Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 06:27:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 06:27:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 19
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Μαθήματα αρχαρίων « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Μαθήματα αρχαρίων  (Αναγνώστηκε 18223 φορές)
   
GeoGeo
Επισκέπτη
« Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 9 Οκτ 2005, 21:02:32 »

Και ο 40 αρης του.


* asp040.jpg (105.6 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 498 φορές.)
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 9 Οκτ 2005, 22:19:00 »

Αντε GeoGeo βγάλε ξεσκονόπανα, καθαριστικά, λαδωτήρια καμμιά κόλλα για τις επισκευές καινούργιες μπαταρίες και έφυγες.

Υ.Γ. Η O.S. 35 τι εξάτμιση έχει πάνω;
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
GeoGeo
Επισκέπτη
« Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 23:50:52 »

H εξατμιση (ο Θεος να την κανει) ειναι απλα μια προεκταση της εξαγωγης, χωρις καζανακι διαστολης. Δεν ξερω λοιπες λεπτομερεις, απλα την εβαλα για να μην τα φτυνει στην ατρακτο και γιατι εχει και εξοδο για το σωληνακι της τπερπιςσης. Ειναι λαθος σαν "Εξατμιση". Αλλα δεν εβρισκα και κατι να του κανει τοτε.
Καταγράφηκε
bellos
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 277


"IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 21 Οκτ 2005, 19:00:53 »

Καλησπέρα παιδιά. Και εγώ βρίσκομαι σε μια παρόμοια κατάσταση με τον geogeo. Πριν 9 χρόνια είχα αγοράσει ένα εκπαιδευτικό το rainbow, το οποίο στη πρώτη του πτήση, επειδή το πέταξα μόνος, δεν είχα κάποιον να μου δείξει, μετά από μια ωραία απογείωση, 2-3 ωραίους ανοικτούς  κύκλους στον αέρα, σε μια στροφή μου έβαλε φτερό στολαρησε και ωπ, ένα μάτσο μπάλσα. και από τότε τα παράτησα. Ασχολήθηκα μετά με τη κατασκευή ενός ανεμοπτέρου από μπάλσα το οποίο και ολοκληρώνω τώρα. Μετά από τόσα χρόνια λοιπόν μου ξυπνήσατε κ πάλι το μικρόβιο με αυτό το forum. Μιλώντας  με τον Kωστα απτό forum μάλλον θα με βοηθήσει για τις πρώτες μου πτήσεις. Έτσι βρίσκομαι στο στάδιο εύρεσης ενός trainer. Από λοιπό εξοπλισμό έχω τα πάντα. Έχω βρει πάρα πολλά trainer από όσο έχω ψάξει, όμως θα με ενδιέφερε για αρχή μήπως βρω κάποιο τρικαναλο. και τρικαναλο δεν βρήκα τίποτα.Μόνο το Rascal της Sig το οποίο δε ξέρω κατά πόσο κάνει για αρχή. Ο κινητήρας μου είναι ένας tiger 40, και έχω και έναν 25αρι. Γνωρίζει κανείς αν  υπάρχει κάποιο δοκιμασμένο τρικαναλο trainer για αρχή? Έχω σκεφτεί να κατασκευάσω τον Τηλέμαχο, όμως μετά από τόσες ώρες κατασκευής που έχω φάει με το ανεμόπτερο θέλω πλέον να πετάξω λιγάκι. Δεν είμαι και στη πιο μεγάλη φάση να ξαναξεκινήσω μια κατασκευή απτήν αρχή. Αν ξεκινήσω με τετρακαναλο θα είναι εύκολα τα πράγματα?  ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

"IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING WOULD BE ITS POETRY..."
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 23 Οκτ 2005, 09:21:38 »

Γειά σου bello στην παρέα μας ... 
Φυσικά να ξεκινήσεις με Τετρακάναλο . Καλύτερα ... Άποψή μου . Υπάρχουν πολλά καλά Εκπαιδευτικά στα μαγαζιά και μάλιστα Ετοιμα για Πτήση (ARF) .
 Έχεις σκεφτεί να ξεκινήσεις με Ηλεκτρικό ?

