Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:20:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:20:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 44
    Συνολικά: 47
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 122554 φορές)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #135 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 10:54:38 »

    Εγώ είχα πρόβλημα με το διάφραγμα του carb..Όταν στεγνωνε ψιλοκόλλαγε και μου ετρωγε την παναγια να παρει μπροστά!! Δοκίμασε να το αλλαξεις και καλο ειναι να αλλαξεις όλα τα λαστιχάκια,φλατζάκια,κτλ από το carb...

    οταν λες διαφραγμα εννοεις την πεταλουδα που φαινεται απο το πλαι του καρμπυρατερ???
    οταν τραβαω το τσοκ κλεινει


    * dsthdsh.jpg (90.03 KB, 816x612 - εμφανίστηκε 488 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #136 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 11:25:47 »

    Όχι.Είναι στο καπάκι κάτω από τις 4 βιδες στα αριστερα του καρμπ όπως το βλεπεις στη φωτο!
    Ειναι αυτο http://www.mfgsupply.com/m/c/38-8101.html?id=zuwcYNZw ή κάτι παρόμοιο!!
    Αν ανοιξεις το carb μην πειράξει καμία βίδα που έχει μέσα..
    Στην αντιθετη πλευρά έχει ένα φιλτρο το οποίο μπορεί να έχει πιάσει βρώμα, αλλα τότε πιστευω δεν θα δουλευε καλά όταν έπερνε!!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #137 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 13:37:11 »

    Όχι.Είναι στο καπάκι κάτω από τις 4 βιδες στα αριστερα του καρμπ όπως το βλεπεις στη φωτο!
    Ειναι αυτο http://www.mfgsupply.com/m/c/38-8101.html?id=zuwcYNZw ή κάτι παρόμοιο!!
    Αν ανοιξεις το carb μην πειράξει καμία βίδα που έχει μέσα..
    Στην αντιθετη πλευρά έχει ένα φιλτρο το οποίο μπορεί να έχει πιάσει βρώμα, αλλα τότε πιστευω δεν θα δουλευε καλά όταν έπερνε!!

    προσεχε το αυτο το διαφραγμα υπαρχει ενας τροπος μονο που μπαινει μην το βαλεις λαθος...
    Παντως παλι σου λεω δες το καυσιμο αφου ειναι και CRRC...!
    Καταγράφηκε
    Αποστόλης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 31


    « Απάντηση #138 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 15:37:39 »

    θα ξαναγυρισω στο θεμα του κινητηρα μου

    ο κινητηρας μου βγαζει την ψυχη να παρει εμπρος οταν ειναι κρυος

    Χρησιμοποιώ μιζα και παρολα αυτα κανει παρα πολυ ωρα να σκασει το μπουζι

    Αφου παρει δεν υπαρχει προβλημα στην αποκριση του γκαζιου και κατα την πτηση

    Να σημειωσω τα εξης
    1. βενζινη 100 οκτανιων με  μιξη λαδιου 33:1
    2. καινουργιο μπουζι εχει κανει 4-5  10 λεπτες πτησεις
    3. εχουν γινει καποιες ρυθμισεις στις βελονες αλλα πτητικα δεν εχω προβληματα χαμηλα ή ψηλα στις στροφες
    4. η ηλεκτρονικη παιρνει ρευμα απο lipo με regulator στα 5 volts

    καποια ιδεα??

     σε αυτήν την χρονική στιγμή ο κινητήρας σου βρίσκεται στην φάση αρχικής ψυχρής εκκίνησης

    σε αυτήν την φάση έχουμε χαμηλή υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής και χαμηλή θερμοκρασία των κυλίνδρων.

    με αυτές της συνθήκες είναι δύσκολο να δημιουργηθεί κατάλληλο μείγμα αντιθέτως έχουμε φτωχό μείγμα διότι δεν έχουμε σωστή ανάμιξή του καυσίμου
    με τον αναρροφούμενο αέρα με αποτέλεσμα την υγροποίηση και την εναπόθεση σταγονιδίων καυσίμου στα τοιχώματα της κρύας  πολλαπλής εισαγωγής
    δημιουργώντας απώλεια καυσίμου. Με αυτές της συνθήκες είναι δύσκολα να ΄χουμε μια ομαλή εκκίνηση  του κινητήρα οπότε τροφοδοτούμε τον κινητήρα με πλούσιο μείγμα     
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #139 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 15:45:02 »

