Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:49:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:49:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 31
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Αποριες cmpro giles 202 50αρι « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αποριες cmpro giles 202 50αρι  (Αναγνώστηκε 9249 φορές)
   
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.195



Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 20:15:19 »

To manual λεει 1,5 εκ.πανω,1,5 εκ. κατω για το aileron δεν ειναι αρκετο?
Επισης για το elevator 1,5 εκ.πανω,1,5 εκ. κατω .

Μου φαινονται αρκετα εσεις τι λετε? Huh
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 20:35:22 »

Δεν θα μπορέσει κανένας να σου πει τι κινήσεις ακριβώς χρειάζονται.  Το μοντέλο είναι ελαφρώς μπροσθόβαρο με έλεγχο στην πτήση ή σύμφωνα με το manual;  Αν είναι σύμφωνα με το manual, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκινήσεις με πρακτικό έλεγχο για το αν είναι σωστό το κέντρο βάρους.  Η διαδικασία αν δεν την ξέρεις (μία από τις διαδικασίες) είναι η παρακάτω:

Από ευθεία οριζόντια πτήση κάνεις άνοδο 45 μοίρες και μετά μισό roll έτσι ώστε το μοντέλο να καταλήξει ανάποδα και σε άνοδο 45 μοιρών (φυσικά μπορείς να ξεκινήσεις κι από ανάποδη πτήση και με down να δώσεις κατευθείαν 45 μοίρες άνοδο).

Αφήνεις τα στικ και βλέπεις τι κάνει το μοντέλο.

Η πορεία που πρέπει να διαγράφει για να είναι σωστά ζυγισμένο ένα ακροβατικό μοντέλο είναι να έχει μια ελαφριά τάση να τραβήξει προς την καλύπτρα.  Αν κλείνει απότομα την τροχιά του προς την καλύπτρα τότε είναι μπροσθόβαρο.  Αν συνεχίζει ευθεία είναι ελαφρώς πισώβαρο.  Αν τώρα έχει την τάση να ανέβει προς τα πάνω (τραβάει προς τα σκέλη) τότε είναι πισώβαρο.

Αν τώρα το έχεις δει ή βρεις ότι είσαι όντως μπροσθόβαρος τότε, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, βάλε Expo ή μείωσε τις κινήσεις.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.195



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 20:44:21 »

Δεν θα μπορέσει κανένας να σου πει τι κινήσεις ακριβώς χρειάζονται.  Το μοντέλο είναι ελαφρώς μπροσθόβαρο με έλεγχο στην πτήση ή σύμφωνα με το manual;  Αν είναι σύμφωνα με το manual, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκινήσεις με πρακτικό έλεγχο για το αν είναι σωστό το κέντρο βάρους.  Η διαδικασία αν δεν την ξέρεις (μία από τις διαδικασίες) είναι η παρακάτω:

Από ευθεία οριζόντια πτήση κάνεις άνοδο 45 μοίρες και μετά μισό roll έτσι ώστε το μοντέλο να καταλήξει ανάποδα και σε άνοδο 45 μοιρών (φυσικά μπορείς να ξεκινήσεις κι από ανάποδη πτήση και με down να δώσεις κατευθείαν 45 μοίρες άνοδο).

Αφήνεις τα στικ και βλέπεις τι κάνει το μοντέλο.

Η πορεία που πρέπει να διαγράφει για να είναι σωστά ζυγισμένο ένα ακροβατικό μοντέλο είναι να έχει μια ελαφριά τάση να τραβήξει προς την καλύπτρα.  Αν κλείνει απότομα την τροχιά του προς την καλύπτρα τότε είναι μπροσθόβαρο.  Αν συνεχίζει ευθεία είναι ελαφρώς πισώβαρο.  Αν τώρα έχει την τάση να ανέβει προς τα πάνω (τραβάει προς τα σκέλη) τότε είναι πισώβαρο.

Αν τώρα το έχεις δει ή βρεις ότι είσαι όντως μπροσθόβαρος τότε, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, βάλε Expo ή μείωσε τις κινήσεις.

Σεραφείμ

Τα δοκιμασα ολα αυτα μαλλον θα βαλω Expo και θα μειωσω τις κινησεις.
Ευχαριστω.
Καταγράφηκε
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 21:20:04 »

του φιλου αργυρη απο την θεσσαλονικη ειναι 1.80 εκπετασμα, με 120 OS διχρονη και εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα.
κατα την προσγειωση και με μειωμενη ταχυτητα το μοντελο τεινει να ριχνει κατω την ουρα και να ερχεται στολαριστο.
κατα την απποψη μου δυο τινα συμβαινουν.
1. ειναι πολυ πισωβαρο αφου με το παραμικρο input στο στικ φευγει επανω..
2. υπερβολικο down thrust...
να πω βεβαια και την αποψη μου , οτι ολα τα μοντελα της cmpro ειναι πισωβαρα (παντοτε προσωπικη αποψη... το τονιζω))..
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 21:35:32 »

Αν ερχετε με ουρα κατω στην προσγειωση πιθανον ειναι πολυ πισοβαρο ...αν δεν ειναι παναλαφρο ειναι η συνταγη για snap -crash προσοχη...
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.195



Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 20:04:25 »

Πηγα τον κινητηρα πιο μπροστα και χρειαστηκε για να ζηγισει  90γρ.,εβαλα expο και ετοιμο για πτηση.
Τα 90 γρ. ειναι πιο φυσιολογικα απο προηγουμενος που ειχα 250γρ.?
Υπηρχε περιπτωση επειδη ξεπερνουσε το βαρος του κατασκευαστη να ηταν πιο αποτομο?

Ευχαριστω.
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 20:33:12 »

Συγουρα αν ειναι πολυ βαρυτερο γινετε δυσκολο και στην πτηση.....
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.195



Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 20:41:30 »

Οταν ειχε 250 γρ. ηταν σαν τουβλο ενα τωρα σε σχεση με το μεγεθος μοιαζει σαν αεροπλανο. Grin
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 22:31:25 »

Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ιδιο με το gile 202 απο phoenix το οποιο το ειχα καποτε και προσπαθουσα με μια 45αρα ST να κανω αιωρηση .....φυσικα δεν εφτανε ...γενικα πετουσε καλα σαν ακροβατικο ..το μονο μειονεκτημα ηταν οτι ειχε πολυ κακο glide σε σχεση με αλλα μοντελα του μεγεθους του και επισης αδυναμια των πηδαλιων να ανταποκριθουν σε μικρες ταχυτητες...Γενικα τα μικρα 40αρια μοντελα που ειναι αντιγραφα scale ακροβατικων πρεπει να ειναι "ελαφρα" αλιως εχουν κακες συνηθειες και τις βγαζουν τη χειροτερη ωρα ...
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2009, 20:10:55 »

Bαλτε φωτο.Απο τα δικά σας σε σημεια που ενισχησατε.

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2540.45
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.195



Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2009, 18:45:04 »

Μετα απο πολυ καιρο πεταξα το giles 202,εβαλα 80 γρ. βαρος ,ηταν αρκετα σταθερο και γρηγορο.
Στην πρωσγείωση κατεβηκε σχετικα αργα.
Δεν στολαρει ευκολα και βγαζει καλα τα ακροβατικα.


* IMG_0697.jpg (48.68 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 155 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Αποριες cmpro giles 202 50αρι « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.