Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 11:43:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 11:43:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πως φτιάχνουμε σωλήνα για την υποδοχή ενος wing joiner?  (Αναγνώστηκε 10336 φορές)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 15:23:32 »

    Καλησπέρα σε όλους! Thumbs up

    Εν όψη μιας νέας κατασκευής έφτασα στο σημείο να χρειάζομαι να φτιάξω ένα είδος σωλήνα στον οποίο θα χωθεί μέσα η σωλήνα που θα ενώνει τα φτερά με την άτρακτο.
    η αλουμινένια σωλήνα είναι διαμέτρου 3εκ περίπου.

       Κομμάτι της σωλήνας ΄υποδοχέας΄ θα τοποθετηθεί και μέσα στο φτερό και μέσα στη άτρακτο.
    Η αρχική σκέψη ήταν να φτιάξω εποξικό.Τύλιξα λοιπόν με ζελατίνα φαγητού την σωλήνα μου και στην συνέχεια τύλιξα λωρίδες από υαλλοϋφασμα  (δεν είμαι σίγουρος για το βάρος του ανά τμ)
    Το όλο σύνολο οταν στέγνωσε δυστυχώς δεν μπόρεσα να το ξεκολλήσω κανονικά και επρεπε να το καταστρεψω.
    Δοκιμασα παλι με πολυεστερα αλλα δεν σκλήρυνε καλα.

    Δεν εχω σχεδον καθολου εμπειρια απο τετοια υλικα και θα ηθελα πολυ αν καποιος γνωριζει να μου δωσει μερικες ιδεες ή ακομα καλυτερα  μια ολοκληρωμενη διαδικασία για το πως μπορει να γινει κατι τετοιο.

    Ευχαριστω προκαταβολικά Thumbs up Grin
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 16:35:45 »

    μια ιδεα που εχω δοκιμασει με επιτυχια ειναι να τον φτιαξεις απο απλο χαρτονι Α1.Αλοιφεις με λαδι τον αλουμινενιο σωληνα για να μην κολλησει τον τυλιγεις με το χαρτονι ,οι ακρες του χαρτονιου να εφαπτονται μετωπικα οχι να  εφιππευει η μια την αλλη, καθηλωνεις με σελοτειπ,και εμποτιζεις  ελαφρως το χαρτονι με CA κολλα με προσοχη να μην παει απο κατω,στεγνωνει , αφαιρεις το αλουμινιο, και ριχνεισ κι αλλη κολλα ,αν μπανει δυσκολα η αλουμινενια  σωληνα μετα γυαλοχαρταρεις εσωτερικα να χαλαρωσει.Εννοειται  μετα οτι  η σωληνα που εκανες στην ατρακτο θα εχει υποστηριγματα απο κοντρα πλακε.Ειναι ευκολος τροπος και κυριως πολυ γρηγορος,μεσα σε 4 λεπτα ειχα τελειωσει
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 16:57:15 »


    Κε Χρήστο πολύ όμορφη ιδέα!! Wink !τι λαδι χρησιμοποιήσατε??Επίσης φαντάζομαι πως μετά μπορούμε να περάσουμε και μερικά χέρια εποξικής προς αντικατάσταση της ενίσχυσης με κόντρα πλακέ για να γίνει και πιο σκληρή μιας και η ιδέα που έχω στο μυαλό μου,το αεροπλάνο δηλαδή για το οποίο προορίζεται θα είναι κάπου 6-7 κιλά   Wink Wink και όπως και να το κάνουμε θέλει λίγη αντοχή....

    Ευχαριστώ πάρα πολύ και θα το δοκιμάσω σε ένα μικρό κομμάτι να δω και αν ταιριάζει στις προσδοκίες μου Winkαν και για να είμαι ηληκρινής θα προτιμούσα ενα συνδυασμό συνθετικών υλικών και υαλλουφασματος. Cheesy
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 17:27:09 »

    Καλησπέρα,

    Θα σου έλεγα να μην σε απασχολήσει τόσο η αντοχή του "υποδοχέα" όσο του ίδιου του joiner σε πρώτη φάση και σε δεύτερη ο τρόπος που θα ενσωματώσεις τον υποδοχέα τόσο στην άτρακτο όσο και στις πτέρυγες.

