Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.128 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 14:35:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 14:35:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 13:45]

[Χθες στις 22:05]

από ichiban
[Χθες στις 21:54]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

από matrix9293
[Χθες στις 13:40]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284128
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 58
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 41
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Κατασκευή Depron Fokker DVII « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή Depron Fokker DVII  (Αναγνώστηκε 2428 φορές)
   
Skyfox
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47


Προφίλ
« στις: Σάββατο, 27 Σεπ 2008, 00:57:46 »

Καλησπέρα σε όλους

Wing Span 730  Βάρος στόχος ΄μόνο μοντελο 100γρ , σαν επιφάνεια για τον τον υπολογισμό tou Wing Load 14,86dm2 εδω πήρα το εμβαδόν και των δύο πτερύγων του διπλάνου ,ειναι σωστό?
Παμε στα δύσκολα τώρα σεναρια για  Set up :

Θεωρητικά
Motor Typhoon 3/3D (24 γρ) με προπελα 8χ4,3 δίνει thrust 300gr 72΅Watt, I = 5-8A max,u/V = 800max
ESC YGE 12A  6gr με καλώδια
Δέκτης jeti 6-8γρ
Servo 6,5gr X 3 ~  19.5gr
prop           2gr
Lipo 720 mA  18gr δεν ξέρω αν αληθεύει αυτο
Συνολικό βαρος 96,5γρ

Συνολικό βάρος αεροπλάνου ετοιμο για πτήση ~200gr Wing load ~13gr/dm2

Questions
1) Θα παίξει? Θα πεταει σωστα στις αργες ταχύτητες?
2) Κάνει για Indoor? Θα επρεπε ισως ελαφρύτερο σκαφος?
3)Ποια η αποψή σας για το μοτέρ  kai ESC για τεχ χαρακτηριστικά?

και μια άσχετη ερώτηση χαρτί επικάλυψης που μπορώ να βρώ?

Περιμένω το τεχνικό σχόλιο σας

Ευχαριστώ
Γιώργος


« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 27 Σεπ 2008, 01:17:18 από Skyfox » Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 27 Σεπ 2008, 01:33:47 »

Αϋπνίες...

για να δούμε λοιπόν:

σωστά, επιφάνεια διπλάνου  = επιφάνεια 2 φτερών

thrust, ανάλογα με το είδος της πτήσης που θέλεις. Ακόμα και για ακροβατική πτήση, τα 300 γρ είναι πάρα πολλά. Για scale πτήση Βολεύεσαι και με 100-150. Με 200 έχεις λόγο ώσης/βάρος = 1...

1) 13 γρ/dm2 είναι καλό πτερυγικό φορτίο, κάπου ανάμεσα στα ελαφριά indoor (~8-10) και στα βαρύτερα RC (>15). Λίγο γρήγορο για indoor, αλλά θα πετάει σωστά...

2) εξαρτάται από το χώρο που έχεις υπόψη σου. Ακούγεται πάντως κάπως μεγάλο... Για indoor μπορείς να πας σε ελαφρύτερο και μικρότερο,
 
3) no comment

χαρτί επικάλυψης ?
http://www.samsmodels.com/acatalog/Section_B._Covering_materials.html
από πολύ ελαφριά μέχρι πιο βαριά. Εξαρτάται από το μοντέλο...

καλό βράδυ,

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 27 Σεπ 2008, 08:35:46 »

καποιο σχεδιο Huh (σε αρχειο)

καποιες φωτογραφιες του μοντελου??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Skyfox
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 20:30:00 »

Καλησπέρα

Ηλία, το σχεδιαζω σε ACAD  απλά πρεπει να αποφασίσω την κλίμακα και βάρος μάλλον για παρκ φλυερ θα το κάνω στους 90 cm και για indoor εχω άλλο κατα νου apo Depron με στοχο να βγεί 140 γρ και Wing load ~7-8γρ.

Jkan thanks gia to Link,  Γιωργο εδω Θεσσαλονίκη τι παιζει με κλειστό χώρο indoor ??

Γιώργος
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 21:02:13 »

Δηλαδη το σχεδιαζεις απο το 0??

χωιρς καποιο αρχικο σχεδιο??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Skyfox
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 22:38:23 »

Περιγραμμα του πραγματικού υπάρχει, ετσι ωστε να υπάρχουν σωστές αναλογίες.
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 30 Σεπ 2008, 20:09:16 »

Jkan thanks gia to Link,  Γιωργο εδω Θεσσαλονίκη τι παιζει με κλειστό χώρο indoor ??

Γιώργος

Γιώργο καλησπέρα,

πέρσι πηγαίναμε στο κλειστό της Ν. Ραιδεστού, ενά μικρό αλλά συμπαθητικό χώρο. Έχουν γίνει οι αντίστοιχες ενέργειες από Ε.Α.Θ. και για φέτος, αλλά ακόμα δεν έχουμε πάρει το ok. Μάλλον θα γίνει, αλλά περιμένουμε...

Επειδή ο χώρος είναι μικρός, εάν μαζευτούμε πολλοί σύντομα δε θα μας χωράει. Αντίστοιχα όμως, αν είμαστε αρκετοί, ίσως μπορέσουμε να ψάξουμε κάτι διαφορετικό. Ελεύθερες ώρες σε γυμναστήριο είναι πάντως πολύ δύσκολο να βρεθούν, είναι όλα γεμάτα. Εκτός αν γίνουν επαφές ή υπάρχουν γνωριμίες.

Υπάρχει και μια άλλη σκέψη, αλλά πρέπει να δω πόσοι είμαστε οι ενδιαφερόμενοι.

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Skyfox
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 19:10:07 »

Καλησπέρα,

Γιώργο ειμαι μέσα
(Συνάδελφος ειμαι ειχαμε μιλήσει τηλεφωνικώς πριν λίγους μήνες) 

Εχω κάποιο συγγενή που ανακατεύεται με τον Ηρακλή (ποσο σοβαρά δεν ξέρω) θα τον ρωτήσω αν γίνεται κατι απο εκει.

Τα ξαναλέμε
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Κατασκευή Depron Fokker DVII « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.