Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.186 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:45:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:45:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από niro
[Σήμερα στις 15:30]

[Σήμερα στις 15:16]

από duncan
[Σήμερα στις 14:12]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284186
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 53
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 35
Συνολικά: 52
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: ΥΑΚ 55 58" « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΥΑΚ 55 58"  (Αναγνώστηκε 7690 φορές)
   
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 16 Σεπ 2008, 20:06:21 »

 Δοκιμασα το καινουριο μου yak55. Tο μοντελο προοριζετε για ηλεκτρικο αλλα εγω προτιμησα την αλλη οδο και εδω αρχιζουν τα προβληματα. Undecided


* 13-16-09-2009_046.jpg (101.56 KB, 712x534 - εμφανίστηκε 439 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 16 Σεπ 2008, 20:09:54 »

  απο look σκιζει αλλα αυτη η πολυ χοντρη μουρη μας τα χαλαει λιγακι μια που η 12.25χ3.75 δεν αρκει για να τραβηξει σωστα το μοντελο και η καιμενη η 52αρα οριετε χωρις ουσια


* 13-16-09-2009_047.jpg (78.4 KB, 570x427 - εμφανίστηκε 431 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 16 Σεπ 2008, 20:15:45 »

και εδω γενατε το ερωτημα τι μοτερ για ενα μοντελο με χοντρη μουρη σαν αυτο
Το βαρος ειναι 2500-2600γρ αδειο και πρεπει να γυρισει κατι σε 14 + για να ειναι καλα τα πραγματα .  Undecided
Επισης με το συγκεκριμενο ειναι ελαφρος πισοβαρο οποτε λιγο βαρος δεν βλαπτει αλλα δεν εινα και απαραιτητο ...
Οι πρωτες σκεψεις ειναι κατι σε 55ΑΧ - 75 ΑΧ η 82-100 saito. Bεβαια η ποιο φθηνη λυση ειναι η 55αρα αλλα θα ειναι αρκετη?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 16 Σεπ 2008, 21:02:27 »

Ανδρεά καλησπερα

Εχω ενα παρομοιο  κι αν και ειναι βαρύτερο 2700-2800 , η παλιά μου η OS 61FX με 13Χ4 APC το "σέρνει" κανονικά  Wink


* P82001521.jpg (46.38 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 433 φορές.)
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 16 Σεπ 2008, 21:07:43 »

 οταν λες το σερνει δηλ....Huhεχει δυναμη η μετο ζορι βγαινει?
Το ΥΑΚ που εχεις το εχω ....δωρο απο ενα φιλο τοσο του αρεσε ....με αρκετη διαιτα το κετεβασα στα 2400 γρ και ειναι πολυ καλυτερο. αν εναι οντος οκ η 61 τοτε και η 91fx κανει ...;αλλα κατι σε 4χρονο?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 16 Σεπ 2008, 21:11:50 »

εχει πολυ δυναμη .

θα δω (μετρήσω) ακριβώς πόση και θα σου πω .

Το έχω πετάξει λίγο , αλλα οι πρώτες εντυπώσεις είναι  πολύ καλές .
και την ίδια εντύπωση αποκόμισε κι  άλλος γνωστός

Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 16 Σεπ 2008, 22:34:23 »

 Undecided δεν ξερω γιατι αλλα μου εχει κολλησει η saito 100 σαν ακριβη επιλογη και μετα κατι σε 55ax-91fx gia φθηνοτερα. Undecided
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 00:42:11 »

 Γεια σου Ανδρέα και καλοπροσγείωτο πάντα.
Αν είναι να βάλεις την 55os max(404γρ-1.75bhp) εγώ θα δοκίμαζα καμιά irvine 53(390g)  angel
αλλιώς saito από 72(470gr) μέχρι 100(550gr) μούρλια  Grin
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 10:39:53 »

Saito +
Καταγράφηκε
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 10:52:18 »

Saito 100 δεν ειναι λιγο υπερβολη σε 58" μοντελο ; πιστευω οτι με μια 55ax η 53 irvine που λες πιο πανω θα πεταξει μια χαρα και πιο οικονομικα  Thumbs up
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 14:19:06 »

Η Irvine 53 είναι 390γρ. με εξάτμιση;
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 19:41:05 »