    Ο ίδιος ο υποδοχέας δεν αντιμετωπίζει τόσες δυνάμεις όσες το ίδιο το joiner. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις υποδοχέα από βακελίτη που τον βρίσκεις σε καταστήματα ηλεκτρικών (ένα που έχει σίγουρα είναι ο Ασημακόπουλος στην Πλ. Κλαυθμώνος, δίπλα στον Δήσιο) ή από αλουμίνιο που βρίσκεις στο Μοναστηράκι ή από μπρούτζο που βρίσκεις στο Μοναστηράκι ή σε κατάστημα στην οδό Λεωχάρους (Κολόμβος).

    Αν θα πας στην NEOTEX σίγουρα θα βρείς υλικά για να το κάνεις από από carbon ή ταινία υαλουφάσματος αλλά ότι και να κάνεις αν δεν στερωθεί ΣΩΣΤΑ κυρίως στις πτέρυγες ότι υλικό και να χρησιμοποιήσεις για υποδοχέα θα βγεί μονοκόμματο είτε από πάνω ή από κάτω με όλα τα συνακόλουθα.

    Αν ψάξεις στο internet σε sites που ασχολούνται με την κατασκευή καταρτιών windsurfing θα βρείς σίγουρα φωτογραφίες και τις διάφορες μεθόδους που μπορείς να ακολουθήσεις για να το φτιάξεις.

    Αλλά για να είσαι σίγουρος ότι οι στρώσεις που θα κάνεις από την οποιαδήποτε ταινία χρησιμοποιήσεις έχουν κολήσει σωστά μεταξύ τους θα πρέπει να κάνεις χρήση vacuum. Μάλλον λοιπόν ξεφεύγεις από μία απλή και εύκολη κατασκευή που πιθανότατα δεν σου χρειάζεται.

    Φυσικά υπάρχουν και ετοιμα set στο εμπόριο που σου δίνουν λύση. Μην παραγνωρίζεις επίσης τους κινδύνους που υπάρχουν αν δεν λάβεις τα κατάλληλα μέτρα προστασίας για την χρήση συνθετικών υλικών.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 15:21:45 »


    Καλησπέρα! Thumbs up

      Στην περίπτωση που επιλέξω ως υλικό ταινία υαλλουφασματος και καποια ρυτινη,τι ειδους ρυτίνη θα μπορούσε να είναι αυτή (πολυεστέρας ή κατι εποξικό?) και με ποιο τρόπο θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο?Ουσιαστικά ποια μέθοδο θα μπορούσα να ακολουθήσω ώστε να αποκολληθεί εύκολα από το αλουμίνιο?
    Γιατί τουλάχιστον επίσης ένα υλικό MOVIOL που εχω δοκιμάσει σαν αντικολλητικό δεν καταφερα  να τραβήξω την σωλήνα απο μέσα.... Undecided
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 18:25:29 »

    Ορέστη καλησπερα

    Σίγουρα η κατασκευή του σωλήνα απο υαλούφασμα και εποξική ρητίνη φαίνεται δελεαστική  Χαμόγελο
    Ειδα απο ζεις στην Αθήνα , οπότε μια βολτα απο την WWW.neotex.gr θα σε βοηθήσει .
    Μπορειις να πεις τι θελεις να κανεις , και φαντάζομαι οτι θα σε βοηθήσουν.

