Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 00:36:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 00:36:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 36
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 122574 φορές)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #360 στις: Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 13:11:00 »

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ CMPRO......αυτα ειναι μονο να τα κρεμας στον τοιχο και να τα βλεπεις.ισως ο σκυλος του avatar μου εχει ισως καλυτερο πτερυγικο φορτο και ειναι πιο καλα ζυγιασμενος!!!!!

    το δικο μου extra 300s της cmpro με 108 asp κινητηρα παντως πεταει αψογα και το αεροπλανο δεν το ζυγησα ιδιαιτερα ειμαι πολυ ευχαριστημενος . cmpro for ever...........
    μια χαρά είναι τα cmpro, σχετικά με τα warbird της, έχουν λίγη παραπάνω δουλειά βέβαια σε σχέση με ένα μέσο artf, αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει και είναι και πιο φθηνά!....βέβαια δεν είναι esm, yt αλλά είναι πιο φθηνά.ΜΑΚΡΙΑ μόνο απο το p40 της cmpro το μικρό (wing span 1,44 m νομίζω) ....είναι χάρος!!!!!
    Καταγράφηκε
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #361 στις: Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 13:16:07 »

    δειτε και ενα βιντεο......οχι δικο μου.
    EXTRA300S CMPRO    http://www.youtube.com/watch?v=4VMQvSgY56g
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #362 στις: Πέμπτη, 9 Ιούν 2011, 11:08:19 »

    Εξακολουθεί όμως το πρόβλημα της αργής ανταπόκρισης του κινητήρα όταν από ρελαντί “ανεβάζω” το στικ του throttle.
    Δεν είχα αναφέρει αυτό το πρόβλημα διότι πίστευα ότι οφείλεται στο πρόβλημα του σβησίματος, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος
    Ο χρόνος ανταπόκρισης του κινητήρα για να ανεβάσει στροφές είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτo ίσως και λίγο περισσότερο.
    Επίσης στις χαμηλές στροφές δεν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας, ακούγεται σαν να μπερδεύει. 
    Μετά την μισή διαδρομή του στικ δεν παρουσιάζει πρόβλημα και κρατάει άνετα τις στροφές. 
    Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον φίλο TOLIS για την βοήθεια του και για τον χρόνο που αφιέρωσε για το πρόβλημα μου.
    Μετά από κάθε πτήση υπάρχουν αρκετά καύσιμα πάνω στην καλύπτρα αλλά στο rudder.
    Tο παραδοξο είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί σωστά στο έδαφος και ανεβάζει άμεσα στροφές όταν από ρελαντί ανεβάζω το στικ του throttle.
    Δεν μπορω να καταλάβω τι φταίει  Sad  (δικό μου λάθος ή πρόβλημα του κινητήρα) ..........
    .....θέλω βοήθεια!!!

    Για την ενημέρωσή σας αναφέρω ότι κινητήρας στάλθηκε στην Mintor για έλεγχο.
    Αλλάχτηκε το καπάκι του κινητήρα που από κάτω του βρίσκεται το reedvalves. 
    Το μόνο κόστος που πλήρωσα ήταν για τα μεταφορικά που έστειλα τον κινητήρα στην Mintor.
    Ούτε καν για τα μεταφορικά που μου επέστρεψαν το κινητήρα δεν χρεώθηκα λόγω του ότι
    ο κινητήρας είναι εντός εγγύησης (έχει 3 χρόνια εγγύηση).
    Από τις δοκιμαστικές πτήσεις που έκανα (3 μόνο λόγο ζέστης) δεν παρουσιάστηκε το πρόβλημα
    να υπάρχει καύσιμο πάνω στην κουκούλα και την άτρακτο του μοντέλου.
    Η μη ανταπόκριση του στικ του γκαζιού ελαττώθηκε αρκετά αλλά όχι τελείως, πιστεύω ότι πρέπει να ασχοληθώ
    με τις ρυθμίσεις του κινητήρα (μικρή και μεγάλη βελόνα) για να δουλεύει όπως πρέπει ο κινητήρας.
    Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας.
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #363 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 16:54:11 »