GeoGeo περιμένουμε Νέα απο την Νέα σου Αρχή ... Πότε θα τα βάλεις μπροστά ?
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Cosworth
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2005, 02:02:32 »

Καλησπερα. Ειμαι καινουριος στο χωρο του αεροπλανου. Θελω να μου πειτε που ακριβως μπορω να παω για πρωτη φορα να απογειωσω το αεροπλανακι. Βασικα δεν το εχω παρει ακομα. Μπορειτε να μου πειτε για πρωτη φορα τι ακριβως να παρω? Ασχολουμαι εδω και 8 χρονια με ηλεκτροκινητα 1/10 αυτοκινητα TAMIYA. Μονο με αυτα ξερω να τρεχω. Πιστευω οτι θα ειναι ωραια εμπειρια να πετας ενα αεροπλανο η' ελικοπτερο.

Συγνωμη για το πρηξιμο.

Κωστας
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2005, 20:45:23 »

Καλωσόρισες Cosworth.

Χαλάρωσε λίγο και ξεκίνησε πρώτα απ' όλα να γνωρίζεις το αεροπλάνο. Δες το Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων και τα μηνύματα στο φόρουμ. Στην σελίδα των links θα βρείς και άλλες πηγές.

Δεν γράφεις από που είσαι και που μένεις για να βρεις βοήθεια και χώρο να πετάς. Η ενασχόληση σου με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως τώρα βαραίνει την ζυγαριά μάλλον προς τα ηλεκτρικά. Τι πομπό έχεις;

Θα σου συστήσω ν' αφιερώσεις λίγο χρόνο για να γνωρίσεις κάπως το αντικείμενο, το αεροπλάνο και τον αερομοντελισμό, πριν κάνεις κάποια κίνηση.

Καλωσόρισες στον κόσμο του αέρα.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2005, 21:49:22 »

Καλωσόρισες bellos, μου ξέφυγαν τα μηνύματα σου με τους αγώνες.

Ενα τρικάναλο είναι καλή αρχή, για το τετρακάναλο θα χρειαστείς περισσότερη βοήθεια από κάποιον που να μπορεί να πετάξει με ασφάλεια ένα ατριμάριστο μοντέλο.

Τρικάναλο είναι και το SIG Kadet, αν πάρεις τηλέφωνο τα μαγαζιά ίσως βρεις και άλλα που δεν έχουν στο δίκτυο.

Είχα σκεφτεί στα μηνύματα σου με το ανεμόπτερο να προτείνω το Easy Star της Multiplex που μπορεί να πάρει και standard σέρβο, τώρα γράφεις ότι έχεις και μηχανές. Το τελευταίο είναι πολύ πιο ανθεκτικό σε πτώσεις.

Αποφασίζεις ανάλογα με το τι θέλεις και τι υπάρχει διαθέσιμο.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
bellos
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 277


"IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 31 Οκτ 2005, 13:56:16 »

Κ. Κώστα  μάλλον έχω καταλήξει στο  copacabana.
http://www.topmodel.fr/product_detail.php?ret=list&rows=6&desc=0&pos=1&f_top=0&f_cat=212&f_text=&sid=d0353558f3ae8b91febe82f5a735bb06&id=10692
είχα σκεφτεί κ εγώ για ηλεκτρικό αλλά έχω όλο τον εξοπλισμό για βενζινοκίνητο όποτε γιατί να πάει χαμένος. μου αρέσουν και πιο πολύ οι μηχανές και  δε θέλω να δώσω και πολλά λεφτά τώρα, απλά να ευχαριστηθώ λιγάκι αυτά που έχω. θα κοιτάξω και για το SIG Kadet. Ευχαριστώ.
 
Καταγράφηκε

"IF FLYING WERE THE LANGUAGE OF MAN , THEN SOARING WOULD BE ITS POETRY..."
otakis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 104


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2005, 18:37:34 »

Καλησπέρα σε όλους

Βρήκα το aeromodelling.gr ψάχνοντας στο google για αεροφωτογράφηση. Για να πω την αλήθεια τα λίγα σχετικά άρθρα μου κέντρισαν το ενδιαφέρον κ έτσι μέρες τώρα έχω διαβάσει τα περισσότερα μηνύματα στα διάφορα forums.