η irvine ειναι 390γρ χωρις εξατμηση και εχει την ιδια δυναμη μετην magnum που εχω .οπως επισης και οι 2 δεν μπορουν να γυρισουν πανω απο 12" σε 3D μοντελο .To YAK  ειναι 144cm x 148cm με θεοχοντρο cowl .Aυτα τα 2 μοτερ ζυγιζουν περι τα 550 γρ με εξατμησεις .Κατι παραπανω (λιγο ) ζυγιζει η 55ΑΧ αλλα δεν ξερω αν μπορει να παιξει κατι σε 14χ6 με καλη αποκριση και χωρις να ζεσταινετε.η 100αρα εινα 550 +εξατμηση 100γρ ?αλλα θα γυρισει 15-16 ξυλινη .Καμια σχεση πτητικα,πιστευω .Δεν ειναι σε καμια περιπτωση υπερβολη ...ειχα 91fx σε FUNTANA 40 με bisson εξατμηση και ηταν μια χαρα .Μεχρι που το εσκασα στην Πλαστηρα Tongue Tongue
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 19:42:05 »

Αλλα τσουζει στην τιμη η saito
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 19:43:14 »

http://www.youtube.com/watch?v=bd3ofkn4dOk
να μια ιδεα ....
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 17 Σεπ 2008, 21:22:40 »

Ανδρέα

Η ΟS55AX δεν γυρίζει ουτε 13Χ6 με αξιώσεις , οχι 14Χ.
ειναι κορυφαίο μοτέρ για να γυριζει 12αρες προπέλες και γενικά για F3A μοντέλα μέχρι 2,5 κιλα , για 3D μεχρι 2 κιλα καλα ειναι , αλλα οχι κατι παραπάνω.


Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 11:53:29 »

Γεια σας, θα γραψω μονο για 4χρονους glow

Για μοντελα 3D μεχρι 2.5Kg (Flip 3D, Madness, Funtana 40, ακομα και Fliton Inspire) ιδανικοι κινητρες ειναι:

- Saito 82
- YS 63

Για το Fliton Extra και Edge 60 μεγεθος ιδανικοι κινητρες ειναι:

-  Saito 100
-  OS 90 4T

Για 90 μεγεθος 3.5 + Kg  βλεπε Η9 Showtime, Funtana 90, QQ YAK 69'' ktl. ιδανικοι κινητηρες ειναι:

- YS 110FZ
- Saito 125

Για 2x2 μεγεθος 4.5 + Kg βλεπε Sebart Funtana, Sukhoi 140, QQ YAK 74'' ιδανικοi κινητηρες ειναι:

- YS 140 FZ (Sport) και DZ
- YS 160 DZ
- OS 200 αν επιτρεπει το τανκ

Η γνωμη μου...

Τι ειναι καλυτερο απο τα παραπανω κατα τη γνωμη μου?? Φυσικα ηλεκτρoκiνηση... Thumbs up αλλα....κοστιζει....
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 17:56:51 »

Νικο το σκεφτικα απο την αρχη για ηλεκτροκινηση αλλα κοστιζει αρκετα περισοτερα.....Το μικρο yak ειναι στην κατηγορια 2.6 κιλα με 52αρα οποτε με μια 100αρα 4χρονη θα παει 100+γρ παραπανω αν κοψω και κατι απο μπαταριες (εχω2500mah nimh) νομιζω μια χαρα θα ειναι .Η αλλη σκεψη ειναι 75-90  διχρονο με bisson.......θα το σκεφτω λιγακι ακομη.... Undecided
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 18:50:51 »

Ανδρεα καλησπερα,

Για ενα τετοιο μοντελο δεν χρειαζεσαι 2500 mAh. Με ενα pack ΝiCd/NiMh γυρω στα 1200 mAh εισαι οκ.

Στο Kyosho Flip 3D που ειχα καποτε ειχα βαλει 800 mAh ΝiCd 4s αν δε κανω λαθος με απλα αναλογικα servo, παντως ηταν κατω απο 1000 mAh.

To μοντελο ηταν 2.4 Κg και με το Saito 82 με προπελα APC 14x4W, ειχε πολυ καλο hover pullout και γενικα η δυναμη ηταν κατι παραπανω απο αρκετη για 3D και freestyle. Προσπαθησε να διατηρηθεις γυρω στα 2.5Kg σε καθε περιπτωση.