    αρα Αποστολε

    για να εχουμε πλουσιο μειγμα θα πρεπει ή να το κερσουμε απο το καρμυρατερ ή να ρυθμισω την μικρη βελονα ή να ανοιξω το γκαζι (σε αυτη την περιπτωση θα κλεισει το τσοκ)    .....ή

    κατι αλλο??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #140 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 16:07:50 »

    θα ξαναγυρισω στο θεμα του κινητηρα μου

    ο κινητηρας μου βγαζει την ψυχη να παρει εμπρος οταν ειναι κρυος

    Χρησιμοποιώ μιζα και παρολα αυτα κανει παρα πολυ ωρα να σκασει το μπουζι

    Αφου παρει δεν υπαρχει προβλημα στην αποκριση του γκαζιου και κατα την πτηση

    Να σημειωσω τα εξης
    1. βενζινη 100 οκτανιων με  μιξη λαδιου 33:1
    2. καινουργιο μπουζι εχει κανει 4-5  10 λεπτες πτησεις
    3. εχουν γινει καποιες ρυθμισεις στις βελονες αλλα πτητικα δεν εχω προβληματα χαμηλα ή ψηλα στις στροφες
    4. η ηλεκτρονικη παιρνει ρευμα απο lipo με regulator στα 5 volts

    καποια ιδεα??

     σε αυτήν την χρονική στιγμή ο κινητήρας σου βρίσκεται στην φάση αρχικής ψυχρής εκκίνησης

    σε αυτήν την φάση έχουμε χαμηλή υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής και χαμηλή θερμοκρασία των κυλίνδρων.

    με αυτές της συνθήκες είναι δύσκολο να δημιουργηθεί κατάλληλο μείγμα αντιθέτως έχουμε φτωχό μείγμα διότι δεν έχουμε σωστή ανάμιξή του καυσίμου
    με τον αναρροφούμενο αέρα με αποτέλεσμα την υγροποίηση και την εναπόθεση σταγονιδίων καυσίμου στα τοιχώματα της κρύας  πολλαπλής εισαγωγής
    δημιουργώντας απώλεια καυσίμου. Με αυτές της συνθήκες είναι δύσκολα να ΄χουμε μια ομαλή εκκίνηση  του κινητήρα οπότε τροφοδοτούμε τον κινητήρα με πλούσιο μείγμα     
    Να σε ρωτησω δλδ συμφωνα με αυτο που λες ολοι οι βενζινοκινητηρες θα επρεπε να εχουν προβλημα στην πρωτη εκκινηση.. πραγμα που δεν ισχυει o CRRC που εχει ενας φιλος εδω περνει με τα χιλια ζορια ο DL περνει με την τεταρτη - πεμπτη....!
    Καταγράφηκε
    Αποστόλης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 31


    « Απάντηση #141 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 16:10:18 »

    το μείγμα θα το έχεις πλούσιο καλύτερα απο την βελόνα αν θές να βάλεις καύσιμο θα βάλεις εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω μέσα στον κύλινδρο
    ξεβιδώνοντας το μπουζί    

     το τσοκ θα το έχεις ανοικτό μέχρι να πάρει 2-3 στροφές απο μόνος του ο κινητήρας μετά θα το κλείσεις. θα το ξανα ανοίξεις οταν δεις μετα απο λίγη ώρα οτι δεν ξεκινάει .  γ
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #142 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 16:15:41 »

    αν ριξω απο το καρμπυρατερ (για να μην ξεβιδωνω το μπουζι) δεν θα δουλεψει??

    και ποια βελονα να ριθμισω γαι πλουσιο μειγμα στην εκκινηση?? (λογικα την LOW)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Αποστόλης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 31


    « Απάντηση #143 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 16:15:55 »

    θα ξαναγυρισω στο θεμα του κινητηρα μου

    ο κινητηρας μου βγαζει την ψυχη να παρει εμπρος οταν ειναι κρυος

    Χρησιμοποιώ μιζα και παρολα αυτα κανει παρα πολυ ωρα να σκασει το μπουζι

    Αφου παρει δεν υπαρχει προβλημα στην αποκριση του γκαζιου και κατα την πτηση

    Να σημειωσω τα εξης
    1. βενζινη 100 οκτανιων με  μιξη λαδιου 33:1
    2. καινουργιο μπουζι εχει κανει 4-5  10 λεπτες πτησεις
    3. εχουν γινει καποιες ρυθμισεις στις βελονες αλλα πτητικα δεν εχω προβληματα χαμηλα ή ψηλα στις στροφες
    4. η ηλεκτρονικη παιρνει ρευμα απο lipo με regulator στα 5 volts

    καποια ιδεα??