Εκείνο που κατάλαβα είναι ότι έχω να κάνω με ανθρώπους ήρεμους, σοβαρούς, που σέβονται τις ανησυχίες των άλλων κ προσπαθούνε να βοηθήσουν. Από την ίδια φιλοσοφία νομίζω διακατέχεται κ ολόκληρο το site.

Έτσι αποφάσισα να γραφτώ κ να πάρω μέρος στην κουβέντα σας.

Το βασικό μου ενδιαφέρον ετούτη την εποχή είναι η ψηφιακή φωτογραφία, που αν συνδιαστεί σωστά με τον αερομοντελισμό ανοίγονται τεράστιες δυνατότητες. Ταυτόχρονα θα βάλει βεβαίως-βεβαίως πιό άγρια το χέρι στην τσέπη μου για όλα αυτά τα καλούδια που περιγράφετε      .

Η ερώτησή μου είναι μάλλον κοινότυπη κ χιλιοακουσμένη: Με τι να ξεκινήσω?

Μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των πρώτων ημερών ένα μοντέλο εντελώς της πλάκας που έχω εντοπίσει στην αγορά [Jamara Air - ~130€: 2 δίεδρους γωνίες, 2 κανάλια, δύο μοτέρ, στρίβει με την αυξομείωση των στροφών των κινητήρων, 27 MHz, άνοιγμα πτερύγων 900 mm, βάρος 170 γρ.], που δε χρειάζεται μοντελοδρόμιο, που κ αν σπάσει ξανακολάει κλπ κλπ, ή να κοιτάξω κάτι πιό σοβαρό, κ τί?

Όσο ψάχνω τούτες τις μέρες τα ανεμόπτερα, που μπορούν να εκτοξευθούν με το χέρι, μου κάνουν κλικ σαν training μοντέλα. Υπάρχει, άραγε, μοντέλο που να μην πάει στα άχρηστα μετά την πρώτη περίοδο?

Σε τι μοντέλα θα πρέπει να είμαι προσανατολισμένος στο μέλλον, που να μπορούν να σηκώσουν το βάρος μιας αξιοπρεπούς ψηφιακής μηχανής [~ 350-400 gr]. Μήπως πρέπει να αρχίσω να προσανατολίζομαι σε ελικόπτερα αντί αεροπλάνα?

Φυσικά πάντα μιλάμε για ηλεκτροκίνηση [νομίζω].


Φιλικά
Τάκης
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2005, 21:14:26 »

Γειά σου Τάκη .
Το ελικόπτερο νομίζω θα έχει πιό πολλούς Κραδασμούς . Αλλά είναι καλύτερο για πιό 'ακίνητες' Φωτό . Επίσης είναι πιό ... Αλμυρούτσικο .
Για να σηκώσεις αξιοπρεπώς μηχανή 400 γρ. με αεροπλάνο πρέπει αυτό να είναι 2 κιλά . Καμιά πιό ελαφριά μηχανή Δέν μπορείς να βρείς ... ?
Άντε μάθε να δούμε φωτό Σύντομα ... 
Ειδικός Δέν είμαι . Γνώμες λέω . Είναι ένας άλλος φίλος στο Forum που τό 'χει κάνει με επιτυχία . Σαν Modelist 'βγαίνει' ...

Δές και δώ ... :       http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,219.0.html



« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 21:50:40 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2005, 21:53:35 »

Καλωσόρισες στο φόρουμ Τάκη και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Το μήνυμα σου ταιριάζει και στο Αεροφωτογράφηση - Μοντέλα και εξοπλισμός .

Παράθεση
Μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των πρώτων ημερών ένα μοντέλο εντελώς της πλάκας που έχω εντοπίσει στην αγορά [Jamara Air - ~130€: 2 δίεδρους γωνίες, 2 κανάλια, δύο μοτέρ, στρίβει με την αυξομείωση των στροφών των κινητήρων, 27 MHz, άνοιγμα πτερύγων 900 mm, βάρος 170 γρ.], που δε χρειάζεται μοντελοδρόμιο, που κ αν σπάσει ξανακολάει κλπ κλπ, ή να κοιτάξω κάτι πιό σοβαρό, κ τί?

