Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.143 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 14:17:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 14:17:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Georgos
[Σήμερα στις 12:57]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284143
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 29
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Σχεδίαση και κατασκευή Εdge 540 2,15m! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 27  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Σχεδίαση και κατασκευή Εdge 540 2,15m!  (Αναγνώστηκε 81810 φορές)
   
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #330 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 18:31:40 »

Εγω θα σου πρότεινα αντί για σιδηρόστοκο, να χρησιμοποιήσεις το παρακάτω. Wink

Απίστευτο υλικό, με απίστευτες ιδιότητες. Τρομερή (ελαστικότητα - πλαστικότητα).


* sistok.jpg (85.14 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 1081 φορές.)
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #331 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 18:34:53 »

Γεια σου Γιάννη! Wink

Έχεις υπ'όψην σου κάποιο μαγαζί εδώ στα νότια που μπορώ να το βρω;

Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #332 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 18:38:54 »

αυτο το fine 260 P  συμαινει κατι???
Καταγράφηκε

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #333 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 18:43:58 »

Ορέστη, υπάρχει κάποιος Ανδριτσόπουλος στόν Αγιο Δημήτριο, με χρώματα αυτοκινήτων.
Δέν θυμάμαι ακριβή διεύθυνση, αλλά δεν είναι πρόβλημα να σου τη βρώ.

Εκτός αυτού, έχει πάρει το μάτι μου κάποιον με χρώματα αυτοκινήτου, στον παράδρομο της Βουλιαγμένης,
στο ύψος του Μega ΑΒ Βασιλόπουλος. Δέν γνωρίζω όμως άν έχει το συγκεκριμένο.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #334 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 18:57:50 »

αυτο το fine 260 P  συμαινει κατι???

Σημαίνει ότι μπορεί να τριφτεί, με πατόχαρτο ή ντουκόχαρτο μέχρι 260
για να δώσει ένα καλό αποτέλεσμα.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #335 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 19:28:05 »

Εχω χρησιμοποιείσει καιτά καιρούς διάφορα υλικά με βάση τον πολυεστέρα...
Τον υγρό πολυεστέρα, τον πολυστέρα με ίνες γυαλιού και τον "στοκο"..

-Το πρώτο μιλάει μονο του...Υγρό,χωρίς κάποια ενισχυση(υαλούφασμα κτλ) δεν έχει καθόλου αντοχή,δεν είναι ελαστικος αλλα κάνει καλή μονωση..Δουλεύεται με πινέλο!Τον χρησιμοποιούν κυρίως σε βάρκες με χρηση υφάσματος..

-Με τίς ίνες, έιναι στην ουσία πολυεστέρας στον οποίο έχουν ρίξει ίνες γυαλιού("ξεπουπουλιασμένο" υαλούφαμσα) και έχει γίνει σαν αλοιφή..Είναι ελαστικός,δουλέυεται με σπατουλα και τον χρησιμοποιούν κυρίως σε προφυλακτήρες!!Έχει πολύ καλή αντοχή μόνος του!

-Ο στόκος(υποθέτω πως έιναι και αυτός με βάση τον πολυεστέρα) είναι ο γνωστός σιδηρόστοκος που χρησιμοποιούν οι φαναρζτιδες ...Δουλεύεται με σπατουλα και δεν έχει αντοχή αν δεν απλωθεί σε κάποια επιφάνεια..

Και τα 3 είναι "βαριά" σαν υλικακαι στο χομπυ μας πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με σύνεση!
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #336 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 20:01:40 »

Γιάννη θα αρχίσω να ψάχνω για το υλικό και με την ησυχία μου θα σενιάρω το cowl να έρθει στα ίσα του! devil


V_tolias , είναι όντως βαριά υλικά.....αλλά δυστυχώς στην συγκεκριμένη περίπτωση ,αν θέλω να έχω όμορφο αποτέλεσμα δεν έχω άλλη λύση....


Γενικά θέλουν προσοχή στις ποσότητες που χρησιμοποιούμε στα μοντέλα μας, αυξάνεται το βάρος χωρίς να το καταλάβουμε......
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #337 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 20:17:51 »

Ο στόκος που παρέθεσα, είναι σιδηρόστοκος, αλλά με πολύ καλύτερα αποτελέσματα απο τον κοινό σιδηρόστοκο.
Βεβαίως εννοείται, ότι όλα προσθέτουν βάρος.
Καλώς ή κακώς δεν υπάρχουν εξειδικευμένα υλικά, για μοντελιστές. Huh
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #338 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 20:51:01 »




V_tolias , είναι όντως βαριά υλικά.....αλλά δυστυχώς στην συγκεκριμένη περίπτωση ,αν θέλω να έχω όμορφο αποτέλεσμα δεν έχω άλλη λύση....


Γενικά θέλουν προσοχή στις ποσότητες που χρησιμοποιούμε στα μοντέλα μας, αυξάνεται το βάρος χωρίς να το καταλάβουμε......


Εχεις "ελαφρυτερη" λύση ,και δινει πολυ καλη επιφάνεια . Wink

παίρνεις από neotex αυτη την εποξική και σκληριντή . Αναμιγνύεις όσο νομίζεις οτι θα χρειαστείς προσθέτεις 10% χρωμα της αρεσκείας σου  και μετά βάζεις οσο ταλκ θέλεις  για να πετυχεις μιά παχυρευστη πάστα και την χρησιμοποιείς σαν στοκο . ( εχεις περιπου 40 λεπτά να δουλέψεις )


Αφου στοκάρεις το cowl μπορείς να το βαλεις σε ζεστη απο 35C -50C, και  θα μπορείς να τρίψεις σε 4-5 ώρες .Αλλιώς σε 24 ώρες σε θερμοκρασία δωματίου , αλλά πότε κάτω απο 20C.

