Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 10:42:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 10:42:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Τροπος μετρησης βαρους μοντελων F3A « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τροπος μετρησης βαρους μοντελων F3A  (Αναγνώστηκε 6740 φορές)
   
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 738



Προφίλ WWW
« στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 11:30:27 »

Αγαπητοι φιλοι

Θελω να ρωτησω αν ξερει κανεις τι γινεται με το γνωστο θεμα του πως μετρειται το  βαρος προκειμενου για ηλεκτρικα μοντελα F3A.
Υπαρχει καμμια εξελιξη ωστε να διορθωθει αυτη η ,κατα την γνωμη μου, αδικια εις βαρος των ηλεκτρικων  ?

Βασιλης Παπαδοπουλος
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 11:50:40 »

Σε πρωτη φαση φαινεται αδικια, αν ομως συγκρινεις το συνολικο βαρος ενος κινητηρα glow με header - pipe, βαση για την πιπα,  ελαστικη βαση κτλ, με το συνολικο βαρος ενος ηλεκτρικου μοτερ, ESC και βαση μοτερ, νομιζω πως θα ηταν αδικια το βαρος του ηλεκτρικου να μη μετριεται χωρις μπαταρια.

Το βαρος του ηλεκτρικου δε μεταβαλεται ανεξαρτητως του αν η μπαταρια ειναι φορτισμενη η οχι. Στο glow μοντελο ομως μεταβαλεται αφου το καυσιμο καταναλωνεται κατα τη διαρκεια της πτησης. Θα ηταν μη λογικο καποιο μοντελο να ειναι εντος κανονισμου βαρους στο τελος της πτησης ενω στην αρχη λογω του οτι η δεξαμενη ειναι γεματη να ειναι εκτος.
Καταγράφηκε
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 738



Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 12:42:59 »

Σε πρωτη φαση φαινεται αδικια, αν ομως συγκρινεις το συνολικο βαρος ενος κινητηρα glow με header - pipe, βαση για την πιπα,  ελαστικη βαση κτλ, με το συνολικο βαρος ενος ηλεκτρικου μοτερ, ESC και βαση μοτερ, νομιζω πως θα ηταν αδικια το βαρος του ηλεκτρικου να μη μετριεται χωρις μπαταρια.

Το βαρος του ηλεκτρικου δε μεταβαλεται ανεξαρτητως του αν η μπαταρια ειναι φορτισμενη η οχι. Στο glow μοντελο ομως μεταβαλεται αφου το καυσιμο καταναλωνεται κατα τη διαρκεια της πτησης. Θα ηταν μη λογικο καποιο μοντελο να ειναι εντος κανονισμου βαρους στο τελος της πτησης ενω στην αρχη λογω του οτι η δεξαμενη ειναι γεματη να ειναι εκτος.


Μα ακριβως αυτο γινεται αγαπητε Νικο και το λες μονος σου!!!! .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ να ξεκινας εκτος οριου και να τερματιζεις πιθανως εντος οριου και 'νομιμος' .
Σε ολες τις περιπτωσεις αγωνων που υπαρχουν ορια βαρους η απλα δηλωνεται το επιπλεον του ελαχιστου καταμετρημενου(π.χ.  βλεπε ιστιοπλοια  για βαρος πληρωματος) ΔΕΝ επιτρεπεται μεταβολη κατα την διαρκεια του αγωνα.Γιατι να μην γινει και εδω κατι αναλογο ?
Καποιος πιστευω απο τους  "ηλεκτρικους " θα εχει ηδη ξεκινησει κατι σε επιπεδο FAI.
Μηπως υπαρχει καμια πληροφορια?