    ενδεικτικά εγω θα έπαιρνα
    ρητίνη
    Epoxy Resin L + Hardener L (40 min.) kit/ 1 kg ( αν αλλαξεις τον καταλύτη μπορεις να πετυχεις μεγαλύτερους ή μικροτερους χρονους)

    ταινία
    Glass fabric tape 120 g, PW, width 25 mm, roll/ 100 m  ή ύφασμα 120 γρ αλλα  και βαρύτερο μεχρι 200γρ/τπ

    και για να μην κολλήσει      
    Release Wax,

    Ολα αυτα τα υλικά , αλλά και οτι μπορεις να φανταστείς  θα τα βρεις εδώ

    αν όμως αγοράσεις τα παραπάνω  θα πρέπει να αγοράσεις και μια μάσκα με φίλτρο τοσο για σκόνη ,οσο και χημικά . όπως και γάντια για εποξικές .
    Οπως τόνισε για άλλη μια φορα ο Αντωνης Παπαδόπουλος , τα υλικά αυτά μπορεί να κάνουν θαύματα , αλλά προκαλούν εκτός των άλλων και καρκίνο .
    Επειδή ειναι σχεδον αδύνατο να εχεις σωστο εξαερισμό στον χώρο σου , όπως και οι περισσότεροι απο εμας τους ερασιτέχνες , καλύτερα να δουλευεις σε ανοικτό χώρο , ( φτιαχνει ο καιρός  Wink )
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 19:00:16 »

    Καλησπέρα σας Κύριοι .

    Έχω δοκιμάσει να φτιάξω κάτι αντίστοιχο εδώ και καιρό , αλλά Δέν θυμάμαι ακριβώς τα βήματα που είχα κάνει .
    Εκείνο που θυμάμαι όμως είναι πως κάπου το είχα διαβάσει και το εφάρμοσα .

    Λοιπόν , σε ένα μεταλλικό σωλήνα (όχι αλουμίνιο σάν τον φίλο αλλά μάλλον θα δουλεύει) , είχα περάσει πολλά 'χέρια' αντικολλητικού κεριού (Release Wax) . Περνάς , αφήνεις λίγο να στεγνώσει και μετά περνάς το επόμενο ...
    Δέν το σκουπίζεις έπειτα όπως κάνουμε στα Mylars των φτερών πρίν το Vacuum Bagging που ζητούμε την τέλεια επιφάνεια .
    Αφού στεγνώσει λοιπόν ικανοποιητικά το κερί , στρώνουμε προσεκτικά το εμποτισμένο με ρητίνη υαλούφασμα ή το carbon που επιλέξαμε και αφήνουμε να στεγνώσει . Το 'Προσεκτικά' σε αυτό το βήμα αναφέρεται στις φυσαλίδες αέρα που εγκλωβίζονται ... τις 'δουλεύουμε' όλες άν είναι δυνατόν για να φύγουν ...  Wink

    Την επόμενη μέρα , για να βγεί απο το σωλήνα , ζεσταίνουμε με κάποιο τρόπο το σύνολο . Εγώ θυμάμαι πως ζέσταινα απευθείας με πιστολάκι το στεγνό ύφασμα , αλλά φαντάζομαι θα μπορείς με ένα δυνατό καυτό ρεύμα αέρα να ζεστάνεις μόνο το εσωτερικό του σωλήνα .
    Αυτό που επιτυγχάνουμε είναι πως ζεσταίνεται πρώτα και περισσότερο το κερί , το οποίο και Λιώνει , διευκολύνοντας την έξοδο του στεγνού περιβλήματος ...  Χαμόγελο

    Μακάρι να το δοκιμάσει κάποιος και να το επιβεβαιώσει .