τρίβεται πολυ εύκολα  αφηνει τέλεια επιφάνεια .

Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #339 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 21:02:50 »

Α έχω τέτοια εποξική!

Είχα σκεφτεί ότι θα μπορούσα να την χρησιμοποιήσω με microballons.Αλλά δεν ξέρω αν αφήνουν όμορφο αποτέλεσμα....

Ενδιαφέρον αυτό με την ταλκ, το είχα κάνει σε μικρή ποσότητα σε κάποια κομμάτια της ατράκτου σε ξύλο και δεν είχα ασχοληθεί με το βάρος....

Λέω λοιπόν να τρίψω, να στοκάρω τα χοντρά με ταλκ και εποξική και τέλος να συμπληρώσω με τον στόκο του Γιάννη (vtr)   (Μαζευτήκατε και πολλοί Γιάννηδες! Cheesy )


Να ρωτήσω κάτι άσχετο με στόκους σχετικό με το cowl όμως.

Πολλοί μου πρότειναν να κλείσω λίγο το άνοιγμα στο cowl μπροστά, για να μην δημιουργεί αντίσταση.
Εγώ από κάτω έχω ανοίξει τρύπα εξόδου του αέρα.
Αν συγκρίνω τις τρύπες μεταξύ τους θα έλεγα πως η είσοδος είναι κάτι λιγότερο από διπλάσια από την έξοδο......   τι λέτε να κάνω;  Ακόμα δεν έχει πετάξει και δεν ξέρω αν το επιρεάζει αρνητικά.....μπορεί να είναι και καταστρεπτικό άραγε;
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
"PAPPY"
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 714



Προφίλ
« Απάντηση #340 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 22:04:58 »

Το ταλκ είναι καλή λύση αλλά παλιά. Σε μεγάλες ποσότητες προσθέτει βάρος.
Τα microballons αυξάνουν τον όγκο χωρίς να αυξάνουν το βάρος!
Ενδείκνυνται για προετοιμασία μίας επιφάνειες πριν το γυάλωμα ή σε περίπτωση υαλουφάσματος με μεγάλη πλέξη (από 90 άρι και πάνω συνήθως)
για να κλείσουν οι πόροι από την ύφανση μετά την τοποθέτηση του.
Σε εποξικές κατασκευές που δοκίμασα να το χρησιμοποιήσω σαν στόκο για τελείωματα απέτυχα γιατί δεν δίνει καλό φινίρισμα!
Για τελειώματα ο σιδηρόστοκος είναι πιστεύω καλύτερος και δουλεύεται άψογα!!
Καταγράφηκε

v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #341 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 22:06:54 »

Γενικά πρέπει η έξοδος να είναι μεγαλύτερη απο την είσοδο..Θές να φευγει η θερμότητα!!Ο αέρας θα αντικατασταθεί..Φαντάσου τα δυο παράθυρα του αυτοκινήτου που το ένα είναι πιο ανοιχτό απο το άλλο...Ο αέρας πάει προς αυτό που έιναι περισσοτερο ανοιχτό ...
Τώρα αν η εξαγωγή είναι μεγαλύτερη απο την εισαγωγή δεν το χαλάει αλλα πρέπει η εξαγωγή να έχει το σωστό μέγεθος!!

Όσο για τα υλικά...Δεν υπάρχουν ειδικά για μοντελιστες αλλα υπαρχουν πολλά που δέν γνωρίζουμε!!

Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #342 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 22:21:12 »

Microballons με την ρητίνη   L   λοιπόν και από πάνω στόκος.....τώρα αν θα είναι κοινός σιδηρόστοκος ή αυτός που μας πρότεινε ο Γιάννης (vtr) θα το δω αργότερα.....αν καταφέρω να τον βρω και από θέμα κόστους δίνει την δυνατότητα πειραματισμών θα τον δοκιμάσω!
Πάντως αυτό με το θέμα ελαστικότητας είναι για εμένα το σημαντικότερο!



Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #343 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 22:32:07 »

 συμφωνώ απόλυτα.

η ελαστικότητα σε μερικές κατασκευές είναι πολύ σημαντική ιδιότητα σε αντίθεση με άλλες που θέλουμε ακαμψία...

τον σκόκο που είπε ο vtr θα το πάρω και εγώ για δοκιμη.
αν και νομίζω πως θα τον χρησιμοποιώ από εδώ και πέρα...(του έχω εμπιστοσύνη)Thumbs up
Καταγράφηκε

Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #344 στις: Πέμπτη, 29 Ιαν 2009, 22:36:08 »

Γενικά πρέπει η έξοδος να είναι μεγαλύτερη απο την είσοδο..Θές να φευγει η θερμότητα!!Ο αέρας θα αντικατασταθεί..Φαντάσου τα δυο παράθυρα του αυτοκινήτου που το ένα είναι πιο ανοιχτό απο το άλλο...Ο αέρας πάει προς αυτό που έιναι περισσοτερο ανοιχτό ...
Τώρα αν η εξαγωγή είναι μεγαλύτερη απο την εισαγωγή δεν το χαλάει αλλα πρέπει η εξαγωγή να έχει το σωστό μέγεθος!!

Όσο για τα υλικά...Δεν υπάρχουν ειδικά για μοντελιστες αλλα υπαρχουν πολλά που δέν γνωρίζουμε!!




Αν το σαββατοκύριακο έχει άσχημο καιρό και δεν πετάξω θα κάνω διαμόρφωση ριζική στο cowl.
Θα φτιάξω όμορφα την όψη μπροστά και θα επιχειρήσω για αεραγωγούς και καμπύλες!  Είδομεν!  Azn
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
Σελίδες: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 27  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Σχεδίαση και κατασκευή Εdge 540 2,15m! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.222 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.