Τα λεμε,
Νικος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 19 Σεπ 2008, 18:26:17 »

 Thumbs upευχαρηστω ...οι 2500 ηταν απλα οτι ειχα και ηταν βαριες εχω βαλει πια μικροτερο πακακι 1200αρες και μεχρι να παρω μοτερ θα μεινω στην 52αρα που εχω απλα ισως βαλω ενα πιπακι που καπου εχω παραπεταμενο
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 21:21:38 »

 οκ μετα απο ενα σημερινο γεγονος που με ξενερωσε απιστευτα μετην μηχανη μου αποφασισα να παω σε ηλεκτρικη εκδοχη του Yak .....οτι επρεπε να κανω αποτην αρχη .Η κατασκευη του μοντελου στο χωρο του firewall ειναι εντελος "ηλεκτρικη" πραγμα που απαιτει παραπανω ενισχυσεις για 4χρονη ειδικα για 100αρα που ελεγα ,οποτε το αφηνω εντελως το ενδεχομενο.
η σκεψη μου ειναι για κατι τετοιο
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7071

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3727

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6320

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6428

μια που ειναι το πρωτο "μεγαλο" ηλεκτρικο μου θελω να ρωτησω κατι..καπου διαβασα οτι για να βαλω το εχτρα UBEC πρεπει να βγαλω ? το καλωδιο του ρευματος (κοκκινο) απο το esc και να βαλω το καλωδιο του ubec στην θεση για την μπαταρια του δεκτη ? καπου δεν ειμαι συγουρος
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 21:48:55 »

Τι  ακριβώς συνέβη; 
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 22:34:24 »

ακουγα ενα συντονισμο απο καποιες στροφες και μετα  πριν προλαβω να προσγειωθω σβηνει το μοτερ και ειμαι πριμα με αρκετο αερα και χαμηλα ....ετσι απλα πεταω μεχρι να προσγειωθω...oμως η ταχυτητα ειναι μεγαλη βγαινω πολυ εκτος διαδρομου στα χωραφια με πετρες ...και ας πουμε οτι προσγειωθηκα με λιγες ζημιες ,μισο πιδαλιο elevator απλα ξηλωμενο αποτη θεση του και σταβωμενα σκελη. Το κουφο ειναι οτι εσπασε η βαση του κινητηρα στο σημειο που ειχα τρυπισει γιαι τις βιδες του μοτερ .Πιστευω οτι ειχε καποια ρωγμη μια που δεν ηταν καινουρια και αυτο εκανε και τον κραδασμο.Αλιος θα ειχε σπασει ολο το firewall που ειναι αθικτο .Επισης με ξενερωνε γενικα το μοτερ γιατι δεν εκανε με τιποτα για το μοντελο. 
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 1 Οκτ 2008, 22:35:51 »

με το ubec τι κανω?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 2 Οκτ 2008, 00:53:42 »

Νομίζω πως αντίστοιχες αστοχίες υλικού θα μπορούσαν να συμβούν και σε ηλεκτρικά μοντέλα

και σε μια πτώση πιθανόν η ζημιά να στοιχίζει περισσότερο...
Καταγράφηκε

bladekiller
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.098



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 2 Οκτ 2008, 10:00:56 »

με το ubec τι κανω?



  Απλά κόβεις το κόκκινο καλώδιο του ρυθμιστή ταχύτητας και βυσματώνεις το UBEC στο δέκτη εκεί που γράφει ΒΑΤΤ. Επειδή τα UBEC είναι switching θα περάσεις το καλώδιό του από φεριτάκι ώστε να είσαι σίγουρος ότι η τροφοδοσία είναι καθαρή από παράσιτα. Αλλιώς μπορεί να σου κάνει παρεμβολές στο δέκτη.