    ξερει κανεις που μπορω να βρω δοχειο πλαστικο μεταφορας βενζινης 3 λιτρων

    Βρισκω παντου στα γνωστα πολυκαταστηματα δοχεια των 5 λιτρων αλλα οχι 3 λιτρων
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #364 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 18:32:08 »

    Το δοχείο του cool power είναι 4 λίτρα αν σου κάνει, το χρησιμοποιώ κανα 2 χρόνια και είναι οκ.
    Καταγράφηκε

    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #365 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 19:27:12 »

    Στα βενζιναδικα στο γεμιζουν ή πρεπει να εχεις μπιτονι ασφαλειας και να κανεις μετα τη μεταφορα?
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #366 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 19:31:25 »

    Το δοχείο του cool power είναι 4 λίτρα αν σου κάνει, το χρησιμοποιώ κανα 2 χρόνια και είναι οκ.

    Yankos το ξερω γιατι και εγω το χρησιμοποιω απλα ηθελα κατι πιομικρο σε ογκο . Εχω δει καποιον που ειχε ενα 3λιτρο σε τετραγωνο σχημα χρωματος πρασινο που ητνα ειδικα για μεταφορα βενζινης

    Στα βενζιναδικα στο γεμιζουν ή πρεπει να εχεις μπιτονι ασφαλειας και να κανεις μετα τη μεταφορα?
    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #367 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 20:54:27 »

    Και εγώ χρησιμοποιώ του rapicon to 4λιτρο που είναι πιο τετραγωνισμένο αλλά δεν είναι πράσινο.
    Καταγράφηκε
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #368 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 21:35:45 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #369 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 21:38:35 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη

     Thumbs up

    Απ' την άλλη μας προστατεύουν τον κινητήρα γιατί στη μίξη βγαίνει μεγαλύτερη η αναλογία λαδιού  Grin
    Καταγράφηκε

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #370 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 21:57:52 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη
    Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #371 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 22:02:53 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη
    Δεν το είχα σκεφτεί.. Μου ειχε πει φίλος ότι ενα βενζινάδικο δεν του έβαζε βενζίνη σε δοχείο, αλλά δεν ρώτησε γιατί...

    Το να μην δίνεις βενζίνη εκτός οχήματος νομίζω ότι δεν ισχύει, εφόσον μπορεί να τη θές για μηχάνημα, βάρκα, κτλ..
    Το πολύ πολύ να πρέπει να ζητήσει δοχείο για καυσιμα Thumbs up

    Αν έχετε τέτοιο δοχείο και αρνηθεί, ψάξτε λίγο περισσότερο το θέμα.. Όπως λέει και ο φίλος Stargazer, μάλλον μας κλέβει Θυμός
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #372 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 22:40:11 »

    δεν ξερω αν δεν μου εδωσε για λογους ασφαλειας ή για λογους κλεψιας παντως δεν μου εδωσε Ντροπή Ντροπή Ντροπή

    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « Απάντηση #373 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 23:10:02 »

    τα περισοτερα μπετονια βενζινης ακομα και τα μικρα εχουν μετρητη λιτρου κατα ογκο εξωτερικα συνηθως στα πλαγια του μπετονιου .Ελενχεις ετσι την ποσοτητα του καυσιμου .Ο λογος που δεν βρισκεις μικροτερο των 5λιτρων ειναι γιατι η βενζινη οταν θερμανθη αλαζει τον ογκο της και θελει χορο για ,ανακουφιση.
    Καταγράφηκε

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #374 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 23:52:21 »



    Απ' την άλλη μας προστατεύουν τον κινητήρα γιατί στη μίξη βγαίνει μεγαλύτερη η αναλογία λαδιού  Grin

    Σωστοοοοος! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Σελίδες: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.