Νομιζω οτι θα επρεπε να υπαρξει διαχωρισμος μοντελων και πιστευω οτι αυτο θα γινει στο τελος.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
Serafim
Administrator
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 12:50:51 »

Καλημέρα κι από μένα

Πριν λίγες μέρες έγινε παρόμοια ερώτηση στο RCU, στον πίνακα που αφορά τα pattern.

http://www.rcuniverse.com/forum/m_7290425/tm.htm

Από τις απαντήσεις εγώ τουλάχιστον καταλαβαίνω ότι δεν προβλέπεται να γίνει κάποια αλλαγή στον κανονισμό σύντομα.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 13:50:24 »

Καλημέρα,

Εφόσον μιλάμε για αγώνες, τα πάντα βασίζονται στους κανονισμούς που έχουν θεσπιστεί από την FAI. Στους κανονισμούς αυτούς υπάρχει το γενικό μέρος που στο site του αερομοντελισμού της FAI www.fai.org/aeromodelling αναφέρεται ως ABR section και έχει όλα τα γενικά και αφορούν όλες τις κατηγορίες και υπάρχει και το ειδικό μέρος που αναφέρεται σε κάθε συγκεκριμένη κατηγορία. Πολλές φορές το γενικό τμήμα αγνοείται αν και είναι πολύ σημαντικό.

Ετσι λοιπόν σε αυτό σε σχέση με το βάρος αναφέρονται τα παρακάτω.

1.4.2. Weight
The weight taken to determine the minimum loading and minimum weight is that of the complete model aircraft in flying order but without fuel.

Στο είδικό τώρα τμήμα για την F3A αναφέρονται τα παρακάτω.

General Characteristics of Radio Controlled Aerobatic Power Models:
Maximum overall span ............................................................................... 2000mm
Maximum overall length ............................................................................ 2000mm
Maximum total weight, with batteries ............................................................ 5000g
A tolerance of 1% will be allowed for possible inconsistencies in measurement instruments for size, weight, and voltage unless otherwise stated.

Ετσι τουλάχιστον όπως ισχύουν μέχρι σήμερα, οι μετρήσεις για το βάρος στα μεν θερμικά γίνονται χωρίς καύσιμο, στα δε ηλεκτρικά γίνονται με τις μπαταρίες.

Θεωρητικά να το βάρος των μπατταριών άλλαζε με την φόρτιση τότε ίσως να υπήρχε κάποια σκέψη.

Το αυτό φυσικά γίνεται και με την κατεξοχή κατηγορία που κάνει χρήση μπατταριών δηλαδή την F5 (ηλεκτρικά) Και να ήταν κάτι να γίνει θα γινόταν από αυτή την κατηγορία και στην συνέχεια θα είχε εφαρμογή και στις υπόλοιπες.

Σίγουρα έχουν γίνει συζητήσεις τόσο σε επίπεδο FAI, όσο και σε επίπεδο Εθνικών Ομοσπονδιών (που είναι και υπέυθυνες για να υποβάλλουν νέες προτάσεις ή τροποποιήσεις υπαρχόντων) αλλά καμία μέχρι αυτή την στιγμή δεν ήταν πάνω σε αυτό το θέμα.

Αυτό σημαίνει ότι για να μην υπάρχει κάποια πρόταση σχετική, μάλλον δεν υπάρχει κάτι σωστα τεκμηριωμένο, ώστε να έχει λόγο αφενός μεν να συζητηθεί αφετέρου να εγκριθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν υπάρξει κάτι τεκμηριωμένο στο μέλλον δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει.

Επίσης και κάτι για τους αγωνιζόμενους. Η μέτρηση του βάρους ή άλλων χαρακτηριστικών του μοντέλου δεν περιορίζεται μόνο στον τεχνικό έλεγχο. Είναι δυνατόν να γίνει οποιαδήποτε στιγμή στην διάρκεια του αγώνα και συνήθως γίνεται, αν παραστεί ανάγκη, αμέσως μετά από προσγείωση. Σε αυτή την περίπτωση το μοντέλο αφού προσγειωθεί με συνοδεία κάποιου υπευθύνου γίνεται από τον αθλητή η άντληση του καυσίμου και στην συνέχεια ζυγίζεται. Θα πρέπει και σε αυτή την περίπτωση να μην υπερβαίνει το όριο των 5 κιλών.