    Φιλικά , DM
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 20:00:35 »

    Αποστόλη 
    με αφορμη αυτα που εγραψες σκέφτηκα κατι που θα το δοκιμάσω , οταν βεβαια παραστεί ανάγκη

    ,( Λοιπον εγω οταν δουλεύω εποξική σαν αυτή που έγραψα στο ποστ , , μετά όλο το πράμα  Wink το βάζω στον φούρνο , μην φανταστείτε τιποτα
    Hi-teck . απλά ενα κουτί απο φελιζολ ανάλογα με το μεγεθος του αντικειμένου και . απο κάτω ενα αερόθερμο .  το κουτί του "φούρνου" ειναι κλειστό απο όλες τις πλευρές εκτός απο κάτω . Ετσι εχω περιπου 50C  στον φούρνο . Η εποξική πολυμερίζεται ετσι σε 3-4 ώρες . )

    Σκέφτηκα λοιπον  οτι ο μεταλλικός  σωλήνας που χρησιμοποιήθηκε οταν βγει απο τον φουρνο θα συσταλει φτανοντας σε θερμοκρασια περιβαλλοντος * και θα ξεκολλήσει ευκολότερα απο πάνω του ο εποξικος σωλήνας  .

    * ισως αν έριχνα νερο μεσα του να κρύωνε και ποιο γρήγορα απο το εποξικό .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 20:42:03 »

    Γιάννη , πολύ έξυπνο να σκεφτείς για τη Συστολή του μεταλλικού μέρους μετά την ψύξη ...  Thumbs up

    Ειδικά όσο μεγαλώνουν οι διαστάσεις , θα αμβλύνεται φαντάζομαι και το φαινόμενο . Σίγουρα θα παίζει σημαντικό ρόλο και το μεταλλικό υλικό .
    Το αλουμίνιο έχει μεγαλύτερο βαθμό διαστολής-συστολής σε σχέση με το σίδερο ?
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 21:28:48 »


    Καλησπερα και παλι!

    Λογω μαθηματων και διαβασματος επρεπε να βγω το μεσημερι και ετσι ξανασυνδεθηκα τωρα!
    Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! Thumbs up Χαμόγελο
    Ιδιαιτερα το μνμα του κυριου Παξιμαδακη ηταν ιδιατερως 'βοηθητικο' Wink
    Αν ολα πανε καλα το σαββατο θα παω να προμηθευτω τα υλικα για να κανω τις πρωτες προσπαθειες,εξ αλλου ερχονται ακομα μερικα σημεια στο αεροπλανο που φτιαχνω που θα χρειαστει να εχω δουλεψει τα υλικα αυτα μιας και ειναι αρκετα κρισημα (cowl κτλ)... Undecided Undecided

    (   Προς το παρον ανοιγω ενα θεμα για να παρουσιασω την μεχρι τωρα πορεια της κατασκευης και απο τον συγκεκριμενο τομεα,του φτερου δηλαδη θα εχω νεα μαλλον σαββατο μεσημερι! Wink  )

    Ευχαριστω ξανα,και  αφου προμηθευτω τα υλικα και δω καποια αποτελεσματα θα σας ενημερωσω!
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 21:36:49 »

    Παράθεση
    Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! Thumbs up Χαμόγελο

    Γιαυτο είμαστε ολοι εδω για να βοηθάμε ο ενας τον αλλον  Χαμόγελο

    Παράθεση
    εχω δουλεψει τα υλικα αυτα μιας και ειναι αρκετα κρισημα (cowl κτλ

    Πριν  ερθει η ώρα διαβασε αυτο https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4527.0
    οτι αφορα την κατασκευή , οχι τους καυγάδες  Grin

    και δες μερικά κατατοπιστικά videos
    http://www.r-g.de/en/video.html#

    ΥΣ.
    Αποστόλη δεν εχω ιδέα τι συντελεστές διαστολής εχουν . Δεν ξέρω καν αν θα δουλέψει το κόλπο με την ψύξη.
    Θα δουμε καποια στιγμη στο μελλον
     .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 22:04:59 »

    Με οποιο τροπο και αν φτιαξεις τον σωληνα μην χρησημοποιησεις
    πολυεστερα γιατι οταν στεγνωσει συστελεται περιπου 5% και ετσι
    θα σφηξει γυρω απο το αλουμηνιο και δεν θα τον βγαλεις ποτε.
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Ατζολετάκης Αγαπητός
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 297


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 00:02:22 »



              Η διαδικασια κατασκευης του καλυματος του δοκαριου εχει ως ακολουθως ΄


             
            Σκαριφημα Νο 1

                 Επανω στη σωληνα που θα χρησιμοποιησουμε στο αεροπλανο ,τοποθετουμε σε ολη της την επιφανεια

             μια στρωση απο χαρτοταινια. Την εφαρμοζουμε καλα  για να μην εχει  ..φουσκες .. δηλαδη να μην παγιδευσει

             αερα.