Φιλικά Κώστας.
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 2 Οκτ 2008, 17:48:53 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 2 Οκτ 2008, 17:51:37 »

Νομίζω πως αντίστοιχες αστοχίες υλικού θα μπορούσαν να συμβούν και σε ηλεκτρικά μοντέλα

και σε μια πτώση πιθανόν η ζημιά να στοιχίζει περισσότερο...
σιγουρα εχεις δικιο αλλα για το κοστος της πτωσης πιστευω οτι με ενα ηλεκτρικο θα ειναι λιγοτερο ...αλλα ας μην λεμε για πτωσεις ....προτιμω τις προσγειωσεις εστω και ανωμαλες
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 2 Οκτ 2008, 17:53:56 »

Ok καλές προσγειώσεις λοιπόν  Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 21:48:25 »

εχει κανεις καμια εμπειρια με αυτο....
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6320&Product_Name=TURNIGY_5-7.5A___(8~42v)_HV_UBEC_for_Lipoly
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 21:53:06 »

  υποτιθετε οτι παιρνει μεχρι 42v και βγαζει 5-6v ετσι ωστε δεν υπαρχει αναγκη για ξεχωριστο πακ ομως το δικο μου δεν κανει τιποτα ..παιρνει ρευμα κανονικα γιατι αναβει το λαμπακι του αλλα βγαζει οσο και το πακ δηλ 21v...υπαρχει καποιο σημειο που δεν εχω καταλαβει?? η ειναι χαλασμενο απλα ?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 21:57:27 »

Ανδρέα μάλλον καμένο είναι .

ελπίζω να μην "ζεμάτισες" κάτι.


« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 20:22:46 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:11:41 »

υποτιθετε οτι παιρνει μεχρι 42v και βγαζει 5-6v ετσι ωστε δεν υπαρχει αναγκη για ξεχωριστο πακ ομως το δικο μου δεν κανει τιποτα ..παιρνει ρευμα κανονικα γιατι αναβει το λαμπακι του αλλα βγαζει οσο και το πακ δηλ 21v...υπαρχει καποιο σημειο που δεν εχω καταλαβει?? η ειναι χαλασμενο απλα ?

Καλησπέρα

Αντρέα υπάρχει περίπτωση να βγάζει την σωστή τάση μόνο όταν έχει φορτίο πάνω του.  Έχω διαβάσει στο RCU για μια παρόμοια περίπτωση.  Θα πρέπει να το δοκιμάσεις με βολτόμετρο που δίνει φορτίο και ελέγχει την τάση για να σιγουρευτείς ότι δεν δουλεύει σωστά.  Αν δεν μπορείς να βρεις φέρ' το Κοζάνη, θα έχω μαζί μου.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:15:05 »

Και η απάντηση ενός κατασκευαστή regulator σε παρόμοια απορία στο RCU:


You need to put a load on the regulator to see the correct voltage. Either use a battery tester with a load of plug it into the receiver and measure it on the buss. I could have selected resistors to make it regulate without an external load but that would just waste battery capacity.

Jim O

Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:18:23 »

δεν εκαψα τιποτα κατα τα φαινομενα τουλαχιστον ....δεν το δοκιμασα υπο φορτιο αλλα θα το κανω με ενα δεκτη που μισω  devil.για την ωρα εβαλα ενα μικρο πακ 750 4.8v για να δω τι γινετε απο ρευματα...και γενικα βαρος ,ζυγισμα .Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι βγαινει ελαφρυτερο απο την θερμικη εκδοση ..ποσο δεν ξερω αλλα χωρις μπαταρια δεκτη βγαινει 2550 κιλα με 3300 5S. Σε μια μικρη δοκιμη ειδα μεχρι και 1200w με μια 15χ6 ξυλινη MARO ΔΗΛ μαπα οποτε μια χαρα θα ειναι απο δυναμη... Ηθελα ομως να αποφυγω την εξτρα μπαταρια δεκτη..... Undecided
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:19:26 »

οκ θα το φερω πανω να το δουμε και μαζι ....παντος το 50-55 ειναι κουκλι....
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 23:04:58 »

λοιπον το BEC δουλεψε το προβλημα ηταν οτι το καλωδιο εισοδου 7.4-42v δεν ειναι εκει που λεει input στο σχεδιακι που παιρνεις μαζι με το BEC αλλα εκει που λεει output Winkδηλ εγω εδινα 21v ekei που επρεπε να παιρνω 6 .Ολα αυτα φαινονται αν αντι για το σχεδιο δεις την ιδια την πλακετα του εξαρτηματος ...... lalala
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.098



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 14:19:04 »

    Ο δαίμων του τύπου ή κόλλησαν το θώρακα ανάποδα. Κι επειδή είναι switching ,μην ξεχάσεις το φεριτάκι ότι δέκτη κι αν έχεις. Είτε είναι PPM  είτε PCM  είτε 2.4 . Φαντάζομαι, πως θα έχει στο εσωτερικό του το BEC φίλτρο αλλά φύλα τα ρούχα σου καλύτερα.