Σε ότι δε ανέφερε ο Βασίλης ξεκινώντας την συζήτηση αυτή, δεν ξέρω πως μπορεί να τεκμηριωθεί η "αδικία". Και το λέω γιατί και οι δύο επιλογές (ηλεκτρικά - Θερμικά) έχουν τόσο σύν όσο και πλήν. Και φυσικά είναι θέμα του κάθε αθλητή να σταθμίσει και να επιλέξει τι θα ακολουθήσει.

Αντώνης Παπαδόπουλος

Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 14:01:40 »

5000gr + 1% 5050 σωστά?? idiot2

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 14:40:54 »

Παράθεση
Επίσης και κάτι για τους αγωνιζόμενους. Η μέτρηση του βάρους ή άλλων χαρακτηριστικών του μοντέλου δεν περιορίζεται μόνο στον τεχνικό έλεγχο. Είναι δυνατόν να γίνει οποιαδήποτε στιγμή στην διάρκεια του αγώνα και συνήθως γίνεται, αν παραστεί ανάγκη, αμέσως μετά από προσγείωση. Σε αυτή την περίπτωση το μοντέλο αφού προσγειωθεί με συνοδεία κάποιου υπευθύνου γίνεται από τον αθλητή η άντληση του καυσίμου και στην συνέχεια ζυγίζεται. Θα πρέπει και σε αυτή την περίπτωση να μην υπερβαίνει το όριο των 5 κιλών.

Ισως πρέπει να ξαναδιαβάσω τον κανονισμό αλλά έτσι μάλλον προβλέπεται το ότι

- Τα ηλεκτρικά ενδεχομένως θα μπορούσαν να "κλέψουν" στον τεχνικό έλεγχο με μια μπαταρία με χαμηλά C (πιο ελαφριά) και να την αντικαταστήσουν με την κανονική.
- Θα μπορούσε να γίνει πρόσθεση βάρους για καλύτερη συμπεριφορά με πολύ αέρα.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 738



Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 14:58:02 »

Αγαπητε Αντωνη και υπολοιποι φιλοι

Καθε φορα που ενας κανονισμος καταληγει σε "δυο μετρα και δυο σταθμα" υπαρχει και τεκμηριωνεται αδικια.
Οσον αφορα βεβαιως το οτι αυτοι ειναι οι κανονισμοι που ισχυουν επι του παροντος δεν τιθεται θεμα ,τους ακολουθουμε γιατι αλλιως δεν θα γινει τιποτα το ωφελιμο.
Ειπες ομως οτι


Σίγουρα έχουν γίνει συζητήσεις τόσο σε επίπεδο FAI, όσο και σε επίπεδο Εθνικών Ομοσπονδιών (που είναι και υπέυθυνες για να υποβάλλουν νέες προτάσεις ή τροποποιήσεις υπαρχόντων) αλλά καμία μέχρι αυτή την στιγμή δεν ήταν πάνω σε αυτό το θέμα.

Αυτό σημαίνει ότι για να μην υπάρχει κάποια πρόταση σχετική, μάλλον δεν υπάρχει κάτι σωστα τεκμηριωμένο, ώστε να έχει λόγο αφενός μεν να συζητηθεί αφετέρου να εγκριθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν υπάρξει κάτι τεκμηριωμένο στο μέλλον δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει.






Εχει δει κανενας το ολον θεμα σε ενεργειακο επιπεδο?
Δηλαδη
Ενας θερμικος απογειωνεται με μεγαλη διαφορα αποθηκευμενης ενεργειας στο μοντελο σε σχεση με εναν ηλεκτρικο.
Εξηγω τι λεω .Ενα ηλεκτρικο εχει συνεχως μειουμενη ενεργεια απο την πρωτη στιγμη της πτησης καθως πεφτει η μπαταρια και αρα μειωμενο χρονο maximum αποδοσης.Ενω ενα θερμικο εχει το maximum μεχρι την τελευταια ρανιδα καυσιμου.
Νομιζω οτι εδω επανω μπορει να βασισει κανεις την θεμελιωση (argument) της "αδικιας".
Διοτι για εχουμε μεχρι το τελος της πτησης αντιστοιχο max power πρεπει να μπουν extra μπαταριες αρα και βαρος οποτε φευγουμε απο το οριο των 5 κιλων.