                 Μετα τοποθετουμε δυο στρωσεις  απο διαφανη ταινια σε ολη την επιφανεια και την εφαρμοζουμε καλα και παλι.

             Σκαριφημα Νο 2

                 

                 

             

    Καταγράφηκε
    Ατζολετάκης Αγαπητός
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 297


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 00:53:09 »


                Σκαριφημα Νο 2

               Σε μια σωληνα μικροτερης διαμετρου  ή  σ ενα ...σκουποξυλο...τοποθετουμε την σωληνα που

             εχουμε μονωσει , αλοιφουμε με ενα αφρολεξ -πανι - μια στρωση σε ολη την επιφανεια επιμελως

             αποκολητικο κερι  ΜΙROR GLAZE απο την ΝΕΟΤΕΞ. Μπορει να χρησιμοποπιηθει και οποιοδηποτε

             αλλου τυπου κερι με τις ιδιες ιδιοτητες.

             Το τριβουμε με ενα πανι- πετσετα  .Επαναλαμβανουμε δυο φορες την ιδια διαδικασια.

             Κοβουμε ενα κομματι υαλουφασμα 163 gr/m  3 φορες οση ειναι η περιμετρος της σωληνας,

             δηλ. διαμετρος της σωληνας  x 3.14 x 3 φορες  .

            Αν  χρησιμοποιησουμε πολυεστερα που εχει μεσα επιτανχυτη  ( ΡΩΤΗΣΕ ΣΤΗ ΝΕΟΤΕΞ )

            θα το αναμιξουμε μονο με καταλυτη .

            Πριν τοποθετησουμε το υφασμα επανω στη σωληνα αλοιφουμε με πινελο ολη τη σωληνα με

            πολυεστερα , τοποθετουμε το υφασμα και το ...παταμε ...καλα χωρις να αφηνει φυσαλιδες

            απο κατω.

           
            Σκαριφημα Νο 3

             Οταν το υλικο αρχιζει να σνληρενει , με ενα χαρακα κανουμε ενα κοψιμο κατα μηκος της

             σωληνας.


               Σκαριφημα Νο 4

             Την επομενη μερα ξεκολαμε την πολυεστερικη σωληνα επανω απο την σωληνα που εχομε

              μονωσει και αφαιρουμε  τις χαρτοταινιες , τις διαφανεις ταινιες και ολα τα υπολειματα.

              Κολλαμε εσωτερικα την σωληνα που εχομε κατασκευασει με χαρτοταινια ή σελοτειπ .



             Σκαριφημα Νο 5

              Κοβουμε δυο λωριδες  2cm και  4cm  υαλουφασμα 163 gr /m  . Τοποθετουμε πρωτα αυτη των 2cm

              και  την κολλαμε με πινελο και μετα την αλλη των 4 cm και κανουμε το ιδιο.

              Την σωληνα μπορουμε να την χρησιμοποιησουμε την επομενη μερα.

               
                    αυτα ΠΑΙΔΕΣ...
             


    * eaeoia_aieaneio.JPG (47.23 KB, 530x735 - εμφανίστηκε 916 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 01:03:36 »



     Πολυ καλο!! Thumbs upμου φαινεται πως καπως ετσι θα το κανω!
    και απο οσο καταλαβαινω βγαινει και πολυ ευκολα ετσι! Thumbs up Εκπληξη
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Πως φτιάχνουμε σωλήνα για την υποδοχή ενος wing joiner?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.