Στο παραπάνω η απάντηση είναι σαφώς όχι. Τα μοντέλα αυτά είναι καθαρά κατηγορία παιχνιδιού και δεν έχεις ουσιαστικό έλεγχο, προσωπικά δεν θα το σύστηνα ούτε σαν πρώτο μοντέλο.

Oπως έγραψε και ο DeltaMan, o modelist, ο οποίος πιστεύω θα μας πεί την γνώμη του, έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε αεροφωτογράφηση (δες το http://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album=39) με ένα μοντέλο που είναι πάρα πολύ καλό σαν αρχή το Slowstick, το οποίο είναι και ιδιαίτερα προσιτό. Οταν πρωτοείδα τα μηνύματα του έμεινα έκπληκτος, δεν το περίμενα.

Νομίζω και εγώ ότι θα πρέπει να βρείς πιό ελαφριά μηχανή, θα σου κατεβάσω βέβαια το βάρος του μοντέλου χωρίς φωτογραφικό εξοπλισμό στα 700-900 gr για την μηχανή που λές, αυτό όμως θα έλεγα για αργότερα. Επίσης αυτό που σίγουρα πρέπει να είναι αρκετό για να σηκώσει βάρος ΚΑΙ να μπορεί να πετάξει αργά είναι, εκτός από την αεροτομή, η επιφάνεια του φτερού, άρα και το μέγεθος.

Τα ελικόπτερα είναι πολύ πιο ακριβά και δύσκολα, σε ορισμένες περιπτώσεις όμως μπορεί να έχουν πλεονεκτήματα.

Μην βιαστείς ν' αρχίσεις, περίμενε και άλλες γνώμες και παράλληλα άρχισε να γνωρίζεις και τον αερομοντελλισμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 10 Νοέ 2005, 00:37:54 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Gerasimos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2005, 23:37:07 »

Καλωσορισες Τακη στο ομορφο χομπυ το αερομοντελισμου

Πριν αρχισεις τις αεροφωτογραφιες θα πρεπει να μαθεις να πετας και να αποκτησεις καποια εμπειρια. Για να μαθεις μαλλον θα ηταν καλυτερα με καποιο θερμικο μοντελο. Στην αγορα υπαρχουν πολλα εκπαιδευτικα με περιπου 100€.
Τα υπολοιπα κινητηρες σερβο και τηλ/ση μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και αργοτερα σε αλλα μοντελα.

ΜΗ δοκιμασεις να μαθεις μονος σου να πετας!!! uglystupid2 Η αποτυχια και η απογοητευση ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ αν δεν σε βοηθησει καποιος. Εδω θα βρεις σιγουρα καποιους που μπορει να σε βοηθησουν.

Δεν μας εχεις πει που μενεις. Εγω πεταω στο Λεχαιο.

Αποφασισε να ξεκινησεις καιι δεν θα σε αφησουμε ετσι. Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 10 Νοέ 2005, 02:48:09 »

Γεράσιμε ο Τάκης δείχνει ότι έχει επίγνωση οτι πρέπει πρώτα να μάθει και το Slowstick κάνει και για τα δύο, μέχρι να ζητήσει κάτι παραπάνω για τις ανάγκες του. Δεν χρειάζεται οπωσδήποτε θερμικό.

Βάβαια Τάκη θα πρέπει να έρθεις σε επαφή με τον σύλλογο της περιοχής σου αλλά πολύ πιθανόν να κάνεις γνωριμίες και από εδώ.

Δεν πιστεύω ότι κάποιος είναι αδύνατον να μάθει μόνος του ειδικά με το κατάλληλο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, από την άλλη μεριά αν υπάρχει διαθέσιμη βοήθεια δεν βρίσκω τον λόγο να ακολουθήσει τον δρόμο αυτό. Οπωσδήποτε δεν μπορούν να μάθουν όλοι μόνοι τους και σίγουρα ένας καλός εκπαιδευτής θα κάνει τον δρόμο πιο εύκολο, λιγότερο ακριβό και πολύ πιο σύντομο δείχνοντας τον δρόμο και προφυλάσσοντας από κακοτοπιές.