Ειμαι απολυτως σιγουρος οτι αυτα που λεω ειναι σωστα και ισως αρμοδιως μπορουν να προωθηθουν.
Το θεμα το ανοιξα διοτι το βρισκω ενδιαφερον αλλα και για να μπαινουμε σιγα σιγα στο κλιμα των επερχομενων αγωνων F3A.
Θα ηθελα και τις αποψεις αλλων ασχετως εαν ειναι αθλητες  F3A η καποιας αλλης κατηγοριας.

Το θεμα του τεχνικου ελεγχου ανα πασα στιγμη δεν χρειαζεται να το συζηταμε διοτι ισχυει παντου και  για αγωνες ολων των ειδων  .
Και εδω ειναι που ο ιδιος ο κανονισμος F3A το καταστρατηγει επιτρεποντας να φευγεις βαρυτερος και να γυρνας ελαφρυτερος ,κατι που δεν συμβαινει στα ηλεκτρικα.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
 
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 738



Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 15:07:42 »

Βλεποντας τωρα και την απαντηση του Κυριου Κωστοπουλου προσθετω το οτι αφου ΔΕΝ μετραει το βαρος του καυσιμου για τα 5 κιλα ας σκεφτουμε ποσο βαρος μπορει να προστεθει σε ενα θερμικο προκειμενου να βελτιωσει το penetration στον πολυ αερα.
Αυτο το επιχειρημα λειτουργει περισσοτερο για ωφελεια των θερμικων παρα των ηλεκτρικων.
Βασιλης
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 16:15:34 »

H άποψη του Βασίλη είναι σωστή και όπως και να το δεί κανείς υπάρχει σαφές πλεονέκτημα στη μέτρηση του βάρους
ανάμεσα στα θερμικά και τα ηλεκτρικα υπέρ των πρώτων.
Η δικιά μου άποψη όπως και πολών άλλων είναι ότι μπορούσε να το λύσει το θέμα η FΑΙ βάζοντας το όριο στα
5400-5500 γραμ με καύσιμο για τα θερμικά και με τις μπαταρίες για τα ηλεκρικά.
Αλλά υπάρχουν και άλλα παιχνίδια και συμφέροντα που παίζονται κάτω από τα τραπέζια και δεν αλλάζει τίποτα
προς το παρόν τουλάχιστον.

Φιλικά Χάρης
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 16:59:34 »

Καλησπέρα,

Το πρόβλημα δεν είναι αν είναι σωστή ή λάθος η άποψη του Βασίλη. Το θέμα είναι πως τεκμηριώνεις το πρόβλημα, και πως η λύση που βάζεις λύνει τα συγκεκριμένα προβλήματα.

Παράδειγμα.

Πέρσι στην συνάντηση του CIAM υπήρχε η παρακάτω πρόταση από την Ελβετία.

Την παραθέτω όπως ήταν στην agenda.

a) 5.1.2 General Characteristics of Radio Controlled Aerobatic Power Models Switzerland

Amend third line of the paragraph as follows, page 7:
Maximum total weight……………..5 kg 6 kg without fuel

Reason(s): The weight of today's models is in average about 4.9 kg. The proposal will create scope for:
- innovative engines (reduced nitromethane consumption, e.g. twincylinder gasoline engines),
- alternative and less expensive electric power sources,
- design of more robust and thus safer model structure.