Φιλικά Κώστας.
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 17:39:35 »

Καπως ετσι εχουν τα πραγματα ...φεριτακι εχω και στο BEC και στο esc ,επισης μετρησα την εξοδο και εχει 5.95v εκει που λεει 6v και 5.2 ekei που λεει 5 οποτε καλα ειναι τωρα μενει να δω και εν πτηση τι γινετε.Θα βαλω ομως μια προπελα της προκοπης γιατι αυτη που εχω δεν ειναι και τοσο αποδοτικη ,,πιστευω οτι θα ειμαι περι τα 1200W με γεματο πακ και καπου στα 900-800 προς το τελος...τελικο βαρος με 5S 3300MAH   2.600gr
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2008, 19:58:27 »

 Thumbs upΗ πρωτες πτησεις 5 δηλ (μια μπαταρια εχω τι να κανω)εδειξαν οτι το ηλεκτρικο setup ειναι πολυ αποδοτικο καθως το μοντελο βγαινει ελαφρυτερο ..παιζει με 15χ8 προπελα και απο δυναμη και αποκριση στο γκαζι ειναι super...Με 60% και κατι γκαζι  βγαζει ολα τα βασικα ακροβατικα χωρις να δειχνει οτι επιβραδυνει καπου η οτι μειωνετε η ταχυτητα πτησης..Οχρονος πτησης εχει ρυθμιστει στα 6.30 λεπτα μεικτης πτησης και καταναλωνονται περι τα 1800mah απο 3300 πακ οποτε αν θελω πεταω ανετα 10+.Το μονο μαυρο σημειο ειναι οτι το μοτερακι "αποσυντεθηκε" κατα τις δοκιμες χτες και εφαγα 2 ωρες να το συμαζεψω. τελος καλο ολα καλα τελικα..... Wink
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 22:08:10 »

Μετα απο καμια 10ρια πτησεις με το yak βλεπω οτι εχω αρκετα μεγαλυτερη καταναλωση απο οτι ειχα στις πρωτες"αναγνωριστικες" πτησεις ετσι πετωντας ατρετα επιθετικα στο γκαζι η καταναλωση φτανει ευκολα τα 2700- 3000+ mah με 6μιση-7 λεπτα πτησης οποτε μαλλον ειμαι για μεγαλυτερα πακ...θα δοκιμασω κατι σε 3700 5S KAI 40005S. Η διαφορα βαρους ειναι περιπου 100 -150γρ ελιπιζω να ζυγισω ευκολα μετακινωντας το πακ .Η ολη αισθηση του μοντελου ειναι πολυ μακρια απο την θερμικη εκδοχη προς το καλυτερο ..
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 22:22:34 »

Και ενα βιντεακι απο τις πρωτες πτησεις ....ηρεμη δυναμη ..

δεν ξερω μονο ποσο ηρεμος ηταν ο εικονοληπτης γιατι μετα δεν μου μιλουσε ......εγω δεν καταλαβα τιποτα παντος Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 31 Οκτ 2008, 20:16:36 από andreas » Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 31 Οκτ 2008, 20:27:22 »

Mετα απο αρκετες πτησεις με το yak 55 και 3300 5στοιχεια lipo δοκιμασα την Τριτη που μας περασε και τις 3700 και μια 4000 5στοιχειων lipo .Καλυτερα χαρακτηρηστικα ειχα με την 3300 ενω με την 4000 αυξημενη διαρκεια περι τα 2λεπτα χωρις να κατεβασω καμια φορα τα στοιχεια στην ταση που κοβει το esc.Eκανα λοιπον πτησεις παντα ακροβατικα 7λεπτα με την 3300 και 8-9 με τις αλλες. Αυτο που δεν δοκιμασα ακομη ειναι να ρυθμισω το γκαζι ετσι ωστε να μην το εχω ολο αλλα λιγοτερο μια που δεν  ειναι απαραιτητο ετσι ωστε να ριξω λιγακι τα αμπερ χωρις να κατεβω σε προπελα εχωντας ομως αρκετο γκαζι.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: ΥΑΚ 55 58" « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.375 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.