Επειδή τα μηνύματα μας διαβάζονται και από κόσμο, ειδικά νέους ανθρώπους που δεν μπορεί να έχουν επαφή με άλλους αερομοντελλιστές δεν θέλω να θεωρήσουν αδύνατο κάτι που ενδεχομένως μπορεί να γίνει εφικτό. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι, όποιος δεν έχει την δυνατότητα να βοηθηθεί είναι ίσως δυνατό να μάθει μόνος του αλλά θα πρέπει να καταβάλλει πιο πολύ κόπο, να μελετήσει πιο πολύ και να διαθέσει περισσότερο χρόνο. Ακόμα και όταν υπάρχει εκπαιδευτής η μελέτη και τα προσεχτικά βήματα είναι σημαντικά και απαραίτητα.

Για πολλά χρόνια αιωρείται το ερώτημα ποιος είναι ο καλύτερος δρόμος για να μάθει κάποιος να πετάει R/C αεροπλάνο.

Η αμερικάνικη σχολή του 4κάναλου με εκπαιδευτή από την αρχή με μια .40  (6,5cc) μηχανή ακόμα και .60 (10cc). Η λογική είναι:  μεγαλύτερο μοντέλο, πιο σταθερό, πλήρης έλεγχος του μοντέλου από την αρχή, πιο γρήγορη εξέλιξη, με ένα μοντέλο μαθαίνει κάποιος πτήση, προσγείωση και μερικά ακροβατικά. Αυτά τα μοντέλλα είιναι εντελώς ακατάλληλα για να ξεκινήσει κάποιος μόνος του.

Η πιο κλασσική σχολή συνοψίζεται σ’ αυτό που γράφει ο Γιάννης Κωνσταντακάτος http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-047.htm

Παράθεση
Δεν είναι λοιπόν υπερβολή το ότι χαρακτηρίζουν το ιδανικό εκπαιδευτικό μοντέλο σαν ένα μοντέλο "ελεύθερης πτήσης" που παίρνει "σποραδικές παρεμβολές" από ένα πομπό. Το εκπαιδευτικό μοντέλο πρέπει να είναι επίσης φθηνό, να φτιάχνεται γρήγορα και να επισκευάζεται εύκολα. Αντίθετα, η εμφάνιση δεν πρέπει να είναι βασικός παράγοντας επιλογής. Βέβαια σε όλους αρέσουν τα όμορφα αεροπλάνα, αλλά προκειμένου για εκπαιδευτικά μοντέλα ποτέ η ομορφιά δεν πρέπει να υπερισχύει σε βάρος των πτητικών χαρακτηριστικών τους.

Μ’ αυτήν την σχολή και με κατάλληλη επιλογή μοντέλου, αρκετοί ίσως θα μπορέσουν να μάθουν μόνοι τους. Εχει λογική μόνο όπου οι συνθήκες δεν επιτρέπουν κάτι καλύτερο.

Πριν ξεκινήσουμε κάτι φροντίζουμε ν’ αποκτήσουμε μια γνώση του αντικειμένου.

Τάκη δες το "Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων" του Γιάννη Κωνσταντακάτου και ειδικά το Εισαγωγή στην ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ.

Γεράσιμε μην υποτιμάς τα μικρά ηλεκτρικά. Κι’ εγώ όταν πρωτοέφτιαξα ένα Slowstick  αισθανόμουν κάπως περίεργα, δες το http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,66.msg659.html#msg659

Αυτά τα μοντελάκια έχουν ακόμα το καλό ότι με ασήμαντο κόστος θα δώσουν αυτοπεποίθηση στον αρχάριο πολύ πιο γρήγορα από τα .40 trainers. Ακόμα βάζεις έναν αρχάριο και δεν φοβάσαι ούτε ότι θα κάνει ζημιά σε κάποιον ή κάτι ούτε ότι θα υπάρξει μεγάλη ζημιά στο μοντέλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 10 Νοέ 2005, 07:51:54 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 10 Νοέ 2005, 09:04:54 »

Γερασιμε για ποιο λογο προτεινεις να ξεκινησει καποιος με θερμικο;
γενικα αυτην ειναι μια πολυ διαδεδομενη αποψη απο πολους στα μοντελοδρομια και δεν καταλαβαινω γιατι
(ελπιζω να μην ειναι ο λογος οτι οι αντρες πετανε με θερμικα, το ακουσα και αυτο )

Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Μαθήματα αρχαρίων « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.