Η πρόταση δεν έγινε δεκτή, πρώτα πρώτα γιατί η επιτροπή F3A έκρινε τις αιτιολογίες ανεπαρκείς και στην συνέχεια θα ήταν πολύ δύσκολο να περάσει από την ολομέλεια.

Αρα το θέμα χρειάζεται συντονισμό και επικοινωνία με την επιτροπή F3A εκ των προτέρων πριν κατατεθεί η τελική πρόταση. Αυτό κανονικά θα γίνει τον Νοέμβριο.

Οσο αφορά το θέμα των "παιχνιδιών" που αναφέρει ο Χάρης για το συγκεκριμένο θέμα δεν νομίζω ότι υπάρχει αντικείμενο, γιατί όσο ενδιαφέρον θα έχουν οι εταιρείες των θερμικών κινητήρων να επικρατήσουν, άλλο τόσο θα έχουν και οι αντίστοιχες εταιρείες με τις μπατταρίες και τα ηλεκτρομοτέρ.

Και για να είναι αυτή την στιγμή τα πράγματα μοιρασμένα (αυτό προκύπτει από τους πίνακες με την ανάλυση του εξοπλισμού από Παγκόσμια ή Πανευρωπαικά πρωταθλήματα) τότε σημαίνει ότι τουλάχιστον όπως είναι οι κανονισμοί δεν υπάρχουν τρομακτικά συν ή πλην  της κάθε επιλογής γιατί τότε τουλάχιστον οι καλοί δεν θα ήταν μοιρασμένοι. Δεν νομίζω ότι κανείς σε αυτή την κατηγορία θέλει να ξεκινήσει με μειονέκτημα. Και πχ ο Matt που γίνεται sponsored από την Futaba και την Hacker δεν θα είχε πρόβλημα να πεί στην Futaba, θέλω YS για κινητήρα.

Αρα για να καταλήξω, το οποιδήποτε πρόβλημα λύνεται με την σωστή μεθοδολογία και με ανάλογη τεκμηρίωση.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 17:04:44 »

Το προβλημα θα λυθει μονο αν οι κατασκευαστριες εταιρειες μπαταριων φτιαξουν στοιχεια τα οποια θα ειναι ελαφρυα οταν ειναι ξεφορτισμενα και αρκετα βαρυτερα οταν ειναι φορτισμενα.... Tongue Cheesy. Τοτε ναι θα ειναι δικαιο τα ηλεκτρικα μοντελα να ζυγίζονται χωρις μπαταριες. Azn

Η τεχνολογια των μπαταριων συνεχως εξελισσεται πηγαινοντας σε υψηλοτερους λογους χωρητικοτητας/βαρους, απο την αλλη η τεχνολογια καυσιμου και κινητρων glow εχει μεινει στασιμη αναφορικα με τους τυπους καυσιμου και την καταναλωση.  Γι'αυτο μη τα θελουμε ολα δικα μας, αυτοι που εκατσαν και εβγαλαν τις αποφασεις αυτες εχουν σκεφτει και αναλυσει σε βαθος τα θεματα, σιγουρα υπαρχει καποιο rationale απο πισω...οχι εμπορικο και οικονομικο κατα τη γνωμη μου.

Νικος




« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 17:24:40 από Νικόλας » Καταγράφηκε
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 19:51:49 »

Aντώνη έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις και όντως δεν μπορείς να τεκμηριώσης τίποτα
για την αδικία κατά των ηλεκτρικών αφού υπάρχουν χιλιάδες απο αυτά που πετούν, είναι ασφαλή, και είναι και εντός κανονισμών.
Αλλά αν πιστεύεις ότι οι άνθρωποι αυτοι που παίρνουν τις αποφάσεις δεν πιέζονται ή δεν επιρεάζονται από εταιρείες, μάλλον είσαι ακόμη πολύ ρομαντικός.
Πέρα απο τις εταιρείες με τις μηχανές glow μην ξεχνάς και αυτές με τα καύσιμα που διαθέτουν τεράστιες ποσότητες για αυτό τον σκοπό και τα λεφτά που κινούνται ειναι ΠΟΛΛΑ.

