Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.154 μηνύματα σε 11.303 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:18:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:18:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από snoopy
[Σήμερα στις 11:32]

[Σήμερα στις 10:32]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:34]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από STROVILO
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:13:07]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284154
Σύνολο θεμάτων: 11303
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 35
Συνολικά: 46
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 28 29 30 [31] 32  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 84900 φορές)
   
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #450 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 11:26:21 »

STIHL HP Ultra ιδικό για αερόψυκτους δίχρονους σε 40:1 σε dle55  και 50:1 στο αλυσιδοπρίονο και του πίνω το αίμα  laugh laugh laugh laugh

Ορθώς. Τα μοτέρ αυτά έχουν καταβολές αλυσοπριονοχορτικών μηχανών. Οπότε και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Στην δική μου περίπτωση για Ε/Π, βάζω το απλό STIHL (λάδι μίξης στο μπιτόνι της βενζίνης με την κόκκινη απόχρωση) σε αναλογία 1:50 και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής πολύ καλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 22:11:40 από ΚΥΡΝΙΚ » Καταγράφηκε
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #451 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 22:03:21 »

Απο την μικρη μου εμπειρια στις βενζινες ακολουθω τα λεγομενα του Νικου.
Το πιστονι μεχρι τωρα ειναι γυαλι.
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #452 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 23:06:37 »

Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;
Καταγράφηκε

modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 814



Προφίλ
« Απάντηση #453 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 00:19:34 »

Βαλε οτι προτηνει ο κατασκευαστης του κηνητηρα
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #454 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 09:24:00 »

ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

Εδω εχω ομως μια παρατηρηση . Τα λαδια των αλυσοπριονων δινουν αναλογια 2% ενω οι κινητηρες 2,5%-4%

Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #455 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 19:28:00 »

Τελικά συνθετικό ή όχι; Με μπερδεύετε, το απλό SΤΙΗL που λες είναι ορυκτέλαιο;

Η συσκευασία δεν αναφέρει κάτι σχετικό με την προέλευση του λιπαντικού. Εντούτοις η λιπαντική ικανότητά του δείχνει συνθετικό.

ο κατασκευαστης πολλες φορες δεν αναφερει συγκεκριμενο τυπο. Γιαυτο ρωταω εμπειρικα τι αποψη εχετε?

Ο βελτιωτής B.H. Hanson των Zenoah κινητήρων μου πρότεινε Benzoil !!  Άμα το δεις πουθενά, πες μου και μένα.

Σε μια πρωτη εκτιμηση καταλαβαινω οτι δεν πρεπει να βαζουμε απλο λαδι για μοτοποδηλατα αλλα λαδια που να προοριζονται για αλυσοπριονα. Σωστα?

Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

Τι ακολουθουμε ? Τα χαρακτηριστικα του λαδιου ή του κινητηρα?

Του κατασκευαστή του λιπαντικού.

Υ.Γ. Μπορει να ειναι τυχαιο αλλα μια φορα που εβαλα λαδι αλυσοπριονου σε αναλογια 3% ο κινητηρας στις ψηλες στροφες μπερδευε

Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 19:39:40 από ΚΥΡΝΙΚ » Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #456 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 19:56:05 »

Σωστά, επειδή πρόκειται για λάδι μίξης και όχι έγχυσης. Ωστόσο κάποιες μάρκες 2Τ λιπαντικών πιθανά να αναφέρουν πως κάνουν και για τους δύο τρόπος εισαγωγής λιπαντικού στο κάρτερ του κινητήρα. Προσωπικά προτιμώ καθαρές λύσης....

μου το εξηγεις λιγο? Εννοεις αν το λαδι θα γινει μιξη με το καυσιμο μεσα στο τεποζιτο ή αν θα γινει μιξη απο ξεχωριστo δοχειo οπως ειναι στα scooter?

Αν ενας κινητηρας ξεκινησει την λειτουργεια του απευθειας με πληρες συνθετικο λαδι υπαρχει προβλημα??
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 20:11:21 από ilias » Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #457 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 23:09:58 »

Εννοώ πως το λάδι για αλυσοπρίονό μου είναι μίξης, ενώ για το scooter μου έγχυσης (Μοtul fullsynthetic 7100). Ένα 2Τ λάδι μίξης θέτει εξαρχής ως προϋπόθεση την πλήρη ανάμιξή του με τη βενζίνη.

Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου. Προσωπικά έστρωσα το δικό μου Ε/Π κινητήρα με το λάδι της Stihl με κόκκινη απόχρωση με αναλογία 1 : 50, προσέχοντας όμως πάντα αρχικά το φορτίο του για αρκετά τεπόζιτα και μέχρι στιγμής η μηχανή είναι ok.
Καταγράφηκε
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #458 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 00:11:11 »

Παράθεση
Τυχαίο ? Δεν νομίζω.... Σε μία φάση ο Kiril είχε βάλει σε Α/Π κινητήρα το Stihl σε αναλογία 1 : 35, αντί του 1 : 50 στη βενζίνη και το μπουζί πλημμύρισε στο λάδι.

Για το στρωσιμο του μοτερ επελεξα να ακολουθησω τα γραφομενα του μοτερ αντι του λιπαντικου  με αποτελεσμα να βγει αχρηστο το πρωτο μπουζι.
Οπως λεει και ο Νικος  καλυτερα να ακολουθουμε τα δεδομενα των λιπαντικων εστω και με μικρη αποκλιση προς τα πανω μιας και το στρωσιμο γινεται με μικροτερες ελικες και σε χαμιλες στροφες.
 
Καταγράφηκε
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #459 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 16:33:11 »


Νομίζω όμως πως ο Toni Clark προτείνει αρχικά να χρησιμοποιείται 2Τ λιπαντικό ορυκτής προέλευσης για καλύτερο στρώσιμο του ελατηρίου εμβόλου.

Νικο, δεν στρωνει καλυτερα το μοτερ με ορυκτελαιο. Πιο γρηγορα στρωνει. Αυτο βολευει πολυ τους Αμερικανους γιατι βαριουνται να στρωνουν και προτιμουν να πετουν. Αν δεν βαριεσαι να καψεις 5-6 λιτρα παραπανω τοτε σαφως και προτιμαται το συνθετικο στο στρωσιμο. Ειδες αλλωστε κανενα να στρωνει τα μηχανακια με ορυκτελαιο; Παλια με ανοχες τεραστιες προτιμουνταν το ορυκτελαιο γιατι βοηθουσε και λιγο την συμπιεση μεχρι να στρωσει.

Αν και τετοιες συζητησεις ειναι τελικα ακυρες γιατι οπως ολοι ξερουμε ολοι στο τελος κανουν του κεφαλιου τους...
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #460 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 16:52:59 »

Εγω κραταω αυτα που γραφεις τα οποια νομιζω οτι ειναι σημαντικα . Απο εκει και περα ο καθενας αποφασιζει
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #461 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 19:40:15 »

Γνωριζει καποιος να μου εξηγησει τον λογο που οι βενζινοκινητηρες που χρησιμοποιουνται στα αεροπλανα ειναι ολοι* με ηλεκτρονικη και οχι με μανιατο;
Δεν θα ηταν πιο απλος και αξιοπιστος ο κινητηρας μας να ειχε μια απλη συσκευη επανω του η οποια δουλευει με την κινηση του αξονα, χωρις μπαταρια;

Στα βενζινοκινητα μοντελιστικα αμαξακια εχουν κινητηρα βενζινης με μανιατο.


* οταν γραφω ολοι εννοω η συντρηπτικη πλειψηφια, το 99% που χρησιμοποιουν σημερα οι αερομοντελιστες, δεν ξερω εαν υπαρχει κατι αλλο που μου διαφευγει
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #462 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 20:37:38 »

χωρις να ξερω πολλα θεωρω οτι ενας λογος θα ηταν το παραπανω βαρος και μαλιστα στο εμπρος μερος του μοντελου και ενας αλλος λογος ο εξτρα ογκος
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #463 στις: Κυριακή, 25 Μάρ 2012, 21:37:59 »

Ηλια και εγω δεν ξερω πολλα για αυτο ρωταω εδω μηπως βρουμε καποιον να ξερει.
Δες πως ειναι το μανιατο για τηλεκατευθυνομενο αμαξακι 1:5. Υποθετω οτι κατι αντιστοιχο για ιπταμενο χωρις ιδιατερους κραδασμους θα ειναι το μισο απο αυτο.
Υπολογισε κουτι ηλεκτρονικης, καλωδια, μπαταρια διακοπτη. Ολα αυτα τα αντικαθιστας με κατι που εκτιμω οτι ειναι ελαφρυτερο.
http://www.hpiracing.com/products/en/15451/



Υποψιαζομαι οτι ισως δεν μπορει να ξεκινησει σωστος σπινθηρας στα πρωτα γυρισματα της ελικας με το χερι. Η κορδονιερα δινει περισσοτερες στροφες. Εχει καποια βαση κατι τετοιο;
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #464 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 07:53:11 »

ναι αλλα με μια μιζα θα ειχες τις στροφες. Καμια αποψη καποιου ειδικου για το θεμα?
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Σελίδες: 1 ... 28 29 30 [31] 32  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.165 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.