     σε αυτήν την χρονική στιγμή ο κινητήρας σου βρίσκεται στην φάση αρχικής ψυχρής εκκίνησης

    σε αυτήν την φάση έχουμε χαμηλή υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής και χαμηλή θερμοκρασία των κυλίνδρων.

    με αυτές της συνθήκες είναι δύσκολο να δημιουργηθεί κατάλληλο μείγμα αντιθέτως έχουμε φτωχό μείγμα διότι δεν έχουμε σωστή ανάμιξή του καυσίμου
    με τον αναρροφούμενο αέρα με αποτέλεσμα την υγροποίηση και την εναπόθεση σταγονιδίων καυσίμου στα τοιχώματα της κρύας  πολλαπλής εισαγωγής
    δημιουργώντας απώλεια καυσίμου. Με αυτές της συνθήκες είναι δύσκολα να ΄χουμε μια ομαλή εκκίνηση  του κινητήρα οπότε τροφοδοτούμε τον κινητήρα με πλούσιο μείγμα     
    Να σε ρωτησω δλδ συμφωνα με αυτο που λες ολοι οι βενζινοκινητηρες θα επρεπε να εχουν προβλημα στην πρωτη εκκινηση.. πραγμα που δεν ισχυει o CRRC που εχει ενας φιλος εδω περνει με τα χιλια ζορια ο DL περνει με την τεταρτη - πεμπτη....!

    δεν είπα αυτό ακριβώς
    εξήγησα το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση που πιστεύω οτι υπάρχει και έδωσα την λύση
    και αν είναι πολύ κρύος ο κινητήρας τότε όλοι έχουν αυτό το  ''πρόβλημα'' κατα την εκινηση και μέχρι να έρθει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας
    Καταγράφηκε
    Αποστόλης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 31


    « Απάντηση #144 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 16:19:07 »

    αν ριξω απο το καρμπυρατερ (για να μην ξεβιδωνω το μπουζι) δεν θα δουλεψει??

    πιστεύω οτι απο την βελόνα αρκεί και με το παραπάνω . απλά απο το μπουζί είναι πιο σίγουρο   
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #145 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 16:33:37 »

    Στον ftl που έχω, αρχικά κερνούσα λίγο για να πάρει.
    Αλλά τώρα άλλαξα μέθοδο,
    για να τον ξεκινήσω κλείνω το τσοκ, δίνω γυρισιές με το χέρι και όταν σκάσει ανοίγω το τσοκ, ξαναδίνω και πέρνει.
    Στο βιντεάκι φαίνεται η διαδικασία (στην 4η γυρισιά ανοίγω το τσοκ)

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #146 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 16:45:00 »

    Η διαδικασία εκκίνησης, είναι αυτή που περιγράφει ο Yankos, εκτός αν οι οδηγίες του συγκεκριμένου κινητήρα προτείνουν κάτι διαφορετικό.

    Βάλε φρέσκο καύσιμο, αμόλυβδη χαμηλών οκτανίων.

    Τι είδους λάδι βάζεις ; Ορυκτό ή συνθετικό;

    Ανοιξε τη βελόνα μίγματος χαμηλών στροφών, να περάσει μέσα καύσιμο.

    Επίσης άνοιξε τη βελόνα μίγματος των υψηλών στροφών, έτσι για να είμαστε σίγουροι ότι δεν είναι πολύ κλειστή.

    Οταν πάρει με το καλό, κλείσε όσο χρειάζεται κάθε μία βελόνα για σωστό μίγμα.

    Το throttle για την εκκίνηση ας είναι μερικά κλικ μπροστά (θα ανεβάει αμέσως πολλές στροφές - προσοχή), αλλά έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν μπλοκάρεται η ροή καυσίμου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #147 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 17:29:12 »

    Αν το καυσιμο φτανει στο carb μετα απο μερικες παλινδρομικες κινησεις της προπελας και παρολαυτα δε παιρνει μπροστα δυο ειναι τα πιο πιθανα ενδεχομενα:

    - Το μπουζι σου εχει βραχει πολυ (επι τοπου το βγαζεις το σκουπιζεις), σε αυτη την περιπτωση πρεπει να κανεις λιγο lean τις χαμηλες (1/8 της στροφης για καθε μεταβολη).

    - Η ηλεκτρονικη σου για καποιο λογο δε λειτουργει σωστα (regulator, μπαταρια, η το ΕCU)

    3% λαδι ειναι πολυ αν προκειται για συνθετικο.