Νίκο και εγώ είμαι υπέρ των glow αλλά δυστηχώς το μέλλον είναι ηλεκτρικό.

Φιλικά Χάρης 
   
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 21:27:46 »

Χάρη καλησπέρα,

Από το 1984 έχω προσωπική άποψη για το CIAM που λαμβάνει τις σχετικές αποφάσεις. Πολλές φορές μαλιστα με την εξουσιοδότηση και της Κύπρου. Αρα θα έλεγα ότι έχοντας 2 ψήφους, κάτι σχετικά προνομιακό, θα με είχαν πλησιάσει εταιρείες ή κάποιο εκπρόσωποι τους. Σου λέω ξεκάθαρα πως όχι.

Μπορεί να παίζονται παιχνίδια για το που θα γίνουν οι αγώνες και αυτό με την έννοια του lobbying αλλά ειδικά σε θέματα των κανονισμών είναι δύσκολο.

Ο τρόπος που ακολουθείται είναι συγκεκριμένος. Δηλαδή στο CIAM υπάρχουν οι υποεπιτροπές για τις κατηγορίες. Μέσα σε αυτές όλο το χρόνο γίνονται συζητήσεις για τους υπάρχοντες κανονισμούς και τις νέες προτάσεις. Κάθε Νοέμβριο υπάρχουν οι προτάσεις τόσο από τις ίδιες τις υποεπιτροπές όσο και από τα κράτη μέλη.

Μετά από αυτό οι υποεπιτροπές επικεντρ'ωνονται σε αυτές καθεαυτές τις προατάσεις που θα αποτελούν και μέρος της agenda του Μαρτίου.

Τον Μάρτιο πριν από την ολομέλεια γίνονται οι επιμέρους συναντήσεις των υποεπιτροπών και στην συνέχεια την επομένη γίνεται η ολομέλεια. Εκεί το κάθε κράτος που παρίσταται έχει μία ψήφο. Και πάρα πολλές φορές προτάσεις ισχυρών κρατών (ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία κλπ) καταψηφίζονται και δεν υπάρχουν προβλήματα.

Εκείνο που είναι το μόνο σίγουρο είναι ότι αν μία υποεπιτροπή ομόφωνα συμφωνήσει σε μία αλλαγή ή ομόφωνα την απορρίψει, τότε σπάνια το αποτέλεσμα της ολομέλειας είναι αντίθετο. Αρα την όλη δουλειά την κάνουν οι υποεπιτροπές.

Μετέχω στην υποεπιτροπή των ανεμοπτέρων από το 1986. Ποτέ δεν υπήρξε παρέμβαση εξωτερική για την λήψη απόφασης. Ο τρόπος που γίνεται σε όλη την διάρκεια του έτους η διαδικασία της ανταλλαγής των απόψεων είναι ξεκάθαρη.

Αν θέλεις ρώτα και τον Βαγγέλη να σου πεί πως μία πρόταση που κατέθεσαν οι Γερμανοί για μια κατηγορία των ελικοπτέρων, και δεν είχε την έγκριση της υποεπιτροπής τι έγινε.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 22:06:52 »

 Φίλε Αντώνη

Η μοντελιστική μου εμπειρία είναι τόσο μικρή σε σχέση με τη δική σου που δεν μπορώ να αμφισβητώ τα λεγόμενα σου.
Η εμπειρία από την ίδια τη ζωή που ζούμε μου έχει δείξει ότι όταν οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις και  αυτές επηρεάζουν (χρηματικά) κάποιους, συνήθως υπάρχει δάκτυλος κακού.
Μακάρι στην συγκεκριμένη επιτροπή όλες οι αποφάσεις να παίρνονται σωστά και αξιοκρατικά
για το καλό του χόμπυ μας.

Φιλικά Χάρης 
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Τροπος μετρησης βαρους μοντελων F3A « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.194 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.