καλησπέρα Δ-MAN
!στο μάθημα τις τεχνολογίας μάλλον είχες πάει για καφέ!
πρέπει να βάλεις σε sira λίγο τα πράγματα.για παράδειγμα έχω ένα αμάξι που κινείται με ηλεκτροκινητήρα..έχει τους απαραίτητους ανορθωτές και μπαταρίες...εκπέμπω ρύπους μηδέν!και δεν χρειάζομαι τα πανάκριβα καύσιμα που προανέφερες!..
..κάποια στιγμή οι μπαταρίες στο αμάξι θα αδειάσουν και θα χρειάζονται φόρτιση!...άρα θα πρέπει να βρω κάποια αντίστοιχη μπρίζα..η βενζινάδικο με αντίστοιχη παροχή για το αυτοκίνητο μου!
..το ρεύμα που θα πάρο εγώ από αυτή τι παροχή από που νομίζεις ότι προέρχεται?
??
..με τις απαίτησης τις αγοράς για κατανάλωση με τέτοιου είδους μεταφορικά μέσα η με τέτοιου είδους κινητήρες...χρειάζεσαι παραγωγή ενέργειας ρεύματος αξιόπιστη..και όχι αναξιόπιστη πολυδάπανη και επιρρεπείς.
..βλέπε ανεμογεννήτριες/άπνοια ,βλέπε ηλιακούς συλλέκτες /συννεφιά χαλαζόπτωση ασύμφορο κόστος επισκευής,βλέπε σημαδούρες θαλάσσης που μετατρέπουν την "παλιδρομικι" κίνηση από τα κύματα σε περιστροφική...γεννήτρια..ρεύμα /και τρέχα γύρευε σκούριασε...
...μη στα πολυλογώ όταν θα φορτίζουμε τα ηλεκτρικά αυτοκινητάκια μας..θα είναι ένα τεράστιο εργοστάσιο που θα παράγει ηλεκτρισμό και θα καίει περισσότερα καύσιμα απ ότι θα χρειάζονταν όλα αυτά τα αυτοκίνητα μαζί..για να μας τροφοδοτεί......άντε του αμαξιού μου και είναι κάπως φθηνό...τις κόλο LI.ΠΩ.
που θα κουβαλάει αυτό το αεροσκάφος που λες...ποσο πετρέλαιο θα πρέπει να κάψουνε για να τις φορτίζουνε κάθε φορα??...
.μη σου πω ποσο πρέπει να κάψουνε για να τις φτιάξουνε!...
.......είναι αποδεδειγμένο πια ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο πιο δυνατός κινητήρας στον κόσμο.
δεύτερος έρχεται ο "ιπτάμενος σωλήνας"
τρίτος ο στροβιλοκινητήρας..
και τελευταίος ο εμβολοφόρος κινητήρας..
.αυτή είναι η σειρά με βάση την απόδοση σε σχέση με το βάρος του καθενός και την κατανάλωση σε καύσιμα..!
εάν όμως τώρα βάλουμε κριτήριο και τον χρόνο απόδοσης.
..πρώτος ο "ιπτάμενος σωλήνας " που έχει θεωρητικά άπειρη ταχύτητα.
.δεύτερος στροβιλοκινητήρας
τρίτος εμβολοφόρος
τελευταίος "ιλεκτροκηνητιρας"......δυστυχώς δεν έχει διάρκεια.ti na to kano ama de krataei
.ένας εμβολοφόρος μπορεί να βγάζει για ώρες ενέργεια που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί μονο για δευτερόλεπτα....
...έτσι και στο μοντελισμό μη στα πολυλογώ...θες κάτι δυνατό που να διαρκή πολύ(2 ΏΡΕΣ ΣΥΝΕΧΌΜΕΝΕΣ)
για να "φχαριστιεσε"παιχνίδι φθηνό και αξιόπιστο!άρα τέλος!θερμικά
!..γεράσιμε καλησπέρα σε παρακαλώ το σavvατο κατέβασε μου ένα "δεκαλιτρο" υγρό που λες γιατί θέλω να "σεταρω" το hydroplane
...βασίλη καλησπέρα συγγνώμη που δεν απάντησα έγκαιρα στα email σου γιατί είχα πρόβλημα με το κόλο pc μου.
.πάντως στο θέμα του μεγέθους έχω να πω ...φυσάει πλάγιος 2 μποφόρ..με πιο νομίζεις ότι θα απόκτησης τις λιγότερες άσπρες τρίχες προσγειώνοντας το??
με ένα "ιλεκτικο" διάστασης παλάμης...η μια βενζίνα 4 μετρα φτερό??.
..κάποιο θα πετάει...στρωτά...λες και "γιαφτο" έχει άπνοια!....μάντεψε πιο από τα δυο είναι!
σύμφωνο με το γεράσιμο
..
.διαφορετικά να σας το πω ..... η σχέση μεταξύ τον συνθηκών που επικρατούν και τις κλίμακας ενός μοντέλου είναι αντιστρόφως ανάλογη!
όσο πιο μεγάλο τόσο καλά μπορεί να χειρίζεται συνθήκες όπως το πραγματικό...όσο πιο μικρό τόσο θα δυσκολεύεται να χειριστη τις συνθήκες αυτές...και θα τις θέλει υπό...κλίμακα...fisa λίγο για να φύγω...
'H αλλιώς βάλε λάδι και έλα βραδυ....
κύριοι σας χαιρετώ...μη τσακώνεστε...ζητω τα "αεροστα"..
..κάνα γκαζάκι tou καφέ με servo να ανοιγοκλείνει βαλβίδα και αυτοσχέδιο μπαλόνι από ύφασμα ομπρέλας ...
..p.S. oi thavmastes mou mporoun a epikinonisoun mazi mou
kai na mou zitisoun to afthentiko silektiko afto minima se greekglish gia ateliotes ores ofthalmikis apolafsis!!!!!!!stelnete kai epi antikatavolis!!
periorismena antitipa prolavete!!mono 999.99 euro i epistoli!