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #148 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2009, 18:29:28 »

    - Το μπουζι σου εχει βραχει πολυ (επι τοπου το βγαζεις το σκουπιζεις), σε αυτη την περιπτωση πρεπει να κανεις λιγο lean τις χαμηλες (1/8 της στροφης για καθε μεταβολη).


    Η συμβουλή του Νίκου, μας κατευθύνει στην αντίθετη περίπτωση, να έχει μεγάλει εισροή καυσίμου.

    Η περίπτωση αυτή πρέπει να εξεταστεί πιό πρώτα, από τα υπόλοιπα.

    Βγάζοντας το μπουζί, θα δεις αν υπάρχει περίσσεια βενζίνης στον θάλαμο, και πόσο έχει βραχεί ή λαδώσει το μπουζί.
    Το οποίο σημειωτέον πρέπει να έχει το σωστό διάκενο, (ο ακριβής αριθμός μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή).

    Αρα, μία καλή λύση είναι να γυρίσεις το μοντέλο ανάποδα να έρθει το κεφάλι και το μπουζί από επάνω, για να μην κολυμπάνε σε καύσιμο. Αμα λύσεις το πρόβλημα δεν θα υπάρχει δυσκολία να εκκινήσει από την ανάστροφη θέση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #149 στις: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 07:41:04 »

    Αν το καυσιμο φτανει στο carb μετα απο μερικες παλινδρομικες κινησεις της προπελας και παρολαυτα δε παιρνει μπροστα δυο ειναι τα πιο πιθανα ενδεχομενα:

    - Το μπουζι σου εχει βραχει πολυ (επι τοπου το βγαζεις το σκουπιζεις), σε αυτη την περιπτωση πρεπει να κανεις λιγο lean τις χαμηλες (1/8 της στροφης για καθε μεταβολη).

    - Η ηλεκτρονικη σου για καποιο λογο δε λειτουργει σωστα (regulator, μπαταρια, η το ΕCU)

    3% λαδι ειναι πολυ αν προκειται για συνθετικο.



    σχετικα με τα γραφομενα σου
    - το μπουζι ειναι καπνισμενο (τουλαχιστον την τελευταια φορα που το εβγαλα αφου δεν επαιρνε μπροστα)
    - η ηλεκτρονικη τι μπορει να εχει αφου οταν παρει δουλευει σωστα
    - το 3% λαδι ειναι μεσα στις προδιαγραφες του κατασκευαστη (2.5-4 %)

    θα δοκιμασω με καινουργιο καυσιμο


    Η διαδικασία εκκίνησης, είναι αυτή που περιγράφει ο Yankos, εκτός αν οι οδηγίες του συγκεκριμένου κινητήρα προτείνουν κάτι διαφορετικό.

    Βάλε φρέσκο καύσιμο, αμόλυβδη χαμηλών οκτανίων.

    Τι είδους λάδι βάζεις ; Ορυκτό ή συνθετικό;

    Ανοιξε τη βελόνα μίγματος χαμηλών στροφών, να περάσει μέσα καύσιμο.

    Επίσης άνοιξε τη βελόνα μίγματος των υψηλών στροφών, έτσι για να είμαστε σίγουροι ότι δεν είναι πολύ κλειστή.

    Οταν πάρει με το καλό, κλείσε όσο χρειάζεται κάθε μία βελόνα για σωστό μίγμα.

    Το throttle για την εκκίνηση ας είναι μερικά κλικ μπροστά (θα ανεβάει αμέσως πολλές στροφές - προσοχή), αλλά έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν μπλοκάρεται η ροή καυσίμου.


    Θειε θεωρησα οτι καυσιμο 100 οκτανιων θα ηταν καλυτερα αλλα εσυ μου λες χαμηλων οκτανιων
    το λαδι ειναι ημισυνθετικο της Shell και ειναι για διχρονους κινητηρες (scooter κτλ)
    για το γκαζι θα δω αν παιρνει μερικα κλικ επανω γιατι μετα θα κλεισει το τσοκ

    Στον ftl που έχω, αρχικά κερνούσα λίγο για να πάρει.
    Αλλά τώρα άλλαξα μέθοδο,
    για να τον ξεκινήσω κλείνω το τσοκ, δίνω γυρισιές με το χέρι και όταν σκάσει ανοίγω το τσοκ, ξαναδίνω και πέρνει.
    Στο βιντεάκι φαίνεται η διαδικασία (στην 4η γυρισιά ανοίγω το τσοκ)


    ισως τελικα να ειναι θεμα και τι μαρκα ειναι ο κινητηρας
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 5 Σεπ 2009, 07:52:57 από ilias » Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.