 17:42:39 »

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡ ΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ,ΙΣΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ.
    ΠΑΝΤΟΣ ΣΤΟ f3A ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 10% ΣΕ 70-80 ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ !!
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ FLIGHT POWER ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΗΚΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ,SPONSORSHIP ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ

    Μια τετοια μπαταρια (5300mAh), τι ειδους φορτιστη απαιτει αληθεια?

    Νικος

    ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ;;
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 20 Απρ 2006, 01:11:28 »

    NIKOLA  ..............

    Φορτιστής : Shulze isl 6-330D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    150 Ευρουλάκια απο Γερμανία

    Ο Jkon έχει  5-6 απο αυτούς ......
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ F3A
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.